Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Founders Party Place

Ga naar beneden 
+14
Daniël
Eleanor
Katy
Harper
Genevieve
Alicia
Arthur
Zoë
Igraine
Elisa
Logan
Liam
Frances
Teoh
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Volgende
AuteurBericht
Sebastiaan

Sebastiaan

Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Founders Party Place - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 08:41

'Laten we zeggen dat ik het uit de oude doos heb gevist. Een erg oude.' Soms was ik een ramp in zaken weg te doen en dit pak was van voor mijn generatie, maar met hier en daar wat snitjes bij was het echter weer het perfecte pak voor vanavond. Ik kuste haar terug en streelde even over haar haren. 'Ik meer van jou,' Ze zag er betoverend uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances

Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 08:41

'Hmm, ik vind het wel wat, dat uniform.' Glimlachend keek ik naar hem en knikte instemmend. 'Let's do that, al moet ik zeggen dat ik geen idee heb wat ik hier van moet verwachten. Ik doe hier normaal nooit aan mee?' Ongemakkelijk keek ik om mij heen, merkte wat bekenden op maar zag nergens Alicia of Teoh.
Tommy

Tommy

Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 768

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 08:44

Ik haalde even glimlachend een wenkbrauw op. 'O lieve Gennie, wil je alsjeblieft deze ene dag in het jaar niet zo kattig zijn?' Grijnzend keek ik naar Heath, ik was blij dat hij er was. Ik legde mijn handen achter mijn hoofd en gaapte. 'Het is nogal dood hier. Ik ga denk ik zometeen even wat brouwerij zoeken, als jullie dat niet erg vinden.'
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 08:47

'Sssst, Daniel, dat is ons geheimpje,' fluisterde ik grappend en sloeg daarna mijn handen voor mijn mond. 'O Zoe, je blijft mijn engel. Dat ga ik voor het volgende feest doen, watch my words!' Ik keek ze beiden aan en grinnikte daarna. 'Zal ik jullie maar alleen laten? See you later!' Ik liep weg en keek opnieuw rond, tot ik opeens Alicia zag. Ik glimlachte naar haar en hoopte dat ze me kon zien. Ja, ik was in een goede bui. Ik voelde me eindelijk weer eens goed.
Heath

Heath

Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 771

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 08:48

'Het is altijd heerlijk om mijn mooie/ irritante zusjes en Tommy terug te zien na zo een lange tijd.' Met een grijns drukte ik even mijn lippen op Harper haar wang. 'Hey kleine Katy! En ja, iedereen ziet er weer geweldig uit, ook al zeg ik het zelf.' Ik had wat gehoord van plezier. 'Dus hoe wouden jullie plezier maken?' Mensen lachtte en danste, maar dit was niet echt veel plezier.
Logan

Logan

Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 08:50

'Bedankt,' zei ik glimlachend. Ik had zo getwijfeld over mijn outfit. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik heb ook geen idee, het is mijn eerste foundersday. Zometeen even wat drinken en misschien daarna dansen?' Ik keek haar hoopvol aan en pakte haar handen. Ik zag haar blik en streek langs haar wang. 'Het wordt echt enorm leuk. Samen.'
Igraine

Igraine

Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 08:53

Ik keek hem glimlachend aan en begreep zijn woorden totaal. 'Mijne is ook heel erg oud, maar ik vind hem nog geweldig. Ik ben blij dat er eindelijk een feest was waar hij niet te overdressed zou zijn.' Ik streek over zijn wang en giechelde. 'Ja ja,' plaagde ik hem giechelend en keerde me van hem weg, om met mijn rug tegen zijn borst te staan. 'Alsof dat zou kunnen.'

Laatst aangepast door Igraine op wo mei 09 2012, 09:03; in totaal 1 keer bewerkt
Harper

Harper

Aantal berichten : 165
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 09:01

'Doe waar je zin in hebt, maar hou het safe, okay?' Streng keek ik mijn familieleden stuk voor stuk aan en grinnikte toen. 'Of, wacht, zorg dat alles wat fout gaat gewoon vergeten wordt.' Op de een of andere vreemde manier voelde het geweldig om te midden van zo'n grote menigte mensen te staan. Je kon zoveel horen en zien en al dat bloed. Glimlachend snoof ik de lucht in.
Eleanor

Eleanor

Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 09:08

Ik liep in mijn jurk rond en even had ik het gevoel gehad dat ik te overdressed was, maar uiteindelijk leek dit helemaal mee te vallen. Ergens vond ik mijn jurk zo prinsesachtig; het gevoel dat ik wou toen ik klein was en ik dan ook kreeg door de schoenen en kleding van mijn moeder aan te doen. Hierbij maakte ik me altijd dan ook op. Nu stond ik slechts weer alleen met een drankje. Normaal zou ik het haten, maar vandaag vond ik het wel oké. Puur omdat ik had besloten om wat meer te drinken vanavond. Niemand zou toch op me rekenen.

http://weheartit.com/entry/27085089/via/Tearstreet
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 09:10

'Oke, oke, ik geloof je.' Lachend keek ik hem aan en nam hem toe mee naar de dranktafel. Onderweg spotte ik Alicia met haar moeder en veranderde dus van richting. 'Alicia is daar, even hallo zeggen?' Ik wachtte niet op antwoord maar tikte al vrolijk op Alicia's schouder. Ik had haar niet echt meer gesproken nadat we elkaar toe hadden vertrouwd dat we heksen waren. 'Hey Alicia, dag mevrouw Peterson.' Bewonderend bekeek ik haar jurk en knikte goedkeurend. 'Mooi!'
Arthur

Arthur

Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 09:16

Ik excuseerde me toen ik in mijn ooghoeken Eleanor voorbij zag komen in een prachtige blauwe jurk. Vluchtig volgde ik haar tussen de mensen door en pakte zacht haar pols vast toen ik dichtbij genoeg was. 'Eleanor.' Ik draaide haar om en kon een glimlach niet onderdrukken toen ik haar zo zag. Ze zag er zo overweldigend mooi uit dat ik even niets wist te zeggen.
Alicia

Alicia

Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 09:16

Mijn moeder stond inmiddels te praten met iemand die ik wel een paar keer eerder had gezien maar eigenlijk niet kenden. Ik was door de mensen heen aan het zoeken naar Frances of Daniël en eigenlijk vooral naar Teoh. Gewoon om hem even te zien. Ik had aan de andere kant Logan herkend waarna ik al snel Frances zag. Niet veel later kruiste mijn blik die van Teoh. Een glimlach vormde langs mijn lippen. Ik twijfelden even maar besloot toch zijn kant op te gaan. Echter werd ik voor ik echt weg was gelopen op mijn schouder getikt door Frances. 'Hey.' zei ik toen ik doorhad wie me op mijn schouder getikt had. Ik bekeek even haar jurk. 'Die jurk staat je perfect,' zei ik terwijl ik mijn blik even op Logan wierp. De jurk paste echt perfect bij frances

Laatst aangepast door Alicia op wo mei 09 2012, 09:29; in totaal 1 keer bewerkt
Sebastiaan

Sebastiaan

Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 09:22

Ik glimlachte enkel naar haar. 'Je bent mijn kleine prinses. Nadruk op het kleintje.' Nu keek ik haar grijnzend en plagend aan waarna ik weer heerlijk zoet haar lippen kuste. 'Deze avond gaat zeker en vast bij een van de mooiste komen.' De locatie alleen al was schattig.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 09:31

Ik twijfelde niet lang en liep op Alicia af, waar Logan en Frances inmiddels ook stonden. Ik sloeg mijn armen om het koppeltje heen en glimlachte. Ja, ik hield ervan om juist tussen de koppels te komen. 'Hey guys,' zei ik vrolijk en keek de twee dames aan. 'Wauw, beautiful,' floot ik en keek daarna naar Logan. 'O Logan, wat zie je er toch weer mannelijk uit!' plaagde ik hem.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 09:34

Ik volgde Frances naar de dranktafel en nam paar slokken van mijn glas. Ik knikte bij haar vraag en volgde Frances naar Alicia toe. 'Wauw, je ziet er mooi uit,' zei ik vriendelijk en keek toen om bij een arm om me heen. Teoh. Ik grimaste bij zijn opmerking, maar trok toen even aan zijn lage kraag. 'Wauw, wat een diep decolleté toch, Gard!' lachte ik terug.
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 09:34

'Weet ik toch, weet ik toch.' Grapte ik en zei Teoh gedag toen hij weer wegliep. Mijn armen sloten zich om Daniëls schouders en ik drukte bescheiden een kusje op zijn lippen. Ik wilde niet al te los gaan, aangezien mijn vader en stiefmoeder hier rondliepen. Teoh's ma ook nog eens met een camera, en ja - ze hield er nou eenmaal van om familie albums bij te houden.
Eleanor

Eleanor

Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 09:36

Ik schrok bij het horen van mijn naam en voelde hoe mijn lichaam lichtjes dat van Arthur raakte. Dit allemaal dankzij zijn gebaar. Hij zag er netjes uit in pak; knap en als een echte heer. 'Arthur,' zei ik slechts met een lei glimlachen. Misschien had ik hem liever ontweken deze avond maar aan de andere kant wist ik dat ik mezelf daarover voorlopig. 'Je ziet er goed uit,' slechts een compliment om de stilte te verbreken.
Genevieve

Genevieve

Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 09:37

Licht geërgerd keek ik richting Tommy. 'Mag ik ook wat plezier hebben? Volgens mij was jij net degene die iemand stond leeg te zuipen in een steegje.' Merkte ik op en draaide me van mijn familie weg. Ik hield van ze, maar werd ook af en toe gek van hen. Tja - na bijna 800 jaar ga je je aan elkaars trekjes irriteren. Gelukkig waren we niet ieder moment van de dag samen, anders lag ik nu ergens als een hoopje as.
Igraine

Igraine

Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 09:37

Ik keek hem aan en rolde speels met mijn ogen. 'Ik ben niet klein!' protesteerde ik lachend en drukte toen een kus op zijn kin. 'Jij bent gewoon onwijs groot. En ik misschien ook wel een beetje klein, ja.' Mijn armen kwamen nu om zijn middel. 'Zouden we al een mooiste hebben? Of misschien moet die nog komen?' Ja, deze avond zou heel mooi worden.
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 09:41

'Dat valt wel mee, jij bent de schoonheid hier.' Ik lachte en schrok op van de arm die o mij heen werd geslagen. 'Hai, Teoh.' Nog na-grijzend om zijn kostuum rolde ik mijn ogen vanwege het gesprek van Logan en Teoh. Ik maakte me los en stapte naar Alicia toe om haar een vragende blik toe te werpen. Was alles weer goed tussen haar en Teoh?
Liam

Liam

Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 232

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 09:42

Spijtig schudde ik mijn hoofd. 'Ik weet het, ik heb het beloofd. Geen idee waarom eigenlijk. Oh ja - omdat jij het bent.' Het was best wel erg: Ik was bereid alles te doen voor haar. Alles. Waarschijnlijk zou ik zelfs mijn eigen leven opofferen om haar te redden. Ja - ik zou echt alles voor haar doen. Zachtjes tikte ik mijn glas tegen dat van haar. 'Op de eeuwigheid.' Toostte ik en nam een klein slokje.
Katy

Katy

Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 765

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 09:47

Ik gaf Heath een zetje tegen zijn schouder toen hij me klein noemde maar kon toch de glimlach rond mijn lippen niet verbergen. Ik moest even lachen bij Genevieve haar opmerking. 'Genn, Ik geloof dat hij een heel ander pleziertje had. Hoewel het me niets zou verbazen als daar ook wat gebijt bij voorkwam.' De arm van Tommy lag nog steeds rond mijn schouders, maar hij kon het vast wel hebben.
Liam

Liam

Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 232

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 09:49

Met een opgetrokken wenkbrauw draaide ik me om en keek naar Katy. 'Nog veel erger.' Zei ik, ergens toch licht grijnzend. 'De gluiperd.' Riep ik nog na en draaide me nu echt om, richting de tafel waar de drank op stond. Champagne was niet te zuipen, dus nam ik bier. Wonderbaarlijk dat ze het op dit soort feesten schonken, maar goed genoeg voor mij.

- DIT MOET GEN ZIJN.

Laatst aangepast door Liam op wo mei 09 2012, 09:55; in totaal 1 keer bewerkt
Alicia

Alicia

Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 09:52

Ik glimlachte even bij de complimentjes van zowel Frances als Teoh. De blik van Frances was vrij duidelijk en ik liet kort mijn ogen even naar Teoh en Logan glijden. Of eigenlijk vooral naar Teoh. Nee. Het was nog niet goed tussen ons en ik haatte het. Ik reageerde enkel op haar blik met een glimlach die eigenlijk amper een glimlach was. Ach, ze zou het wel door hebben.
Arthur

Arthur

Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09 2012, 09:53

'Ik val in het niets in vergelijking met jou. Je ziet er bewonderenswaardig uit.' Ik voelde me klein nu ik zo naast haar stond, maar dat kwam vooral omdat ik me nogal onzeker voelde nu over Eleanor en mij. Zeker na haar feest. 'Het blijft imponerend niet?' vroeg ik doelend op het feest, de verklede massa. Ondertussen had ik haar los gelaten en ik keek kort rond om uiteindelijk mijn blik weer op haar gezicht te vestigen.

Laatst aangepast door Arthur op wo mei 09 2012, 09:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 3 Icon_minitime

Founders Party Place
Terug naar boven 
Pagina 3 van 14Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: