Aantal berichten : 896 Geboortedatum : 26-04-90 Leeftijd : 34
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling do feb 16 2012, 11:00
'Ach, jij hebt de auto nog, ik ben hier zonder date én zonder auto.' Onhandig klom ik naast haar op de auto en glimlachte naar haar. 'Hartelijk dank, ik ben Arthur en wat mag jouw naam wezen?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik herkende haar wel vaag en dacht dat ze misschien een leerling was, maar ik had ook wel eens wat gedronken met Alicia en Zoë, dus maakte het me niet veel uit. Misschien kwam het raar over, maar op het moment kon het me niet zo veel deren.
Igraine
Aantal berichten : 1364 Geboortedatum : 07-04-98 Leeftijd : 326
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling do feb 16 2012, 11:04
En opnieuw dat vreselijk warme gevoel dat door mijn lichaam trok. Ik haalde diep adem en opende langzaam mijn ogen. Ik knikte instemmend en kuste hem zachtjes. Ik schrok opnieuw op toen opeens de film achter me begon. Ik keek Sebastiaan vragend aan en grijnste. 'Gaan we de film kijken?'
Zoë
Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling do feb 16 2012, 11:06
'Dit is goed hoor,' Zei ik met een stralende glimlach en nestelde me volledig tegen zich aan. Waarom was Valentijn niet midden in de zomer, dat was toch veel beter? Lichtjes schrok ik van het plotselinge geluid van de film die startte. 'Hadden ze ook wel even mogen zeggen.' Grinnikte ik en keek hem aan toen hij over m'n voet begon. 'Ik voel hem nauwelijks.. Misschien valt ie er dadelijk wel af.'
Eleanor
Aantal berichten : 988 Geboortedatum : 20-04-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling do feb 16 2012, 11:07
Over beleefd gesoroken... Maar het was aangenaam. 'Eleanor, maar de meeste noemen me Ellie.' Ooit had Zoe me die bijnaam gegeven in de lagere school en hij bleef plakken. Zelf mijn moeder gebruikte hem. 'De auto is ook niet bepaald prettig om mee te knuffelen.' Ik hield hem de popcorn maar voor. Geen zin om ruzie te zoeken of daadwerkelijk deze situatie in vraag te stellen.
Arthur
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling do feb 16 2012, 20:21
'Eleanor, Ellie.' sprak ik, gewoon om de naam uit te testen. Ik moest zeggen dat ik haar niet een Ellie vond, maar goed het was nou eenmaal zo. 'Gelukkig niet, anders zouden veel mannen hun vrouw allang verlaten hebben.' Glimlachend nam ik een handje popcorn van haar en keek toen naar het scherm waarop de film al was begonnen.
Logan
Aantal berichten : 667 Geboortedatum : 24-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling vr feb 17 2012, 04:08
Ik dacht even na over wat ik vorig jaar aan het doen was van Valentijn. De volle maan was paar dagen na Valentijn, dus ik was nogal chaggie. Ik deed zo'n western gebaar en glimlachte. 'Howdy mate! Of is dat niet uit westernfilms?' Ik deed de motor uit en mijn gordel af, terwijl ik ook even uit het raam keek. Ik zag niemand bekend, dus we zouden ze zometeen wel even opzoeken.
Sebastiaan
Aantal berichten : 738 Geboortedatum : 21-04-99 Leeftijd : 225
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling vr feb 17 2012, 05:48
'Als jij film wilt kijken dan doe je maar. Ik weet allang hoe het gaat aflopen hier.' Ik grijnsde en trok haar zacht tegen me aan waarbij ik haar kuste en over haar haren streek.
Igraine
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling vr feb 17 2012, 05:58
'Waarom heb ik nou zo'n idee dat je helemaal gelijk gaat hebben? En de film maakt me niets uit, ik vind het hier toch stukken interessanter.' Ik haalde kort mijn hand door mijn haren, zodat het niet in Sebastiaan gezicht hing. Ook trok ik de achterkant van mijn jurkje een stukje naar beneden, omdat ik er nou niet echt op zat te wachten dat pottenkijkers buiten naar mijn lingerie kon staren. Ik drukte een kusje op zijn lippen en daarna op zijn kaaklijn.
Teoh
Aantal berichten : 1291 Geboortedatum : 10-12-92 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling vr feb 17 2012, 06:04
'Dan troosten we elkaar wel,' grinnikte ik en legde mijn hand op haar been. Ik moest bij sommige films echt huilen, vooral bij de Titanic en ook bij Grey's Anatomy. 'For sure,' benadrukte ik het nogmaals en drukte ook een kus op haar lippen, terwijl ik zachtjes haar been streelde.
Alicia
Aantal berichten : 1216 Geboortedatum : 17-02-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling vr feb 17 2012, 06:34
Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en glimlachte toen hij over mijn been streelden. Ik vroeg me af welke film er eigenlijk gedraaid werd toen er een beeld op het scherm verscheen. Ik keek Teoh aan en gaf hem nogmaals een kus.
Frances
Aantal berichten : 929 Geboortedatum : 22-12-93 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling vr feb 17 2012, 08:55
Grinnikend keek ik naar Logan's cowboy imitatie en knikte. 'Indeed, zo ziet het er ongeveer uit ja.' Ik prikte hem in zijn zij en maakte toen ook mijn gordel los zodat ik me naar hem om kon draaien. 'Logan, ik wil je nog bedanken, voor vandaag en nu en altijd eigenlijk.' Glimlachend staarde ik naar mijn handen. 'En.. ja dankje.' Toen ik zijn briefje had gelezen, had ik me nogal schuldig gevoeld, omdat ik niets voor hem had. Thuis had ik dus maar snel een mixtape in elkaar gezet met mijn favoriete muziek, waarvan ik hoopte dat Logan ze ook leuk vond. Ik haalde nu het ingepakte cd'tje tevoorschijn en hield het voor Logan. 'Het stelt niet veel voor, maar ik dacht, misschien..' Twijfelend stopte ik midden in mijn zin; ja wat dacht ik eigenlijk?
Eleanor
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling vr feb 17 2012, 10:13
'Zegt de man die noch geen auto heeft, noch geen vrouw.' Hierbij keek ik hem met een grijns aan die misschien een beetje brutaal was. Hoewel ik dus het plagend bedoelde.
Arthur
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling vr feb 17 2012, 10:30
Glimlachend trok ik een wenkbrauw op bij haar opmerking. 'Technisch gezien zit ik nu op een auto, naast een vrouw, alhoewel ik die niet als mijn bezit kan claimen, maar toch.' Ik grinnikte lichtjes om haar iet wat brutale toon, het paste wel bij haar en als leraar had ik me er misschien aan geirriteerd. Alleen vanavond was ik hier niet als leraar en dus vond ik het wel amusant.
Eleanor
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling vr feb 17 2012, 10:37
Ik keek hem met een grijns aan en toen weer naar het grote scherm waar een prachtige vrouw en man werden geprojecteerd. 'Goh, you're such a lucky man.' Enkel keek ik hem weer even aan met een glimlach. 'Vergeet de popcorn niet!'
Arthur
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling vr feb 17 2012, 10:52
'Ik weet het en nee ik zal de popcorn niet vergeten.' Lachend pakte ik weer een handje en keek naar het grote scherm terwijl ik een voor een de popcorn op at. Het leek alsof dit toch nog een leuke avond zou worden, tegen alle verwachtingen in.
Sebastiaan
Aantal berichten : 738 Geboortedatum : 21-04-99 Leeftijd : 225
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling vr feb 17 2012, 11:24
Ik volgde haar handelingen en keek haar met een grijns aan. 'Kom op. Dan gaan we kijken.' Expres lag er een deken op mijn achterbank zodat we daar eventueel konden op zitten. Zachter dan de grond alleszins.
Daniël
Aantal berichten : 972 Geboortedatum : 30-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling vr feb 17 2012, 11:26
'Vast en zeker niet, want ik heb hem stevig vast gevestigd.' Zacht drukte ik mijn lippen in haar hals. 'Hmm, gelukkig heb ik geen belofte aan jou gedaan.' Ik keek haar even glimlachend aan toen mijn gezicht bij haar hals weg was en keek naar het scherm.
Eleanor
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling vr feb 17 2012, 11:57
'Ik wou eigenlijk een subtiele hint geven naar drinken.' Zacht giechelde ik even. Deze avond leek nog wel leuk te worden. Het deken kwam meer op me te liggen. 'Maar bijnader inzien vergeef ik het je.'
Igraine
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling vr feb 17 2012, 21:15
Nog even snel drukte ik mijn lippen op de zijne en knikte toen. Na even uitstrekken kon ik de portier openmaken en ik sprong er acrobatisch uit, omdat we natuurlijk helemaal verstrengeld lagen op zijn stoel. Ik pakte de deken uit zijn achterbak en stond even twijfelend naast de auto. 'Waar gaan we zitten?'
Zoë
Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling vr feb 17 2012, 21:39
Lachend schudde ik mijn hoofd en keek ik net als hem naar het scherm toe. Mijn hoofd lag nog steeds tegen zijn schouder aan en af en toe keek ik zijn kant op. Inmiddels had de warmte mij overvallen, waardoor ik het dekentje terug sloeg. Ik plaatste een kus op zijn wang en ging weer in de voorgaande positie liggen.
- Zullen we doen dat ze Valentine's Day draaien? Hahah da's lekker toepasselijk (:
Logan
Aantal berichten : 667 Geboortedatum : 24-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling vr feb 17 2012, 21:44
'Gelukkig, dan stond ik ook niet voor gek,' grinnikte ik zachtjes. Ik draaide me ook naar haar om en hield mijn gezicht schuin. 'Jij ook bedankt,' zei ik glimlachend en pakte haar hand vast. Even keek ik haar ongelovig aan en pakte het pakje van haar over, om het daarna snel uit te pakken. Ik grijnste breed en stopte hem in de CD-speler van mijn auto, en hoorde meteen Mumford & Sons eruit schallen. 'Frankie, je bent geweldig!' Ik drukte een kus op haar wang en kneep zachtjes in haar hand. 'Wat super!'
- jaaaaa valentine's day
Teoh
Aantal berichten : 1291 Geboortedatum : 10-12-92 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling za feb 18 2012, 00:12
'Wauw, wat een verrassing, ze draaiden Valentine's Day. Maar, dat vind ik niet erg, cuz' I love Taylor Swift!' Ik ging er eens goed voor zitten en sloeg mijn arm om haar heen. 'Ooit gezien, de film?' Ik drukte een kus op haar wang en streelde zachtjes haar zij.
Arthur
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling za feb 18 2012, 01:41
'Oh, gelukkig dat je me vergeeft, want ik had die hint op z'n minst wel door moeten kunnen hebben. Laat ik je maar beloven dat ik straks wat te drinken voor je zal halen?' Ik glimlachte even naar haar en richtte me vervolgens weer op eht grote scherm, ik had de film die bezig was nog nooit gezien, maar dat was ook niet erg verrassend omdat ik maar heel weinig tv keek.
Frances
Aantal berichten : 929 Geboortedatum : 22-12-93 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling za feb 18 2012, 01:45
Ik lachte en was ongelooflijk blij dat hij zijn cadeau leuk vond. 'Het is echt maar heel eenvoudig en misschien een beetje cliché..' Ik was nogal bang dat hij er neits aan had gevonden en dan zou ik me alleen nog maar schuldiger voelen dat ik niets voorbereid had. Bovendien voelde ik me al schuldig, omdat hij in zijn briefje had gezet dat ik hem alles kon toe vertrouwen. En toch had ik hem niet verteld dat ik ook anders was, dat ik een heks was.
Alicia
Aantal berichten : 1216 Geboortedatum : 17-02-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling za feb 18 2012, 02:07
'Moet ik jaloers zijn?' vroeg ik enigszins plagend, waarna ik mijn arm om zijn buik heen legde. 'Nee ik geloof dat ik hem nog nooit heb gezien.' antwoorden ik, waarna ik mijn hoofd van zijn schouder afhaalden om hem een kus terug te geven.