Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het plaatselijke zwembad

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimeza jan 28 2012, 00:58

Het zwembad van Mystic Falls is, zoals ze wel zeggen, een van de modernere gebouwen in Mystic Falls. Het bestaat uit verscheidene binnenbaden en een groot buitenzwembad. (Bekijk zelf maar welke zwembaden dat allemaal zijn Wink)

Aantal personen: X
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimeza jan 28 2012, 01:00

Ik liep door het zwembad in mijn zwembroek en een handdoek over mijn schouder geslagen. Ik had vrij deze ochtend en was van plan wat baantjes te zwemmen. Er waren weinig tot geen mensen, dus ik had plaats genoeg. Ik legde mijn handdoek op een stoel en plonste in het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimeza jan 28 2012, 01:51

Zwemmen vond ik een van de weinige leuke sporten. Hoewel bij zwemmen het bij mij vaak inhield dat ik een paar keer heen en weer zwom en dan ergens bleef hangen. Ik bond mijn haar in een staart want het was verschrikkelijk irritant als mijn haar in mijn gezicht bleef plakken. Automatisch liep ik naar het diepere gedeelte van het zwembad waar ik er met een duik in ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimeza jan 28 2012, 02:05

Ik zwom paar baantjes en zag toen opeens een meisje het water induiken. Ik was niet gewend om mensen op dit uur tegen te komen, dus ik zwom naar haar toe om een praatje te maken. 'Hey,' zei ik en zag toen opeens dat het Alicia was. 'HEY!' zei ik enthousiast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimeza jan 28 2012, 02:16

Bij het bovenkomen ging ik even met mijn handen over mijn gezicht. Een soort van automatisme. Het water was minder koud dan dat ik verwachte en eigenlijk best prettig, maar het maakte me wel helemaal wakker. De jongen die naar me toe kwam zwemmen herkende ik pas vanaf dichtbij. 'Hoi,' lachte ik toen Teoh zo enthousiast me herkende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimeza jan 28 2012, 02:34

Ik drukte een kus op haar wang en keek haar grijnzend aan. 'Hoe gaat het nu met je?' Het was nog maar paar dagen na het gala en iedereen was er van slag door geraakt. Het bleek een ex van me te zijn, dus het duurt nog heel lang voordat ik er niet meer over in zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimeza jan 28 2012, 02:47

Ik glimlachte even verlegen toen hij een kus op mijn wang drukte. Mijn wangen gingen in ieder geval niet meer gelijk gloeien, dat was al iets. Dacht ik bij mezelf. 'Het gaat wel, ik denk dat ik dat beter aan jou kan vragen, hoe gaat het met jou?' vroeg ik terwijl ik hem aan keek. Ik had het meisje amper gekend. Enkel wel eens voorbij zien komen in de gang. Teoh kende haar wel, het was zijn ex.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimezo jan 29 2012, 05:01

Ik haalde mijn schouders op en slikte even. 'Niet zo goed,' gaf ik flauw lachend toe. 'In de klas is zo'n lege plek. Je wordt er gewoon elke dag weer aan herinnert. En dan komen ook allemaal mensen naar me toe op school om te vragen hoe het met me gaat en dat ik wel ingestort moet zijn. Ik word er zo gek van.' Ik sloeg tegen het water en beet hard op mijn lip. 'Ik kan geen afscheid nemen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimezo jan 29 2012, 05:16

'En dan kom ik het ook nog eens vragen,' zei ik zacht en schuldbewust. 'Ik snap echt niet waarom iemand zo iets zou doen,' ik beet op mijn onderlip terwijl ik hem aankeek. Ik vond het echt erg voor Teoh, maar wist niet goed wat ik tegen hem moest zeggen. Ergens wou ik hem nu omhelzen, maar gezien het water hier te diep was, in ieder geval voor mij, om te staan zou ik hem dan verzuipen. Iets wat ook niet bepaald handig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimezo jan 29 2012, 05:28

Ik keek haar geruststellend aan. 'Nee joh, is niet erg. Ik ben bevriend met je en ben juist blij dat je het vraagt. Maar we stoppen er wel over. Kom, we gaan wat ondieper, zometeen krijgen we nog kramp.' Ik zwom alvast vooruit en ging even onder water, zodat mijn haar nat werd. In het opdiepe gedeelte ging ik staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimezo jan 29 2012, 05:35

Ik glimlachte even en zwom daarna achter hem aan. 'Voordat we erover ophouden,' zei ik toen ik mijn voeten op de zwembad vloer zette om hem daarna alsnog te omhelzen. Ik glimlachte even kort naar hem toen ik hem weer los liet. 'Wat doe jij eigenlijk zo vroeg in het zwembad?' vroeg ik oprecht geĂŻnteresseerd. Mijn blik ging even naar de klok die boven de ruimte met douches hing die de kleedhokjes en lockers met de zwembaden verbond. Het was net 7 uur geweest en eigenlijk was dit zelfs voor mijn doen vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimezo jan 29 2012, 09:11

Ik sloeg mijn armen stevig om haar heen en begroef even mijn gezicht in haar nek. Toen ze me losliet, ging ik op het water liggen en dreef zo. 'Mijn gedachtes verzetten, denk ik.' Ik ging weer staan in het water en hield mijn gezicht schuin. 'Wat doe jij zo vroeg in het zwembad?' grinnikte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimezo jan 29 2012, 09:16

'Zwemmen,' lachtte ik. 'Nee, ik kon niet meer slapen en ik had behoefte om even nergens aan te hoeven denken en alles van me af te spoelen, letterlijk dus' eigenlijk had ik dat verbazingwekkend vaak. Dat ik 's morgens vroeg wakker werd en gewoon er even behoefte aan had om hier in het zwembad te gaan zwemmen om mijn gedachten of wel op orde te krijgen, of wel alles even te vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimezo jan 29 2012, 21:46

'Water is ook gewoon heerlijk,' verzuchtte ik en legde mijn armen op de rand van het zwembad. Ik keek haar een beetje twijfelend aan. 'Heb je wel een leuke avond gehad? Op het gala?' Ik had me zo goed mogelijk gedragen en ik hoopte dat ze het ook leuk had gehad. Ik glimlachte even naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimezo jan 29 2012, 21:56

'Ja ik heb wel een hele leuk avond gehad,' glimlachte ik. Ook ik ging aan de zwembad rand hangen en keek hem aan. 'Ik had je nog willen bedanken voor de leuke avond, maarja dat kwam er niet meer van.' ik keek hem vervolgens iets vragend aan 'En jij dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimezo jan 29 2012, 22:06

'Oh, gelukkig,' zuchtte ik blij en keek haar aan. 'Ja, ik had een hele leuke avond.' Ik glimlachte even en keek toen weer naar het water. Ik vroeg me af hoe het nou tussen Alicia en mij zat, maar dat was ook weer zoiets om dat te gaan vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimezo jan 29 2012, 22:18

Ik glimlachte even toen hij zuchtte maar ik merkte dat ik precies het zelfde had willen doen. Het was een opluchting dat hij de avond niet verschrikkelijk saai had gevonden of dat hij mij verschrikkelijk saai had gevonden. Of iets anders wat niet positief was. Ik keek even naar het water. Ik haatte het dat ik niet wist hoe het tussen ons zat. 'Teoh, hoe zit het eigenlijk, tussen ons?' zonder er echt over na te denken had ik het al gevraagd. Ik voelde mijn wangen langzaam rood worden, maar zette mezelf er toe hem aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimezo jan 29 2012, 22:25

Ik keek haar even twijfelachtig aan en haalde mijn schouders eerlijk op. 'Sorry, maar ik weet het echt niet.' Ik draaide me naar haar om en pakte haar hand. 'Ik vind je echt geweldig Alicia, en superleuk, maar ik blijf mezelf en ik ben zo slecht in relaties en zulke dingen. Meestal stel ik de andere persoon altijd gewoon teleur.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimezo jan 29 2012, 22:40

Kort keek ik naar mijn hand die hij vat hielt om hem daarna weer aan te kijken. 'Dan hebben we dat gemeen,' glimlachte ik een beetje ongemakkelijk. Ik wist niet zo goed hoe ik erop moest reageren, ik vond het namelijk echt heel lief wat hij zei, maar ik kon er niet bepaald veel op zeggen. Ik had welles waar niet veel "relaties" gehad, maar met de paar vriendjes die ik had gehad, hield ik het niet veel langer dan twee weken uit. Of andersom eigenlijk. Ik vond het echt leuk om samen met Teoh te zijn, zoals nu, ik voelde me op mijn gemak bij hem en ik wou het vriendschapsgedeelte niet verpestte. 'Teoh,' ik kneep even kort in zijn hand. 'Ik vind je echt heel leuk,' gaf ik toe. Even keek ik hem aan, maar al snel richtte ik mijn ogen weer op het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimema jan 30 2012, 01:11

Ik beet op mijn lip toen ze zei dat ze mij echt leuk vindt. Begrijp me niet verkeerd, ik vond haar echt geweldig en heel leuk, maar ik was zo bang om haar te kwetsen, omdat Alicia gewoon echt eens iemand was die me echt prima vond zoals ik was. Ik glimlachte en ging wat dichter bij haar hangen. Ik legde mijn hand onder haar kin en keek haar in haar ogen, glimlachend, aan. 'Ik vind je ook leuk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimema jan 30 2012, 05:27

Ik keek hem aan toen hij zijn hand onder mijn kin legde en voelde een kleine glimlach rond mijn lippen vormen. Soms haatte ik het echt dat ik niet iets meer lef had, of eigenlijk haatte ik dat altijd. Als ik gewoon iets meer lef had had ik hem nu een kus kunnen geven en geweten hoe hij daar op reageerden. Maar nee, ik stond schaapachtig te glimlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimema jan 30 2012, 05:46

Ik wist echt niet wat ik moest doen en glimlachte dus ook maar. Ik liet langzaam haar kin los en hield mijn hoofd scheef. 'Ik ga van de glijbaan, ga je mee?' Ik grinnikte en duwde mezelf de badrand op. Ik strekte mijn hand uit om haar ook eruit te trekken. 'Ik ga wel van de hoge hoor en daarna ook nog van de springplank. En als je je zwemkleding verliest, dan ziet toch niemand het.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimema jan 30 2012, 08:33

Ik stak mijn hand uit zodat hij me eruit trok. 'Is goed,' lachte ik. 'Ik voorkom wel gewoon dat ik ze verlies.' zei ik iets serieuzer. Ergens was het best een opluchting dat ik het gewoon gezegd had, maar aan de andere kant kon ik mezelf nu wel voor mijn hoofd slaan. 'De hoogste glijbaan dus?' vroeg ik met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimedi jan 31 2012, 21:58

Ik kon niet ontkennen dat ik haar probeerde af te leiden om een antwoord te vermijden. Ik wist gewoon echt niet hoe ik erover dacht. Ik snapte mezelf niet eens, hoe zielig was dat? 'Yes,' glimlachte ik en pakte haar hand om de trap van de glijbaan op te lopen. 'Pas maar op voor je oren, want ik gil als een meisje als we eenmaal glijden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitimewo feb 01 2012, 05:20

Ik lachte even bij zijn opmerking. 'Het scheelt wel dat ik dat gewend ben als ik zelf gil,' Ik liep zoals altijd wat voorzichtig de trap op, gezien ik altijd bang was dat ik van de trap af zou glijden omdat ik natte voeten had. Ik vond het echt heerlijk om zo vroeg in het zwembad te zijn omdat het nu super rustig was en er dus ook geen enorme rij stond voor de glijbaan. Ik vond de glijbaan leuk, maar niet als ik er een kwartier op moest wachten waarbij ik het altijd koud had omdat ik nat was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het plaatselijke zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het plaatselijke zwembad
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: