Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Het oude, verlaten huis

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Sebastiaan

Sebastiaan

Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 31 2012, 04:09

Enkel kon ik grijnzen tegen haar lippen aan. Wa zij deed was zo een lief gebaar. Ook ik kuste haar. Dit keer met een brandend verlangen, maar desondanks bleef de zoen zacht. Mijn handen trokken speels en dreigend aan haar slipje. 'Ik hou van je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine

Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 31 2012, 04:20

Dat heerlijke gevoel in mijn borst kwam weer opspelen en ik glimlachte breed. De kusjes lieten dat verlangen allemaal maar groter worden. Ik duwde mijn bekken een stukje omhoog, zodat mijn slipje van mijn benen geschoven kon worden. 'Ik hou ook van jou,' fluisterde ik liefdevol in zijn oor.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimezo apr 01 2012, 10:10

Ik grijnsde enkel en drukte terug een kusje op haar lippen waarna ik haar slechts aankeek. Ik voelde hoe de intenstie tussen ons speelde en hoe heerlijk mijn hele lichaam er op reageerde. Ook al was ik een vampier, onnatuurlijk, moordend en eigenwijs. Ik streelde haar zachtjes en gaf me over aan het gevoel. Aan het gevoel dat ik eindelijk, ondanks alles, ik gelukkig was.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimezo apr 01 2012, 10:21

Ik keek hem breed glimlachend aan en genoot van zijn kleine en lieve strelingen. Ik kroop onder de dekens en tikte op de plaats naast me. Stiekem keek ik opnieuw naar de ring om hem weer te bewonderen, want hij was zo prachtig. Hij paste ook heel erg mooi bij mijn andere ring. Ik moest nog breder glimlachen bij zijn blik. Ik hoopte echt dat ik hem heel gelukkig kon maken.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimezo apr 01 2012, 10:31

Ik ging naast haar liggen en ondeed me behendig van ook mijn ondergoed waarna ik mijn arm rond haar heensloeg zodat ze in de plooiing van mijn oksel kwam te liggen. 'Jou zo gelukkig zien. Dat is echt mooi en zorgt enkel voor meer tintelingen. Geen leugentjes en geen geslijm, Igraine. Ik weet echt niet hoe je het doet, maar ik wil dat je er nooit meer mee stopt.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimezo apr 01 2012, 10:32

Ik glimlachte toen hij naast me kwam liggen en ging in zijn arm liggen, waarna ik mijn gezicht naar hem oprichtte. Ik moest giechelen, omdat ik zelf ook geen idee had wat en hoe ik dat deed. 'Ik ben zo gelukkig omdat jij er ook zo gelukkig uitziet. Dat klinkt misschien vreselijk cliché, maar het is zo waar.' Ik streek met mijn hand over zijn borst en bleef hem zo glimlachend aankijken.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimezo apr 01 2012, 10:42

Wondermooi, prachtig en zachtaardig. Zij was degene die mijn hart had laten smelten. Onmogelijke opgave als je wist dat iedereen me vertelde dat het van steen was. Weer kuste ik haar op haar lippen waarna ik even langs haar heupen gleed. Ik zag het zitten om verder te gaan. Ik wist enkel niet of zij dat ook wel nog had.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimezo apr 01 2012, 10:48

Ik trok mezelf beter op hem en keek hem aan. Zachtjes aaide ik even zijn wang en kuste zijn lippen. Niet meer zo zachtjes en kort als eerder, maar juist verlangend en begerig. Ik liet zijn lippen een tijd niet los, alleen om hem nog even glimlachend aan te kijken en een pluk uit mijn gezicht te vegen.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimezo apr 01 2012, 20:42

Ik genoot van haar lippen en dat duidde ook al mijn spieren in mijn lichaam aan. Door haar kus werd ik enkel opgewonden en ook ik keek haar aan met een glimlach. Volgens mij waren we gedaan met praten. Weer streelde ik haar heupen en haar buik. Opzoek naar uitdagingen voor haar.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimema apr 02 2012, 00:17

Ik giechelde even zachtjes en draaide me om, zodat hij boven me lag. Ik drukte kusjes op zijn lippen en merkte dat ik me in tijden niet zo ontspannen had gevoeld of gelukkig. Ik lachte bij zijn kietelingen en pakte zijn handen vast, om er een zacht kneepje in te geven. Ik sloeg mijn armen weer om zijn nek heen en trok me tegen hem aan.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimema apr 02 2012, 00:27

Ik kuste haar terug en streelde zachtjes haar wang. Het kneepje leek me aan te moedigen waarbij mijn neus over haar wang gleed. Voorzichtig bracht ik me in haar terwijl ik haar liefkozend aankeek. 'Igraine Vaugh,'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimema apr 02 2012, 02:16

Ik giechelde en drukte een kusje op zijn neus. 'Met kerst sturen we dan fijne feestdagen van Sebastiaan en Igraine Vaugh. Dat klinkt toch geweldig?' Opnieuw hadden we seks en ik weet wel zeker dat dit de beste keer van allen was. Ik legde mijn hoofd op het kussen naast hem en keek hem zo aan. 'Je bent geweldig,' fluisterde ik.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimema apr 02 2012, 03:52

Ik keek enkel naar het plafond en voelde hoe mijn borstkas zwaar op-en-neer ging. Ook al was het niet eens nodig. Hierna keek ik haar met een glimlach aan. 'Jij bent geweldiger.' Zachtjes kuste ik haar lippen. 'Ik wist wel dat ik goed was in bed, maar zo goed... Oké, flauw grapje.' Mijn lichaam was weer naar haar toe gedraaid en streelde haar wang.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimema apr 02 2012, 04:00

'Nou, ik vind het een heel erg leuk grapje hoor,' plaagde ik hem en glimlachte toen hij mijn wang streelde. Ik trok de dekens wat dichter tegen me aan en legde mijn hoofd weer op zijn borst, terwijl ik mijn ogen even sloot. 'How wonderful life is, while you're in the world,' zong ik zachtjes, en keek nieuwsgierig naar hem op of hij het nog herinnerde uit mijn brief.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimema apr 02 2012, 04:19

Ik legde mijn hand op haar onderrug en streelde liefkozend haar huid. Ik herrinerde me maar al te goed het liedje. 'Yours are the sweetest eyes I've ever seen,' zong ik zachtjes ook al paste ze niet na de woorden die zij eerder had gezongen, maar terwijl ik in haar ogen keek, was deze zin echt erg toepasselijk.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimema apr 02 2012, 04:37

Ik sloeg mijn ogen even verlegen neer en glimlachte. Zachtjes drukte ik een kusje in zijn nek en streek daarna wat haar van zijn voorhoofd af, zodat ik weer in zijn ogen keek. Ook mijn eigen haar streek ik achter mijn oren en drukte plagerig paar korte kusjes op zijn lippen, waarna ik rechtop ging zitten. 'Zal ik nog wat te drinken pakken?'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimema apr 02 2012, 07:05

Enkel streelde ik langs haar zij en liet me kussen door die heerlijke volle lippen. Ik keek haar aan en kwam ook recht. 'Zo meteen,' fluisterde ik tegen haar lippen aan waarna ik haar weer liefdevol kuste en mijn tong zachtjes langs haar onderlip liet gaan. Slechts een klein beetje zodat ik toegang zou verkrijgen. De drang om haar te kussen was groter dan ooit.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimema apr 02 2012, 07:16

Ik glimlachte en ging op zijn schoot zitten, terwijl ik mijn armen om zijn nek sloeg. 'Omdat jij het bent, Sebbie,' zei ik speels. Dat kleine hintje van hem begreep ik en opende mijn mond dan ook een stukje, zodat hij toegang had. Mijn handen liet ik door zijn haren gaan en op zijn wangen belanden.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimema apr 02 2012, 08:26

Ik kuste haar enkel liefhebbend en zachtjes. Een warm gevoel verspreidde zich steeds meer en meer. Ongelofelijk dat ik me zou binden aan deze vrouw. Ongelofelijk, maar gelukkig dat ik dat zou doen. Mijn hand gleed zachtjes over haar been waarna een hele tijd verstreken ik eindelijk haar lippen gerust liet. 'Blijf niet te lang weg hoor.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimema apr 02 2012, 08:33

De kus was heerlijk vertrouwd en zachtjes. Ik had hem nooit losgelaten, als hij zich niet had terug getrokken. Ik beet even speels op mijn lip en stond op. Ik wikkelde een dun dekentje om me heen en blies nog een kusje naar hem toe. 'Ik ben zo terug.' Zachtjes liep ik naar beneden en pakte de fles champagne met glazen. Snel liep ik weer naar boven en zette de glazen op het kastje naast het bed.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimema apr 02 2012, 10:16

Even staarde ik naar het plafond en glimlachte als een gek. Nooit gedacht dat ik me zo hemels kon voelen. Toen Iggie weer binnenkwam ging ik rechtzitten tegen de leuning van het bed. 'Dus kopen we ons een nieuw huisje of trekt de een bij de ander in?'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimema apr 02 2012, 18:44

Ik schonk twee glazen in en gaf de ene aan Seb, terwijl ik weer het opklom. Ik dacht even na over zijn vraag en nam een slokje. 'Zal ik anders bij jou intrekken? En als we getrouwd zijn kunnen we wel een nieuw huis kopen en dan kunnen we misschien weg uit Mystic? En anders zien we dat dan wel, als je me dan al niet zat bent,' plaagde ik.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimema apr 02 2012, 21:31

'De definitie van trouwen is tot de dood scheidt Igraine. Hoe kan ik je nu zat worden als je me zoveel biedt?' Zacht drukte ik een kusje op haar buik en keek haar hierna aan. 'Goed. Mijn huis dus. Misschien kunnen we dat, maar aan de andere kant zijn hier je vrienden en hebben we een baan. We kunnen nog even blijven?'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimedi apr 03 2012, 03:05

'Ik ben zo blij met je,' fluisterde ik en sloeg mijn armen weer om hem heen. Ik glimlachte vrolijk naar hem. 'Ik heb hier alleen Elisa en jij, verder heb ik niet zoveel vrienden. Maar ik heb wel een leuke baan, ja. En, jouw baantje bevalt dus ook?' Ik ging weer in de kussens liggen en keek naar het plafond. 'Ik wil hier nog wel even blijven ja.'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitimedi apr 03 2012, 06:51

'Mijn baantje is niet het einde van de wereld, maar het is wel oké... Ik word betaald zonder dat ik al te veel inspanning moet doen en ik heb het nog nooit turnleerkracht gespeeld.' Voozichtig, snel, maar vooral behendig, ging ik boven haar hangen en drukte een kus op haar lippen. 'Daarom ben ik hier.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 5 Icon_minitime

Het oude, verlaten huis
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het verlaten bospad
» Huis van fam. Lewis
» Huis van de fam. Peterson
» Huis van de fam. McKenzie
» Huis van fam. Ivers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum