Aantal berichten : 737 Geboortedatum : 20-04-71 Leeftijd : 253
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. zo jul 01 2012, 09:43
De reden dat ik hier heen ging was eigenlijk dat Liam, Sebastiaan, Igraine en Arthur niet mochten of konden komen. Ik wist namelijk dat Teoh wel zou gaan, je vangt nou eenmaal eens iets op en ik wist ook dat ik zo tenminste enig zicht had op of hij weer iemands botten zou breken door tegen iemand aan te botsen of een rotzooi ervan te maken door mensen aan te vallen. Enkel waren er weinig mensen die ik kende dus was ik op het vriendinnetje van Teoh af gestapt, Alicia. Een heks als ik me toch niet vergiste.
Heath
Aantal berichten : 160 Geboortedatum : 14-08-53 Leeftijd : 771
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. zo jul 01 2012, 09:46
Ik keek met een glimlach naar Tommy en sloeg een arm rond zijn nek. Hierbij keek ik hem aan en toen weer naar Ariel. Maar met een glimlach leek ze me al niet meer te zien of ze was weg. 'Eerst niks meer van je laten horen, daarna een weerwolf neuken en nu dit nieiws? Tommy toch.' Ik plaagde hem een beetje. 'Fantastisch nieuws, broertje! Met iemand speciaal hier? '
Ariel
Aantal berichten : 275 Geboortedatum : 24-09-18 Leeftijd : 206
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. zo jul 01 2012, 09:48
'Natuurlijk,' antwoordde ik giechelend toen ze me al draaide. Ik lette niet meer zoveel op Eli en Meg, want dan zou ik toch alleen maar jaloers worden. Want dan werd ik niet snel, maar wel als het op liefde aankwam. 'Ik heb je eigenlijk best gemist, Katy,' gaf ik toe, terwijl ik de lolly even uit mijn mond haalde. 'Nu weet ik weer wat een plezier we altijd hadden.' Ik deed de lolly weer in mijn mond en pakte haar handen weer dansend vast.
Tommy
Aantal berichten : 239 Geboortedatum : 24-09-56 Leeftijd : 768
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. zo jul 01 2012, 09:52
Ik lachte hardop en porde hem daarna. 'Nee, niet met de weerwolf. Ze heeft al iets met een heks.' Ondanks dat ik deed alsof het me niets uitmaakte, zat het me toch niet lekker. Gewoon aan Tessa denken, dacht ik bij mezelf. 'Maar je snapt denk ik wel dat ik Geneviève nu echt niet meer kan luchten, en dat is heel makkelijk gezegd. Ik kom dus niet meer in ons huis binnen, vooral niet met dat nieuwe speeltje die er regelmatig is.'
Heath
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. zo jul 01 2012, 09:57
'Jullie zijn soms toch echt zo saai. Jij bent altijd op zoek naar liefde en Genevieve kent te veel ervan. Hoewel ze duidelijk niet weet hoe ze er moet mee omgaan. Maar goed... Ik ben Zwitserland in deze strijd.' Hierbij grijnsde ik en griste al wat drank van de tafel af voor ons beiden. 'Proost broer! En ik geloof je voor geen cent.'
Genevieve
Aantal berichten : 313 Geboortedatum : 15-03-55 Leeftijd : 769
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. zo jul 01 2012, 10:01
'Dat hoorde ik.' riep ik lacherig naar Heath die zei dat ik niet om kon gaan met liefde. Ik pakte een glas drank van het tafeltje af en liep naar Heath toe. Ik drukte een kus op zijn wang, maar negeerde Tommy. De lul. Even verderop zag ik Teoh staan, maar die stond natuurlijk weer te praten met zijn stiefzusje en mijn lieftallige zus stond te praten met de jarige, terwijl de andere stond te dansen met wat leipo's. Geweldig.
Tommy
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. zo jul 01 2012, 10:08
Ik keek hem samenzweerderig aan en kuchte lichtjes. 'Tja, laten we zeggen dat ik nogal op de tweede plaats kwam. Zij bij mij ook, trouwens.' Ik keek boos op toen Geneviève erbij kwam staan. 'Fuck. Off,' siste ik. Had ik eindelijk weer tijd om met Heath te praten, kwam zij storen. Ik haatte haar zo erg. 'Ga meer persoonlijke slaven aanmaken ofzoiets.'
Genevieve
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. zo jul 01 2012, 10:14
'Oh, je wil nog meer Genevieve geobsedeerde mensen in het huis rond hebben lopen? Geen probleem, kan geregeld worden.' zei ik zoetjes en keek naar Heath. 'Ik wordt hier niet erg gewaardeerd volgens mij, dus ik ga maar eens kijken bij mijn persoonlijke slaafje, nog veel plezier samen.' Een zoete glimlach sierde mijn lippen, maar zodra ik me omdraaide verdween deze net zo snel weer.
Katy
Aantal berichten : 90 Geboortedatum : 09-06-59 Leeftijd : 765
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. zo jul 01 2012, 10:26
Ik glimlachte toen ze zei dat ze me best had gemist. 'Je bent nog net zo lief,' zei ik lettend op mijn woorden. 'Ja, het was leuk met jou,' zuchtte ik eraan terug denkend. Er waren mensen die ik had veranderd omdat ik me verveelde, omdat ik ze vaker wou tegen komen, om ze te irriteren en om vele andere redenen, maar dat doen als iemand me het vroeg kwam niet vaak voor. Ariel was echt een leuk meisje om mee om te gaan en iets had me toen doen besluiten haar toch te veranderen.
Eleanor
Aantal berichten : 988 Geboortedatum : 20-04-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. zo jul 01 2012, 10:34
Ook ik was weer van de partij. Eerlijk gezegd was ik liever thuis gebleven, maar aan de andere kant luidde dit feestje mijn alvast geslaagde zomer in. Ik wou kijken hoe het met Teoh, Zoë en Logan ging. Ik was dan ook aangenaam verrast toen ik Tommy zag. Genevieve en Harper verraste me dan minder. De twee andere kende ik niet buiten hun namen. Samuel kende ik ook niet goed, maar tsja... Ik was uitgenodig. Ik frummelde even opgelaten aan mijn bloemenjurkje. Misschien moest ik zo maar gaan zwemmen. Het veiligste.
Spoiler:
http://weheartit.com/entry/31652972
Heath
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. zo jul 01 2012, 11:43
Ik drukte een kusje terug op haar wang en was aangeaam verrast. Toch kneep een hand zacht in Tommy zijn schouder. Er was wel eens vaker ruzie geweest in onze familie. Langer dan twee eeuwen kon deze toch niet duren. Of wel? 'Teoh volstaat tot nu toe, zus.' glimlachte ik bij haar woorden en keek weer naar Tommy toen ze wegliep. 'Nieuwe regel binnen en buiten het huis: Betrek Heath niet bij een ruzie. Je hebt me gehoord, Genn!' Hierbij was ik meer bestraffend. 'Dus Tessa leeft nog? Dat verrast me nog eens. Wat ga je eraan doen? En kom op, Tommy. Het druipt van je af dat je niet enkel haar reddetje was. Flinke beloning opgehaald ook dus? Wel, ik kan het haar altijd gaan vragen. Een heks? Die arthur?' Ik lachte even. 'Volgens mij gaan ze niet van de bil.'
Eli
Aantal berichten : 329 Geboortedatum : 20-08-93 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. zo jul 01 2012, 19:12
Mijn armen gleden om haar middel en lachend tilde ik haar op toen ze op haar tenen moest staan om mij een kusje te geven. Ik zwierde een rondje met haar en zette haar net zo voorzichtig weer terug. 'Nou, dat kan ik nog wel, zolang ik geen ingewikkelde pasjes hoef te doen, komt het wel goed.' Zo nu en dan wierp ik een blik op die Katy. Ze leek Ariel te kennen van vroeger. Misschien was het slechts van de vorige plek van waar Ariel vandaan kwam, maar dan hield ik mezelf voor de gek. Ik had al gevoeld dat er iets was met het meisje. Wat als ze net als Ariel was?
Teoh
Aantal berichten : 1291 Geboortedatum : 10-12-92 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. zo jul 01 2012, 20:13
'Dat dacht ik al,' lachte ik en keek even rond. 'Waar is Danny? Komt hij iets later of helemaal niet? Ik heb hem niet gesproken de laatste tijd en mis hem echt kapot erg.' Ik hield mijn hoofd schuin en glimlachte geruststellend. 'Alles gaat goed, al moet ik wel snel nieuw... voedsel bij het ziekenhuis halen. Ze hebben genoeg.' Ik sloeg weer mijn armen om haar heen en zag toen ook Genevieve staan met haar broers en zussen. 'En hoe gaat het met Zoe?'
Laatst aangepast door Teoh op zo jul 01 2012, 20:26; in totaal 1 keer bewerkt
Logan
Aantal berichten : 667 Geboortedatum : 24-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. zo jul 01 2012, 20:17
Ik sloeg mijn armen om haar heen en legde mijn gezicht tegen haar haren aan. 'Ik jou ook. Ik was zo bang dat ik je hierdoor misschien verloren had.' Ik glimlachte en bewoog mijn arm. 'Alles gaat hier goed mee, gelukkig.' Ik volgde haar blik en zag Teoh staan, waarna ik snel mijn hoofd afwendde. 'Ik heb nog niet met hem gesproken en weet ook niet of ik wel wil.'
Ariel
Aantal berichten : 275 Geboortedatum : 24-09-18 Leeftijd : 206
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. zo jul 01 2012, 20:18
Ik giechelde, mede omdat het zo leuk was met Katy, en ook omdat het er vast heel erg grappig uitzag: twee van die kleine meisjes op de dansvloer, net elfjes. 'We gaan zometeen wel even met je broers dansen,' fluisterde ik en keek daarna naar Heath, om te glimlachen. Ik wist niet of hij het had gezien. 'En die twee blonde vrouwen, dat zijn toch je zussen?'
Tommy
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. zo jul 01 2012, 20:22
Ik lachte om Heath's woorden, hij wist ook altijd zichzelf buiten de problemen te houden. Ik knikte en voelde weer al mijn spieren zich ontspannen. 'Ze leeft nog. Gen heeft gelogen, ik had verdomme nu nog samen met haar kunnen zijn. Maar ik ga haar zoeken, ook al heeft ze een nieuwe vriend.' Bij zijn laatste woorden zag ik tegelijkertijd Eleanor binnenlopen, zodat ik naar haar glimlachte. Arthur was er gelukkig niet bij. 'Ze gaat met een heks, ja. Een heks die ik liever dood wil zien dan levend, ook al is hij wel goed voor haar,' zuchtte ik.
Zoë
Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. zo jul 01 2012, 20:39
'Ik weet niet of Dan komt. Ik heb hem er niet over gehoord, maar ik zou het hem ook niet kwalijk nemen als hij niet kwam hoor. Volgens mij liggen die twee elkaar niet echt door mij,' lachte ik. 'Ik ben blij dat het goed met je gaan, gezien de omstandigheden.' Toen hij vroeg hoe het met mij ging, zuchtte ik diep uit. 'Het gaat, ik ben van de ergste schrik bekomen volgens mij.. dus ja, het gaat wel.'
Meg
Aantal berichten : 370 Geboortedatum : 19-12-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. zo jul 01 2012, 20:45
Ik begon te lachen toen hij me optilde en een rondje draaide. 'Hè, jammer nou - ik wilde je net de tango leren.' grapte ik ietwat droogjes en grinnikte vervolgens. Mijn beker was inmiddels leeg, dus gooide ik deze in een vuilniszak en liep weer terug naar Eli en de rest. 'Ik ga nog even wat te drinken halen, wil iemand anders nog iets?'
Genevieve
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. zo jul 01 2012, 20:56
Ik stak mijn duim op ter bevestiging dat ik de woorden van Heath had gehoord en beende af op Teoh en zijn stiefzusje. 'Zou ik hem dadelijk misschien heel even mogen lenen?' vroeg ik poeslief aan haar, maar zag al snel dat haar gezicht zuur betrok. 'Best,' mompelde ze en omhelsde Teoh. 'Ik zie je zo wel weer, ik ben naar Ellie toe.' zei ze met een glimlach en keek mij nog even pissig aan. 'Oké, wat heb je haar over mij verteld?' vroeg ik lacherig, maar was eigenlijk bloed serieus.
Heath
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. zo jul 01 2012, 21:35
Ik keek Tommy aan. Soms was de opgave om dan iemand te vinden onmogelijk. Andere keren was het spotgemakkelijk. 'Tommy, denk er goed overna of dat wel goed voor je is. Of je dat wilt.' Ik had Tessa altijd gemogen en was dol op haar geweest, maar jaren veranderde zelfs een vampier. 'Die vriendin die er nu anders bij komt staan mag er ook wel wezen.' Ik doelde op het blondje. 'Arthur is biet gewild. Genn ziet hem ook liever in een kist onder de grond. Diep. Dus hoe zit het tussen jou en haar? Wees eerlijk. Ik merk het zo als je liegt.' Hierbij snoof ik even.
Teoh
Aantal berichten : 1291 Geboortedatum : 10-12-92 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. ma jul 02 2012, 01:19
'Gelukkig,' glimlachte ik en drukte een kus op haar voorhoofd, toen ik Genevieve zag. Met enige tegenzin liet ik Zoe los en keek Genevieve aan. 'Hey Gen,' glimlachte ik en haalde daarna een hand door mijn haren. 'Ze weet wat ik ben. Het is mijn stiefzus, ik kon het niet geheim houden.' Ik pakte haar handen vast en trok haar een stukje naar me toe. 'Ik wil zometeen nog wel met je dansen hoor.'
Tommy
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. ma jul 02 2012, 01:23
Ik schudde wanhopig mijn hoofd en keek hem geschrokken aan. 'Het is wel goed voor me, ze is de enige vrouw waar ik ooit echt van heb gehouden. Waar ik mijn leven voor zou geven.' Ik keek naar Eleanor en het meisje dat er bij stond, maar schonk daar niet zoveel aandacht aan. 'Blonde heeft al een vriend, Eleanor ook. Oké, ik wist dat ze waarschijnlijk wel bij Arthur zou belanden, maar de ene dag liggen wij halfnaakt in de jacuzzi, andere dag ligt ze bij Arthur thuis. Ik vind haar leuk, maar tegen zulk gedrag kan ik niet.'
Heath
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. ma jul 02 2012, 01:54
Ik vouwde mijn armen voor mijn lichaam in elkaar. 'Alsjeblieft, Tommy? Wat ben je? Juist ja, een vampier. Een erg sterke vampier. Als je Eleanortje wilt dan laat je het toch zo geschieden? Hoe denk je dat ik anders zo vaak mijn wil krijg bij vrouwen? Het is niet verkeerd als ze het ergens ook willen. Anders ga je klikken bij Arthur en dan is het zo gepiept... Geef me geen preek over moreel en menselijk. Die dingen heb ik uit mijn hoofd en hart gestrapt. Ze horen niet meer bij ons.' Hierna dronk ik weer van mijn drankje.
Tommy
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. ma jul 02 2012, 02:08
Ik fronste en schudde mijn hoofd. 'Ik heb nog nooit een vrouw gehad zonder dat ze mij wilde. Ik houd ervan om te spelen met echte mensen, geen gehersenspoelden.' Ik zuchtte en wreef over mijn voorhoofd. 'Zullen we maar gewoon plezier maken? De drank is niet te zuipen, maar al bij al is het wel prima hier. En ik heb Katy een dans beloofd,' glimlachte ik. 'En jou heb ik veel te lang niet zien dansen.'
Heath
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. ma jul 02 2012, 02:14
'Dat is omdat ik niet hou van dansen. Iedereen is hier te braaf. Daarbij Tommy wilt ze je. Als je halfnaakt in een jaccuzi zit. Enkel ik zou niet gaan met diegene waarvan zijn zus me halftoetakklede. Denk je ook niet?' Zie: van vaste relaties kreeg je problemen. 'Jij bent te braaf, broertje. Dat is het. Ik kan het ook voor je regelen als je dat wilt?' Hierbij grijnsde ik brutaal en sloeg mijn arm om hem heen. 'Die Zoë is wel erg mooi. En ik zie geen vriend.'