Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mystic Falls 2.0 ideeën

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Mystic Falls 2.0 ideeën  Empty
BerichtOnderwerp: Mystic Falls 2.0 ideeën    Mystic Falls 2.0 ideeën  Icon_minitimeza okt 20 2012, 01:37

Ja, dump hier al je ideeën zodat iedereen een beetje up to date blijft met alles (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Mystic Falls 2.0 ideeën  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mystic Falls 2.0 ideeën    Mystic Falls 2.0 ideeën  Icon_minitimeza okt 20 2012, 04:11

JA. OKE.
Frances en Logan:
Die gaan natuurlijk trouwens, als Logan Frances eindelijk zo ver heeft gekregen en dan behoudt Frances haar eigen achternaam, want ze is hartstikke feministisch natuurlijk. En ze krijgen 3 kindjes. Die allemaal Dallas-Lewis heten. Het kleinste zusje (hayley mcfarland) die totally unexpected was en dan de mooie oudere zus (sarah bolger/sophie turner) die altijd hartstikke serieus is en de oudste broer die hartstikke protective is en heel stil zoals logan (alexander vlahos). En de jongste is hartstikke vrolijk en schattig.

Eli en Meg:
Nou, Eli wordt ineens best wel bekend. En hij is zo vaak weg, dat het niet echt meer werkt tussen hem en Meg. Probleem is dat ze dan al een kindje hebben. Ze scheiden, maar blijven wel vrienden zo'n beetje. En Eli wordt de vader die er eigenlijk nooit is, omdat hij altijd on tour is. (Eigenlijk is hij zo'n oude rocker, die zijn faam ziet vergaan, omdat ie oud wordt :') )
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Mystic Falls 2.0 ideeën  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mystic Falls 2.0 ideeën    Mystic Falls 2.0 ideeën  Icon_minitimeza okt 20 2012, 07:37

Zoë en Daniël:
Zo en Dan gaan trouwen en krijgen uiteindelijk drie kinderen. Een twee-eiige tweeling (Ashley Benson & Daniël Sharman) en die hebben een jonger zusje (Chloe Moretz)

wordt vervolgt.


Laatst aangepast door Zoë op di okt 23 2012, 01:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Mystic Falls 2.0 ideeën  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mystic Falls 2.0 ideeën    Mystic Falls 2.0 ideeën  Icon_minitimeza okt 20 2012, 08:22

Eleanor -
Geen idee hoe haar toekomst eruit ziet, maar wel dat ze een kind krijgt. Deze is een dochter (Lilly Collins) en jammer genoeg het weerwolfbloed in haar systeem heeft. Of Eleanor gesetteld is met iemand of niet laat ik nog een beetje open. Ik zie haar wel zo feministisch dat ze naar de spermabank zou stappen voor zich zo te laten bevruchten; like a BOM! ;D

New kid in town -
Jawel, ik ga voor een nieuw personage. Tyler Posey heeft de eer en hij is beste vrienden met het kindje van Alicia en Teoh (Colton?). Ik weet nog niet helemaal een gehele uitwerking, maar deze wordt ofwel weerwolf ofwel menselijk. Ik heb al enkele ideeën.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Mystic Falls 2.0 ideeën  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mystic Falls 2.0 ideeën    Mystic Falls 2.0 ideeën  Icon_minitimevr nov 02 2012, 08:14

http://mysticfalls2.actieforum.com/ > geheugensteun voor mij
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mystic Falls 2.0 ideeën  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mystic Falls 2.0 ideeën    Mystic Falls 2.0 ideeën  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mystic Falls 2.0 ideeën
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Mystic Falls
» The Mystic Grill

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Algemeen. :: Spam.-
Ga naar: