Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

De openluchtvoorstelling

Ga naar beneden 
+8
Sebastiaan
Alicia
Frances
Teoh
Elisa
Zoë
Liam
Igraine
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Sebastiaan

Sebastiaan

Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimewo feb 29 2012, 09:37

Ik grinnikte zachtjes en kuste weer voor even haar aantrekkelijke lippen. 'Natuurlijk moet jij dat nog.' Van dat zou ik niet langer meer kunnen welopen. Een hand vouwde zich weer in de hare terwijl ik onze drankjes weer vastnam en die van haar overhandigde. 'Dus big ''come out'' here we are!' Weer nam ik een slokje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine

Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimewo feb 29 2012, 10:41

De eerst zo rustige muziek was overgegaan in een wat meer up-tempo en ik kon het niet laten om breed te glimlachen. Mijn hand hield de zijne vast, terwijl ik langzaam enkele slokken van mijn drankje nam. Ik kon hem nog snel wegzetten op een tafeltje voordat we het veld opkwamen waar de party was, al stelde het totaal niets voor: een stom veld met lampen, maar vreselijk veel drank en ook veel ruimte.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimewo feb 29 2012, 18:57

Ik kon wel raden dat het dit was. Wat een feest... Ach ja, het maakte Igraine gelukkig. Zij maakte mij gelukkig dus ik zat goed. Ik dronk mijn flesje leeg en zette het ergens neer waarna ik haar met haar rug naar me toe trok en zacht begon te dansen. Een streelde haar arm en de andere lag pal op haar heup. Het was best sexy. Niet zoals de meeste hier danste.
Liam

Liam

Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 232

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimedo maa 01 2012, 12:09

'Nee, dat niet - maar daarom mag ik je er nog wel voor waarschuwen.' Grapte ik en keek haar eventjes aan. Mijn lippen streken over haar zijde zachte wangen heen, terwijl ik over haar zij heen gleed, richting haar bovenbeen. 'En ik hou van jou, als je dat maar weet.'
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimedo maa 01 2012, 12:12

Nog altijd lieten zijn lippen mij opfleuren. Het gevoel van zijn lichaam tegen dat van mij, was nog steeds even bijzonder als dat het de eerste keer was. Ik kon me niet voorstellen dat dit gevoel ooit minder werd, dat ik minder voor hem zou voelen; al zeggen de meeste mensen dat het na een tijd wel gebeurd. Nooit had ik de kans gekregen om dat te ondervinden: In je tienerjaren duren relaties nou eenmaal niet zo lang, maar dit keer was het anders. Mijn gevoel hierbij en dat was beangstigend, maar ook zo ontzettend fijn. "Het idee dat iemand echt van je houdt is bijzonder en dat moet je koesteren." Dat waren de wijze woorden van mijn moeder, die ik nu pas snapte. Ja, dit gevoel moest je koesteren.
Elisa

Elisa

Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimedo maa 01 2012, 23:47

Ik glimlachte terwijl hij me aankeek en die glimlach bleef terwijl ik genoot van zijn aanrakingen en woorden. 'Ik weet het,' zei ik met een plagende ondertoon. Mijn lippen vonden die van hem waarbij ik hem voornamelijk liefdevol kuste. Mijn hand gleed af langs zijn borstkas waarbij ik de onderkant van zijn shirt zocht en mijn hand er onder over zijn huid liet strelen.
Arthur

Arthur

Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimevr maa 02 2012, 07:49

'Oh, ja dat is prima.' Ik deed alsof ik daar enkel heen wilde, omdat Eleanor daar heen wilde, maar ik wist ook wel dat ik gewoon graag Igraine wilde zien. Zeker omdat ik haar nog een dans beloofd had en ik kwam mijn beloftes nou eenmaal na, dat was nog wel zo netjes. Ik gleed van de auto af toen ik mijn bekertje leeg had en gooide deze vervolgens in de prullenbak. Daarna wachtte ik geduldig op Eleanor.
Eleanor

Eleanor

Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimevr maa 02 2012, 11:40

Om eerlijk te zijn schrok ik een beetje van het feit dat hij zo snel mee instemde. Aan de andere kant realiseerde ik me dat dit roddels kon opbrengen, maar toch stond ik op. Ik was Eleanor Jennifer Greenheart en ik wasal helemaal degene die vond dat als mensen roddelde er goed geroddeld moest worden. 'Ik kom al,' antwoorde ik met een glimlachje, stak het deken in mijn auto en liep wat meer naar het terrein. Even over mijn schouder kijkend naar hem.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimevr maa 02 2012, 23:46

Ik moest opnieuw grinniken, omdat het feest gewoon er vreselijk uitzag, maar stoorde me er al snel niet meer aan toen Sebastiaan me vasthield. De muziek was goed, dat moest ik toegeven, en ik sloot mijn ogen om hem nog beter op te kunnen nemen. Ik legde mijn hand op zijn hand die op mijn heup lag en bewoog met hem mee.
Logan

Logan

Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimeza maa 03 2012, 00:19

Ik werd opnieuw rood door Teoh's woorden en vroeg me af waarom ik eigenlijk nog met hem omging. Ik glipte onder zijn arm vandaan en pakte Frances' hand weer vast. Ik schudde naar Alicia en bedankte voor haar aanbod. 'Gaan jullie zo ook naar het feest?' Ik keek Frances even vragend aan en daarna keek ik over Teoh's schouder naar de plek van het feest. Het zag er niet zo... spetterend uit.
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimeza maa 03 2012, 00:31

Ik wees naar Logan's rode gezicht. 'Yes, nu weet ik nog een manier om je rood te krijgen,' lachte ik uitbundig. Ik sloeg mijn arm om Alicia's middel. 'Ikke wel hoor.' Mijn lippen drukte even op haar wang en grijnste toen vermakelijk. 'Zullen we zometeen maar naar dat feest gaan? Het loopt al aardig vol.'
Alicia

Alicia

Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimeza maa 03 2012, 00:42

'Doe niet zo flauw,' ik porde Teoh kort in zijn zij maar legde mijn hoofd tegen zijn schouder zodra zijn arm zich om mijn middel bevond. Ik wist als geen ander hoe irritant het was om rood te worden en het was alleen maar erger als iemand anders daar ook nog even op wijst. 'Anders dan zoek ik net zo lang een manier om jou rood te krijgen.' ik keek hem aan en drukte kort mijn lippen tegen zijn kaak. Ik bestelde twee hotdogs en gaf er een aan Teoh. 'Ja, zullen we daar vast heen gaan?' vroeg ik. Kleffen in de auto ging er toch niet meer in zitten.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimeza maa 03 2012, 06:31

Ik haalde Eleanor in toen ze al een eindje voor me uit was en liep uiteindelijk met mijn handen diep in mijn jaszakken gestoken naast haar richting het feestje. Glimlachend keek ik naar Eleanor. 'Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik een dans beloofd heb aan een vriendin, dan zal ik je even alleen moeten laten.' Ik had me bedacht dat het wel zo sociaal was om haar dat al vast te vertellen, ik vond het ook zo wat om straks ineens er tussen uit te knijpen.
Frances

Frances

Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimeza maa 03 2012, 06:44

Ik volgde Logan's blik over Teoh's schouder en keek naar het vooral-niet-indrukwekkende feestje. Voor mij hoefde het niet, maar het zou misschien wel zo gezellig zijn, dus knikte ik als antwoord op Logan's vraag. Glimlachend keek ik van hem weer naar Teoh en Alicia en ondertussen schoot het weer door mijn hoofd dat Logan nu mijn grootste geheim wist en weer ervaarde ik dat het een hele opluchting was. Zachtjes kneep ik in zijn hand en ging dichter bij hem staan toen de koude wind onder mijn jas kroop.
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimeza maa 03 2012, 07:57

'Oh Alicia, flauw zijn kan ik waarschijnlijk niet meer afleren,' lachte ik hard en kneep even in haar zij. 'Uitdaging aangenomen. Veel sterke alvast.' Ik pakte de hotdog aan en nam meteen paar happen. Ik barste me toch van de honger, maar ik had dan ook altijd honger. 'Yup, is goed. O ja, nog een leuke verrassing, kuch kuch, maar ik ga vanavond weer met mijn band optreden.' Nou ja, band was een groot woord. 'Ik denk dat mijn slachtoffer de dramadocente wordt. Ze werd gisteren boos op me, omdat ik tijdens het drummen door een van de trommels heb geslagen, zodat ie kapot was.' Ik moest opnieuw grinniken bij de gedachte.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimeza maa 03 2012, 08:25

'Ik laat je gaan als jij me niet aangeeft. Soms word ik wel eens dronken en waarschijnlijk serveren ze wel wat straffers daar.' Nog geen eenentwintig en dat betekende in de Vernigde Staten van Amerika dat je nog niet bepaald cocktails naar achteren mocht slagen. Echter haalde ik mijn schouders op. Mij maakte het niet uit wat hij deed zolang dat ik maar een goede tijd had.
Logan

Logan

Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimeza maa 03 2012, 08:32

Ik glimlachte toen ze knikte en kneep even terug in haar hand. Een kleine blik naar de hemel kon ik niet laten en zag een halve maan. Gerustgesteld keek ik weer weg en precies op dat moment zag ik dan ook Eleanor. 'Hey Ellie,' riep ik en zwaaide, maar wist niet zeker of ze het gehoord had. Ik nam Frances mee naar het veld waar iedereen naartoe liep en boog naar haar oor. 'Als het aan mij ligt hoeven we niet verschrikkelijk lang te blijven. Dus zeg maar als je weg wilt.'
Alicia

Alicia

Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimeza maa 03 2012, 10:34

Ik ging automatisch opzij toen hij me in mijn zij kneep. Snel stond ik echter alweer tegen hem aan. 'Dankje, ik geloof dat ik dat nodig heb.' Ik nam een hap van mijn hotdog en merkte nu al de saus in mijn mondhoeken die ik dan ook weer wegveegde. Kort schudde ik lachend mijn hoofd toen hij zei dat hij een van de trommels van een drumstel had gesloopt. 'Slim,' Logan en Frances liepen al naar het veld, langzaam begon ik er ook heen te lopen, terwijl ik nog een hap nam van de hotdog. 'Wat ga je zingen?' vroeg ik nieuwsgierig.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimeza maa 03 2012, 11:20

'Ik zal je niet tegenhouden, nog aangeven, ik zal je niet beletten in het maken van eigen keuzes, maar ik zal je niet weerhouden van mijn mening, dat ik het onverstandig vind.' Ik had een serieuze uitdrukking, maar kon daarna een glimlach niet onderdrukken. Op de een of andere manier had Eleanor een erg positieve uitwerking op mij. Het voelde in ieder geval geheel niet slecht of verkeerd om zo met haar om te gaan.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimeza maa 03 2012, 11:50

Weer haaalde ik mijn schouders op. 'Jij hebt gemakkelijk praten Meneer Arthur.' Echter keek ik over mijn schouder toen ik mijn liefkozende bijnaam hoorde door de enthousiaste stem van Logan. 'Hey tijgertje!' riep ik enkel plagend terug en keek weer naar mijn compagnon. 'Oké, als jij me trakteerd op brave frisdrank dan hou ik het wel een avaond vol.' Plagend kon ik enkel maar grijnzen. Ook al had ik eigenlijk verschrikkelijke gemengde gevoelens bij dit. Bij deze avond.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimeza maa 03 2012, 11:54

'Wee je wat vreemd is? Ik lijk je zo gelukkig te maken af en toe en ik vind het heerlijk om dan je gezicht te aanschouwen. Niet normaal,' fluisterde ik zacht en dicht in haar oor waarna ik haar terg zacht kuste in de hals. Echter bleef ik doordansen samen met haar.
Daniël

Daniël

Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimeza maa 03 2012, 12:04

Zacht streelde ik haar wang voordat ik afstand nam van haar lippen. Weer voelde ik die stoot van adrealine door mijn lichaam gaan. Enkel zij kon deze vorm opwekken door haar zoete kussen waarbij ik soms duizelde. Echter alleen maar door het feit dat ze zo liefhebbend was. 'Dus zullen we maar gaan of hou je me gevangen? Niet dat ik het erg vind.' Zacht kwamen de woorden uit mijn mond, maar vooral dom.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimeza maa 03 2012, 12:24

Bij zijn woorden glimlachte ik blij. 'Af en toe?' giechelde ik. 'Je zult altijd bedoelen.' ik hield mijn hoofd schuin om zijn lippen de toegang te geven tot mijn nek. Normaal was ik geweldig in dansen, maar ik was de k ik te afgeleid en liet Sebas me dus leiden. 'Je kan goed dansen,' zei ik bewonderend.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimeza maa 03 2012, 12:31

'Liar, liar, dress on fire. Dus die zal straks uit moeten.' Met een grijns steelde ik zacht haar heup en buik waarbij mijn lippen zacht kietelde ik haar hals. 'Zo word ik nog erg emotioneel door jou toe doen.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitimeza maa 03 2012, 12:42

Lachend om zijn woorden leunde ik even tegen zijn borst aan. 'Oke dan ' giechelde ik door de kieteling in mijn nek van zijn lippen. Even daarna draaide ik me om en keek hem aandachtig aan. 'Toch wel positief emotioneel, hè?' Ik was inmiddels naar zijn oor gebogen en fluisterde de woorden. Mijn vingers streken even over de zijne, waarna ik Ze met elkaar verstrengelden.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 10 Icon_minitime

De openluchtvoorstelling
Terug naar boven 
Pagina 10 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 19  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: