Aantal berichten : 738 Geboortedatum : 21-04-99 Leeftijd : 225
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo jul 29 2012, 05:37
Ik begon van het bloedzakje te drinken en dronk het dan ook helemaal leeg. Hierna liep ik pas naar Igraine. 'Elisa en Sebastiaan zijn zo twee verschillende dingen.' Ik nam haar benen vast en legde deze op mijn schoot. Langzaam deed ik haar schoenen uit. 'Dus wat hebben jullie gedaan? Film gekeken?'
Igraine
Aantal berichten : 1364 Geboortedatum : 07-04-98 Leeftijd : 326
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo jul 29 2012, 06:01
'Ja, het was jammer, want je hebt haar echt net gemist.' Ik glimlachte toen hij bezig was met mijn schoenen en probeerde hem dus ook niet te raken met mijn puntige hak. 'Ja, we hebben een film gekeken, maar vooral heel en heel veel bijgepraat.' Ik keek hem nieuwsgierig aan. 'En wat heb jij vandaag gedaan? Moest je tot laat werken?'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo jul 29 2012, 08:02
'Nee, ik had met een vriend afgesproken. Hij had me laten weten dat hij dichtbij was dus daarom spraken we maar af.' Zacht ging ik door haar haren. 'Leuke meisjeszaken besproken?' Ik had zin om tijd met Igraine te spenderen. We hadden niet erg veel tijd gehad samen. Toch niet deze week.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo jul 29 2012, 09:19
'Wat leuk! Ik kom echt nauwelijks meer oude vrienden tegen,' glimlachte ik. 'Sinds wanneer ken je hem?' Ik keek hem gelukkig aan bij zijn strelingen en knikte daarna lachend. 'Ja, heel erg veel over de bruiloft gesproken, waar wij het ook weer eens over moeten gaan hebben. En echt over nog veel meer, ik geloof dat we echt werkelijk alles hebben bijgesproken.'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo jul 29 2012, 10:09
Dat herrinnerde me er weer aan dat ik met Elisa voor haar jurk moest gaan winkelen. Hierbij keek ik haar met een glimlachje aan. 'Sinds The Beatles, gekke tijden, gekke tijden.' Ik lachte, maar stopte al snel. 'Oh ja, onze builoft hé?' plaagde ik haar. 'We hebben zeeën van tijd. Ik ben vandaag nog druk bezig geweest met ons tripje naar Canada. Wat dacht je van volgende week? Jij en ik. Watervallen. Natuur. Naakt.' Hierbij keek ik haar ondeugend aan en drukte mijn lippen op die van haar.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo jul 29 2012, 10:31
Ik moest zachtjes lachen. 'De Beatles tijd... Wauw. Dat die ooit over was, zo zonde.' Ik keek hem voor een seconde geschrokken aan, omdat ik echt dacht dat hij de bruiloft was vergeten, maar glimlachte alweer snel. 'Ja precies, alle tijd.' Enthousiast kuste ik hem en keek hem aan. 'Volgende week al? Super! Oh, ik wil er zo graag tussenuit. Een tijd alleen maar samen met jou, heerlijk.'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo jul 29 2012, 10:43
'Ik kan het boeken voor volgende week.' Ik streelde over haar benen. 'Igraine, ik ben het niet vergeten, lieve schat.' Zacht drukte ik mijn lippen weer op die van haar. Hoe kon ik ook anders? Ik wou bij haar zijn en om eerlijk te zijn had ik haar best gemist. Erg hard gemist.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo jul 29 2012, 10:50
'Dan gaan we volgende week op vakantie,' bevestigde ik het en keek hem in zijn ogen aan. Ik voelde me slecht dat ik ook maar een seconde dacht dat hij het was vergeten. Veel hadden we het er dan ook niet over gehad, maar zoals hij en Elisa al zeiden, we hadden genoeg tijd. Ik drukte glimlachend mijn lippen in zijn nek.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo jul 29 2012, 11:00
'Ik heb je stiekem toch wel gemist hoor, Iggie. Waar waren we de afgelopen dagen?' Zacht drukte ik haar tegen de bank aan en streelde op haar gezicht waarbij ik boven haar kwam hangen. Mijn lippen vonden passioneel die van haar waarbij mijn handen haar lichaam streelde.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo jul 29 2012, 11:06
'Elkaar zo weinig zien, terwijl het ook nog eens vakantie is,' klaagde ik ook zachtjes en sloeg mijn armen om zijn nek. 'Nooit meer zo lang en zo vaak achter elkaar dingen plannen, beiden.' In de kus liet ik mijn handen over zijn rug glijden en daarna keek ik hem weer aan. 'Wat nou als we vanavond of morgen iets leuks gaan doen?'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo jul 29 2012, 12:09
'Morgen is het shoppen met Elisa. Dus het zal vanavond moeten.' Afgelopen twee weken waren druk geweest waardoor ik haar enkel in de avond zag. 'Het zal wel nog voorvallen hoor. Hoe cool zou het zijn als we eens succesvolle zakenmensen waren in een leven? Nauwelijks tijd voor elkaar en stiekem binnenslippen in elkaars bureaus.' plagend keek ik haar hierbij aan. Ik brabbelde maar wat. Weer drukte ik een kus op haar lippen. 'Wat is leuk voor jou?'
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo jul 29 2012, 22:12
Ik fronste even bezorgd en ook verrast. 'Winkelen met Elisa? Gaat dat wel goed, jullie samen?' Als ik de verhalen van ze hoorden over hun vorige ontmoetingen... Al ging het de laatste tijd wel goed, net zoals tussen Liam en mij. Ik moest giechelen om zijn woorden en keek hem aan. 'Dat klinkt heel spannend,' zei ik enkel glimlachend, omdat het nauwelijks tijd voor elkaar me niet heel erg fijn leek. 'We kunnen ergens wat gaan drinken, of wandelen door het bos. We kunnen ook gaan joggen of gewoon lekker thuis blijven.'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo jul 29 2012, 23:11
'Nee, ik en die trut kunnen elkaar niet uistaan. Waarschijnlijk krijg ik weer iets erg bloots of ghoticachtig voorgeschoteld. Ik ben al niet meer benieuwd nadat jij met haar voor je trouwjurk gaat kijken.' Dat ze Elisa haar smaak vertrouwde. 'Ik ga nooit vriendjes met haar worden. Ik heb moeite gedaan. Zij doet dat niet meer, Iggie. Dus ik zal blij zijn als dit allemaal achter de rug is.' Ik ging van de bank af en schonk me wat sterke drank in. Nee, ik had echt niet mijn dag vandaag. 'Kies maar. Mij maakt het niet veel uit...'
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo jul 29 2012, 23:25
Ik sloeg mijn ogen neer bij zijn woorden en ging weer rechtop zitten toen hij weg liep. 'Wat wil je dan, Seb? Dat ik alleen naar de winkel ga en jurken ga uitzoeken. Dat is toch ook vervelend voor mij. En het is mijn jurk, dat weet Elisa. En zal ik anders maar geen jurk meer kopen, als je toch niet benieuwd bent?' Ik keek hem ongelovig aan en beet gefrustreerd op mijn lip.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo jul 29 2012, 23:30
Ik draaide me enkel om en keek haar aan. 'Doe wat je wilt, Igraine.' Hierbij liep ik naar de studeerkamer met mijn drankje. Ik kon het niet meer hebben. Zij en Arthur, Elisa die altijd voorrang kreeg en ik moest zogezegd vriendjes met haar worden. Ik wist niet meer wat ik moest doen. Wat Igraine wou, wat ze verwachtte. Ik hield van haar. Eenmaal in de studeerkamer startte ik de laptop op voor onze reis dan maar te boeken. Ik had genoeg bewijs gehoord daarnet.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo jul 29 2012, 23:36
Ik legde mijn gezicht in mijn handen en hoorde hem weglopen. Waarom voelde het alsof alles ons uit elkaar wilde hebben? Ik stond ook op en liep achter hem aan. In de deuropening van de studeerkamer bleef ik aarzelend staan en keek over zijn schouder mee wat hij deed. 'Ons reisje,' glimlachte ik. 'Ik heb er echt heel erg veel zin in, Seb.'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma jul 30 2012, 01:14
Ik draaide me voor een moment om en keek haar aan. Ik kon niet lang op haar boos zijn en al helemaal niet als ik geen goede reden had. Zacht trok ik haar op mijn schoot. Waarna ik de bureaustoel weer naar de computer draaide. 'Ik heb er ook zin in.' Met een kort glimlachje keek ik haar aan waarna ik weer verder ging met de rest in te vullen.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma jul 30 2012, 01:38
Ik liet me meetrekken op zijn schoot en drukte een kus op zijn lippen, waarna ik hem aankeek. 'Mijn jurk gaat prachtig worden, precies zoals we wilden, en de hele bruiloft gaat prachtig worden. En eerst gaan we dus heerlijk een week uitrusten zonder enige stress.' We hadden het allebei denk ik wel even gehad met alles. Ik liet hem met rust, zodat hij kon boeken, en keek met hem mee.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma jul 30 2012, 05:25
'Dat gaan we inderdaad eerst doen.' Ik drukte een kusje terug op haar lippen en keek haar met een glimlach aan. 'Sorry. Ik haat gewoon al die stress en druk die ons de laatste tijd werd en wordt opgelegd.' Zacht streelde mijn handen langs haar heupen toen de laptop zich afsloot.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma jul 30 2012, 06:16
'Nog een weekje volhouden en dan zorg ik er wel persoonlijk voor dat al je stress weg gaat,' glimlachte ik met pretoogjes en knuffelde hem eens goed. 'Bij mij is het zo erg dat ik eerst met Elisa ruzie heb staan maken en nu ook weer met jou.' Zachtjes zuchtte ik en stond op, om tegen het bureau te leunen. 'Gaan we toch nog iets leuks doen?' vroeg ik, terwijl ik mijn handen met hem verstrengelden.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma jul 30 2012, 06:53
'Ja, we zullen iets doen. Wat dacht je van eerst even joggen en vanavond misschien wat gaan drinken? Nadat we ons helemaal hebben opgefrist. Lopen doet je vast en zeker deugd.' Ik stond ook op en trok haar zachtjes tegen me aan. 'Iggie toch,' Mijn lipen drukte ik op haar slapen en maakte één hand los om zo door haar haren te gaan. Ik wou geen ruzie met haar. 'Dat weekje elkaar klinkt hemels in mijn oren en volgens mij gaat het dat ook worden.'
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma jul 30 2012, 08:21
'Eerst joggen en dan wat drinken. Klinkt helemaal goed.' Ik sloeg mijn armen om zijn middel en drukte mijn lippen op de zijne. 'Dat gaat het zeker weten worden.' Ik trok hem zachtjes mee naar de deur en glimlachte. 'Ik ga mijn sportkleding aandoen boven. Moet je je ook nog klaar maken?' Ik liep alvast voor hem uit naar boven en deed de kledingkast open.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma jul 30 2012, 09:50
Ik keek haar aan en liet me meeleiden naar boven. Eenmaal in de kamer leunde ik tegen de deurpost. Igraine was werkelijk zo'n prachtige vrouw. Ik deed mijn kleding uit en zocht naar een losse short met daar nog een sport T-Shirt op. 'Klaar,'
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma jul 30 2012, 10:53
Ik wurmde me uit mijn kleding en bekeek daarna de kleding in onze kast. Ik deed een strak shortje aan en een hemdje. Mijn haar bond ik in een knot bij elkaar en keek Sebastiaan aan. 'Ik ook!' Ik maakte een pose en giechelde. 'En, ben ik zo goed genoeg gekleed om samen met de allerleukste gymleraar ooit te sporten?' vroeg ik plagend.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma jul 30 2012, 11:26
Ik drukte een kusje op haar lippen en streelde langs haar wang. 'Ja, je bent zo sexy gekleed dat ik ook nog wel wat andere oefeningen weet,' plaagde ik haar met een speelse blik waarna ik nog een kusje drukte. 'We zullen met de auto tot daar rijden. Waar wil je eigenlijk gaan lopen?' Ik tilde haar met gemak op en droeg haar naar beneden. Een handdoekje en een beetje water zaten in een sporttas. Je wou altijd zo normaal mogelijk overkomen.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green