Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De speeltuin

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimedo mei 24 2012, 09:44

Aan de rand van het centrum van de stad is een grote speeltuin. Het is de enige echte grote speeltuin in het dorp, met veel schommels, glijbanen, klimrekken, wipkippen en ga zo maar door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimedo mei 24 2012, 10:53

Ik had haar dus maar weer laten rijden. 'Voor een blondje of vroiw gaat autorijden je nog goed af,' grapte ik speels waarbij ik ons weer dicht tegen elkaar trok om haar daarna rond te zwieren in mijn armen. Enkel liep ik rond in een tanktop en losse broek, want de zon was van de partij. Door het zand en gras liep ik samen met haar naar de schommels. 'En duwen maar!' Enthousiast nam ik plaats op een hiervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimedo mei 24 2012, 10:59

'Het feit dat ik blond ben heeft niets met mijn rijkunsten te maken.' Zei ik en keek hem aan toen hij me in zijn armen nam. 'Je zet me wel aan het werk hè.' Bij deze woorden ging ik op zijn schoot zitten en keek ik om. 'Mannen zijn voor het zware werk Danny.' Ik drukte een kusje op zijn wang en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimedo mei 24 2012, 11:03

Weer vonden mijn armen perfect de vormen van haar heupen. 'Mannen zijn ook maar wezens met gevoelens hoor; zeer fragile.' Hierbij grijnsde ik plagend en drukte een kusje in haar hals om me zo een weg naar boven te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimedo mei 24 2012, 11:07

'Oh natuurlijk,' Zei ik lachend en stond op van zijn schoot. 'Nou, zal ik dit fragile wezentje dan maar heel zachtjes duwen. Dadelijk bezeer je je nog.' Lachte Ik en gaf hem een ontzettend zacht duwtje. Nog dacht ik even na over de dingen die we in de Milkshake bar hadden bepraat. 'Het is trouwens echt een tof idee om samen op vakantie te gaan.' Zei ik nogmaals en gaf hem nog een duwtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimevr mei 25 2012, 10:37

Zacht lachte ik en liet me voortduwen door haar waardoor een fris briesje me even te gemoed kwam. 'Echt wel! Een weekje of twee non-stop bij elkaar... Teoh vroeg me een paar dagen geleden of ik me bij jou kan zien. Voor de rest van mijn leven. Hoewel ik niet wil plannen, weet ik dat jk me wel zo bij jou kan zien.' Ik sprong van de schommel en drukte haar in mijn armen om haar te knuffelen. 'Zal ik je duwen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimevr mei 25 2012, 10:39

Ik wist dat hij de woorden die hij zei meende. Zelf had ik er nog nooit echt goed over nagedacht, over wat ik nou precies wilde later. Het voelde goed dat hij ons samen zag, maar aan de andere kant was het ook beangstigend, het voelde alsof ik ergens aan vast zat en daar hield ik niet van. Zachtjes beet ik op de binnenkant van mijn lip en keek hem aan. 'Ik heb eigenlijk nog niet echt aan de toekomst gedacht..' Gaf ik eerlijk toe, maar keek naar mijn schoenen. Het was niet iets waarover ik me schuldig zou moeten voelen, maar toch deed ik dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimeza mei 26 2012, 08:12

'Hey, voel geen druk! Ik dacht er ook niet aan tot Teoh het vroeg. En ik moet enkel zeggen dat je geen zorgen moet maken... Je gaat ook niet meteen van me afkomen hoor!' Zacht drukte ik een kus op haar lippen. 'Misschien moeten we schommelen.' Zoe leek niet op haar gemak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimeza mei 26 2012, 08:16

Ik glimlachte naar hem en knikte. Mijn armen sloeg ik om hem heen, waarna ik hem stevig omhelsde. 'Ik wil je ook niet kwijt, maar ik ga geen beloftes maken over de toekomst.' Zei ik oprecht en drukte mijn lippen zachtjes tegen die van hem aan. Ik hield er niet van om dingen te beloven die ik misschien niet waar zou kunnen maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimeza mei 26 2012, 12:00

We zouden wel zien... Ik tilde haar op om in een schommel te zetten. Zacht drukte ik een paar kusjes in haar hals. 'Oké, hier ga je.' Zachtjes begon ik haar wat duwtjes te geven om haar hoger en hoger te laten gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimeza mei 26 2012, 22:51

Dit deed me echt denken aan mijn kindertijd. Met mijn vader in de speeltuin, dat ie me zo hoog duwde dat ik er bijna afviel en mijn moeder stond er naast toekijkend of ik er niet afviel. Mijn vader was best een grote man, dus vroeger was ik er altijd van overtuigd dat hij een reus was. Het liet hem nu nog steeds lachen als ik dat zei. Ook ik kreeg nu een glimlach rond mijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimezo mei 27 2012, 05:30

Ik zag de glimlach en zwierde haar even nog een beetje harder zodat ze hoog ging. Hierbij stopte ik met duwen zodat ze uit kon zwieren. 'Waar denk je aan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimezo mei 27 2012, 06:49

'Aan vroeger. Ik kwam hier altijd met mijn ouders.. Het zijn goede herinneringen.' Verklaarde ik mezelf en glimlachte, waarna ik van de schommel opstond en mijn armen om hem heen sloeg. Mijn lippen plaatste ik zachtjes op zijn wang en ik glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimezo mei 27 2012, 10:23

Ik glimlachte ook bij die woorden. 'Mijn moeder bracht ons hier ook altijd heen. Kylan moest vaak stoom afblazen. Onze vader heeft hier ons beiden leren footballen trouwens. Toch de interesse ervoor gewekt.' Zacht drukte ik een kus op haar voorhoofd en sloeg mijn beiden armen rond haar heen. 'Ik ben blij dat het de mooie herinneringen zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimema mei 28 2012, 20:17

Ik begon te grijnzen en legde mijn hoofd tegen zijn schouder. 'En nu zijn wij hier samen, ook een hele mooie herinnering.' Zei ik met een glimlach en drukte kort daarna mijn lippen op die van hem. Ik was blij dat we weer eens wat quality-time samen hadden, want dat had ik echt heel erg gemist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimedi mei 29 2012, 04:05

Ik wenste dat haar lippen langer hadden gebleven op die van mij, maar goed. Hierbij knuffelde ik haar door mijn hand even zacht en voorzicthig door haar haren te laten gaan. 'You mean the world to me, sweetheart.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimedi mei 29 2012, 05:18

Een glimlach sierde mijn lippen bij zijn woorden en ik knikte. 'Ik zou je voor geen goud kwijt willen.' Zei ik en drukte mijn lippen nogmaals zachtjes op die van hem. Dit keer bleven ze iets langer op de zijne hangen tot ik doorkreeg dat er een klein meisje vies naar ons stond te staren. 'Bah. Ze kussen!' Riep ze verschrikt uit, waardoor ik begon te lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimedi mei 29 2012, 09:49

Ik drukte mijn lippen terug op die van haar waarbij ik haar inning in mijn armen nam. Enkel bij het gejammer van een kleintje en een geweldig overtuigende ieuw-kreet, moest ik lachen. 'Ieuw, kleine dwergjes staren naar ons,' plaagde ik haar terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimedi mei 29 2012, 21:24

Ik begon te lachen om Daniël's opmerking en gaf hem een zachte tik tegen zijn schouder aan. Ik keek om naar het meisje die snel wegliep, waarna ik ook begon te lachen. 'Dan, je maakt die kinderen hier volgens mij echt bang.' Lachte ik en gaf hem nog een kort kusje op zijn lippen. 'En toch hou ik van je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimewo mei 30 2012, 06:11

'Ik moet je medelen dat je daar gewoon aan zult moeten worden.' grijnsde ik na het kusje en tilde haar weer op. 'Kom Starling! De glijbaan wacht op ons! YIHAAAAAA!' Ik rende met haar over mijn schouder naar het klimrek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimewo mei 30 2012, 08:34

Ik gaf een kleine kreet toen hij me optilde en lachte toen hij bij het klimrek stopte. 'De glijbaan wacht op ons en je stopt bij het klimrek? Dat is echte Dan logica.' Lachte ik en plaatste mijn lippen verlangend op die van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimewo mei 30 2012, 09:56

Ik lachte kort doordat ik verlangende lippen op die van mij voelde. Zoe was duidelijk weer aanhankelijk; we hadden elkaar gemist. Even enthousiast kuste ik haar terug terwijl ik ons zacht probeerde neer te leggen op wat hout van har klimrek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimedo mei 31 2012, 21:45

Ik gaf hem nog een klein kusje op zijn wang en glimlachte naar hem. Mijn handen gleden langs mijn haren heen en ik stopte een blonde lok achter mijn oren. 'Dus, hoe gaat het met football en school?' We hadden het er al een tijdje niet meer over gehad, dus ik was wel benieuwd hoe alles ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimevr jun 01 2012, 03:59

Ik drukte een kusje in haar hals en streelde over haar heupen. 'Druk bij football aangezien we de laatste wedstrijd willen winnen en kampioen worden. Ook komt er een scout kijken en school gaat wel. Enkel mijn wiskunde is slecht aan het gaan. Bij mijn lieve schat?' Hierbij nam ik haar weer in mijn armen. Ja, ik wou genieten van de toijd die ik met haar had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitimeza jun 02 2012, 11:23

'Mijn coach heeft gevraagd of ik interesse had om captain te worden, dus daar zit ik over na te denken. En op school gaat alles eigenlijk wel prima.' Zei ik met een glimlach. 'Ik hoorde het van Teoh. Hij wil echt die beurs krijgen hè.' Ik vond het leuk voor Teoh, dat hij eindelijk iets had gevonden waar hij zich echt op wilde richten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De speeltuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De speeltuin   De speeltuin Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De speeltuin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: