Aantal berichten : 90 Geboortedatum : 09-06-59 Leeftijd : 765
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. ma jul 02 2012, 09:54
Kort wierp ik een blik naar achter, 'Ja, Harper... Die bij Samuel staat (stond?) en de ander is Geneviève.' ik glimlachte even terwijl ik haar aan keek en ging daarna pas in op haar volgende opmerking. 'Prima, Tommyboy is van mij,' zei ik me een brede grijns. Eigenlijk had ik Heath al heel lang niet meer gesproken, maar Heath en Ariel hadden elkaar eerder ontmoet.
Eleanor
Aantal berichten : 988 Geboortedatum : 20-04-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. ma jul 02 2012, 10:19
Ik wist niet wat ik hiermee moest doen. Ik voelde me vereerd, maar wat hij zei en deed kwam niet gelegen. Ik had Arthur. Ook al hield ik van Tommy ergens wist ik dat Arthur degene was die ik wou. Hoewel het met hem soms allemaal zo ingewikkeld was. 'Je moet niet jaloers zijn, Tommy. Echt...' Ik zuchtte. 'Ik voel me ook gelukkig bij jou.'
Heath
Aantal berichten : 160 Geboortedatum : 14-08-53 Leeftijd : 771
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. ma jul 02 2012, 10:49
'Eerst dacht ik dat heel de avond in gezelschap van Tommy zou moeten doorstaan, maar dat lijkt toch van niet. Ik hou van hem, maar soms is hij iets te druk.' Hierbij glimlachte ik naar haar. Ik danste verder. Als ik moeite deed stond ik niet voor aap. Besef goed dat ik nu al de moeite deed van de wereld of toch het meeste wat in afgelopen eeuw had gedaan aan moeite.
Alicia
Aantal berichten : 1216 Geboortedatum : 17-02-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. ma jul 02 2012, 10:59
Elisa bleef maar vissen naar hoe het tussen mij en Teoh zat. Terwijl ze me daar eigenlijk geen type voor had geleken. Maar al mijn pogingen om een ander onderwerp aan te snijden waren zinloos geweest toen ik zag dat Geneviève Teoh omhelsde. Geneviève stond met haar rug naar mij toe en terwijl er een steek door me heen ging bleef ik net zo lang richting Teoh kijken tot ik zijn blik op ving. Want ik wist zeker dat dat genoeg zei. Dat hij überhaupt nog in haar buurt wou komen of durfden te komen.
Frances
Aantal berichten : 929 Geboortedatum : 22-12-93 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. ma jul 02 2012, 19:40
'Is goed, ik geloof ook niet dat er naar ons omgekeken zal worden.' Behalve als het lijkt dat we ruzie maken, stelletje sensatie zoekers. Ik glimlachte naar Logan en liep mee naar de auto. 'ach, het hoort er bij geloof ik. zolang ze maar weer goed komen is er niets mis mee.' Met een zacht lachje gaf ik een kneepje in Logan's hand en wachtte tot hij de auto open zou doen.
Logan
Aantal berichten : 667 Geboortedatum : 24-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. ma jul 02 2012, 19:48
'Nee, precies,' lachte ik en nam haar zo mee naar de auto. Hier zocht ik mijn autosleutels en deed daarna de auto open. 'Zolang ze maar weer goed komen,' herhaalde ik haar woorden instemmend en ging in de auto zitten. 'Gaan we naar jouw huis of naar de mijne? Ik denk dat mijn vader er vannacht toch niet is, en anders hebben we niet zo'n last van hem.'
Ariel
Aantal berichten : 275 Geboortedatum : 24-09-18 Leeftijd : 206
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. ma jul 02 2012, 20:04
Ik glimlachte en keek waar ze eerst stonden, maar het bleek dat ze al dansten. Al zag ik Tommy nu weglopen. Bemoedigend gaf ik Katy een klein duwtje richting hem. 'Ga maar naar je broer toe, ik ga wel even met iemand anders dansen.' Ik keek nog even naar Meg en lachte. 'Sleur mij maar mee ja.' Ik glimlachte nog en liep daarna alvast richting hem water. Het liefst zou ik nu meteen het water in gesprongen zijn.
Tommy
Aantal berichten : 239 Geboortedatum : 24-09-56 Leeftijd : 768
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. ma jul 02 2012, 20:17
Ik stopte even met dansen en keek haar aan. Ook al zou zij bij mij op de eerste plaats komen, ik kwam dat niet bij haar. 'Maar niet zo gelukkig als bij hem, nietwaar? Ik had het kunnen weten.' Vermoeid en ook beschaamd haalde ik een hand door mijn haar en liep daarna weg. Eenmaal bij het meer aangekomen trok ik mijn shirt uit, liep een hoge steen op en dook zo in het water.
Eleanor
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. ma jul 02 2012, 20:41
'Tommy!' Ik zag hoe hij wegliep en going hem achterna. Vloekend welliswaar. Hierbij trok ik mijn kleedje uit en kwam bij hem in het water. Ik had geen zin in drama. Eenmaal hij boven was keek ik hem aan. 'Jij en Arthur zijn compleet verschillend zowel van karakter als uiterlijk dus durf je niet met hem te vergelijken. Godverdomme! Wat wil je dan? Nog meer Eleanor tot ik dood ga? Wat ga je dan doen? Naar Tessa? Zoek uit wat je wilt, Tommy. Want ik ben er nog niet uit. En duidelijk jij ook niet.'
Tommy
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. ma jul 02 2012, 20:44
Ik zag hoe ze er bij kwam en kon niets anders dan glimlachen. 'O Eleanor, hierom houd ik zoveel van je.' Ik zwom dichter naar haar toe en haalde de natte plukken uit haar gezicht. Ik hield mijn hoofd schuin en zuchtte. 'Ik weet het, maar als ik bij je ben, dan... dan voelt alles zo perfect. En het gevoel van je hart kan je niet negeren.'
Zoë
Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. ma jul 02 2012, 20:56
Ik wilde op Heath reageren, maar al snel werd mijn oog getrokken door Eleanor die iets over het meer schreeuwde. Oké, dit had ze me niet verteld. En ik maar denken dat ze zo gelukkig was met Arthur samen. Verward draaide ik me terug naar Heath en dacht even na. 'Sorry, ik werd even afgeleid.' grinnikte ik en keek hem aan. 'Je kan goed dansen.' concludeerde ik toen ik hem even bekeek en glimlachte.
Meg
Aantal berichten : 370 Geboortedatum : 19-12-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. ma jul 02 2012, 21:02
Ik keek lachend om naar Ariel die enthousiast naar het meer rende en ik zette mijn bekertje op een tafel, ik zou straks wel een nieuwe inschenken. Ik draaide me nog even om naar Eli. 'Ik ben zo terug.' zei ik liefelijk en drukte mijn lippen kort op die van hem, waarna ik achter Ariel aanrende en me al half uitkleedde. 'Let's go!' riep ik enthousiast en stortte mezelf het water in.
Genevieve
Aantal berichten : 313 Geboortedatum : 15-03-55 Leeftijd : 769
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. di jul 03 2012, 00:50
'Natuurlijk gaan we zo dansen, gekkie.' zei ik liefelijk en kuste hem teder. Ik wist dat Alicia hier ergens rondliep en dat maakte alles nog leuker dan dat het al was. Ik vond het heerlijk om mensen dwars te zitten en zeker als ik er niet eens zoveel moeite voor hoef te doen. Iemand met een zwoele blik aankijken en bam, iemands avond was verziekt.
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. di jul 03 2012, 00:52
Ik keek even langs Harper heen en zag hoe Zoë stond te dansen met een onbekende jongen. Gefrustreerd fronste ik mijn wenkbrauwen. Als het Dan niet was, wie was het dan? Mijn aandacht werd weer getrokken door Harper. 'Sorry, zei je iets?' vroeg ik ietwat beschaamd, omdat het totaal langs me heen was gegaan wat ze zei.
- oeps beetje laat ik was Sam helemaal vergeten. Echt slecht, want het is zijn feestje XD
Ariel
Aantal berichten : 275 Geboortedatum : 24-09-18 Leeftijd : 206
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. di jul 03 2012, 02:43
Rustig deed ik mijn schoenen uit en twijfelde toen bij mijn jurkje. Ik had enkel een slipje aan, dus besloot ik mijn jurk aan te houden, al zou het wel vreselijk gaan plakken. Langzaam liep ik het water in en zwom naar Meg toe. Ik vond zwemmen zo heerlijk. 'Het is helemaal niet koud he?' giechelde ik, al besefte ik dat ik natuurlijk niet voelde als het koud was.
Heath
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. di jul 03 2012, 06:06
Ik keek naar haar en toen naar Eleanor en Tommy. Over een scène maken gesproken... 'Ja, wel... Dat krijg je ervan als je met iemand naar bed gaat en beide van een ander houdt.' Hierbij kijk ik haar weer aan.
Eleanor
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. di jul 03 2012, 06:34
Ik keek hem aan en spetterde water in zijn gezicht. 'Je bent echt zo een klootzak. Soms.' Hierbij zwom ik meer van hem weg. 'Ik... Jij maakt me gelukkig. Hij maakt me gelukkig. Het is allemaal te verwarrend om dit moment.'
Zoë
Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. di jul 03 2012, 06:42
'Naar bed gaan met een ander? Tegen mij zei ze dat het niet verder kwam dan kleffen op de achterbank toen ze betrapt werden door iemand?' stelde ik verward en keek hem aan. Als het waar was wat hij zei, had Ellie een hele hoop uit te leggen en dan zou ik nog wel eens met haar gaan praten. Ze wist hoe ik dacht over vreemdgaan. Nou ja - misschien wat het gebeurd voordat ze iets met Arthur had, maar dat kon ik me niet voorstellen.
Tommy
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. di jul 03 2012, 08:44
Toen ze afstand maakte, pakte ik haar handen vast en glimlachte. 'Ik maak jou gelukkig. Jij maakt mij gelukkig. Twee in een!' Ik grinnikte en trok haar mee, zodat we wat meer uit het gezichtsveld van iedereen waren. 'Ik weet dat ik soms een klootzak ben, maar ik geef echt om je. Heel erg veel.'
Frances
Aantal berichten : 929 Geboortedatum : 22-12-93 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. di jul 03 2012, 08:53
Ik stapte in en glimlachte. 'Is goed, het is toch een zooi bij mij thuis. Mam heeft besloten dat ze het behang niet meer mooi vindt, dus gaat ze nieuwe ophangen.' Daar had ze wel eens vaker last van, dat ze toe was aan verandering en alles op z'n kop zette. 'Vind je vader het niet erg?' Ik was nog niet vaak bij Logan geweest en ik wist niet zo goed hoe ik meneer Dallas in moest schatten.
Eli
Aantal berichten : 329 Geboortedatum : 20-08-93 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. di jul 03 2012, 09:00
'Prima.' Lachend keek ik Meg en Ariel na en liep maar naar de dranktafel om een vol flesje bier te pakken. Even volgde ik Ariel en Meg, maar besloot toen maar een rondje te maken. Misschien kwam ik iemand tegen die ik kende en die niet al in gesprek was. Ik zag Teoh met zijn stiefzus. En Logan en Frances die net weggingen, maar dat was het wel zo'n beetje. Dus liep ik wat doelloos rond.
Meg
Aantal berichten : 370 Geboortedatum : 19-12-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. di jul 03 2012, 09:04
'Het water is echt heerlijk!' zei ik enthousiast. Ik moest het doen met mijn ondergoed; bikini was ik vergeten aan te trekken en daarbij zat ie toch al ingepakt want ik ging morgen weg. 'Eli!' riep ik en keek zijn kant op. 'Weet je zeker dat je er niet inkomt? Het is heerlijk!' Ik zwom wat rond op mijn rug en keek naar de fel verlichte sterrenhemel. Man ik wilde hier echt niet weg.
Eleanor
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. di jul 03 2012, 09:52
Ik keek naar hem. Wat had hij opeens? Het was alsof hij zichzelf wou opdringen aan me. 'Weet je nog wat je tegen me zei? Dat ik meer kans had om te groeien met Arthur? Waarom verklaar je me nu dan pas die liefde? Waarom nu, Tommy?' Een traan gleed langs mijn wang. Nu was te laat. Ik wou Arthur niet pijn doen en ik hield van hem. Erg veel.
Heath
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. di jul 03 2012, 11:00
'Dit is ook gebeurd voor ze hem in zijn auto betrapte met haar. Eerder na dat incident voor Arthur. Tommy houdt van haar, maar zij plakt aan Arthur. Eigenlijk houdt ze ook van Tommy, maar ik denk dat ze niet weet wat te doen op dit moment. Tommy wist het even ook niet en je weet hoe meisjes soms bang zijn om over die dingen te praten, Zoe. Neem het niet te persoonlijk op en spreek haar later aan. Niet?' Ik glimlachte even bemoedigend. 'Ik heb eindelijk eens iemand gevonden die vindt dat ik goed dans. Goede kleine, blonde, leugenaar.' Plagend staarde ik haar aan.
Tommy
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. wo jul 04 2012, 04:33
Mijn eerdere grijns verdween en nu keek ik haar gepijnigd aan. 'Ik weet dat ik dat gezegd heb, en het is waar. Maar ik kan je toch niet zomaar weg laten lopen? Met Arthur laten gaan? Alsof hij maar een half houdt van hoeveel ik van je houd. Ik ben tegen mijn familie ingegaan, waar ik al jaren en jaren mee leef. De enige familie die ik nog heb.' Ik veegde haar traan weg en hield mijn hand op haar wang.