Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 vakantie?

Ga naar beneden 
+2
Alicia
Zoë
6 plaatsers
AuteurBericht
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

vakantie?  Empty
BerichtOnderwerp: vakantie?    vakantie?  Icon_minitimema aug 27 2012, 23:14

Ok. misschien moeten we ff in deze topic overleggen wat iedereen in het RPG heeft gedaan in de vakantie. Da's makkelijk. Lekker overzichtelijk zodat je kan kijken waar iedereen naartoe is geweest, met wie, hoelang etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

vakantie?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie?    vakantie?  Icon_minitimema aug 27 2012, 23:52

Alicia is in ieder geval niet op vakantie geweest. Zijn Elisa en Liam samen weg geweest? Zo ja, waarheen? Misschien heeft ze ook tijd met Iggie door gebracht? Zijn ze naar New York geweest of zo? Ehm dan heb ik nog Katy en James... Maar James heb ik niet echt iets mee gedaan dus die kan ook wel verdwijnen uit het rpg eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

vakantie?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie?    vakantie?  Icon_minitimedi aug 28 2012, 01:35

jaaa, Liam en Elisa zijn wel op vakantie geweest hahah, iets romantisch.. Een soort van voor huwelijksreis hahah. Maar inderdaad, goede vraag: waarheen. Een even een romantische plek bedenken voor hen... Hawaii? Ze hebben genoeg geld om er naartoe te gaan?

En ik had voor Genevieve en Teoh ook wel het idee dat ze samen op vakantie zouden gaan, geen idee waarom. Maar lijkt me wel Humor. En dan echt naar Europa ofzo, of China, Thailand hahahah

Dan heb ik Meg nog, die is verhuisd naar een of ander boerendorp, waarvan de mensen niet op vakantie gaan omdat ze een boerderij hebben hahaha zoiets randoms.

Dan hebben we nog Zoë en Dan, die zijn ook samen op vakantie geweest en volgens mij naar New York, maar dat weet ik niet zeker of we dat nou hadden afgesproken of niet, en dan hebben we nog Samuel, maar ik weet niet goed wat ik met die gozer aan moet als t op vakantie aankomt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

vakantie?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie?    vakantie?  Icon_minitimedi aug 28 2012, 02:46

Ik denk sowieso dat vampieren wel genoeg geld hebben. Elisa is jaren lang niet naar school geweest en heeft eigenlijk altijd wel baantjes gehad. Daarbij zouden ze dag en nacht kunnen werken als ze dat zouden willen. Ik weet trouwens wel een baantje voor Elisa gezien ze niet meer op school zit (:

Uhm romantische plekken...Venetië, Parijs... Ergens zie ik ze wel een door reis door europa maken. Hawaii kan eigenlijk ook wel. Of Sydney misschien? Haha lastig x:

Chris. Maken wij de meet af bij Alicia thuis? Ik ga je sowieso wel even iets sturen wat in mijn hoofd zat toen die meet begon, maar dat doe ik wel als ik thuis ben. Dat gaat wat makkelijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

vakantie?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie?    vakantie?  Icon_minitimedi aug 28 2012, 08:37

HAHAHAHA TEOH EN GEN OP VAKANTIE, zo heeeeerlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

vakantie?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie?    vakantie?  Icon_minitimedi aug 28 2012, 08:55

Dan is dus met Zoe naar New York geweest.

Heath zie ik meer de natuur intrekken. Hmmm... Peru dan. Hij wou zowel de cultuur als natuur opsnuiven.

Emh... Eleanor is met Arthur dan een weekendje camperen? Of niet, Iris?

En Sebastiaan heeft Igraine natuurlijk naar de Niagra watervallen gebracht in Canada.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

vakantie?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie?    vakantie?  Icon_minitimedo aug 30 2012, 08:50

Yeap, Arthur en Eleanor zijn lekker out and about in de natuur geweest.

Harper heeft nog wat speurwerk gedaan denk ik, ergens ver van MF vandaan.

Eli, heeft veel geskypet et Meg (:? Want hij kon het niet betalen om naar haar toe te gaan? En misschien dat Eli en Ariël wat leuks hebben gedaan?

Eh, Frances en Logan, tja, Frances en Logan.. daar denk ik nog over na?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

vakantie?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie?    vakantie?  Icon_minitimedo aug 30 2012, 09:26

Ahh, hahaha ja ze hebben geskypet xd. Maar Meg komt dan nu dus ongeveer weer terug, en dan heeft ze dat niet aan Eli verteld en dan staat ze ineens voor de deur ofzo :')

Enne, ja Zoë en Dan naar NYC en Gen en Teoh, geweldig toch. Lekker samen naar... Europa? Hahah, zie je het al voor je. En Liam en Elisa gaan lekker naar Hawaii voor een paar weken (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

vakantie?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie?    vakantie?  Icon_minitimedo aug 30 2012, 10:40

Dus doen we vanaf nu 'na-vakantie' of niet? Want ik heb nog veel meets met jullie open staan. ;D

Ellie en Arthur, Teah en Ellie, Dan en Alicia, Seb en Igraine, Dan en Zoe, Juliet en Ryan, Harper en Juliet.

Ohja ! Misschien zijn Juliet en Ryan nog een paar keer weggeweest? Of een paar daagjes? Wat Chris wilt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

vakantie?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie?    vakantie?  Icon_minitimedo aug 30 2012, 21:20

oke uh o jeetje zeg
Teoh met Gen naar Europa, Italie/Griekenland misschien?
Ariel en Eli inderdaad wat leuks gedaan (:. Ik denk dat ze dan verder niet op vakantie is geweest?
Iggie met Seb naar Canada!
Ryan en Juliet, prima! Waar naartoe? Australie maybe? (Naar zijn familie ofzo)
Logan met Frances! HUN ROADTRIP
dat waren toch mijn personages... of niet? hmm
TOMMY OJA HAHAHAH hij uuuh ah wat zielig hij heeft niemand. Hij is denk ik Amerika doorgetrokken en zijn woede dat Eleanor en Arthur samen op vakantie zijn op iedereen afreageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

vakantie?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie?    vakantie?  Icon_minitimedo aug 30 2012, 21:29

Van Ryan en Juliet is goeddd. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

vakantie?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie?    vakantie?  Icon_minitimevr aug 31 2012, 07:38

eh ja ik heb eigenlijk wel zin om te doen dat het na de vakantie is ja. Misschien krijg ik dan ook wat inspiratie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

vakantie?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie?    vakantie?  Icon_minitimevr aug 31 2012, 08:52

OKe, Logan en Frances de roadtrip, ik dacht eigenlijk dat ze die pas zouden doen als ze geslaagd waren, maar dit is ook prima! Dan hoef ik tenminste geen ander idee te verzinnen, want het enige waar ik op kon komen was dat ze een 'break' hadden genomen ofzo omdat ze nogal een ruzie kregen (die wij dan niet hoeven te spelen :'D) en dat Logan naar zijn moeder was en Frances thuis zat. Blah, inspiratie na zo'n lange vakantie suckt.

En Ariel en Eli hebben ze nog iets specifieks gedaan of gewoon hanging out?

En stiekem wil ik ook gewoon met na de vakantie beginnen, want ik moet er anders helemaal weer inkomen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

vakantie?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie?    vakantie?  Icon_minitimevr aug 31 2012, 11:08

Eleanor en Arthur hun meet dan maar sluiten en ergens verder gaan dat ze napraten of net terug zijn ofso?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

vakantie?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie?    vakantie?  Icon_minitimevr aug 31 2012, 21:43

Ik heb echt gewoon nu totaal 0.0 inspiratie voor het RPG. Dus ik hoop dat als we "opnieuw" beginnen, dat ik er dan weer een beetje inkom. Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik nog niet eens meer weet wat er nou eigenlijk allemaal gebeurd is, behalve dat Teoh een vampie is geworden enne.. ja - verder dan dat kom ik niet echt meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

vakantie?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie?    vakantie?  Icon_minitimeza sep 01 2012, 04:31

Jullie hadden toch een plan? Jij en Iris dan hé... Misschien moeten jullie dat van gang laten gaan. Fresh start for everybody and all what's there in between. (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

vakantie?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie?    vakantie?  Icon_minitimeza sep 01 2012, 04:38

Dat heeft hier niet echt iets mee te maken en dat was allang van start gegaan hahaha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

vakantie?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie?    vakantie?  Icon_minitimeza sep 01 2012, 06:40

Ai.

Van mijn personages:
Eleanor klooide met Tommy, maar koos toch min of meer voor Arthur. Ellie en Teoh hadden geen geslaagde ruzie.
Danny is boos op Alicia en Teoh omwille van wat ze zijn.
Juliet en Ryan zijn soort-van samen, maar niet voor lang, want daar komt boze Harper.
Heath flirtte met Zoë en Ariel. Geen succes.
Sebastiaan is boos geweest op Iggie omdat hij bang is dat ze voor Arthur gaat kiezen ook al zijn ze verloofd. Ook had hij ruzie met Elisa omdat hij niet geloofd dat die goed genoeg is voor Igraine haar beste vriendin te zijn.
Emh. Dat is alles wat er bij mij gebeurd is, denk ik. OH NEE! Ik was ruzie aan het maken met Eleanor, Frances en Logan. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

vakantie?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie?    vakantie?  Icon_minitimezo sep 02 2012, 02:42

Dat van Alicia en Danny dus en eh ik geloof niet dat er verder niets met mijn personages is gebeurd. Ja wat gedoe tussen Alicia en Teoh maar ik geloof dat dat niets nieuws is haha.

Stoppen we dan nu met alle oude meets?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





vakantie?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie?    vakantie?  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
vakantie?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik ga op vakantie en
» SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPERFIJNE VAKANTIE!
» Ik ga op vakantie
» op vakantie
» Ben ik de enige die vakantie heeft ofzo?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Algemeen. :: Spam.-
Ga naar: