Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het plaatselijke zwembad

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 11 2012, 10:51

'Je bent al gek,' glimlachte ik, ik kon het gewoon niet laten. Bij het kriebelen in mijn nek ging mijn hoofd naar achteren in een reactie. 'Echt?' Vroeg ik enigszins verbaasd 'Zo'n leuke jongen,' voegde ik er plagend aan toe. Zachtjes zette ik mijn lippen op zijn neus. 'Ik denk dat het bij mij trouwens langer geleden is,' gaf ik toe. Anderhalf jaar geleden, als het er niet twee zijn. 'Nou kom op, jij wou van de glijbaan.' Zei ik met een glimlach, een glimlach die er voorlopig niet af ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 12 2012, 01:58

'Weet ik,' zei ik trots glimlachend. Ik schudde even mijn hoofd. 'Ik heb wel wat vriendinnen gehad, een beetje teveel, maar geen relaties. Daarom mag je je nu heel speciaal voelen,' zei ik plagerig. Ik sprong op en lachte blij. 'Inderdaad!' Ik liep naar het kleine glijbaantje toe en ging op mijn buik erin liggen. Als ik mijn armen zou uitstrekken, zou ik het water al kunnen raken. Ik duwde mezelf af en na paar secondes lag ik alweer in het water. 'Dit is superleuk!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 12 2012, 02:14

'Zal ik doen,' glimlachte ik. Ik wist de roddels die er over Teoh zijn liefdesleven de ronde deden, maar ik had niet bepaald zin om daar bij stil te staan. Ik moest lachen om hoe blij hij van de glijbaan afging. Ik stond op om bij de glijbaan te gaan staan en bleef glimlachend naar hem kijken. 'Heb je zin om straks een frietje te eten?' vroeg ik. 'Of bueno, dat zit nog in mijn tas,' ik had namelijk best trek inmiddels, en ik had een bueno mee genomen voor na het zwemmen, maar eigenlijk had ik nog helemaal geen zin om weg te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 12 2012, 02:20

Ik stond op en legde mijn armen rond haar middel, terwijl ik even nadacht. 'Ik lust wel een bueno,' grinnikte ik. 'Ik lust ook wel een stukje Alicia.' Ik beet zachtjes op haar lip en kuste daarna haar lippen. Na de kus pakte ik haar hand om naar haar tas te lopen. 'Waar ligt ie?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 12 2012, 02:31

Ik glimlachte toen hij zachtjes op mijn lip beet. Ik verstrengelde mijn hAnd met die van hem en keek richting mijn tas, 'daar bij de lichtblauwe handdoek,' ik gebaarde richting een bankje waar mijn handdoek en tas lagen. Het was nog steeds niet druk, maar goed het was dan ook nog steeds redelijk vroeg. Ik trok hem zachtjes mee die kant op waarna ik hem bij het bankje losliet. Het was boven het water koud, zeker vergeleken met het water in het pierenbadje. Snel droogde ik mijn handen af zodat ik de bueno verpakking makkelijk open kon maken en hem een van de twee repen kon geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 12 2012, 03:53

Ik ging op het bankje zitten en trok Alicia op mijn schoot. Ik pakte de bueno aan en nam een hap. 'Lekker,' zei ik goedkeurend en nam daarna nog een hap. Ik boog even opzij om Alicia's handdoek te pakken. 'Je trilt helemaal,' murmelde ik en sloeg de handdoek om haar schouders heen, om haar daarna tegen me aan te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 12 2012, 04:37

'Dankje,' glimlachte ik toen hij mijn handdoek om me heen sloeg. Ik merkte dat ik al snel minder bibberden, terwijl ik zachtjes tegen hem aanleunden. Met mijn duim streelde ik over zijn hand terwijl ik mijn bueno at. 'Ik hou van bueno's,' lachte ik nog om zijn opmerking dat het lekker was. 'Ik hou sowieso van chocolade,' dacht ik hardop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 12 2012, 04:41

Ik streelde zachtjes haar middel en nam de laatste hap van mijn bueno. 'Is dat een stiekeme hint voor een Valentijnscadeau?' lachte ik plagerig. Ik drukte een kus tegen haar nek en bibberde zogenaamd. 'Ik wil ook onder je handdoekje Alicia.' Ik likte pesterig haar nek en stond toen op, om naar het water te lopen. 'Of ik ga gewoon weer het warme water in!' riep ik uitnodigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 12 2012, 05:12

'Nee, meer een algemene hint,' antwoorden ik als grapje. Ik voelde hoe hij mijn nek likte, iets wat ik niet bepaald had verwacht, maar ik vond het ook absoluut niet erg, misschien zelfs wel fijn. 'Wacht op mij dan,' zei ik terwijl ik met moeite een pruillip opzetten. Ik liep snel naar hem toe, om langs hem het water in te duiken. Met een glimlach keek ik zijn richting uit toen ik weer boven kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 12 2012, 05:29

Ik lachte toen ze langs me in het water sprong. Toen ze bovenkwam, nam ik een aanloop en maakte een bommetje. Ik zwom snel naar boven, naar Alicia toe. 'Niet meer koud?' vroeg ik glimlachend. Ik pakte haar handen vast en trok haar dichter bij me. Gelukkig stonden we ondiep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 12 2012, 05:49

'Nee,' gaf ik met een glimlach toe. Zachtjes leunde ik tegen hem aan nadat hij me dichterbij zich had getrokken. Ik zette een kus op zijn kin en keek hem daarna weer aan. Het was eigenlijk best raar, hoe ik eerder niet eens het lef had gehad hem een kus op zijn wang te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Icon_minitimema feb 13 2012, 04:15

Ik glimlachte tevreden naar haar. 'Gelukkig,' zei ik en sloeg haar benen om mijn middel heen, zodat ik makkelijk haar lippen kon bereiken. Ik had haar nu eindelijk voor mezelf en dat zou ik me niet twee keer laten zeggen. 'Ik wil zo niet naar school,' mompelde tussen de kusjes door. 'Zullen we spijbelen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Icon_minitimema feb 13 2012, 05:38

Ik lachte even toen hij mijn benen om zijn middel sloeg. Als ze nu niet in ondiep water hadden gestaan waren we sowieso kopje onder gegaan. Ik sloeg mijn armen om hem heen en plaatste een kus op zijn neus bij zijn vraag. 'Daar ben ik veel te braaf voor, dat durf ik niet.' gaf ik toe.


Laatst aangepast door Alicia op ma feb 13 2012, 06:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Icon_minitimema feb 13 2012, 06:04

'Gelukkig dat ik zo lang ben he?' grinnikte ik. Ik streelde zachtjes haar voeten in het water en trok toen een pruillipje. 'Zelfs niet als je dan een hele dag bij mij kunt zijn? Ik kan de administratievrouwen zo voor me winnen en dan zorgen ze dat je ziek gemeld staat. Het gaat allemaal lukken, ik spijbel elke week wel en het is nog niet een keer gemerkt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Icon_minitimema feb 13 2012, 07:02

'Hmm dat klinkt wel heel aanlokkelijk,' gaf ik toe 'Maar dan ga ik de hele tijd zenuwachtig en bang zitten doen,' Ik plaatste kort mijn lippen op die van hem. 'Maar, ik heb wel de eerste twee uur vrij, hoe laat is het nu eigenlijk?' De klok hing achter me en ik keek veel liever naar Teoh dan naar de klok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Icon_minitimema feb 13 2012, 07:17

'Is niet erg, ik maak je wel rustig,' fluisterde ik in haar oor, terwijl ik zachtjes kusjes in haar nek drukte. Ik keek even op naar de klok en ging toen verder. 'Ongeveer half negen, nog niet zo laat dus. We hebben alle tijd,' zei ik glimlachend, terwijl ik weer haar lippen bereikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Icon_minitimema feb 13 2012, 08:24

Ik sloot mijn ogen genietend van zijn lippen in mijn nek, die uiteindelijk bij mijn lippen weer aankwamen. 'Half negen al?' Anderhalf uur, het leek veel korter. Ik kuste hem zacht terug. 'Hoe graag ik ook bij je wil zijn en een uur geschiedenis mis, ik denk dat Davis het wel door heeft..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Icon_minitimema feb 13 2012, 08:29

Ik zuchtte en gaf toen toch toe. 'Ga maar snel, Davis is een taaie. Ik ben zelfs stil in zijn klas, maar vandaag skip ik die even. Ik ga je valentijnsverrassing maken.' Ik knipoogde en hielp haar met op de kant komen. 'Ik zie je morgen, op dé dag!'

gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Icon_minitimema feb 13 2012, 08:32

Ik gaf hem een kus op zijn voorhoofd vanaf de kant. 'Hmm hij gaat wel, maar ik ben meestal de enige die het antwoord wel weet, vanwege mijn stamboomgedoe...' zei ik. 'Ahw, nu kan ik niet wachten, tot morgen.'

Gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het plaatselijke zwembad   Het plaatselijke zwembad - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het plaatselijke zwembad
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: