Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Het oude, verlaten huis

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Igraine

Igraine

Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 28 2012, 18:10

Ik keek hem even bewonderend aan. 'Dat lijstje heb ik nog steeds. Ik heb nooit genoeg geld gehad om naar al die landen te gaan. Ernaartoe rennen was te lang en ik wilde niet overal en iedereen ompraten met dag vampiergedoe.' Ik zocht zijn lippen weer op en kuste die voor een moment. 'Wie gaan we eigenlijk uitnodigen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan

Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 28 2012, 22:40

'Je kan ook reizen voor weinig geld.' Even haalde ik mijn schouders op en dacht na bij haar vraag, maar kuste haar zachtjes terug. 'Ik heb een paar vrienden, maar voor de rest kan ik niet meteen iemand bedenken die ik erg graag zou uitnodigen. Jou Elisa waarschijnlijk met haar Liam. Heb je nog iemand?'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 29 2012, 02:10

Ik glimlachte even flauwtjes. 'Dat is het punt, ik had geen geld. Of te weinig.' Ik duwde mezelf omhoog en ging naast hem zitten. 'Geen Liam,' zei ik zachtjes. 'Ik laat onze bruiloft niet door hem verpest worden.' Ik streek met mijn vingertoppen licht strelend over zijn buik. 'Elisa, inderdaad. En ik heb nog wel paar vriendinnen die ik wil uitnodigen. En ik zal zien of Arthur nog bijdraait.'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 29 2012, 03:09

'Anders ook maar geen Arthur. Ik wil geen sfeerverpesters en mensen die je ompraten om niet met me te trouwen in de buurt. Maar als jij hem wilt uitnodigen en hij wilt komen; ik hou je niet tegen.' Zacht drukte ik een kusje op haar lippen. Dit gesprek kon ook nog altijd later. Als je het mij vroeg.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 29 2012, 03:20

Ik hield zijn gezicht tussen mijn handen en keek hem serieus aan. 'Niemand kan me overtuigen om niet met je te trouwen. Beloof me alsjeblieft dat je dat onthoud. En ik zal weer een keer met hem proberen te praten en dan zal ik kijken of ik hem uitnodig.' Ik keek hem nog even met dezelfde blik aan, maar glimlachte daarna. Ik ging weer naast hem liggen en kuste zachtjes zijn lippen.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 29 2012, 04:26

'Het was een grapje, lieve Igraine en ja, ik beloof het je.' Diegene zou ik ook helemaal kapot maken. 'Je ziet maar.' Hierna kuste ik haar ook weer teder en zacht. Mijn armen streelde en knuffelde haar liefkozend.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 29 2012, 04:29

'Gelukkig,' zei ik en legde mijn hoofd weer tegen zijn borstkas aan, waarna ik mijn ogen sloot. 'Ik vind het zo erg dat hij me haat,' zei ik zachtjes met een brok in mijn keel. Ik herinnerde zijn woorden en keek Seb weer aan. 'En ik geloof dat hij ook weet wat jij bent. Hij had het over mij en mijn ''groepje''. Hij zal het vast ook van Liam en Elisa weten.'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 29 2012, 04:40

Ik streelde door haar haren. 'Hij kan ons niks aandoen of anders kreng ik persoonlijk zijn haren.' Ik keek haar bezorgd aan. 'Igraine, hij draait heus bij. Hij blijft een vriend. Enkel een vriend die echt van je hield, gevoelens voor je had. En nu is diegene niet degene die hij verwachtte. Plus je bent met mij. Dat zorgt voor opgekropte frustratie die hij aan het afreageren is. Op jou.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 29 2012, 04:48

Ik keek hem even hoopvol aan. 'Denk je echt? Eigenlijk denk ik het ook wel en ik begrijp hem ook. Het is nogal een shock als je opeens weet dat je met een stokoude vrouw omgaat.' Ik giechelde zachtjes en schudde lachend mijn hoofd. 'Nee, jullie zijn ook geen beste vrienden inderdaad.' Ik streelde zachtjes de haartjes op zijn kaak en drukte daarna mijn lippen erop.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 29 2012, 05:00

Ik kuste haar terug op haar wang en gleed met een vinger langs haar bandje. 'Ik hoop het voor jou,' fluisterde ik. Waarna ik mijn hoofd naar haar hals bracht om deze heerlijk zoet en lang te kussen.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 29 2012, 05:06

Ik zei tegen mezelf dat ik me niet meer druk moest maken en gewoon moest genieten. Ik ging comfortabel op de bank liggen en genoot van zijn lippen in mijn hals, zodat ik zachte, goedkeurende geluidjes maakte. Ik glimlachte even en wees daarna naar mijn setje. 'Jouw groene setje,' zei ik lachend en legde mijn armen boven mijn hoofd, terwijl ik hem even verleidelijk aankeek. Ik likte langs mijn lip, terwijl ik moest lachen. Ik was hier zo slecht in.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 29 2012, 07:50

Dit keer was het mijn beurt op een goedkeurend geluidje te maken. 'Ik dacht al dat ik zachte stof tegen me voelde.' Bij de verleidelijke blik staarde ik enkel in haar ogen om langzaam en speels het slotje vanachter op haar rug los te maken. Dit keer was het mijn beur om verleidelijk te kijken en uit te dagen. Opeens stond ik vol van verlangen.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 29 2012, 07:56

Ik glimlachte toen hij het slotje losmaakte en beet even speels op mijn lip. 'Slotjes openmaken kan je goed.' Ik keek hem terug aan en kuste zachtjes zijn lippen. Ik duwde mezelf een stukje omhoog om de BH van mijn armen te laten glijden. Lachend rolde ik naar hem toe op de bank en kwam weer tot stilstand tegen zijn borst aan.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 29 2012, 09:11

Zonder schaamte keek ik naar haar prachtige rondingen waarna ik grijnzend in haar ogen keek. 'Misschien heb ik stiekem al veel oefening gehad.' Hierbij veranderde mijn blik in wat stouts en kuste haar vol overgaven zodat ze mee kon genieten van een brandend verlangen.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 29 2012, 09:18

Ik voelde zijn verlangen en daardoor werd de mijne ook weer aangemaakt. Ik draaide me zo om dat hij weer boven kwam te liggen en sloeg mijn armen stevig om zijn nek. 'Aha, deze man heeft dus oefening gehad,' lachte ik. 'En heb je het van mij geleerd of misschien wel door heel veel andere vrouwen?' Ik giechelde even zachtjes en keek hem uitdagend aan.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimevr maa 30 2012, 02:47

Ik grijnsde breed en keek haar liefdevol aan. Het verlangen had me hoop gegeven. 'Igraine, schatje, met eentje kan ik maar liefde bedrijven.' Het was plagend bedoeld, maar hield ook wat in. Ik hield van haar. Meer dan ooit. Nooit voor een ander.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimevr maa 30 2012, 02:53

Ik glimlachte en tekende een hartje met mijn vinger op zijn wang. 'Dat is waar,' fluisterde ik en duwde zachtjes mijn lippen op de zijne, om zijn zachte lippen extra te voelen. Ik wilde er eigenlijk even niet meer over praten, en gewoon al mijn aandacht besteden aan Sebastiaan, maar ik was zo nieuwsgierig. 'Wanneer wil je de bruiloft eigenlijk plannen? In de zomer is het wel mooi, dan kan het misschien op het strand?'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimevr maa 30 2012, 03:06

Ik kon enkel lachen om haar wpoorden die weer weerklonken. Ik de winter lijkt me ook wel mooi. In de prachtige sneeuw. E zouden ook in een prachtoig plekje in het bos onze cermonie houden.' Hierna streelde ik over haar zachte lichaam en keek haar aan.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimevr maa 30 2012, 03:12

Ik dacht na over het idee en was er eigenlijk wel enthousiast over. 'En dan sta jij daar in de sneeuw en ik kom aanlopen met een gigantische sleep door de sneeuw... Ja, dat is mooi. En dan zijn alle planten wit en het gras en dan kunnen we allemaal dingen in de bomen hangen. De slootjes zijn ook bevroren en dat is altijd zo prachtig!' Ik keek hem glimlachend aan.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimevr maa 30 2012, 09:00

'En origineler dan slechts zand, zee en strand.' Ik keek haar aan met een glimalch. Goed gezind omdat mijn idee haar bevalde. Zachtjes kuste ik haar op haar lippen en beet zacht op haar onderlip om haar uit te dagen.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimevr maa 30 2012, 18:23

'Maar geef toe, haren in de wind, de geur van de zee en dat heerlijke gevoel onder je voeten: dat is ook mooi.' Ik giechelde zachtjes en Streek langs zijn wang. 'Maar jou idee is geweldig. Het wordt echt prachtig.' Ik zag zijn blik en glimlachte even speels. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en mijn benen om zijn middel. 'Id dat bed boven een beetje goed of blijven we gewoon hier?'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimevr maa 30 2012, 18:35

Ik glimalchte en ging door haar haren. 'Morgen zullen we het eens allemaal opschrijven. Wat we willen, hoe we het willen en wat we gaan dragen. Die zaken. Ik vind wel dat Elisa een groen jurkje aan moet.' Hierbij keek ik naar de zachte lingerie. Bewonderend en liefhebbend in plaats van hongerig. 'Gelukkig heb ik het opnieuw opgedekt.' Zachtjes tilde ik haar omhoog alsof dit onze huwelijksreis was en ik haar over de drampel moest dragen. Ik blies enkele kaarsjes uit en eenmaal boven zette ik haar neer op bed. Ook hier brandde weer kaarsjes die een heerlijke geur verspreidde. 'Alles naar wens, mevrouw?' Hierbij drukte ik zacht haar neer om het bed en kuste haar borstkas.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimevr maa 30 2012, 18:44

'Dat is een goed plan,' zei ik en lachte. 'Dat zal ze vast leuk vinden. Oh, ik ben zo benieuwd hoe ze gaat reageren!' Ik keek hem lief aan en bleef hem aankijken, ook toen hij me optilde. Zelf blies ik van een afstandje ook enkele kaarsen uit. Opnieuw verbaasd keek ik naar de bovenverdieping, die ook lichtelijk opgeknapt was. Ook hier brandde de kaarsjes en het bed bevatte dekens. Terwijl ik rondkeek, knikte ik. 'Aha, ik dacht dat jij zo lekker rook, maar het waren al die tijd de kaarsen,' zei ik als grapje. Ik ging op het bed liggen en streelde Seb door zijn haren, terwijl ik mezelf weer naar zijn lippen bracht.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimeza maa 31 2012, 01:55

Ik kuste haar even liefelijk. 'Stiekem ben ik dat hoor.' Zacht nestelde ik mijn hoofd in haar haren. 'Wil je verder of liever fantaseren over een prachtig huwelijk?' Ik liet de keuze helemaal aan haar over. Ik wou enkel bij haar zijn.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitimeza maa 31 2012, 02:00

'Stiekem ben je dat inderdaad,' glimlachte ik en kneep even zachtjes in zijn hand, die ik vast had. Ik giechelde even en drukte zijn hand tegen mijn lippen aan. Ik drukte er kusjes op en glimlachte. Als antwoord drukte ik daarna mijn lippen op de zijne. Ik hoefde even niet meer te praten.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 4 Icon_minitime

Het oude, verlaten huis
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het verlaten bospad
» Huis van fam. Lewis
» Huis van de fam. Peterson
» Huis van de fam. McKenzie
» Huis van fam. Ivers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum