Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Goeden nabije of korbelen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

Goeden nabije of korbelen  Empty
BerichtOnderwerp: Goeden nabije of korbelen    Goeden nabije of korbelen  Icon_minitimevr jul 06 2012, 11:11

Haloooooik ik ga dit weekend naar ons ander huis en kan dis nietreagerne en ik heb nu een beetje teveel gedronken om te regerend hèhè Hihihihi dusawssssss ik zie jullie maandag, AJU! VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEBEJEEJE
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

Goeden nabije of korbelen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goeden nabije of korbelen    Goeden nabije of korbelen  Icon_minitimevr jul 06 2012, 18:18

Oke haha (Hmm ik moet echt niet meer na feestjes op mijn iPod..) maar guys, ik ben maandag weer thuis, en mss heb ik wel internet, maar ik reken er maar niet teveel op. Fijn weekend en maandag ga ik OVERAL reageren want het is gewoon VAKANTIE! :DD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Goeden nabije of korbelen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goeden nabije of korbelen    Goeden nabije of korbelen  Icon_minitimevr jul 06 2012, 20:45

HAHa CHRIS! (':
Veel plezier daar en tot maandaaaaaaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samuel

Samuel


Aantal berichten : 87
Geboortedatum : 01-07-93
Leeftijd : 30
Woonplaats : Mystic Falls

Goeden nabije of korbelen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goeden nabije of korbelen    Goeden nabije of korbelen  Icon_minitimeza jul 07 2012, 03:33

HHAAHAH Chris, was jij niet degene die altijd zei dat we niet mochten drinken omdat het slecht was voor onze hersencellen? XD

hahaha veel plezier! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

Goeden nabije of korbelen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goeden nabije of korbelen    Goeden nabije of korbelen  Icon_minitimeza jul 07 2012, 05:26

Ghehe, geweldig. Fijne vakantie Chris, geniet er van en rust wat uit! (kuch, dus niet te veel feesten en drinken, behalve als je daar rustig van wordt, wat ik betwijfel)
Have fun!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Goeden nabije of korbelen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goeden nabije of korbelen    Goeden nabije of korbelen  Icon_minitimeza jul 07 2012, 07:53

Hahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Goeden nabije of korbelen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goeden nabije of korbelen    Goeden nabije of korbelen  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goeden nabije of korbelen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Algemeen. :: Spam.-
Ga naar: