Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

De Mystic Falls

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Logan

Logan

Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

De Mystic Falls - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimedi jun 12 2012, 06:48

Ik hield de stof van haar hempje even tussen mijn vingers en knikte instemmend. 'Droog,' constateerde ik totaal overbodig en stond op. Ik pakte haar beiden handen vast en trok haar weer meer de zon in. 'Is het raar als ik de grote neiging krijg om een zandkasteel te bouwen?' grinnikte ik, terwijl ik door het zand liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances

Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimedi jun 12 2012, 06:53

Ik glimlachte en streek de stof van mijn hemdje glad. Ik werd door Logan meegetrokken en kneep mijn ogen wat fijn tegen de zon. 'Oh, nu snap ik waarom je zo goed met kleine kinderen over weg kan; je bent er zelf één!' Lachend wreef ik over Logan's arm en keek hem toen verontschuldigend aan. 'Maar ga vooral je gang, hoor. Ik houd je niet tegen.'
Logan

Logan

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimedi jun 12 2012, 09:29

'Ja, precies!' lachte ik. 'Ik kan me perfect met ze identificeren.' Ik grinnikte en plofte achterover in het zand, terwijl ik het zand bij elkaar begon te brengen. 'Het wordt een kasteel waar de stoere ridder Logan de knappe prinses Frances van de gemene draak beschermt.' Ik knipoogde en begon met bouwen. 'Dit deed ik altijd met mijn oudere neven.'
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimedi jun 12 2012, 09:50

'Oh, dus ik moet de prinses in nood spelen? Waarom mag het meisje niet degene zijn die de draak gaat verslaan?' Ik had mijn kleren meegepakt en zat nu naast Logan terwijl ik mijn blousje terug aan deed en met de knoopjes vocht. Ik kreeg ze nooit aan, stomme dingen. Uiteindelijk liet ik het los hangen en keek toe hoe Logan zijn kasteel bouwde. 'Ik ben nog nooit op het strand geweest en thuis hadden we geen zandbak, dus eigenlijk heb ik nog nooit een zandkasteel gebouwd.'
Logan

Logan

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimedi jun 12 2012, 10:11

'Voor deze ene, ene, ene keer mag de prinses de prins redden van de draak.' Ik keek lachend hoe ze een beetje stuntelde met de knoopjes en trok ook zelf mijn broek weer aan, gezien ik hier alleen in mijn boxer zat. Ik ging verder met het bouwwerk en keek haar daarna weer aan. 'Dan moet je die gemiste kans van je jeugd nu inhalen!'
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimewo jun 13 2012, 10:45

Juichend stak ik mijn handen in de lucht en stond op om mijn broek aan te trekken. Dat was toch iets gemakkelijker, dan in ondergoed rond te lopen. Ik wist niet of Logan en ik ooit over onze verlegenheid heen zouden komen wat betreft dat gebied. Ik grinnikte zachtjes en nam toen weer plaats naast logan op mijn knieeën. 'Oke, die kans ga ik benutten!' Entousiast stak ik mijn handen in het zand en hielp met bouwen.
Logan

Logan

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimewo jun 13 2012, 10:49

Ik lachte bij haar juich en richtte me weer totaal op het kasteel. Misschien wou ik later wel iets als huizen ontwerper worden, of renovatie bouwer of hoe je het ook noemde. Ik was zo in mijn werk opgelost dat ik niet eens merkte dat ze bezig was met zich aan te kleden en ook mee te doen, tot onze handen botsten. 'we moeten natuurlijk wel een gracht hebben he!'
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimewo jun 13 2012, 10:52

'Laat mij die gracht maar doen.' Ik was wel gewend om met mijn handen in het zand te zitten. Hoewel ik nog nooit zandkastelen had gebouwd, was ik wel altijd druk in de weer in onze tuin. En dat was nog eens zwart zand, dus kwam meer in de buurt van strand zand. Tenminste zoals ik het in films en series zag. Gefocust groef ik een diepe gracht om het kasteel en kroop mee als ik weer een stukje verder moest.
Logan

Logan

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimewo jun 13 2012, 19:22

Ik grinnikte toen ik haar de gracht zag bouwen en werkte zelf verder aan het kasteel. Het was een symmetrische, met typische oude kasteel kenmerken en natuurlijk een enorme binnenplaats. Ik veegde de zand van mijn handen en ging even opzij toen Frances erbij moest. 'Ik denk dat hij nu wel klaar is,' contastateerde ik.
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimewo jun 13 2012, 23:56

Ik doorbrak het laatste stukje voor de gracht, maar behield het bovenste deel om een brug te vormen. 'Ja, perfect.' Ik leunde glimlachend naar achteren en bekeek het kastee met zijn kantelen en torensl. 'En nu moet ik je nog gaan redden?' vroeg ik grinnikend en keek Logan vragend aan.
Logan

Logan

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimedo jun 14 2012, 07:03

Ik grinnikte ook en stond op. 'Al ben ik bang dat ik niet in dat kasteel pas,' zei ik quasi beteuterd en sloeg daarna mijn armen om haar heen, om haar rond te draaien. 'Red me er dan maar van dat mijn hart niet uit mijn borstkas klopt, want ik zit er al heel erg dichtbij.' Lachend drukte ik mijn lippen op de hare en nam haar zo weer mee richting de auto. Ik had haar moeder en oma beloofd dat ik haar op tijd thuis zou brengen.
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimedo jun 14 2012, 07:06

'Oh, ik had gedacht dat ten minste je voet er wel in kon. Dan kon ik je daar uit redden?' Glimlachend liet ik me ronddraaien en ik kuste hem kort terug. Hij nam me mee naar de auto en hoewel ik liever nog niet naar huis ging, was het of nu op tijd terug thuis zijn of niet meer weg mogen van mijn moeder en oma. Ik glimlachte toen we bij de auto aankwamen en wachtte tot hij hem van slot zou doen.
Logan

Logan

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimedo jun 14 2012, 07:10

Ik haalde mijn sleutel uit mijn zak en deed de auto open, waarna ik eerst haar deur opendeed en daarna mijn eigen kant toe liep. Daar ging ik achter het stuur zitten en startte mijn auto. Nog voordat ik wegreed, drukte ik weer mijn lippen op de hare en keek haar glimlachend aan. 'Ik denk dat dit wel een van mijn mooiste dagen in mijn leven geweest moet gezien.'
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimedo jun 14 2012, 07:16

Glimlachend stapte ik in toen hij de deur voor mij openhield en klikte de riem vast toen ik eenmaal zat. Zijn lippen waren zacht op de mijne, voordat we wegreden en ik legde mijn hand op de hand die Logan op de versnellingspook hield. 'Iedere dag met jou is een van de mooiste.' zei ik gelukkig en streelde over de knokkels van zijn vingers.
Logan

Logan

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimedo jun 14 2012, 07:18

Ik glimlachte gelukkig bij haar woorden en deed ook mijn riem vast. Ik liet de auto rijden en voelde al snel haar hand op de mijne. 'Ik hou van je,' fluisterde ik met een brede glimlach en reed zo naar haar huis toe.
gone
Eleanor

Eleanor

Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimeza jun 23 2012, 01:29

Nieuw

Ik kwam hier graag bij de watervallen. Het maakte me rustig en dit plekje was magisch. Ook had ik hier afgesproken met Zoë. Hier zat ik dan ook langs de kant op een handdoek in mijn bikini. Het was nu eenmaal heerlijk weer.
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimeza jun 23 2012, 01:34

Met een simpele korte broek en een zachtroze gekleurd topje, liep ik langs de watervallen op. Ik had Eleanor al zien zitten aan de oever. Ik had haar nog niet gesproken sinds de wedstrijd en eigenlijk schaamde ik me daar best voor. Ze was tenslotte mijn beste vriendin. Met een glimlach rond mijn lippen liep ik op haar af. 'Hey, Ellie.' Zei ik glimlachend en ging naast haar op de handdoek zitten.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimeza jun 23 2012, 01:38

'Hallo lieve Zoë,' zong ik zowat en keek haar met een glimlachje aan. Mijn armen plooide zich rond haar toen ze naast me zat. 'Hoe gaat het met je?' Ergens hoopte ik dat ze alles wat tijdens de wedstrijd was gebeurd een beetje verwerkt had. Alles was nu eenmaal onmogelijk te verwerken in die korte tijd. 'Hoe gaat het?'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimeza jun 23 2012, 01:42

Ik haalde mijn schouders op, maar knikte vervolgens. 'Het gaat wel, denk ik.' Ik sloeg mijn armen om haar heen en omhelsde haar stevig. 'Ik durf Teoh niet onder ogen te komen, maar verder gaat het.' Zei ik oprecht. 'En hoe gaat het met jou?' Ik moest glimlachen om het idee dat ze gelukkig was met Arthur, het was voor mij niet raar - ik was gewoon ontzettend blij dat ze iemand had gevonden waarmee ze kon dingen kon delen, zoals ik met Dan had.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimeza jun 23 2012, 01:54

'Ik denk dat het wel goed met me gaat. Deels.' Hierbij knuffelde ik haar nog eens erg goed. 'Arthur en ik zijn eindelijk samen, maar ik heb daarvoor bijna seks gehad met iemand anders en... Op een of andere manier dwaalt dat weer door mijn hoofd...' Ik keek naar het water. Zoë en ik moesten echt weer meer gaan praten.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimeza jun 23 2012, 05:44

'Sex met iemand anders gehad?' Vroeg ik licht verbouwereerd en schudde verward mijn hoofd. 'Met wie dan?' Ik keek haar aan en zette mijn hand onder me neer zodat ik daarop kon leunen. Wauw, ik had echt veel gemist in de tijd dat we elkaar niet hadden gesproken. Mijn leven was niet drastisch veranderd, op het feit dat mijn stiefbroer een vampier was geworden na dan.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimeza jun 23 2012, 06:05

Ik stond op en liep naar het water. 'Ik zei bijna. De daad zelf is nooit gebeurd, Zoë. Met Tommy. Ken je hem? Eigenlijk heb ik je nog zoveel te vertellen, maar waarom heeft het mijn oor bereikt dat jij en Dan ook het volgende stapje hebben genomen en ik van niets wist?' Beschuldigend keek ik haar aan, maar grijsde al snel.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimeza jun 23 2012, 09:33

Ik stond ook op en liep achter haar aan. 'Tommy? Die nieuwe jongen die bij ons op school zit?' Het was de enige Tommy waar ik ooit van had gehoord, dus ik nam aan dat het die jongen was. 'Ik heb de tijd niet gehad om het je te vertellen, ik wilde het niet vertellen waar iedereen bij stond, maar als we een keer afspraken. Het kwam er alleen telkens niet van. Dus het spijt me.' Zei ik met een lach rond mijn mond.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimeza jun 23 2012, 09:38

'Details!' eisde ik en lachte even. Ze waren schattig samen en ik zag dat ze gelukkig met hem was. 'Kom je me vergezellen?' Ik stapte in het water en begon te zwemmen. Het was al aardig opgewarmt. 'Ja, die nieuwe jongen. Uiteindelijk is het tot op lingerie gegaan, maar niet verder...'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitimeza jun 23 2012, 09:41

Ik ging op de rand van de oever zitten en bungelde wat met mijn benen in het water. Ik was zo dom geweest om te vergeten om een bikini aan te doen, dus dan werd het maar gewoon mijn ondergoed. 'Het is een paar weken terug, ik had ruzie met Teoh gekregen toen we met m'n pa en zijn ma in een restaurant zaten en uit alle frustratie belde ik Dan op, en - eh, nou hij kwam me ophalen en bij hem thuis heb ik goed uitgehuild en tja, van het een kwam het ander.' Ik merkte dat mijn wangen rood waren geworden en begon te lachen. 'Nu jij.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 4 Icon_minitime

De Mystic Falls
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mystic Falls 2.0 ideeën
» The Mystic Grill

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: