Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ik ga op vakantie en

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Ik ga op vakantie en  Empty
BerichtOnderwerp: Ik ga op vakantie en    Ik ga op vakantie en  Icon_minitimewo aug 15 2012, 11:28

Ik neem mee (: nee, ik ga vandaag op vakantie, heb zowel mijn iPod, mobiel als netbookje mee en heb vanavond in Frankrijk internet en morgen in Spanje. Het is veel te rustig hier haha, dus als je terug bent van vakantie/zin hebt in een nieuwe meet laat het dan weten (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Ik ga op vakantie en  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en    Ik ga op vakantie en  Icon_minitimevr aug 17 2012, 01:19

Nu ben ik in Spanje lalal
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Ik ga op vakantie en  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en    Ik ga op vakantie en  Icon_minitimevr aug 17 2012, 05:26

Nou ik heb heel ff een half uurtje internet, dus laat ik maar even een berichtje achter laten. Hahaha, nou het is dus al twee weken tussen de 30/35 graden en het is echt heerlijk. Het is echt super gezellig, al moet ik je wel zeggen dat ik het schrijven wel mis hahah, nou ja - ik schrijf wel op m'n iPod, maar daar stopt het ook. Even voor de mensen die Infernal Devices kennen: Ik heb clockwork Angel net uit en ben net begonnen in Clockwork Prince.

Mocht Chris dit lezen: LEES JE EMAIL! hahah

maare hier gaat alles dus prima, ik hoop dat jullie ook alles naar je zin hebben en ik zie jullie week over een week, want dan ben ik al het goed is thuis (vrijdag avond ergens als alles volgens plan gaat)

KUSS VANUIT HET ZONNIGE FRANKRIJK!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Ik ga op vakantie en  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en    Ik ga op vakantie en  Icon_minitimevr aug 17 2012, 10:10

Haha ik zit nu op 15km afstand van Chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Ik ga op vakantie en  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en    Ik ga op vakantie en  Icon_minitimema aug 20 2012, 07:28

hey guys! een van de zeldzame momentjes dat ik internet heb yeah.
Ik heb gereageerd op je mail! jammer genoeg niet zo uitgebreid, want mijn internet is schaars... EN AAAAAH INFERNAL DEVICES IS ZO GEWELDIG AAAH JANK ik heb net divergent uit en het was ZOOO VET AAAAH MIJN EMOTIES AAAAAAAAAAAAAAAH EHSKHSDJDDJD
denny, kom je een x naar l'estartit heel toevallig? dan kunnen we wel afspreken
Kusjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Ik ga op vakantie en  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en    Ik ga op vakantie en  Icon_minitimema aug 20 2012, 09:18

Mijn pa zegt "wie weet" haha lekker duidelijk. We gaan er waarschijnlijk wel heen maar mijn pa zegt dat we er dan waarschijnlijk niet gaan blijven. Dus dat betekend dat we langs het strand/de haven lopen, door een winkelstraatje en weer terug. Tenminste, vorige keer waren we wel langer in l'estartit maar toen waren we ook met z'n 9'en of met z'n 11'en, weet niet meer precies of de familie van de buren er toen ook al was. En zij waren nogal langzaam en mijn pa is altijd van huphuphup klaar x: zou wel leuk zijn though. Ze vinden het wel prima als je hier heen komt (platje de pals ofzo) maar dat wouden jou ouders niet he? Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Ik ga op vakantie en  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en    Ik ga op vakantie en  Icon_minitimedi aug 21 2012, 04:15

hoe bedoel je niet gaan blijven, hmm? want we kunnen ook doen dat we bij de haven/pier afspreken, dat je ouders stadje in gaan, wij ook en dat je op een bepaalde plek en tijd weer met ze afspreekt? tja als je de precieze plaats niet weet waar je zit, is het ook lastig om langs te komen he ;p. nee, we liggen de hele dag op het strand en ik denk dat mijn ouders daarvoor inderdaad niet gaan rijden... we zien wel! laat maar weten als je hier bent, ik ben er tot 3 september X
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Ik ga op vakantie en  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en    Ik ga op vakantie en  Icon_minitimewo aug 22 2012, 05:19

Ik ben hier tot de dertigste geloof ik. Of 29.... Op donderdag ochtend ga ik weg. Mijn ouders zitten nu al van "ja in een uurtje heb je het daar wel gezien" maar ik vind het goed haha. Ze weten nu in ieder geval nog niet wanneer we daar heen gaan. Platja de Pals trouwens haha, spelfout. Niet echt missen waar ik zit als je het in rijdt, maar als je ouders niet gaan rijden maakt dat ook niet uit haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Ik ga op vakantie en  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en    Ik ga op vakantie en  Icon_minitimevr aug 24 2012, 21:10

Internet werkt niet op mijn ipod --' mijn pa wou ineens vandaag naar l'estartit gaan ik stuur je even een pm chris.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Ik ga op vakantie en  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en    Ik ga op vakantie en  Icon_minitimeza aug 25 2012, 02:48

We zijn naar Pals gegaan, we gaan ook nog naar barcelona en girona, maar ik weet niet welke dag er over blijft voor l'estartit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Ik ga op vakantie en  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en    Ik ga op vakantie en  Icon_minitimeza aug 25 2012, 21:49

We gaan blijkbaar nu Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Ik ga op vakantie en  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en    Ik ga op vakantie en  Icon_minitimeza aug 25 2012, 22:18

nOU JA, misschien zie ik je wel op de boulevard lopen ;p ik ga zo naar het strand, nog even douchen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Ik ga op vakantie en  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en    Ik ga op vakantie en  Icon_minitimezo aug 26 2012, 00:13

Ik ben al weer terug haha. Ik kan er ook niets aan doen Sad mijn ouders willen in eens de laatste week elke keer weg en gsssysiwhsgwv niet cool haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik ga op vakantie en  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en    Ik ga op vakantie en  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ga op vakantie en
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPERFIJNE VAKANTIE!
» Ik ga op vakantie
» op vakantie
» vakantie?
» Ben ik de enige die vakantie heeft ofzo?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Algemeen. :: Spam.-
Ga naar: