Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bowlingcentrum

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimeza jun 02 2012, 21:18

Met maar een aantal banen, ruimte om iets te eten en drinken en natuurlijk met afschuwelijke rood/blauw/groen/witte bowling schoenen die pas honderd keer zijn gedragen en nooit precies goed lijken te zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimeza jun 02 2012, 23:59

Ik was blij dat ik dikke sokken aanhad en die verrotte schoenen dus op hun plaats bleven zitten. 'Voor mij een pintje en een zakje chips!' riep ik naar Alicia waarna ik ging zitten en onze namen in voerde. Bowlingen met twee was leuk; je kwam meer aan de beurt en kon meer spelen. Competitie was ook alles behalve groot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimezo jun 03 2012, 00:04

Ze hadden gelukkig zat schoenen in mijn maat waardoor ik een redelijk normaal paar had kunnen uitzoeken, hoewel ze nog steeds niet geweldig zaten. Ik lachte toen Dan een bestelling richting mij riep. 'Is goed, ik loop wel.' lachte ik waarna ik naar de bar liep en bestelde het om het behendigd mee te nemen. Werken in de grill had zo zijn voordelen. 'Een pintje en chips voor meneer en een cola voor mevrouw.' zei ik dan ook met een glimlach terwijl ik het neerzette en op een van de harde plastic stoeltjes plaatsnam. 'wie mag eerst?' vroeg ik terwijl ik op het bord keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimezo jun 03 2012, 00:52

Ik was echt niet goed met plateau vol glazen en eten. 'Ik betaal straks wel. En ladies first dus de eer is, jawel, helemaal aan u.' Ik grijnsde en legde wat minder zware bowlingenballen in ons rijtje vooor Alicia. Ik wou niet dat ze met twaalf kilo ging showen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimezo jun 03 2012, 01:01

Ik moest lachen toen hij wat van de roze-kleurige ballen pakte, waarvan ik er vervolgens een nam. 'Oke niet uitlachen als hij gelijk in de goot gaat, want ik heb al jaren niet meer gebowld.' waarschuwde ik hem. Terwijl ik de bal gooide merkte ik al dat hij veel te veel naar de zijkant ging en dan ook enkel een van de buitenste kegels omgooiden. 'Nahh,' klaagde ik lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimezo jun 03 2012, 04:59

Ik grinnikte even, maar sloeg al snel een hand voor mijn mond. 'C'mon darling! Nog een keertje gooien en dit keer meer naar het midden mikken.' Ik stond op en nam een bal. 'Je gaat niet genoeg door je knieën. Kijk: het moet zo.' Ik deed het haar voor, maar liet mijn bal niet vallen. 'Nu jij! Telkens als je in de goot doet, koop je chips voor mij!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimezo jun 03 2012, 05:58

Ik moest lachen toen hij het voordeed en schudde mijn hoofd toen hij over chips trakteren begon. 'Pas maar op, anders ga ik valsspelen.' lachte ik waarna ik de bal uit zijn handen overnam. Eigenlijk had ik zijn voorbeeld overdreven willen voordoen en de bal expres in de goot willen gooien, maar dan was ik waarschijnlijk gedwongen tot heel wat chipszakjes. Toch richtte ik de bal nu veel bewuster op het midden en gooide zo dan ook nog vier kegels om. 'Kijk, ik sta nog voor.' lachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimezo jun 03 2012, 09:42

'Whoehoe! Ik ga je nog de beste bowler maken van Mystic Falls!' Ik gaf haar een high-five. 'Ha-ha; daar hebben we nog veel bier voor nodig.' Ik nam een zwaardere bal. Normaal was ik goed in strike gooien en als ik dat niet gooide dan deed ik wel een spaire. Altijd goed voor je punten. 'Danny schiet en hij scoooooort!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimezo jun 03 2012, 09:52

'Niet eerlijk.' zuchte ik toen hij in een keer een strike gooide. 'Ik heb in heel mijn keven denk ik vijf strikes gegooid,' zuchtte ik. Terwijl het lampje bij mijn naam gig knipperen pakte ik een van de lichtere ballen om deze weer te gooien en zo waar bij de kegels te laten eindigen. 'Als jij de rest nou eens omgooid,' stelde ik voor terwijl ik al een volgende bal gooiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimema jun 04 2012, 04:22

'Zorg maar dat je niet in die goot gooit!' plaagde ik haar en dronk van mijn biertje. Bij haar woorden gooide ze een spare en ze dus allemaal om in twee beurten. 'Yaaaay!' Ik nam een chipje waarna ook ik de bal nam om deze klaar te houden en te gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimema jun 04 2012, 04:26

Ik kon een lach niet onderdrukken toen ik een spare gooiden en pikte zijn plek in toen hij gong gooien. 'Doe er nu maar twee beurten over of gooi hem in de goot, dan eet ik ondertussen je chips op.' zei ik terwijl ik terwijl ik twee chipjes uit zijn zakje stal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimema jun 04 2012, 06:56

'Als je dat maar laat en nooit!' Hierbij gooide ik mijn eerste keer en boog. 'Deze beurt telt dubbel dus ik ga een mooie spare gooien. Ah!' Ik nam weer de bal en gooide met een gemak de kegels om. Ik was goed in sport, ook al zei ik het zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimema jun 04 2012, 07:16

'Niet eerlijk,' klaagde ik toen ik op het score bord al achter stond. Ik nam nog een slok van mijn cola voor ik opstond en nam toen een van de roze ballen. De eerste worp telde door mijn spare van net dubbel, waardoor ik veel te graag wou dat er veel kegels om gingen. Met een klein aanloopje gooide ik de bal en wachte af hoeveel kegels erom gingen. 'Yay!' juichte ik toen er acht omgingen en alleen de twee buitenste achterin overbleven. 'Dat is niet eerlijk, die krijg je sowieso niet alle twee om.' zei ik toen ik een nieuwe bal had gepakt en de ongevallen kegels waren weggehaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimema jun 04 2012, 09:32

'Het lukt als je goed bent in bowlingen, veel geluk hebt en een mirakel mag gebeuren,' grinnikte ik waarna ik weer even een slokje nam. 'Kom op, Alicia! Don't let me down en gooi in die goot!' Ja, ik was weer haar aan het plagen. Oets waar we beiden goed in waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimema jun 04 2012, 09:35

'Nou ik weet wel een manier...' zei ik bedenkelijk. Maar mikte vervolgen de bal op de meest rechter. Te schuin waardoor hij in de goot belande. 'Shit,' zei ik, maar kon een lach niet onderdrukken. 'Nou dan moet ik maar chips halen hè,' zei ik waarna ik naar de bar liep voor een zakje chips dat ik binnen no time in mijn handen had. 'Enkel is hij wel voor mezelf,' zei ik met een plagende grijns terwijl ik het zakje open maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimema jun 04 2012, 09:42

Ik had al een bal gegooid in de tussentijd en toen ze terugkwam was ik nog altijd aan het lachen. Enkel bij haar opmerking stopte ik met lachen. 'Weet je dat deze bowlingbal groter is dan je hoofd en hard aan kan komen?' zei ik met een sreieus gezicht. 'Wil je soms vecht? Hé, hé, hé?' Hierna gooide ik nog een keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimema jun 04 2012, 09:48

'Kom maar op,' zei ik met een overdreven serieus gezicht waarna ik een karate houding of iets wat daar op moest lijken aannam. 'Oke, voorruit, een chippie,' zei ik terwijl ik meer naar hem toe liep. Maar in plaats van hem Het zakje voor te houden gaf ik hem een knuffel. Ik had dit best wel gemist. 'Nou patser, zal ik je dan maar laten zien hoe het niet moet?' vroeg ik vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimewo jun 06 2012, 09:52

Ik knuufelde haar terug en grijnsde. 'Gooi in die goot en maak me de gelukkigste man op aarde!' De chopsmethode zorgde ervoor dat ik goed was geworden in bowlingen. Mijn moeder en vader deden graag aan sporten. Dit hoorde erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimewo jun 06 2012, 10:55

'Phoe dat is wel een makkelijke manier om je gelukkig te maken.' zei ik plagend waarna ik de bal gooiden die zonder dat het de bedoeling was in de goot raakte. 'Shit,' mompelde ik. 'Die telden niet!' riep ik terwijl ik naar Dan keek. Ik nam een nieuwe bal en gooide met deze slechts twee kegels om. 'Bah, ik vind het niet meer leuk,' maar ik kon me niet inhouden om te lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimedo jun 07 2012, 08:58

'Paprika chips, alsjeblieft!' Ik nam een bal en duwde haar mee opzij. 'Laat de grote meester het eens demostreren!' Hierbij gooide ik weer behendig, maar dit keer bleef een kegel staan na twee maal gooien. 'De baan is vervloekt dankzij jou!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimedo jun 07 2012, 09:13

'Aansteller.' zei ik terwijl ik alsnog een zakje chips ging halen. 'Pas maar op voor ik echt dingen ga beheksen,' ik prikte hem een paar keer in zijn zij, maar hield het zakje open bij me en voorkwam dat hij er chips uit kon halen. Ook toen ik een bal nam om deze te gooien. Ik lette niet echt op waardoor ik pas laat door had dat ik een strike had gegooid. 'Yay,' lachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimedo jun 07 2012, 09:22

'Ik haat valspelers! En mensen die me van mijn eigendom afnemen!' Hierbij zat ik nors op het stoeltje naar haar te kijken. 'Ben je echt vals aan het spelen nu?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimedo jun 07 2012, 09:29

Ik keek hem even aan toen hij nors begon te doen. 'Dan, nee.' zei ik weg uit mijn overwinningsbui. 'Naast dat ik weet dat jij er niets mee te maken wil hebben moet ik me dan iets meer conceentreren en lijkt het me niet eens leuk om zo een strike te gooien.' zei ik waarna ik het zakje chips naar hem toe gooiden en naast hem ging zitten met mijn armen over elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimedo jun 07 2012, 09:57

'Victori voor Dannyboy!' Hierbij veerde ik recht en ving het zakje op. 'Heerlijk als je meewerkt. Goeie bal trouwens, Alies!' Ik drukte een kusje op haar wang voordat ik ook ging gooien. Strategie voor te krijgen wat je wou bij Alicia. Ik kende haar te lang...
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitimedo jun 07 2012, 10:16

'Wat ben je ook vervelend.' zuchtte ik toen hij een kus op mijn wang gedrukt had. 'Wacht maar jij.' zei ik terwijl ik mijn cola pakte en er een slok van nam. Eigenlijk zou ik hem gewoon moeten knuffelen terwijl hij op het punt staat een bal te gooien waardoor hij de goot in gaat. Maar dat kwam wel als hij een spare gooide zodat zijn dubbele punten niet meetelden. Winnen deed hij toch wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bowlingcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bowlingcentrum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: