Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Mystic Grill

Ga naar beneden 
+6
Daniël
Zoë
Teoh
Eleanor
Alicia
Admin
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 23

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimedi sep 27 2011, 02:56

"The Mystic Grill" is de plaatselijke bar die druk bezocht wordt door de hele populatie van Mystic Falls. Dit "restaurantje" bestaat uit meerdere gedeelten. Een gedeelte waar je werkelijk kan zitten en ook eten kan bestellen. Een bar waar je - zoals in iedere bar - drankjes kan bestellen en een deel met drie pooltafels. De drie gebieden worden gescheiden door lage muren en de sfeer is goed. Met donkere aarde tinten en met gebruik van natuur gesteente ziet het er vredig uit. Ook brand er altijd een knus haardvuurtje.

Maximaal aantal personen: Onbeperkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mysticfalls.actieforum.com
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 04:47

Behendig knoop ik mijn schort los. De mooiste outfit was het absoluut niet, en bandshirts waren absoluut comfortabeler, maar ik had het hier redelijk naar haar zin. Ik werkte nu een paar maanden bij de Mystic Grill, elke zaterdag en soms hielp ik 's avonds een handje. Nu was het tijd voor mijn pauze. Na het helpen met de afwas, mijn minst favoriete klus hier. Gelukkig sta ik vaker te bedienen. Gezien een van de afwassers weer eens te laat was, mocht zij het overnemen. Voor een zaterdagmiddag was het niet heel druk. Beter. Stilte voor de storm. Een blik op mijn horloge vertelde me dat er waarschijnlijk straks het drukker zou worden. Het was zaterdag, iedereen moest nog bijkomen van gister avond. Er verscheen een kleine glimlach op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 04:53

Ik had excuserend geglimlacht naar Zoë. Natuurlijk had ik weer eens honger en niet bepaald iemand anders. Soms waren er van die dagen dat ik echt immens veel kon eten; eetbuien die ik liever over me heen liet gaan dan aan mijn lichaam. Ik was namelijk niet erg sportief, maar hield van het hardlopen. Daarbij was het al intensief genoeg om naar een weerwolf te veranderen en je de hele nacht koest proberen te houden, uitputtend genoeg. Een heerlijke warmte en de geur van lunch begroette me terwijl ik samen met Zoë de Mystic Grill inliep. 'Eten!' Meteen had ik een tafeltje te pakken ergens bij het raam waar we toch nog wat licht hadden aangezien het hier altijd zo donker was. Mijn tasjes kwamen netjes langs me neer terwijl ik haar los liet, mijn vestje uit deed en de menukaart beet had. Eigenlijk overbodig, want ik wist toch al wat ik wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 05:00

Iets later dan we hadden afgesproken stormde ik de grill binnen. Ik dacht dat ik het makkelijk zou redden, dus ik ging op mijn skateboard. Alleen dat ging niet zo voorspoedig als gewenst. Ik legde mijn skateboard in de paraplubak en glimlachte verontschuldigend naar mijn baas. Ach, ik werkte hard genoeg bij hem, ik kon alles bij hem maken. Ik knikte even naar het andere personeel, maar zag er ook een meisje bij die ik hier nog niet heb zien werken. Waarschijnlijk liepen we elkaar helemaal mis qua werktijden. Ik hing mijn jas op en speurde het restaurant af naar Zoe en Eleanor. Toen ik ze zag zitten, ging ik glimlachend op ze af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 05:04

Lachend ging ik naast mijn vriendin zitten die al snel de menukaart vast had. Zelf had ik niet zo'n honger, dus zou ik het slechts op iets kleins houden. Misschien at ik wel gewoon mee van haar bord. Al snel zag ik vanuit mijn ooghoeken Teoh aankomen. Zoals altijd niet op tijd en op zijn skateboard. Lachend schudde ik mijn hoofd en grinnikte even naar Eleanor. 'En al kunnen kiezen?' Ik zou in ieder geval zelf een cola nemen, verder zou ik wel zien.

sorry voor dit korte stuk, maar ik moet echt eten. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 05:11

Ook ik keek even op en mijn oog viel op de jongen die naar ons toe liep. 'Dus jij bent de befaamde, Teoh?' Even glimlachte ik naar hem en keek toen weer naar de menukaart om deze weg te stoppen. 'Hmm, ik ga heel ongezond doen en een chickenburger nemen met frietjes. Delen we?' Je kreeg hier altijd abnormale porties waarbij ik glimlachte naar Zoë. Opeens realiseerde ik dat ik me niet had voorgesteld, maar ach... 'Ik ben Eleanor of Ellie, zoals jij het wilt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 05:29

Ik liep naar hun tafeltje toe en plofte op een stoel. 'Dat ben ik,' grinnikte ik, 'en hallo dames.' Ik pakte ook de menukaart. Met een half oog op de beide meiden, bekeek ik de kaart vluchtig en was van plan alleen wat drinken te bestellen. Toen Eleanor opnieuw tegen me sprak, realiseerde ik me pas hoe vreselijk onbeleefd ik bezig was. Ik legde de kaart weg en schudde de hand van Eleanor. 'Ik ben Teoh, aangenaam,' glimlachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 05:33

'We delen wel iets.' Glimlachte ik. Gelukkig hoefde ik ze niet aan elkaar voor te stellen, en waren ze spontaan genoeg om dat zelf te doen. Grinnikend keek ik even op naar Teoh en toen naar Eleanor. 'Jullie zouden best wel leuk bij elkaar zijn.' Lachte ik vervolgens en gaf Eleanor zachtjes een por in haar zij. Altijd vond ik het leuk om mensen aan elkaar te koppelen, zolang ik zelf maar mocht beslissen met wie ik zou gaan, ongelofelijk egoïstisch natuurlijk, maar ik had nou eenmaal zelf graag de touwtjes in handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 05:58

Alicia liep naar de kantine toe om te kijken of er nog iemand een pauze had, maar het was geen logische tijd. Maar doordat zij nu anders was ingezet dan normaal, wist ze het eigenlijk niet eens zeker. Maar de kantine was leeg. Nouja kantine, klein hok met een tafel en mogelijkheid tot je eigen eten opeten. Je mocht tenslotte ook gewoon in de Mystic Grill je pauze doorbrengen. Iets wat ze nu ook maar eens ging doen. Ze liep dan ook weer naar de bar waar ze een glas cola en flesje pakte. De bon leverde ze in het bedoelde bakje in. Heerlijke gratis cola, min of meer dan. Haar blik ging in een soort automatisme door de zaal heen. Hier en daar zaten wat mensen, waarvan ze velen enkel van gezicht kende, en sommige helemaal niet. Er was een tafel gevuld met nieuwe klanten, twee meisjes die ze herkende van school. Ze zaten in hetzelfde jaar, wat betekende dat ze zo nu en dan lessen samen hadden. Eleanor en Zoë. Er was een jongen bij die ze niet kende, hoewel zijn kleding niet helemaal lekker gecombineerd was, vond ze hem er leuk uitzien. Focus Alicia. Er leek niemand die hun bediende dus besloot ze ze maar te helpen. Ze hadden tenslotte allemaal al uitgebreid op de menu kaart gekeken. Ze pakte haar bestellingblokje en pen en liep op ze af. "Hallo, zijn jullie al toe aan een bestelling?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 06:13

Ik keek ze beide een beetje verlegen aan. 'Je wil me echt rood hebben, he Zoe?' Typisch Zoe, de oude koppelaarster die ze is. Payback time zometeen als Daniel er is. Als het meisje eraan komt, neem ik het woord. 'Hey,' grijns ik en kijk dan naar de anderen, 'ik wel, jullie ook?' Ze knikken en ik ga dus verder: 'Een chickenburger met friet en drie cola's.'

ZO GEEN INSPI HUIL JANK
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 06:26

En daar kwam ik dan laat The Mystic Grill inlopen. Hoe dichter ik bij het tafeltje kwam van Teoh, Zoë en haar vriendin, hoe breder mijn glimlach werd. 'Hey schattig monster!' Met beide armen knuffelde ik even Alicia kort. Ze was ook een goede vriendin van me. Zij en Teoh waren de mensen waar ik altijd terecht kon. Al snel liet ik haar dan ook weer los. 'Wat hoor ik daar, Teoh'tje? Jou rood krijgen is ook geen moeilijke klus.' Ik was nog steeds op dreef. 'Vier cola, alstublieft.' Waarna ik naar de twee andere meisjes keek en mijn mutsje beter deed. 'Dan of Danny, aangenaam.' Een glimlach werd hun toegeworpen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 06:31

'Aha, dus jij bent de o zo beroemde Daniel waar Teoh het dag en nacht over heeft.' Lachte ik, tuurlijk was dat niet waar - maar het was leuk om Teoh lichtelijk voor schut te zetten in het openbaar. 'Zoë, aangenaam.' Toen de serveerster - nou ja - Alicia kwam om onze bestelling op te nemen, knikte ik 'Ja, en nog een chickenburger.' Ik keek naar even naar Eleanor en grinnikte vervolgens. 'Volgens mij was dat het.' Daarna schonk ik Alicia een glimlach, ze was een aardig meisje - ik kende haar echter alleen maar van een paar lessen die ik had. Verder kende ik haar niet echt goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 06:37

Ik klaagde overdreven met een kreet van pijn toen Zoë me een stootje in de ribben gaf. 'Ik snapte de hint, Zoë. Verduidelijking was niet nodig.' Toch hernam ik me snel en gunde Teoh een brede glimlach terwijl ik hem even inspecteerde. Weer eindigde ik bij zijn ogen. 'Pas maar op met wat je wenst.' Grinnikte ik daarna even tegen haar. Hij was wel leuk of toch zo zag hij eruit. Echter wist ik wel dat het een grapje was, hoopte dat voor haar én voor hem.
Echter onderbrak ik Teoh. 'Twee cola's en een glas water,' Hoewel de serveerster werd vastgenomen door een jongen die ze blijkbaar niet allemaal meer had in zijn hersenkamer: Te druk voor mij. 'Hey.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 06:50

Eleanor verbeterde de jongen en Alicia schreef het even kort op haar briefje. Ze wist het waarschijnlijk nog wel bij de bar, maar je weet maar nooit. Achter zich voelde ze Daniël twee armen om haar sluiten. "Hey, niet-zo-schattig monster, ik ben aan het werk." lachte ze naar Dan. Het klopte niet helemaal, want hij was weldegelijk schattig, soms dan. Dan was een goede vriend van haar, misschien wel de beste die ze had. Automatisch wierp ze een blik naar haar baas, die altijd achter de bar stond. "Hoewel, ik heb pauze dus het mag." ze tikte even met het blok papier op zijn hoofd toen hij haar met "u" aansprak en noteerde gelijk de extra cola en chickenburger. Hij wist dat ze als ze alleen pauze had liever doorwerkte dus ging er vanuit dat hij niet raar zou opkijken. "Was dat alles?" vroeg ze nog even serieus aan het viertal aan de tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 07:01

'Ja, Teoh is mijn lieve schatje. Niet waar?' Ik grijnsde naar Zoë en ging toen even met een hand door mijn beste vriend zijn haren. 'En natuurlijk ben jij de beroemde Zoë. Teoh vertelde me al veel over je. Aan de ene kant was dat niet nodig.' Het maakte niet uit dat ik haar nog niet zo goed kende; ik dolde met iedereen. Ik nam plaats op de vrije stoel en keek Alicia met een dikke pruillip aan terwijl ik de klap aannam. Pijn deed het niet bepaald. 'Ik bestel nog een extra drankje voor jou en dan gelijk rust. Ik heb je al zolang niet meer gezien, beste vriendinnetje van me.' Eleanor kende ik; ze was een bitch, ik moest haar niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 07:06

'Dat zal vast wel,' Lachte ik, 'Pas maar op Teoh, anders koppel ik je dadelijk nog aan hem.' Glimlachend keek ik vervolgens naar de menukaart. We hadden al besteld, en ik had verder niets nodig, maar het was beter dan doelloos voor me uit staren. 'Stiekem wil je dat gewoon,' Grinnikte ik, 'Net als dat je eigenlijk wil cheerleaden.' Oké, soms was ik wel gemeen voor Teoh, maar hij wist dat ik maar een grapje maakte - en anders zou ik het thuis wel horen. Lachend schudde ik mijn hoofd. 'Nee hoor, Teohtje van me.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 07:17

'Ja jongens, willen jullie me nog roder maken?' grinnik ik, en sla mijn arm om de nek van Daniel. 'Wij kunnen het al heeel erg goed met elkaar vinden, zoals ik je dus elke minuut van de dag vertel, Zoe. Niet doorvertellen hoor.' Ik leun op de tafel met mijn ellebogen en tik met mijn handen op de tafel - heel erg irritant, maar ik moet altijd ergens mee bezig zijn. Anders kan ik me niet op dingen concentreren. 'Maar oke, we gaan een weddenschap sluiten. Als ik de volgende footballwedstrijd verlies, ga ik cheerleaden. Als we winnen, ga jij footballen. Deal or no deal?' Ik kijk haar afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 07:26

'Deal natuurlijk.' Ik keek hem uitdagend aan. 'De enige echte Zoë Starling gaat geen uitdaging uit de weg. Zeker niet van rode Teoh.' Plagend stak ik mijn tong uit en klopte - voor zover dat kon, aangezien ik tegenover hem zat - hem op de schouder. 'Ik zie het al voor me hoor. Teoh, als cheerleader, gillend over het veld. In een roze pakje - salto's maken. En dan laat ie per ongelijk een meisje vallen.' Lachend schudde ik mijn hoofd. 'Dat kan echt niet hoor Teohtje - ongehoord als je het mij vraagt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 08:23

Enkel ik lach in een deuk om Zoë en legde mijn hand op Teoh zijn knie. 'Ik zie het je al zo doen, schattebout. En zeker dat meisje laten vallen.' Weer keek ik naar Zoë. 'Om eerlijk te zijn hebben Teoh en ik elkaar al gevonden en hij wilt me doodgraag. Tegen die puppyblik kan je toch geen nee zeggen?' Weer haalde ik mijn hand weg en kneep in zijn wang. 'Maar nu even serieus. Je wou hem dus aan een vriendinnetje helpen?' Even trok ik mijn wenkbrauwen op. Het was een feit dat ik hem graag terug zag daten. 'Wie is de gelukkige?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 08:32

Ik knikte. 'Ja, inderdaad. En mijn lieve Eleanor hier naast mij is de gelukkige.' Grinnikte ik. 'Of jij natuurlijk, aan jou de keuze.' Met mijn vinger tikte ik op de tafel en keek Daniel even aan. 'Moet de koppelaarster jou ook aan iemand koppelen? Of ben je al gelukkig met iemand?' Grapte ik, terwijl ik mijn nagels eventjes intensief bestudeerde. Nagels waren een andere obsessie van mij, iedere dag waren ze wel een andere kleur. Op dit moment waren ze donkerblauw, eigenlijk was dit nog van gisteren - maar dat maakte me niet zoveel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 08:39

Ik wacht het gesprek even geduldig af en zwaai dan met mijn handen voor hun gezicht. 'Eleanor en ik zitten pal naast jullie,' grinnik ik. 'En nee, Dan hier is nog niet zo gelukkig. Hij heeft een man aan zijn zijde, maar nog geen vrouw. Misschien ben je zelf wel een mooie optie, Zoe?' Ik wiebel met mijn wenkbrauw en geef haar pesterig een knipoog. Dan draai ik me naar Dan: 'En dat is dus Alicia? Daar heb ik dus ook heel erg veel over gehoord. En we zijn zo te zien collega's.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 08:47

Even keek ik met een grijns van Zoë naar Teoh. En lachte bij zijn opmerking. Nee, ik giechelde eerder waarbij mijn hand voor mijn mond schoot. 'Waar kwam dat opeens van?' Ik herpakte mezelf weer. 'Weet je, Teoh, laat ze zeuren... Ik wil wel een keertje echt met je uit. Als jij dat tenminste ziet zitten.' Hierbij grijnsde ik weer breed. Misschien werd het ook wel eens tijd dat ik me meer op het datingsvlak zou gaan bevinden. Glad ijs was daarom nog niet gevaarlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 08:47

'Tsja Zoë, ergens moet ik je stiefbroertje een klein beetje gelijk geven.' Even knipoogde ik vriendelijk bedoeld en keek naar Ellie. 'Teoh... Hoe zeg ik dit vriendelijk? Je moet echt serieus eens weer gaan daten.' De punt was voelbaar en ook zo mijn smeekgebed. 'Ja, dat is de toffe Alicia. Misschien is die collega dus ook nog een open optie voor je? Ze is een tof meisje.' Tof, maar niet degene die ik als vriendinnetje kon beschouwen. Ze was niet voor niets mijn beste vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 08:52

'Nou, Dan - dan zitten we op dezelfde lijn. Als we die twee nou een laten daten, dan komt het misschien toch ooit nog goed met ze.' Ik begon te lachen toen Eleanor een of ander gegiechel uitspuwde. Ik schudde mijn hoofd en klopte haar op haar schouder. 'Ik help je wel hoor lieverd.' Ik lachte eventjes en keek vervolgens weer naar Daniel. 'Met andere woorden, je wilt met me uit?' Corrigeerde ik Daniel, 'Dat is wat je zegt, als je zegt dat je het met Teoh hier eens bent.' Lachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitimema okt 24 2011, 08:59

Welke ma op aarde kon deze schone nu wel weerstaan? Oké, bij ons op school in iedergeval al niemand. Met een glimlach boog ik voorover, lichtjes, maar keek haar serieus aan. 'Het zou me een genoegen zijn, juffrouw Starling. En u hebt me dus al helemaal door... Ook wou ik de nadruk leggen op het feit dat ik niemand heb in mijn leven -Buiten mijn knapperd van een Teoh.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Mystic Grill Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Mystic Grill
Terug naar boven 
Pagina 1 van 10Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Mystic Falls
» Mystic Falls 2.0 ideeën

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: