Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het plaatselijke zwembad

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 01 2012, 05:53

'Oke, ga maar zitten,' grinnikte ik. Toen ze zat, ging ik achter haar zitten en sloeg mijn armen om haar heen. Mijn hoofd kwam op haar schouder en ik prikte zachtjes in haar zij. 'Durf je nog? En ik moet vaker zo vroeg komen, na kan ik uren achter elkaar van de glijbaan!' Ik lachte nog even en duwde ons toen af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 01 2012, 07:54

Ik moest lachen toen hij in mijn zij prikte. 'Ja, ja' lachte ik op de vraag of ik nog durfden. Toen hij afzetten legde ik mijn handen automatisch op de zijne die zich op mijn buik bevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 02 2012, 04:40

Ik kon het niet laten om onze handen te verstrengelen en ons toen af te zetten. Als ik heel eerlijk was, ook al was dat de hoogste glijbaan hier, het stelde niet veel voor. Al snel lagen we in het opvangbadje van de glijbaan. Ik zwom omhoog en schudde mijn haren uit. 'Ik heb je mijn gegil bespaard,' lachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 02 2012, 08:11

In het opvangbadje zwom ik weer naar boven en moest ik lachen toen ik zag hoe hij zijn haren uitschudden wat me eigenlijk deed denken aan een hond. 'Ik merk het,' lachte ik. Teoh verwarde me enorm, hij zei dat hij mij ook leuk vond, maar ik had geen idee of hij het hetzelfde bedoelde als dat ik dat deed, hij praatte er eigenlijk een beetje omheen en ik had nu nog geen idee hoe het tussen ons zat, en hij blijkbaar ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 03 2012, 06:22

Ik pakte haar hand en trok haar mee naar een van de bubbelbaden. 'Normaal kom ik hier nooit, maar nu is het hier eens niet druk en durf ik het aan. We gaan eens kijken hoe lang ik stil kan blijven zitten.' Ik glimlachte en sprong het bubbelbad in. Het was heerlijk warm en eigenlijk had ik op dit moment spijt dat ik er nooit eerder in had gezeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 03 2012, 08:30

'Dat is het heerlijke aan 's morgens vroeg in het zwembad zijn, het is er rustig genoeg om gewoon rustig te kunnen doen waar je zin in hebt,' Ik zakte even met mijn hoofd onderwater waardoor ook mijn koud aanvoelende haar ook met het warmere water werd omgeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 03 2012, 10:40

'Heb je dan plannen met me, Alicia?' vroeg ik met wiebelende wenkbrauwen. 'Oké, sorry, flauw!' Ik zakte onderuit en kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Ik wilde haar echt niet in verlegenheid brengen. Ik probeerde nog steeds ''het onderwerp'' te vermijden, en ik geloof dat het best goed ging. Maar het gaf me een vreselijk schuldgevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 03 2012, 12:33

Kort dacht ik na over wat hij bedoelde om vervolgens water in zijn gezicht te spetten. 'Nou, zo bedoelde - heel flauw,' halverwege kapte ik mijn zin af en veranderde ik hem, maar toch moest ik me inhouden niet te lachen. Ik merkte, voelde eigenlijk, wel dat hij zich schuldig voelde wat ervoor zorgden dat ik me schuldig voelde dat ik het had gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimema feb 06 2012, 04:05

'Ik weet het, ik ben flauw,' lachte ik en spetterde water terug, om daarna haar hand te pakken. Ik leunde achterover en sloot mijn ogen. 'Ik wil zo'n bad ook thuis hebben,' verzuchtte ik. 'Als ik later groot ben, dan koop ik er eentje voor in mijn tuin. O wacht - ik koop er vier naast elkaar, in een rondje. Dan ga ik allemaal poolparty's geven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimema feb 06 2012, 07:26

Ik sloot mijn vingers om zijn hand toen hij die vast pakte. 'Ik zie het je nog doen ook,' lachte ik. 'Kijk, je hebt wel geduld om stil te zitten,' glimlachte ik, ik keek even naar zijn schouder en hem daarna weer aan. 'Mag ik?' vroeg ik, doelend op of ik mijn hoofd op zijn schouder mocht leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 07 2012, 09:08

'Ik ga het ook gewoon doen!' besloot ik en grinnikte. Ik keek even naar mijn lichaam en besefte dat ik echt best wel stil zat. 'Je hebt gelijk!' Ik knikte grijnzend en zorgde dat ze makkelijker op mijn schouder kon liggen door dichter naar haar toe te schuiven. 'Al plannen met Valentijn?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 07 2012, 10:07

Ik lachte toen hij controleerden of hij stil zat. Ik legde mijn hoofd op Teoh zijn schouder nadat hij was verschoven. Even keek ik hem aan bij zijn vraag. 'Nee,' antwoorden ik. Hoewel ik in mijn gedachte toevoegden dat ik waarschijnlijk de hele dag zou hopen stiekem toch iets te krijgen. Ik was me er heel bewust van dat ik tegen Teoh aan zat/lag. Ik twijfelden even om de vraag terug te stellen. 'Jij?' vroeg ik toch, mijn blik op het water gericht. Ik weet niet waarom, gezien ik degene was die op dit moment tegen hem aan leunde, met zijn hand vast in een bubbelbad. Ik denk toch dat ik ergens bang was dat hij plannen had met een veel te knap meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 08 2012, 07:04

'Gelukkig,' zuchtte ik even blij en grinnikte toen. 'Ik heb plannen ja, maar ik weet nog niet wat voor plannen. Ik ga echt het beste ever verzinnen. Op Valentijnsdag, wil je dan mee naar die voorstelling? En daarna naar de afterparty?' Ik streek even mijn mijn vingers over haar schouder en glimlachte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 08 2012, 08:06

Ik keek even glimlachend omhoog bij zijn vraag, 'Heel erg graag,' glimlachte ik. Ik aarzelden even maar drukte toen toch kort en zacht mijn lippen tegen zijn kaak aan. Ik voelde ondanks alles toch mijn wangen iets warmer worden, maar keek hem toch even verlegen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 09 2012, 05:21

'Gelukkig,' glimlachte ik en stond toen op. 'Ik kan echt niet meer stil zitten, zullen we naar het pierenbad? Daar is het nog warmer dan hier en dan kan ik van de babyglijbaan.' Ik trok haar het bubbelbad aan en aarzelde even. 'Je mag me slaan als je het niet wilt,' waarschuwde ik en pakte daarna haar gezicht vast, om mijn lippen op de hare te drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 09 2012, 05:50

Ik liet me door Teoh omhoog trekken en glimlachte toen hij over het pierenbadje begon. Eigenlijk vond ik het wel jammer, want zijn schouder lag heerlijk. Ik fronste bij zijn woorden doordat ik in eerste instantie dacht dat hij doelde op naar het pierenbadje, maar dat was van korte duur toen ik doorhad dat hij me ging kussen. Ik keek hem met een glimlach aan toen er weer wat afstand tussen ons in zat. 'Daar ga ik je niet voor slaan,' zei ik, met een stem die zachter was dan ik dacht. Mijn ogen waren naar hem gericht en drukte kort mijn lippen op die van hem, waarna ik hem weer iets onzeker aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 09 2012, 05:56

'Gelukkig maar,' grinnikte ik en was even verbaasd toen ze me terug een kus gaf. Ik pakte haar hand vast en nam haar mee naar het pierenbad, waar ik inrende en op het water viel. Het was heerlijk warm en ook al wist ik dat hier honderden baby's in hadden geplast, het was gewoon zo lekker. We zouden zo toch douchen. Ik kroop in het water naar Alicia toe en trok plagerig aan haar been.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 09 2012, 08:03

Ik liet me door Teoh meenemen naar het pierenbadje en stapte er na hem ook in. Ik liet me alleen niet in het water vallen zoals Teoh, het water voelde warm aan, iets wat niet meehielp met het idee dat het echt hygiënisch was met alle baby's die hier dagelijks in zaten. Ik kon een lach niet onderdrukken toen Teoh aan mijn been trok, hoewel het niet hard genoeg was om mijn evenwicht te verliezen, pakte ik in een reactie zijn schouder om er zeker van te zijn dat ik mijn evenwicht niet verloor. 'Ik denk niet dat ik ooit iets van jou ga snappen,' zei ik een beetje lacherig, maar ergens was het wel waar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 09 2012, 08:21

Ik grinnikte zachtjes en knikte toen instemmend. 'Ik weet wel zeker dat je niet de enige bent,' lachte ik. Ik trok haar langzaam het water in en kroop toen nog dichter naar haar toe, om opnieuw haar lippen te kussen. Ik voelde dat ze zacht en vol waren, precies zoals ik me altijd had voorgesteld als ik naar haar keek. Ja, ik bleef een jongen, zulke dingen dachten we nou eenmaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 09 2012, 12:06

Ik liet me door Teoh meer het water in trekken en voelde hoe hij zijn lippen weer op die van mij plaatsten. Het voelde zo fijn, fijner dan ik ooit had durven verwachten. Niet dat ik veel durfde te verwachten... Überhaupt niet eigenlijk. Ik zat op dit moment zo ver uit mijn comfort zone, zonder dat ik me echt ongemakkelijk voelden. Terwijl ik hem aankeek beet ik op mijn lip, ik wou zo graag weten of hij wou proberen een relatie met me aan te gaan, maar ik wist wat zowel hijelf als Danny hadden gezegd. Hij was er "slecht" in. Maar ik durfde het niet te vragen omdat een nee zo'n definitief antwoord zou zijn. Ik probeerden iets uit zijn blik vrij te krijgen, wat niet lukte, en legde daarna mijn hoofd in een omhelzing tegen zijn schouder aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 11 2012, 01:34

'Waar denk je aan?' vroeg ik grinnikend en legde mijn armen om haar heen in de omhelzing. Mijn vingers streken langs haar rug en ik ademde even diep in. Je was dom aan het doen, Gard, vreselijk dom. Je bent slecht in relaties en je gaat haar zeker pijn doen, en toch ga je ermee door? Ik had besloten dat ik het gewoon ging proberen. Ik trok haar zachtjes uit de omhelzing en drukte opnieuw mijn lippen op de hare. 'Zullen we het toch maar proberen?' murmelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 11 2012, 02:08

Ik dacht na of ik zou zeggen wat ik dacht, enkel was hij me voor en drukte hij zijn lippen op die van mij toen ik besloten had te zeggen dat ik nergens aan dacht. Wat er gelijk voor zorgden dat ik het niet zei. Ik keek hem even aan bij zijn vraag, met de gedachte of ik het wel goed verstaan had. 'Ik wil het dolgraag proberen, het hangt er vanaf of jij het wilt proberen.' zei ik zacht, mezelf dwingend hem te blijven aankijken. Ik wou dat hij het zelf wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 11 2012, 07:30

Ik knikte even bedenkelijk, maar toen steeds zelfverzekerder. Ik pakte haar handen vast en keek haar strak en serieus aan. 'Ik wil het proberen, echt waar.' Ik trok haar naar me toe voor een kus en erna drukte ik zachtjes mijn voorhoofd tegen de hare. 'Ik ga echt mijn best doen, ik beloof het je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 11 2012, 07:38

Er verscheen een glimlach op mijn gezicht en ik bleef hem even aankijken. 'Dus vanaf nu mag ik je mijn vriendje noemen,' vroeg ik waarna ik hem een kus gaf. 'Dan ga ik ook mijn best doen,' glimlachte ik, want ik wist dat ik niet bepaald het meest spannende of het mooiste meisje was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 11 2012, 10:05

Ik drukte glimlachend mijn lippen tegen haar slaap. 'Je hoeft je best niet te doen. Door gewoon te zijn zoals je bent, maak je me al helemaal gek.' Ik streek een pluk haar uit haar gezicht weg en kriebelde even in haar nek. 'En ik mag je mijn vriendinnetje noemen. Dat was een lange tijd geleden dat ik iemand zo mocht noemen.' Een jaar geleden. Daartussen hadden ik nog wel... vlammen gehad, maar nooit echte vriendinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het plaatselijke zwembad
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: