Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Er moeten echt meer mensen komen!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimedo sep 29 2011, 08:23

Jaaa, want dan kunnen we eindelijk beginnen! :'D

Ik heb er echt zin in! hihih, maar als jullie nog eventueel mensen weten: Mail ze gewoon (Wel graag echt ervaren mensen!)

hihih
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimeza okt 01 2011, 01:54

Hey guys! Ik heb mijn personage ook af, en ik voegde er zo plaatjes bij, alleen toen kreeg ik berichten dat ik hem niet kon plaatsen blabla, en ik denk dat het door de plaatjes komt! Zou iemand me misschien nog een keer willen uitleggen hoe dat met die plaatjes moet? :$ X Chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimeza okt 01 2011, 02:19

Het is al gelukt! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimeza okt 01 2011, 04:33

Ehm Iris, ik ga niet aankomende week, maar de week daarna een week naar Turkije (uitwisseling) met school. Dan kan ik dus een week niet posten, en mis ik echt keiveel. Is het dan misschien niet slimmer als ik niet meedoe? Zou ik wel echt zo kut vinden... Of misschien beginnen in de herfstvakantie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimeza okt 01 2011, 06:42

Ik weet nog niet precies een data dat we beginnen, maar we kunnen inderdaad in de herfstvakantie gewoon beginnen. Als er dan tenminste niemand op vakantie is. We zoeken gewoon een datum uit wanneer iedereen kan! :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimeza okt 01 2011, 23:37

Superduper!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimezo okt 02 2011, 03:57

IK WIL BEGINNEN!
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimezo okt 02 2011, 07:20

Ik ook, ik ook ;o !
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimema okt 03 2011, 06:31

Ik wil ook echt wel beginnen! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimema okt 03 2011, 07:24

Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimema okt 03 2011, 07:25

YAAAAAY! Denise heeft zich aangemeld!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimema okt 03 2011, 07:27

JEEEEJ al moet ik eerlijk bekennen dat ik geen idee heb wie dat is xd

heeft ze GSM? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimema okt 03 2011, 07:30

Zoë schreef:
JEEEEJ al moet ik eerlijk bekennen dat ik geen idee heb wie dat is xd

heeft ze GSM? (:
Ja, Looks Like A Tomato. Maar aparte rpg-forums.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimema okt 03 2011, 07:31

ah ze kan vast wel super goed RPG'en! :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimema okt 03 2011, 07:33

Ze heeft een leuke schrijfstijl en ja, ze kan dus goed rpg'en!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimedi okt 04 2011, 06:41

HAHA Ja, ga maar over mij rodelen man. HAHA Dankje Laura, ik ben in de Herfstvakantie afwezig, 3 dagen disney, heel veel familie dingen, Offline etc. dus, maar ik moet toch nog even mijn personage afmaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimedi okt 04 2011, 06:48

Alicia schreef:
HAHA Ja, ga maar over mij rodelen man. HAHA Dankje Laura, ik ben in de Herfstvakantie afwezig, 3 dagen disney, heel veel familie dingen, Offline etc. dus, maar ik moet toch nog even mijn personage afmaken.

jaloeerrrrrrs! DISNEY IK WIL ER OOK NAARTOE HAHAHAHAHHAA
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimedi okt 04 2011, 07:00

IK OOOOOK! ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimedi okt 04 2011, 07:10

Ah, iedereen gaat allemaal leuke dingen doen in de herfstvakantie en ik moet leren voor de proefwerkweek die er meteen na komt. Aaah, i also wanna gooo ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimedi okt 04 2011, 07:16

Frances schreef:
Ah, iedereen gaat allemaal leuke dingen doen in de herfstvakantie en ik moet leren voor de proefwerkweek die er meteen na komt. Aaah, i also wanna gooo ;o

ik ga niets leuks doen hoor, hahaha ik moet ook leren dan. Heb die tweede week erna ook testweek ;s en aangezien ik in mn examenjaar zit; het zijn allemaal SE's
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimedi okt 04 2011, 07:22

jank ik hou niet van proefwerkweken of proefwerken zelf
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimedi okt 04 2011, 07:39

Zoë schreef:
Frances schreef:
Ah, iedereen gaat allemaal leuke dingen doen in de herfstvakantie en ik moet leren voor de proefwerkweek die er meteen na komt. Aaah, i also wanna gooo ;o

ik ga niets leuks doen hoor, hahaha ik moet ook leren dan. Heb die tweede week erna ook testweek ;s en aangezien ik in mn examenjaar zit; het zijn allemaal SE's

Precies hetzelfde hier, en ieder vak denkt dat ze het belangrijkst zijn, dus geven ze allemaal even veel op. yeay. Maar de positieve kant; nog minder dan een jaar en dan byebye middelbareschool Very Happy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimedi okt 04 2011, 08:18

Ik ben nog maar net over de helft van school.... HAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA heb ik weer XDDDDDd
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimedi okt 04 2011, 08:29

Frances schreef:
Zoë schreef:
Frances schreef:
Ah, iedereen gaat allemaal leuke dingen doen in de herfstvakantie en ik moet leren voor de proefwerkweek die er meteen na komt. Aaah, i also wanna gooo ;o

ik ga niets leuks doen hoor, hahaha ik moet ook leren dan. Heb die tweede week erna ook testweek ;s en aangezien ik in mn examenjaar zit; het zijn allemaal SE's

Precies hetzelfde hier, en ieder vak denkt dat ze het belangrijkst zijn, dus geven ze allemaal even veel op. yeay. Maar de positieve kant; nog minder dan een jaar en dan byebye middelbareschool Very Happy.

ja inderdaad hè. Ik ben zooooo blij als ik eindelijk van die rot school af ben xd. Echt ZOO blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitimedi okt 04 2011, 10:11

Ik moet eigenlijk ook leren, heb niet de eerste maar de tweede week na de vakantie biologie dossiertoets en de dinsdag na de vakantie natuurkunde en economie "gewone" toets, maarja ik ga toch liever leuke dingen doen haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Er moeten echt meer mensen komen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er moeten echt meer mensen komen!    Er moeten echt meer mensen komen!  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Er moeten echt meer mensen komen!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» HALLLOOOOTJES MENSEN
» Mensen, ik ga even die-hard huiswerk maken.
» 't is echt zo rustig hè
» Ik vind het echt leuk,
» morgen en overmorgen ben ik er niet echt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Algemeen. :: Spam.-
Ga naar: