Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De kleedkamers

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimema mei 21 2012, 06:58

Jup. waar ze douchen, omkleden en af en toe vieze dingen gebeuren (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimema mei 21 2012, 07:01

Ik was net klaar met de cheerlead-training en liep richting de kleedkamers waar ik me zou opfrissen. Ik had met Dan afgesproken om daarna samen iets te gaan doen, dus besloot ik ook maar even snel te douchen en om te kleden. Eleanor was niet op komen dagen en ergens begon ik me een beetje zorgen om haar te maken. Ze nam haar telefoon niet op, kwam niet op school en had ook niet gezegd waar ze heen ging. Het kon natuurlijk ook te maken hebben met dat weerwolven gebeuren, waar ik nog steeds niet helemaal aan gewend was - maar het was raar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimema mei 21 2012, 07:23

Ik stond met een handdoek ik mijn middel voor Zoë. 'Hey sexy. Looking good!' zei ik op een gemaakte toon en keek haar aan. 'Lekker aan het zweten?' Hierbij nam ik haar in mijn armen en drukte een kusje op haar lippen. Waarzinning snel had ik me opgekleed en gedoucht. Hoewel het hier erg rustig was opeens. Niet iedereen was ook nog eens op komen dagen bij de training dus misschien vandaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimema mei 21 2012, 07:28

Ik glimlachte naar hem en drukte mijn lippen kort op die van hem. 'Heerlijk,' Zei ik lachend en haalde het elastiek uit mijn haren, die vervolgens vrolijk over mijn schouders bungelden. Nogmaals drukte ik mijn lippen op die van hem. 'Ik ga even turbo-douchen en me omkleden,' Zei ik en liep richting de douches in de meiden kleedkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimema mei 21 2012, 08:54

'Was dat nu een uitnodiging om je te volgen?' plaagde ik haar en wreef mijn haren droog met een handdoek. Zoe en ik hadden weer tijd voor elkaar gevonden; soms waren er dagen dat we elkaar niet echt spraken of aanraakte. Enkel zagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimema mei 21 2012, 08:58

'Misschien.' Zei ik lachend en trok de top van mijn cheerleading uniform uit, zodat ik in mijn BH stond. Ook het rokje ging uit en ik knoopte alvast een handdoek om mijn lichaam heen. Met een fles douchegel in mijn handen liep ik richting de douches. De kleedkamer was werkelijk waar uitgestorven: Er was niemand meer. Nu was het ook niet zo raar: de meeste gingen al meteen weg en ik had nog even staan praten met mijn coach. Inmiddels was ik aan het feit gewend dat Dan me in mijn ondergoed zag, of minder. Ik was altijd nogal.. Onzeker over mijn lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimema mei 21 2012, 09:03

Ik lachte en draaide me naar de ruimte om. Zonder enige schaamte liep ik binnen en trof haar met de handdoek aan. 'Jij steelt mijn outfit, phoe!' Eerder had ik al haar onzekerheden opgemerkt over haar prachtige, bloedmooie en perfecte lichaam. Zacht drukte ik een kusje op haar wang. 'Je zou beter moeten weten als je me uitdaagt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimema mei 21 2012, 09:06

Lachend keek ik om. 'Het staat je zo prachtig, ik dacht: dat moet ik ook hebben.' Grapte ik en drukte op de knop van de douche, waardoor deze aansprong. Ik had er echter niet aan gedacht dat ik mijn handdoek nog om had. 'Oh shit!' Snel trok ik deze af en hing deze over het muurtje heen. Slim Zoë, erg slim. Zachtjes drukte ik mijn lippen weer op die van hem en keek hem glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimema mei 21 2012, 09:18

'Gaan we nu echt serieus samen onder de douche?' Ik kon het niet helpen of ik gaf haar al stiekeme blikken, stiekeme blikken op haar lichaam. Ik vond haar mooi, prachtig. En dat wist ze maar al te goed. Ook ik kuste haar weer terug waarna ik haar een rondje liet draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimema mei 21 2012, 09:21

Ik knikte. 'Als je niet wilt ben je vrij om te gaan.' Zei ik zoet en liet mijn haren nat worden onder het warme water. Het was niet bepaald slim dat ik mijn ondergoed nog aanhad, maar goed - het was toch al nat, dus liet ik het maar gewoon aan. Ik had waarschijnlijk toch nog wel ergens reserve in mijn tas zitten. De natte haren plakte op mijn voorhoofd en deze veegde ik weg. Het was onhandig dat dat lange haar altijd overal aan bleef kleven als het nat was. Eenmaal mijn haren gewassen zeepte ik me in tikte met mijn beschuimde hand Dan's neus aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimema mei 21 2012, 09:26

Ik keek haar aan en sloeg mijn armen rond haar. Waarom zou ik in godsnaam hier problemen meehebben? 'Zoe, ik heb enkel hier niks onderaan... Dus als jij wilt,' Ik plaagde haar. Nee, de handdoek zou mooi blijven zitten op zijn plaats. Ik hield haar met inzepen en keek haar aan in de ogen. 'Wat wil je zo doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimema mei 21 2012, 09:31

'Milkshake.' Zei ik enkel en begon te lachen. 'Ik heb serieus al de hele dag zin in een milkshake. Een bananen-chocolade milkshake, dus ik dacht - als jij dat tenminste ook wilt - dat we misschien een milkshake konden gaan drinken.' Ik spoelde het zeepsop van me af en kneep mijn haren goed uit. De douche stopte automatische en ik keek hem even grijzend aan, waarna ik mijn handdoek om me heen sloeg en begon met afdrogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimema mei 21 2012, 09:37

'Misschien heb ik daar zin in, ja. Maar ik dacht aan aardbei!' Met een grijns nam ik een droge handdoek, droogde me af en kleedde me aan. Bestaand uit jeans en een zwarte T-shirt met rood-zwart-geblokt houthakkershemd.'Ik trakteer wel!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimema mei 21 2012, 09:44

Ook ik begon met omkleden. In mijn tas vond ik nieuw ondergoed dat ik snel omwisselde en trok een witte top, met lichte spijkerbroek erover aan. Daar overheen ging een fel koraalkleurige blazer, navy-gestreepte ballerina’s eronder en klaar was ik. Mijn haren droogde ik grondig met de handdoek en borstelde ik vervolgens. ‘Nee, ik trakteer vandaag. Jij trakteert altijd.’ Zei ik,terwijl ik haastig mijn make-up bijwerkte en hem daarna een kus gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimema mei 21 2012, 09:49

'Kom op, die poederdoos heb je niet nodig.' Hierbij nam ik zowel haar als mijn tas en haar tussen mijn armen. De kus had ik over me heen laten dwalen. 'Oké, jij trakteerd dan.' Ik zag hoe de coach opkeek toen we beiden uit dezelfde kamers kwamen. 'Ren voor je leven!' fluisterde ik in haar oor, al lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimema mei 21 2012, 09:54

Ik begon te grijnzen toen ik de blik van de coach zag en sloeg, voor het effect, nog een arm om Dan heen, om hem vervolgens zoet aan te kijken. ‘Wauw, nooit verwacht dat het zo makkelijk zou gaan – meestal begin je te protesteren dat jij wilt betalen.’ Grapte ik en keek op. ‘En daarbij, ieder meisje heeft af en toe een poederdoos nodig.’ Ja, ik vond dat ik make-up nodig had: zonder het leek ik net een zombie die na honderd jaar uit zijn graf was ontwaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimema mei 21 2012, 09:59

Ik keek haar bloedserieus aan om haar daarna in mijn armen te zwieren. 'Nee, je bent werkelijk mooi zonder. Make-up maaky jr grzicht verder kapot en schaad het ernsitig.' Werkelijk vond ik haar nog steeds mooi zonder of met vodden rond haar lichaam; ze bleef mijn meisje. 'Jij wint vandaag; ben e moe om te protesteren.a
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimema mei 21 2012, 10:02

Dit was een discussie die eindeloos door kon gaan, dus hield ik maar mijn mond. Ik wist toch wel dat hij er niet aan toe zou geven, dus veel zin had het ook niet. Met een glimlach rond mijn lippen kuste ik hem. 'Mooi,' zei ik en haalde de autosleutels uit mijn tas. 'Dan ga ik je er ook leuk heen rijden. Heb je trouwens wel eens bij mij in de auto gezeten?' Ik had mijn rijbewijs pas twee weken en eerlijk gezegd wist ik niet of ik hem ooit had opgehaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimedi mei 22 2012, 04:52

Ik drukte een kusje terug op haar lippen en keek haar daarna aan. 'Gefeliciteerd, maar ik rij liever zelf.' Ik wees naar mijn auto. Vrouwen waen sowieso een gevaar op de weg en ik had dat van mij al langer ;
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimedi mei 22 2012, 05:11

'Nou ja zeg, je vertrouwd me niet eens achter het stuur. Wat ben je nou voor een vriendje.' Grapte ik en gaf hem een klein duwtje. 'Ik kan prima rijden hoor,' Zei ik licht beledigd en liep met opgeheven hoofd weg. Dit hield ik echter niet lang vol: ik schoot in de lach. 'Oké, ik kan echt niet serieus zijn op dit moment.' Giechelde ik en ging weer naast hem lopen. 'Maar je moet me daarna dan wel hierheen brengen, want ik denk niet dat de rest het leuk vind dat de auto nog bij school staat.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimedi mei 22 2012, 05:28

'Of we rijden allebei apart?' Ik keek haar aan en nam haar in mijn armen. Hierna drukte ik een kus op haar lippen. Wat was ze toch een lief schatje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimedi mei 22 2012, 05:29

'Dat kan natuurlijk ook, of we rijden allebei even langs mijn huis - dan drop ik daar de sleutels en auto en dan rijden we samen naar de milkshake-bar.' Ik glimlachte toen hij een kus op mijn lippen drukte en ik sloeg een arm om hem heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimedi mei 22 2012, 06:43

Ik keek haar aan en drukte een kusje op haar voorhoofd. 'Oké, ik geef toe. Ik zal jou wel laten rijden.' Hierbij liep ik met haar naar de auto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimedi mei 22 2012, 06:45

Ik begon te lachen. 'Goed zo.' Zei ik en woelde even door zijn nog wat nattige haren heen. Eenmaal bij de auto kroop ik zelf achter het stuur en startte ik de auto. 'Nou, Dan - als we dit niet overleven. Ik hou van je.' Bij deze woorden drukte ik een kus op zijn wang en begon te lachen.

- verder bij milkshake bar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitimedi jun 19 2012, 08:35

Vervolg
Radeloos schudde ik mijn hoofd en keek Frances aan. 'Je hebt me beloofd dat je nu niet meer in de buurt zou zijn. Ga gewoon weg. Ik wil je niet pijn doen.' Ik beet hard op mijn lip toen ze mijn shirt uitdeden en hoorde woorden als dat mijn arm uit de kom was en mijn ribben gekneusd waren. 'Zij lossen het wel op. Ga weg.' De EHBO mensen gingen even weg en ik draaide mijn hoofd ook weg van Frances.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De kleedkamers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleedkamers    De kleedkamers  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kleedkamers
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: Mystic Falls High School.-
Ga naar: