Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Het oude, verlaten huis

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Sebastiaan

Sebastiaan

Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimema maa 26 2012, 09:23

'Wel, dat moet lukken.' Hierbij streelde ik zacht weer haar benen, maar tilde hierbij een stukje van haar kleedje perongeluk weg. 'Tijd gaat nu in.' Ik grijnsde voor ik haar nog eens liefkozend kuste. 'Zolang jij me vanavond maar de hele tijd vasthoudt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine

Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimema maa 26 2012, 09:32

'Dat gaat zeker lukken,' glimlachte ik en giechelde toen hij mijn jurkje een stukje omhoog schoof. Ik liet mijn vingers onder zijn kraag glijden en beet even speels en hopelijk verleidelijk op mijn lip. Ik boog mijn ene been naar me toe om mijn schoen uit te doen en daarna ook de ander, zodat ik nu makkelijk op de bank kon gaan liggen.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimema maa 26 2012, 09:41

Ik volgde haar bewegingen en tilde haar over naar de bak waarbij ik mijn schoenen uittrapte om haar daarna weer te vergezellen. Mijn handen streelde haar benen en gleden over de bandjes van haar schouders. 'Mr and Ms Vaugh,' fluisterde ik zacht tegen haar lippen op waarna deze weer op die van haar drukte.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimema maa 26 2012, 09:46

Ik sloot mijn ogen bij die woorden. Het voelde en klonk zo verschrikkelijk goed. Na een van de bandjes van mijn jurkje speels over mijn schouder te hebben laten gezakt, legde ik mijn handen op zijn borst en glimlachte weer naar hem. 'Van wat voor jurk houd je? Een witte, of roze? Of misschien een groene?' zei ik met een glimlach. 'En dan lang of kort? Strapless of juist klassiek?' Ik was zo benieuwd hoe hij erover dacht.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimema maa 26 2012, 09:54

Even keek ik haar verward aan. Ze wou liefde bedrijven én het hebben over een trouw jurk. Enkel herpakte ik mezelf en grijnsde. 'Geen jurk.' Een stille hint naarwat ze nu nog aan had en ik het zacht verder ontdeed. Toch stopte ik even. 'Klassiek, prinsessenachtig, baljurk zoals vroeger en natuurlijk wit.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimema maa 26 2012, 10:01

Ik sloot mijn ogen en probeerde de jurk voor me te zien. 'Prachtig,' fluisterde ik en opende mijn ogen weer. Ik hielp bij het verder uitdoen van mijn jurkje en rolde daarna ook zijn sweater op. Ik ging weer liggen op de bank en trok hen weer op me, om zachte, strelende kusjes in zijn nek te plaatsen. Ik voelde me nogal bloot naast hem, dus ik trok een speelse pruillip.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimema maa 26 2012, 17:59

'Je moet op die dag dragen wat je wilt. En of je nu een jurk of drie jurken wilt aandoen, dat is jou keus.' Ik lachte om de pruillip en ontdeed me nog van mijn broek. Zacht streelde ik over haar buik en met mijn neus over haar wang. Misschien was dit iets te snel. 'Ik ga voor strak in het zwart-wit. Daarbij al opgemerkt dat je diamant groen is?'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimema maa 26 2012, 18:19

Ik keek even naar het plafond en glimlachte. 'Een jurk die een prachtig lange sleep heeft. Of juist eentje die zo'n harde rok eronder heeft, zo'n baljurk, dat je er niet eens naast kan lopen.' Ik keek hem aan en giechelde. 'Dat laatste was een grapje. Al is een baljurk wel prachtig, maar dan niet zo'n hele grote.' Ik schrok van zijn woorden, want ik had het inderdaad niet gezien, en hield mijn ring voor mijn gezicht. Het groene steentje glinsterde prachtig. De ring was gewoon geweldig. 'Wauw,' zei ik zachtjes.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 27 2012, 07:34

'Het nadeel is misschien dat je het niet met alles kunt combineren, maar ik denk dat het wel gaat lukken aan de ene kant.' Ik streelde haar zachtjes. 'Ik wil je gerust helpen met alles waar geholpen moet worden, maar voor mij draait het meer om het feit dat ik eindelijk mijn plaats heb gevonden. En ja, wel, waarom geven we gewoon niet het beste huwelijksfeest dat Mystic Falls ooit heeft gezien?' Zacht grinnikte ik waarbij ik haar weer kuste. 'Je bent echt wel opgewonden over het feit van een verloving hé? Ik was al bang dat je nee ging zeggen.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 27 2012, 07:47

'Dat gaat wel lukken,' stelde ik hem gerust en ging tegen hem aanliggen. 'Je mag natuurlijk niet de jurk voor de bruiloft zien, he!' lachte ik zachtjes en daarna keek ik hem enthousiast aan. 'Meen je dat echt? Dat klinkt geweldig!' Ik streelde zachtjes zijn nek, toen hij me kuste en knikte daarna. 'Heel erg opgewonden. Heel eerlijk, Seb, had je misschien gedacht dat ik nee zou zeggen?' Ik keek hem even nieuwsgierig aan.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 27 2012, 09:55

Ik knikte als bevestiging op haar eerst vraag. 'Geld kan niet erg een probleem zijn. Niet dat het ins honderdduiznde dollars moet kosten, maar over dat stukje hebben we het nog wel later.' Ik begon met haar te kussen na haar tweede vraag. 'Ja,' sprak ik tegen haar lippen op. 'Ik wist dat je van me hield, maar ik wist niet of het genoeg was voor te trouwen, voor elkaar trouw te zweren. Misschien ging het snel en leek het in een impulsie te komen. Maar zoals ik al zei: ik bind me normaal niet aan mensen, maar bij jou ligt dat zo anders.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 27 2012, 18:18

Langzaam en zachtjes liet ik mijn vingers over zijn borstkas glijden en keek hem aan met een glimlach. 'Ik twijfelde juist hiervoor of je het ooit zou vragen en vreesde dat je helemaal niet wou trouwen.' Ik giechelde even zachtjes. 'Ik twijfelde zelfs of ik je niet gewoon ten huwelijk moest vragen.' Ik drukte een kusje op zijn voorhoofd en pakte de champagne glazen weer, om er ook een aan hem te geven. 'Waar zullen we op proosten?'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 28 2012, 06:56

Ik nam het glas vast. 'Nee! Dat meen je niet? Je had dat echt nooit gedaan. Hoewel je van jou ook alles kunt verwachten. Een van de zo mooie dingetjes aan jou en de zo lastige.' Hierbij grijnsde ik naar haar en streelde van haar wang naar haar schouder. 'Wat dacht je ervan als we toasten op ons. Op een eeuwig en gelukkig leven?'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 28 2012, 07:02

'Ja, echt!' lachte ik en dacht even na. 'Misschien had ik het echt wel gedaan. Ik ben al weleens langs de juwelier gegaan, maar die keken me allemaal raar aan toen ik vertelde dat ik een ring wou voor een man.. Ze zijn nou niet bepaald modern in dit stadje, he?' Ik glimlachte en hield mijn glas omhoog. 'Op een eeuwig en gelukkig leven samen,' herhaalde ik hem zachtjes en nam toen een slokje uit zijn glas.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 28 2012, 07:12

Ik nam ook een slokje waarna ik dat van mij wegzetten. 'Ik was lekker eerder. Turnleerkracht en dramaleerkracht bundelen hun krachten om samen leerlingen dwars te zitten. Mooie krantentittel voor de lokale geldverspilling aka krant.' Mijn hand streelde over haar benen terwijl ik haar aankeek. Zacht plantte ik kusjes op haar sleutelbeen en hals.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 28 2012, 07:26

Ik zette ook mijn glas weg en lachte even. 'Stiekem ben ik eigenlijk heel erg lief voor mijn leerlingen,' zei ik en legde mijn hoofd op zijn borstkas. Ik sloot mijn ogen en concentreerde me op zijn ademhaling, die kalm en bedeesd was. Net zoals Sebastiaan zelf. Ik drukte een kusje op de blote huid. 'Hoe gaan we dit nieuws eigenlijk aan de wereld bekent maken?'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 28 2012, 08:44

'Simpel: Jij pronkt met je ring bij iedere vrouw en vertelt hen maar hoe gelikkig je bent bij mij en ik schreeuw wel door de intercom dat ik van je hou. Daarbij kan ik alle mannen jaloers maken met het feit dat je mijn vrouw gaat worden.' Mijn toon veranderde naar speels. 'Daarbij heb ik er geen probleem mee als we meer kleffen. In het openbaar.' Ik grijnsde en ging door haar haren. Ze rook heerlijk.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 28 2012, 08:50

'Moet je bedenken hoe elke vrouw hier jaloers op mij zal zijn!' zei ik plagerig terug, maar het klopte wel. 'En ik ga het zo snel mogelijk aan Elisa vertellen!' Ik giechelde bij zijn intercomidee en streelde liefdevol zijn lippen, waarna ik die kuste. 'Gekkie toch,' fluisterde ik en ging weer naast hem liggen. 'Daar heb ik ook zeker een problemen mee,' glimlachte ik.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 28 2012, 08:53

Ik glimlachte enkel en keek haar liefkozend aan. Ze betoverde me werkelijk. Geen leugens enkel oprecht. Zachtjes streelde mijn vingertoppen over naakte huid en even ging een duim over haar lippen. 'Can't wait to make you mine,' fluisterde ik hier zachtjes tegenop.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 28 2012, 08:58

Ik keek naar zijn gezicht en hield die tussen je handen. 'Ik vind je het allerleukst als je glimlacht. Je hebt een prachtige lach.' Ik keek hem aan toen zijn vinger over mijn lippen ging en drukte er een zacht kusje op. 'Can't wait to be yours,' murmelde ik en kroop weer tegen hem aan.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 28 2012, 09:27

Enkel drukte ik mijn neus tegen de hare en sloot mijn ogen. Ik was intens zo gelukkig. 'You are already mine. If you ask me.' Weer kuste ik haar lippen, maar dit keer voor een passionele kus. Begerig en liefhebbend.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 28 2012, 09:33

De kus was heerlijk. Verlangend en liefdevol kuste ik hem terug, terwijl ik hel stevig vasthield. Ik vond het heerlijk om in zijn armen te liggen. 'IK hou van je,' zei ik met een zoet stemmetje en glimlachte. 'Ik was toen ik nog mens was uitgehuwelijkt. Het was een huwelijk dat alleen maar om macht en geld ging. Al is het huwelijk gelukkig nooit doorgegaan.'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 28 2012, 09:40

'Om geld gaat het bij mij al helemaal niet. Ik zou die groenkleurige biljetjes gemakkelijk aan jou kunnen opspenderen.' Zachtjes streelde ik langs haar wang. 'Jij laat me oprecht glimlachen. Dankzij jou voel ik me speciaal. En ik hou onvoorwaardelijk veel van jou.' Hierbij kuste ik op haar voorhoofd. 'Waar zouden we op huwelijksreis gaan? Waar ben je nog niet geweest?' Ik wou meer van haar te weten komen.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 28 2012, 09:44

Ik glimlachte om zijn woorden. Ik voelde me nog gelukkiger omdat ik hem gelukkig maakte. Ik dacht even goed na. 'Dat is een goede vraag,' zei ik. 'In Australië ben ik in elk geval nog nooit geweest. En in Afrika ook niet erg veel. Ik wil ergens naartoe waar we heerlijk tijd voor elkaar hebben, maar waar we ook iets kunnen beleven en zien.' Ik keek hem nieuwsgierig aan. 'Waar ben jij nog nooit geweest?'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 28 2012, 10:01

'Op ieder continent al. Ooit had ik een lijstje van landen die ik moest zien. Dus ik dacht dat als ik toch een vampier was, ik er even goed van kon genieten en de wereld bekijken. Maar je voorstel klinkt goed. Zweten in Afrika of Australie.' Zachtjes drukte ik kusjes tegen haar hals.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 3 Icon_minitime

Het oude, verlaten huis
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het verlaten bospad
» Huis van fam. Lewis
» Huis van de fam. Peterson
» Huis van de fam. McKenzie
» Huis van fam. Ivers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum