Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bowlingcentrum

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Bowlingcentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 10 2012, 04:42

Ik grinnikte en klapte toen ik me een spare had gegooid. 'Give it to me baby! AHAHAHA! GIVE IT TO ME BABY!' Hierbij stond ik voor haar neus te dansen waarna ik haar in mijn armen nam. 'Arme schat toch. Plaagt de oh-zo-lieve Danny je een beetje?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Bowlingcentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 10 2012, 04:49

'Lief?' vroeg ik beschuldigend waarna er toch een glimlach op mijn lippen verscheen en met mijn hoofd tegen zijn schouder leunde waarna ik hem losliet. 'En nu moet even heel veel punten scoren want ze zijn dubbel, daarna durf ik waarschijnlijk nog steeds niet naar de tussenstand te kijken, maar goed.' zei ik waarna ik hem in zijn zij prikte en een bowlingbal nam om wat kegels omver te gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Bowlingcentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 10 2012, 07:25

'Zullen we zo wat gaan biljarten anders of enkel drinken? Dan moet je niet zo hard je best doen,' lachte ik en keek hoe ze gooide. 'Je gooit goed, Alicia. Enkel moet je beter mikken. Meer je focussen op het midden en dan ligt toch alles om? Misschien meer snelheid achter het gooien, maar goed... Ik ben maar Dan. En dit is geen competitie, maar ik ben aan het winnen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Bowlingcentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 10 2012, 11:37

'Ik vind het allemaal goed.' zei ik terwijl ik mijn tweede bal gooiden en ik in totaal acht kegels had omvergeworpen. 'Ik ben trouwens beter in biljardendan in bowlen, so watch out.' grijnsde ik. Het was misschien niet de bedoeling maar als het rustig was in the Grill werd er vaak zat door het personeel gebiljart. En ja, oefening baart kunst. 'Ik wou net zegen, alsof jij niet wilt winnen,' zei ik bij zijn laatste woorden. Hoewel het een groot deel ook spel was, want gelukkig kon ik tegen mijn verlies. 'Jij bent weer,' zei ik terwijl ik bij hem bleef staan kijkend hoe hij de bal pakte en klaar om hem om zijn hals te vliegen op het moment dat hij zou gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Bowlingcentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum - Pagina 2 Icon_minitimema jun 11 2012, 10:37

'Ik vertrouw je niet, Alicia!' riep ik beschuldigend toen ze daar maar bleef staan. Dreigend haalde ik een dertien kilo e voorschijn die blauw gekleurd was. 'Kssst! Weg hier.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Bowlingcentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum - Pagina 2 Icon_minitimema jun 11 2012, 11:40

'Nou lekker is dat,' lachte ik toen hij me beschuldigden. 'Eerst me van van alles beschuldigen, nu me niet vertrouwen.' zei ik terwijl ik uitdagend een stap dichter bij hem zette. Ik keek hem aan en kon een grijns niet onderdrukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bowlingcentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bowlingcentrum   Bowlingcentrum - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bowlingcentrum
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: