Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Mystic Falls

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimedo jun 07 2012, 06:27

De watervallen waar het dorpje de naam aan dankt bevinden zich diep in het Zuiderlijk Bos. Het water stroomt vanaf de watervallen onder andere onder de brug en mond uiteindelijk uit in het Groene Meer. De Falls zelf zijn een rustige plek, omdat het niet erg makkelijk te bezoeken is. Het water is vooral in de zomer maanden vrij aangenaam, maar de stroming is hoe dichter bij het neerstortende water hoe sterker en gevaarlijker. Al bij al is het een mooi plekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimedo jun 07 2012, 06:32

Ik had mijn auto een stukje verderop geparkeerd en liep nu samen met Frances door de bosjes naar de watervallen toe. Het was lastig met een auto te bereiken, vertelde Frances, dus lopen was het makkelijkst. Ik pakte haar hand vast en kneep er zachtjes in. 'Ik ben benieuwd naar de plek,' zei ik. Frances kende het, maar ik nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimedo jun 07 2012, 06:44

Ik leidde Logan door de bosjes heen richting de watervallen. Het was één van die plekken dat je maar moest weten dat het er was, anders vond je het nooit. 'Het is geweldig.' zei ik enthousiast en keek glimlachend naar Logan om. 'Nog een klein stukje.' Ik hoorde het water al ruisen, dus het moest niet ver meer zijn. Ik zag al wat door de bladeren heen en stapte uiteindelijk door de laatste laag takken en bladeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimedo jun 07 2012, 06:50

Ik hield een tak opzij en liep er daarna langs, om door de laatste bosjes te lopen en daarna bij de watervallen te zijn. 'Wow,' zei ik met open mond en liet mijn ogen over de omgeving gaan. Zoiets had ik alleen op plaatjes gezien, nooit in het echt. Ik sloeg mijn arm om haar schouders heen en glimlachte. 'Bedankt dat je me hier mee naartoe nam.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimedo jun 07 2012, 06:56

Ik keek toe hoe Logan met open mond rondkeek en ik lachte zachtjes toen hij zijn verbazing toonde. 'Geen dank, er is niets aan als je als enige deze plek kent. Het is mooier met z'n tweeën.' Ik legde mijn hand op de zijne en keek naar het water. Enige nadeel van deze plek was dat het nogal vochtig was door de waterdamp en dat mijn haar ongelooflijk onhandelbaar en pluizig werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimedo jun 07 2012, 07:04

'Het is echt mooi, right?' Ik liep wat dichter naar het water toe en keek hoe het water in het meer stortte. Al snel voelde ik waterdruppeltjes op mijn voorhoofd door de waterdamp. Ik bukte en liet mijn hand door het water gaan. 'Je zou van zo'n plaats toch eigenlijk niet denken dat ze zulke mooie natuur heeft? Of juist wel, natuurlijk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimedo jun 07 2012, 07:15

'Ehu.' mompelde ik terwijl ik op een wat grotere steen bij de oever plaats nam en mijn haar in een staart bond. Vervolgens frutselde ik met mijn veters en trok mijn schoenen en vervolgens mijn sokken uit. 'Ik ben blij dat deze plaats tenminste iets goeds heeft. Anders zou ik het hier nooit zo lang uithouden. Totdat jij kwam natuurlijk.' zei ik glimlachend en rolde mijn broekspijpen op om vervolgens met mijn voeten in het water te bungelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimedo jun 07 2012, 07:31

Ik volgde haar voorbeeld en deed ook mijn schoenen en sokken uit. Ik rende het water in en sloeg mijn armen van achteren om haar heen. 'Al valt deze plaats nogal tegen naast jou,' grinnikte ik en drukte een kus op haar wang. 'Elle est musique, elle a des ailes,' fluisterde ik tegen haar nek aan. Het kwam uit een liedje dat mijn moeder altijd draaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimedo jun 07 2012, 07:45

Ik werd nat door Logan en lachte toen ik zijn armen om mij heen voelde. Ik leunde mijn hoofd tegen zijn schouder en glimlachte. 'Jou inschattings talenten zijn niet erg goed, hea? Ik ben slechts een pluizig klein meisje in vergelijking met de prachtige watervallen.' Een rilling schoot door mijn lichaam toen hij dat fluisterde. Ik draaide me om en sloeg mijn armen om mijn nek waarna ik hem kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimedo jun 07 2012, 07:53

'Je bent misschien een pluizig, klein meisje, maar met een geweldig karakter, vreselijk lief gezichtje en een abnormaal zachte huid,' zei ik speels en liet mijn neus zachtjes over haar wang glijden. Ik liet mijn handen naar haar middel glijden en hield haar zo vast, om daarna haar lippen te kussen. 'Ik ben in mijn jeugd overspoeld met franse liedjes, dus ik kan er nog heel veel zingen. Voor elk moment een mooie zin,' lachte ik zachtjes tegen haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimedo jun 07 2012, 08:06

'Heel veel mensen zullen je tegen spreken op één of meer van die punten.' Met mijn hand streek ik door zijn haar en glimlachte na de kus. 'Ik versta er niets van, maar het klinkt geweldig.' zei ik lachend en drukte nog eens mijn lippen op de zijnen. Daarna legde ik mijn hoofd tegen zijn borst en bleef zo staan luisteren naar het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimedo jun 07 2012, 08:16

'Dat zullen ze niet,' stelde ik haar gerust en duwde een pluk achter haar oor. Na haar nog een kus te hebben gegeven, streek ik met mijn hand over haar haren en legde mijn kin op haar hoofd. 'Mijn favoriete zin is altijd dezelfde gebleven. Het was een zin die mijn moeder altijd zong,' verzuchtte ik. 'Moi, je sais que la pierre l'oiseau et les fleurs, ont une vie, ont un esprit et un coeur.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimedo jun 07 2012, 08:26

Ik sloot mijn ogen toen hij die zin op zei en ik kon niet stoppen met glimlachen en gelukkig zijn en stralen. Met Logan maakte het niet uit waar we waren, hij maakte het wel perfect, maar hier in het water bij de watervallen werd het perfect in het kwadraat. Ik zuchtte gelukzalig en keek Logan aan. 'Heb je nog meer in je mars? Of was dat het al?' Een grijns verspreidde zich over mijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimedo jun 07 2012, 08:37

Ik hield haar nog even wat steviger vast en ademde met een gelukkig zucht uit. Ik keek haar grijnzend aan en hield even mijn hoofd schuin. 'Meer in mijn mars qua sentimentele franse uitspraken, of iets anders? Want eigenlijk wil ik wel wat verder pootje baden.' Ik glimlachte en liet haar los om dieper het water in te gaan. 'Comprends-tu le chant d'espoir du loup qui meurt d'amour?' Ik zweeg kort en fluisterde de laatste woorden: 'Have you ever heard the wolf cry to the blue, corn moon?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimedo jun 07 2012, 08:42

Grinnikend rolde ik mijn broek verder op en volgde hem verder het water in. Eigenlijk was het water heerlijk, net zoals het weer overigens. De zon werd gelukkig wat tegen gehouden door de bladeren en het opstuivende water. Ik legde mijn hand op zijn bovenarm opdat ik niet zou vallen door een losliggende steen en kneep er zachtjes in bij zijn laatste woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimedo jun 07 2012, 09:19

Ik keek naar mijn benen en zag dat mijn broekspijpen nogal nat waren geworden. 'Lekker dan,' mompelde ik, terwijl ik ze opstroopten. Ik keek om toen ik haar hand voelde en glimlachte, terwijl ik weer haar handen pakten. 'Kom je naar mijn footballwedstrijd kijken over paar weken? Ik weet niet zeker of ik in de basis sta, maar ik vind het wel een fijn gevoel om te weten dat je er bent.' Deze wedstrijd was voor de laatste jaar nog het laatste moment om zich te bewijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimedo jun 07 2012, 09:27

'Tuurlijk! Ik heb je nog nooit zien spelen, dus dat wordt dé kans.' Glimlachend draaide ik met hem een rondje. 'Ik kan niet geloven dat dit jaar al bijna voorbij is.' merkte ik op terwijl ik even naar boven keek, naar het begin van de waterval. Vervolgens keek ik verlangend naar het water bij onze voeten. 'Are you in for a swim?' vroeg ik grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimedo jun 07 2012, 09:51

'Ik hoop dus dat ik word opgesteld. We zullen zien.' Ik draaide met haar mee en tilde haar daarna even op. Ik volgde haar blik naar het water en grijnste. Ik moest ook zeggen dat het water verrukkelijk voelde. 'Ik ben honderd procent in voor een duik,' zei ik lachend en keek haar nog even aan. Als ze eens wist hoe geweldig ze was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimedo jun 07 2012, 09:58

Giechelend keek ik naar Logan en spetterde hem al nat waarna ik de knoopjes van mijn geruite bloesje los maakte en het, tot een balletje verfrommeld op de kant gooide. Mijn broek schoot ik ook al snel uit, zonder hem te nat te laten worden en deze belandde eveneens op droog gebied. Ik wilde straks wel iets droogs aan kunnen doen en het was warm genoeg. Dus stond ik in mijn hemd en ondergoed en dook opgewekt het diepere water in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimevr jun 08 2012, 03:37

Ik keek haar haast met een open mond aan toen ze zich uitkleedde en keek haar na, en zag hoe ze in het water sprong. Snel trok ik ook mijn shirt uit en gooide die naar de kant. Ook mijn broek ging uit en gooide die naast mijn shirt. Kort keek ik of ik zag waar ze zwom en ook ik sprong toen het water in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimevr jun 08 2012, 06:11

Een tijdje bleef ik onder water, tot ik mijn adem echt niet meer in kon houden en kwam toen weer boven. Het water was echt heerlijk, ondanks dat het nog niet eens heel erg warm was. Ik zocht naar Logan en zwom vervolgens onder water naar hem toe. Bij hem aangekomen kwam ik weer boven en glimlachte naar hem. 'Super, niet?' vroeg ik terwijl ik het stiekje uit mijn haar haalde voor ik het kwijt zou raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimevr jun 08 2012, 06:33

Ik zwom verder tot ik haar weer boven water zag komen. Ik glimlachte en drukte een kus op haar lippen. 'Het is geweldig,' zei ik en legde mijn hand op haar wang. Ze was al helemaal nat, doordat ze onder water was geweest. Het water was verbazingwekkend genoeg heerlijk en het weer hielp hier al helemaal aan mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimevr jun 08 2012, 07:12

Nog net kon ik met mijn voeten op de grond staan, zonder geheel onder water te zijn. Ik stond net met mijn kin in het water en legde mijn hand op die van Logan. Met de andere warde ik door zijn haar. 'Je hebt nog droog haar, dat kan echt niet Logan.' Glimlachend keek ik naar Logan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimevr jun 08 2012, 07:19

Mijn kin stak een stuk boven het water uit, terwijl ik stond, en ik keek glimlachend hoe ze net boven het water uitkwam. Grinnikend legde ik mijn handen om haar middel en hield mijn hoofd schuin. 'Daar moet dan heel snel iets aan gedaan worden!' Ik ging onder water en kwam daarna weer boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitimevr jun 08 2012, 07:32

'Yes!' riep ik verheugd uit en legde mijn handen op allebei zijn wangen. Zo in het water wilde ik hem graag vertellen wat Alicia wel niet kon met het natte spul, maar ik wist dat ik dat niet kon. Ik glimlachte naar Logan en ging op de puntjes van mijn tenen staan om hem recht in zijn ogen te kunnen aankijken. Vervolgens zoende ik hem innig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Mystic Falls Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Mystic Falls
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mystic Falls 2.0 ideeën
» The Mystic Grill

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: