Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Where has the time gone?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimezo aug 26 2012, 07:38

Wauw, ik kan niet geloven dat het zo lang geleden is dat ik hier online ben geweest. I miss it!
Maar ja, ik ben weer 200 procent aanwezig. Ik was eigenlijk al anderhalve week thuis, maar ik moest nog ditjes en datjes doen maar ik heb nu weer tijd. Zolang ik nog niet aan het leuke concept school hoef te beginnen tenminste.
Anyways, hoe waren jullie vakanties? En hoe gaat het met jullie?
En hoe gaan we verder met het Rpg?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimezo aug 26 2012, 07:48

Hahah mijn vakantie was super, ik ben vrijdag thuis gekomen van drie weken Frankrijk en het was echt heerlijk. Verder gaat het eigenlijk super goed, ik ben weer helemaal fris; drie weken geen internet of wat dan ook gehad dus hahaha. Maare - ik weet niet hoe het verder gaat het met RPG, of we nog doorgaan met deze, of dat we beginnen aan Arranged Marriage.

OMG TROUWENS IK HEB CLOCKWORK ANGEL EN CLOCKWORK PRINCE GELEZEN EN IK BEN OBSESSED. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimezo aug 26 2012, 08:12

Ik zou het eigenlijk een beetje zonde vinden om op te houden met deze, jullie niet? Met Arranged Marriage kan ik in ieder geval nog niet beginnen, ik moet eerst weer even mijn personages door nemen en nouja ik ga donderdag door naar Disney dus dan heb ik zondag pas weer internet en om aan het begin gelijk alles te missen lijkt me niet zo handig.. (:

Ik ben dus nog op vakantie en het is hier heeeeerlijk Very Happy Ik zit bijna niet achter internet eigenlijk, alleen vandaag heb ik er redelijk wat achter gezeten omdat ik geen zin heb in Charmed haha, ik snap dit deel serieus niet ):
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimezo aug 26 2012, 08:17

Ik dacht van de week misschien om met een frisse start en inspiratie te beginnen om niet verder te gaan waar we gebleven waren, maar verder te gaan nadat zeg maar de zomervakantie voorbij is? Dat het nieuwe schooljaar voor sommigen begint enzo. En dan kun je wel bespreken wat je personages (met andere personages) tijdens de vakantie hebben gedaan. Bv. Arthur en Ellie zijn samen op vakantie geweest? En eh Iggie en Sebastiaan zouden ook samen weg zijn geweest, toch? En Meg zit in der andere plaatsje en Eli is daar een paar keer geweest ofzo..
Naja, nu ga ik lezen :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimezo aug 26 2012, 08:21

Dat zou kunnen. Is misschien wel een goed idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimezo aug 26 2012, 08:39

top idee. Want t is sowieso ook weer een tijd geleden dat we hebben geschreven dus dat lijkt me prima! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimezo aug 26 2012, 10:38

Door dit topic heb ik elke keer payphone in mijn hoofd
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimezo aug 26 2012, 20:45

lachen ben nog op vakantie FAULT IN OUR STARS yes
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimezo aug 26 2012, 20:49

ik ben ook door mijn boeken heen SUCKS dus naar de bieb in spain VET heeft iemand linkje voor arranged? en mensuuuuuuuuuuuuuuuun uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh als deze rpg ook blijft bestaan dan uhm ik heb al niet zoveel tijd om te gaan rpg'en dit jaar, dus dan verdeel ik mijn aandacht en dan doe ik op beide dus steeds een beetje I guesssss sam claflin heeft groene ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimezo aug 26 2012, 21:45

http://arrangement.actieforum.com here you go Chris. Maare ik ga denk ik toch ook niet zoveel tijd hebben. Nou ja, misschien wel - ik weet niet hoe dit jaar gaat worden. We zullen zien. Maar ik denk dat iedereen gewoon minder tijd heeft om te RPG'en, maar als we het goed verdelen komt dat helemaal goed (:

Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimema aug 27 2012, 00:17

thankyou! ben net naar de lokale bieb geweest, wat een giller
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimema aug 27 2012, 00:21

hahahah en nog wat goeds gevonden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimema aug 27 2012, 01:13

yess waren gave boeken! wel heel weinig jankie. nu ga ik weer naar het strand, daarna stuur ik je weer een mail iris ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimema aug 27 2012, 01:39

Ik heb denk ik wel tijd zat haha, maar misschien kom ik daar nog van terug, who knows. En chris, je mag ook hier heen komen hoor :p kan nog tot woensdagavond. Ja of donderdagochtend maar dan moet je wel heeeeeeeel vroeg komen lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimema aug 27 2012, 04:16

waarheen komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimema aug 27 2012, 04:17

Ooooh je bedoelt in spanje. Denk niet dat mijn ouders het goed gaan vinden dat ik met internetvrienden afspreek. Nou ja, ik heb ze dus nog nooit vertelt dat ik op deze site zit, dus moet ik er ook heel vaag over zijn. Iris, pour example, kennen ze wel min of meer, omdat ik haar al van vorige sites ken. Nou ja, reken er maar niet op dat ik nog kom huilie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimema aug 27 2012, 04:24

DIE GODDESS BOEKEN ZIJN ZO SLECHT
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimema aug 27 2012, 04:24

divergent was best grappig
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimema aug 27 2012, 04:25

de boeken van richelle mead, die zijn echt geweldig! en ook starcrossed, die was zo leuk! FAULT IN OUR STARS geen commentaar geen woorden veel emoties kan er niet tegen moet moet moet opnieuw lezen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimema aug 27 2012, 04:39

Haha hoe had je dat dan in l'estartit willen doen? Nouja je moet maar kijken, ik heb je mijn nummer gestuurd in je pm dus mocht je plots toch wel hier heen willen komen (en het mag) kun je me bereiken haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimema aug 27 2012, 04:42

O en gaan wij eigenlijk verder met Alicia en Teoh meet bij Alicia thuis als jij weer thuis bent? Oké ik geloof niet dat er ook maar iets van de vraag klopt, maat je snapt me vast wel en mijn mobiel haat me, ik zie maar drie woorden van wat ik heb getypt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimema aug 27 2012, 09:34

Er is een ieniemienie kans dat we morgen naar het strand gaan bij l'estartit. Ik heb een bikini topje met stipjes en een paarse zwemshort met witte bloemen en kort haar haha. Waar zitten jullie altijd? Daar bij de bootjes en de stenen waar ook visjes zitten? Of ergens in het midden of aan het begin bij de ingang van het pakeerterrein. Ik zeg morgen sowieso nog waar we zitten dan kijk ik ook wel of ik mijn mobiel mee neem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimema aug 27 2012, 10:27

Best vervelend dat mijn ouders biet gewoon kunnen zeggen "morgen gaan we hier heen en overmorgen daar heen en donderdag zitten we zo vroeg in de auto" Ugh ):
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimema aug 27 2012, 21:43

Ik zit naast groene huurstoelen. Als je vanaf de pier langs het strand loopt, zit ik net achter de stoelen. Meestal zitten we dichtbij de zee en niet ver het strand op! Ik heb uuh altijd een andere bikini aan haha dus dat helpt niet echt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitimema aug 27 2012, 22:02

Hmm ik heb niet zo op stoelen gelet lol. De kans dat we vandaag nog naar het strand gaan is niet zo groot geloof ik, of het moet heel snel onbewolkt worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Where has the time gone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where has the time gone?   Where has the time gone? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Where has the time gone?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Algemeen. :: Spam.-
Ga naar: