Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De regels. LEZEN VOOR JE BEGINT!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 23

De regels.  LEZEN VOOR JE BEGINT! Empty
BerichtOnderwerp: De regels. LEZEN VOOR JE BEGINT!   De regels.  LEZEN VOOR JE BEGINT! Icon_minitimema sep 26 2011, 09:06

De RPG-regels zijn - neem ik aan - bij iedereen bekend, dus die zal ik dan ook niet neerzetten. Als iemand hier behoefte aan heeft, dan hoor ik het wel. Wel wil ik wat andere regels plaatsen die betrekking hebben op het RPG.

Ten eerste, hoe zijn de vampieren hier, wat kunnen ze wel - wat kunnen ze niet:
In dit RPG, hebben we het over de "originele" vampieren. De vampieren die verbranden in zonlicht, en zonder gaven. De enige gaven die ze hebben zijn grotere kracht, snelheid en betere zintuigen. Alles wat ze meemaken, maken zie 10 keer heftiger mee dan mensen. Emoties zijn heftiger, maar ook ervaringen. Ze genezen ook sneller Vampieren in dit RPG hebben een sieraad waarmee ze in de zon kunnen lopen. Dragen ze dit sieraad niet, kunnen ze dit niet en verbranden ze dus. Als vampieren te lang geen bloed krijgen "drogen ze uit" zodra ze weer bloed krijgen, zijn ze weer gewoon de oude. Een weerwolven beet is voor vampieren dodelijk, er is dan ook geen middel tegen om dit te genezen. Een plant waar vampieren niet tegen kunnen is "Vervain" het laat brandwonden achter op de huid zodra ze hier mee in aanraking komen, krijgen ze het binnen - dan verliezen ze meteen hun bewustzijn.

Nu eventjes over naar de andere kant, de weerwolven.
Ook bij deze wezens hebben we het over de "originele" De weerwolven die alleen bij volle maan kunnen transformeren en dan ook een uiterst pijnlijke periode moeten doorstaan. Als ze eenmaal veranderd zijn, zijn ze niet zichzelf. Ze vallen hun vrienden aan - herkennen deze niet eens en doen alles wat in hen opkomt. Hun instinct neemt het van hen over. Het zijn dus geen leuke beesten dan. Ook bij weerwolven is het zo dat hun emoties en zintuigen beter en heftiger zijn. Ze hebben ook een grotere kracht, maar hun snelheid blijft hetzelfde. Ook hen genezen sneller. Een middel waar weerwolven niet tegen kunnen is "Wolfskruid" het is een soort vergif voor ze.

Weerwolven veranderen tijdens de eerste volle maan van hun 15e levensjaar.

Nou - dan even nog wat dingen die ik duidelijk wil hebben voordat we beginnen:
- Als je een mens in een vampier wilt veranderen, doen we dit natuurlijk niet zonder overleg. We doen het wel op de Vampire Diaries manier, namelijk.
1. Een mens drinkt bloed van een vampier
2. De vampier vermoord het mens
3. Mens wordt wakker als vampier (:
- Een weerwolf kan je vermoorden door zijn hart eruit te trekken, tjah - dat gaat nogal moeilijk als je een mens bent... Dus probeer dat realistisch te houden. (Zilver werkt niet: dat is een mythe)
- Een Vampier kan je vermoorden door: Hem in het zonlicht te laten verbranden, een houten staak door zijn hart te duwen.

En dan tot slot Heksen.
Heksen zijn mensen, precies zoals alle andere mensen in dit RPG zijn, ze hebben alleen bepaalde krachten. Zo hebben zij beschikking over verschillende boeken met spreuken erin: Genezing spreuken, spreuken om mensen op te sporen, en ga zo maar door. Deze kracht is niet onuitputbaar: Je kan niet teveel spreuken per keer doen, dan kan je bijv. je bewustzijn verliezen. Als heks kan je ook aura's aanvoelen. Dit zijn een soort kleuren om iemand heen. Zo als ze bijvoorbeeld iemand aanraken zien ze deze kleur en krijgen ze daar een gevoel of een afbeelding bij te zien. Dus nemen we even als voorbeeld. Als iemand "slecht" is en een heks raakt deze aan. Ziet hij/zij een zwarte kleur, en bijvoorbeeld de dood. (om maar even iets te noemen)

*The Vampire Diaries
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mysticfalls.actieforum.com
 
De regels. LEZEN VOOR JE BEGINT!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Algemene regels. LEZEN.
» Algemeen. LEZEN.
» Sorry voor afwezigheid
» Help me voor school (:
» YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Regels en andere mededelingen-
Ga naar: