Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Empty
BerichtOnderwerp: YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT   YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Icon_minitimevr sep 28 2012, 05:33

DUS IK GA WSS OOK!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Empty
BerichtOnderwerp: Re: YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT   YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Icon_minitimevr sep 28 2012, 06:01

Ik vind het echt kut. Nu wordt het nog drukker en is de kans kleiner dat ik vooraan sta gvd
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Empty
BerichtOnderwerp: Re: YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT   YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Icon_minitimevr sep 28 2012, 06:11

? oke bedankt....


Laatst aangepast door Ryan op vr sep 28 2012, 09:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Empty
BerichtOnderwerp: Re: YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT   YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Icon_minitimevr sep 28 2012, 06:18

Ja sorry dat ik dat niet leuk vind als ik net zo blij was dat het in de HMH was in plaats van in 't ziggo
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Empty
BerichtOnderwerp: Re: YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT   YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Icon_minitimevr sep 28 2012, 06:36

.


Laatst aangepast door Ryan op vr sep 28 2012, 09:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Empty
BerichtOnderwerp: Re: YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT   YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Icon_minitimevr sep 28 2012, 06:43

Ik bén ook blij dat ik kaartjes heb, maar het is nogal een tegenvaller.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Empty
BerichtOnderwerp: Re: YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT   YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Icon_minitimevr sep 28 2012, 06:49

.


Laatst aangepast door Ryan op vr sep 28 2012, 09:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Empty
BerichtOnderwerp: Re: YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT   YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Icon_minitimevr sep 28 2012, 07:27

Dat kan ik me voorstellen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Empty
BerichtOnderwerp: Re: YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT   YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Icon_minitimevr sep 28 2012, 08:01

Ik ben ook blij dat er meer zijn, want wij hadden ze ook niet :3

DUS IK BEN LEKKER BLIJ MET JOU CHRIS, JEEJ!
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Empty
BerichtOnderwerp: Re: YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT   YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Icon_minitimevr sep 28 2012, 08:02

JAAAAAAAA OMG ZO BLIJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Empty
BerichtOnderwerp: Re: YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT   YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Icon_minitimevr sep 28 2012, 08:37

Ik ben blij dat er alleen nog zitplaatsen zijn Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Empty
BerichtOnderwerp: Re: YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT   YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Icon_minitimevr sep 28 2012, 08:39

.


Laatst aangepast door Ryan op vr sep 28 2012, 09:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Empty
BerichtOnderwerp: Re: YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT   YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Icon_minitimevr sep 28 2012, 09:02

Ach man Chris wat verwacht je voor een reactie "Oh ja geweldig, ik heb 4 jaar erop gewacht om vooraan te kunnen staan en nu is er een kans: laat ik blij zijn dat andere mensen die de derde keer dat er een mogelijkheid aan doet om kaartjes koopt voor me komt staan whoehoeeee" nou dan ben ik een keer egoïstisch a fine. Jullie hadden ook woensdag al kaartjes kinnen hebben hoor, maar dinsdag boeiden het niemand behalve Laura waarom ik vrolijk was en reageerde ze als enige toen ik vertelde dat woensdag de pre-sale was. Het was gewoon even een tegenvaller, ik heb nu eenmaal geen zin om dan vrolijk te doen over iets terwijl ik dat niet ben daarover.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Empty
BerichtOnderwerp: Re: YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT   YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Icon_minitimevr sep 28 2012, 09:02

YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Tumblr_lpc0ka0UFC1qksdaf
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Empty
BerichtOnderwerp: Re: YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT   YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Icon_minitimevr sep 28 2012, 09:03

die gif was random btw geen reactie ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Empty
BerichtOnderwerp: Re: YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT   YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Icon_minitimevr sep 28 2012, 09:07

Ja dat had ik kunnen verwachten. Het was of opnieuw een zeer vrolijke reactie of geen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Empty
BerichtOnderwerp: Re: YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT   YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Icon_minitimevr sep 28 2012, 09:09

Ik zat toen op school en mijn ouders waren aan het werk. Sommige mensen lukt het nou eenmaal niet om kaartjes te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Empty
BerichtOnderwerp: Re: YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT   YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Icon_minitimevr sep 28 2012, 09:17

Sommige mensen zetten ook niet alles op alles voor zo'n kaartje zoals ik wel zou doen. Al had ik moeten spijbelen, al had ik erheen moeten lopen, of met een gebroken been daar heen moeten hinkelen ik was gegaan. Dus dan ga ik niet vrolijk doen over dat het een grotere zaal is, want dat vond ik gewoon niet leuk. Dat ik hoorde dat de vloer voor HMH kaartjes was, toen was ik er een stuk blijer mee. Maar tekens reageerde je met "fijn voor je", snap je dat dat gewoon even in het verkeerde keelgat schoot? Het kwam na "en bedankt" namelijk niet echt alsof je er iets positiefs bij in gedachten had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Empty
BerichtOnderwerp: Re: YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT   YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Icon_minitimevr sep 28 2012, 10:02

Geen geruzie lieve dametjes! ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Empty
BerichtOnderwerp: Re: YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT   YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Algemeen. :: Spam.-
Ga naar: