Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De boomhut

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

De boomhut Empty
BerichtOnderwerp: De boomhut   De boomhut Icon_minitimezo apr 15 2012, 10:20

Treed nader in het ongelofelijk, vette en hoge huis van Tommy. Hij woont hier, zover hij wonende dingen doet. Ook heeft hij de hut helemaal zelf gemaakt. Het is echt een grote hut: het bevat een grote slaapkamer en woonkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

De boomhut Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut Icon_minitimezo apr 15 2012, 10:29

Ik bekeek de hut met mijn mond lichtjes open, maar daarna met een inmens grote grijns op mijn gezicht. 'Oh Tommy?! Waar zit je? Je favoriete persoon van de hele grote, stomme wereld is terug in de stad. Met koffers!' Ik lachte even. Mijn broertje was geschift. Juist hetgene waarom ik van hem hield. Genevieve was ook geschift. We waren een complexe familie met vele mogelijkheden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

De boomhut Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut Icon_minitimezo apr 15 2012, 10:36

Ik lag in een bed vol met drank te staren naar het plafond. Mijn leven was zo heerlijk. Nogal afwezig duwde ik me omhoog bij een stem, maar sperde mijn ogen open toen ik de stem herkende. Meteen rende ik de hut uit, sprong naar beneden en daarna in zijn armen. 'Heath!' zei ik enthousiast, maar sloeg hem daarna in zijn buik. 'Jij fucker! Waag het niet meer om ze lang weg te zijn! Ik kan drie zussen niet aan, vandaar deze boomhut.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De boomhut Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut Icon_minitimezo apr 15 2012, 10:41

'We hebben zijn leven ontzettend makkelijk gemaakt toen je weg was, hè Tommyboy van me.' Ik kneep in zijn wang en begon te lachen. Ik moest hem nageven dat die boomhut van hem er goed uitzag. Het was dan wel niet heel erg groot, maar het zag er wel gigantisch mooi uit. 'Zo, Tommy verveelde zich vanmiddag.' Ik wees naar de hut en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

De boomhut Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut Icon_minitimezo apr 15 2012, 10:43

Ik moest lachen en omhelsde hem waarbij ik heel zijn haar door de war haalde. 'Het spijt me verschrikkelijk, broeder. Ik had de tijd alleen even nodig. Volgende keer kidnap ik je wel.' Weer liet ik hem los en keek naar de boomhut. 'Genn had het over een boomhut. En dat,' Ik wees naar het hout in de boom. 'Lijkt meer op een huis. Wat heb je er allemaal instaan? Woonkamer? Slaapkamer? Soms een keuken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

De boomhut Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut Icon_minitimezo apr 15 2012, 17:55

'Ik verveelde me inderdaad,' grinnikte ik. 'Maar kom op, geef toe dat dit huis echt verschrikkelijk is. Ik weer de weg nog steeds niet door alle gangen.' Ik keek even maar de hut en lachte. 'Alleen het hoognodige: een gigantisch bed en bank, mega tv en een levensvoorraad drank. De vrouwen moeten nog komen.' Ik keek ze weer aan. 'Jullie ruiken naar bloed.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

De boomhut Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut Icon_minitimema apr 16 2012, 04:05

Ik haalde onschuldig mijn schouders op. 'Jij stinkt naar alcohol. Dus heb je nog een plaats in dat gigabed van je?' Ik liet mijn tassen op de grond neervallen. Alweer. 'Genn vertelde me al dat je enkel vrouwen en drank en bloed toe liet En ik en Genevieve hebben daarnet wat lol getrapt. Niet?' Ik keek haar glunderend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De boomhut Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut Icon_minitimema apr 16 2012, 04:10

Ik kreeg een gigantische grijns op mijn gezicht en knikte. 'Oh, we hebben onszelf zeker vermaakt.' Er was een ietwat onheilspellende toon in mijn stem te herkennen, waardoor ik begon te grinniken. 'You just missed the party little brother.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

De boomhut Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut Icon_minitimema apr 16 2012, 09:09

'And you're going to miss the party,' zei ik mysterieus en zette een stap op de eerste plank van mijn trap omhoog. 'Verboden toegang voor familie. Alhoewel... Als jullie iets van vrouwen, bloed of drank mee hebben, maak ik een uitzondering. Al is deze eerste keer gratis. Treed dus binnen!' Ik klom razendsnel omhoog en stond in no time in mijn hut.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

De boomhut Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut Icon_minitimema apr 16 2012, 09:29

'Zie je, Genn, een BH valt prima mee als vermomming.' Ik keek grijnzend Tommy achterna en klom razend snel de trappen op met een tas van me. 'Hier, omdat je mijn schattig broertje bent.' Ik gaf hem een fles drank die ik meegenomen had uit Londen. Bier om precies te zijn. Iets wat hij maar al te graag leek te drinken (?).
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De boomhut Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut Icon_minitimema apr 16 2012, 09:31

'En het is nog ongelofelijk sexy ook.' Grapte ik en volgde mijn twee broers omhoog. 'Knap staaltje werk dit, broertje.' Ik gaf hem aan aai door zijn hoofd en keek de plek even rond. 'Je krijgt ooit nog wel eens een fles drank van me Tommy Boy.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

De boomhut Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut Icon_minitimezo mei 06 2012, 03:31

Ik pakte de fles aan en bekeek hem aandachtig. Ja, Heath had wel goede smaak. 'Goedgekeurd! Thanks Heath,' glimlachte ik en sloeg mijn arm om Genevieve's nek. 'Dat is je geraden, zusje. Het is dat je me een compliment gaf.' Plagerig stak ik mijn tong uit en liet haar los. 'Willen jullie ook een glaasje?' vroeg ik, met een blik op de fles drank van Heath.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

De boomhut Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut Icon_minitimezo mei 06 2012, 03:37

Ik lachte enkel om mijn broer en zus. 'Wat heb ik mijn twee zachtjes toch gemist.' Beiden kneep ik even in hun wang zoals ze bij kleine kindjes deden waarna ik in Tommy zijn bed dook. 'Hey Gen! Zie dat hier! En ja, Tommy! What did you expect?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De boomhut Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut Icon_minitimezo mei 06 2012, 06:34

Ik begon om Heath te lachen en ging ook op Tommy zijn bed zitten. 'Natuurlijk, waarom ook niet.' Zei ik lachend en gaf Heath een tik toen hij in mijn wang kneep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

De boomhut Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut Icon_minitimezo mei 06 2012, 09:57

Enkel trok ik Genevieve meer op het bed en sloeg haar een paar keer met een kussen. Het heerlijke ervan was dat je niet echt die pijn voelde van een te harde slag. Toch niet van een kussen. Als ik haar zo zou slaan zou ze het waarschijnlijk echt niet apprecieren. 'You're going down little sis,'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De boomhut Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De boomhut
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: