Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Ijssalon

Ga naar beneden 
+3
Ariana
Teoh
Zoë
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 14 2012, 09:56

Nouja een reactie terug was toch wel iets. Ik had niet zo'n zin in een ongemakkelijk gesprek. Ik voelde me sowieso niet erg op mijn gemak bij haar, ze had iets afstandelijks over zich heen en dat was niet iets waarbij ik me prettig voelde. Toch heb ik nooit het idee gehad dat ik iets tegen haar gedaan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 14 2012, 10:20

'Wat is je probleenm Alicia?' Het kwam er misschien direct uit maar wat dan nog. 'Telkens als we elkaar ontmoeten lijk je niet volledig uitgesproken te zijn tegen mij.' Ze hield terug. Braaf meisje zoals ik kal zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 14 2012, 10:45

'Mijn probleem?' vroeg ik, verbaasd dat ze er zo direct over begon. 'Ik weet het niet, vertel jij het maar, wat is jou probleem? Want elke keer als we elkaar tegen komen, lijk jij niet bepaald blij met mij te zijn, is het gek dat ik dan niet graag uitgebreide gesprekken voer?' Ik vroeg me af waarom ik haar antwoord gaf op deze manier. Waarom ik überhaupt antwoord gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 15 2012, 07:57

'Kom op, Alicia. Alsof wij ooit vriendjes zouden kunnen zijn. Iedereen mag denken dat je aardig bent, maar ik krijg de rillingen van je met die stomme glimlach en brave uitstraling de hele tijd. Als je iets te zeggen hebt doe dat dan of zwijg voor altijd en blijf vooral uit mijn buurt.' Het was waar. Ik voelde me nooit op mijn gemak bij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 15 2012, 11:51

'Nee, alsof ik dat vraag.' ik negeerde een deel van haar woorden. 'Ik heb je niets te zeggen dus ik zweeg al, als je enkel gaat roepen dat ik een stomme glimlach heb en een brave uitsraling, ga dan gewoon weg.' bepaald leuk vond ik haar opmerking niet. 'Ik geloof niet dat ik ooit iets verkeerds tegen je heb gedaan, dus ik heb geen idee waar ik dit aan te danken heb.' Als ik ergens niet van hield was het ruzie maken en in deze houding van Eleanor had ik dan ook totaal geen zin. Ik richtte me weer op mijn ijs, waarvan inmiddels al een deel gesmolten was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 10:01

'Wie zegt dan dat je me niks verkeerd hebt gedaan? Wel dat ga ik ook doen aangezien ik niet bepaald op jou kop wou kijken.' Hierbij stond ik op en liep naar buiten met mijn ijsje. Ze had iets waardoor ik haar helemaal niet mocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 12:12

Fijn. Nu was ik weer degene die me rot voelde terwijl ik helemaal niets gedaan had. Ik stond dan ook op om naar buiten te lopen. Nu wou ik weten wat ze tegen me had ook. 'Wat heb ik dan verkeerd gedaan tegen over jou?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 19 2012, 21:31

Dat teef volgde me ook nog eens. Wat had ze verkeerd gedaan? Goeide vraag. Eigenlijk niets. 'Rot op! Ga je perfecte leventje leiden met je Teoh en Danny met Zoe die je oh zo graag mogen. Blijkbaar nag Teoh je wel heel graag hé? Volgens mij hou je iets geheim achter dat mooie gezichtje van je. Ik voel het en dat staat me helemaal niet aan. Sommige mensen zijn niet mensen.' Even keek ik haar kil aan, maar liep toen verder. Dat had ze me dus misdaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 19 2012, 22:31

Ik had al op het punt gestaan weer naar binnen te lopen toen ze had had over een perfect leventje, Teoh en Danny. Ik bleef echter staan toen ze het over een geheim had, zou ze het weten, of zou ze gewoon maar iets roepen? 'Ja, loop maar weg, dag Eleanor,' zei ik zonder er echt over na te denken om weer binnen te gaan zitten, waar het warmer was en mijn jas lag. Zou ze enig idee hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 18 2012, 04:15

Nieuw

Frances had buiten de salon een plekje bemachtigd. Het was nog een zomers dagje, waarschijnlijk één van de laatste. Met haar ogen gesloten, leunde ze met haar hoofd tegen het raam en genoot van de warmte. Ze had hier met Alicia afgesproken, die ze al een tijd niet had gezien (?). Zelf was ze zo druk geweest met werken, dat ze eigenlijk maar weinig mensen had gesproken behalve haar moeder en oma.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 20 2012, 10:44

'Hey Frances,' zei Alicia vrolijk zodra ze haar buiten de ijssalon zag zitten. Het feit dat ze beide heksen waren maakte dat Alicia zich enorm verbonden voelde met Frances. Ze vond het dan ook fijn om met haar af te spreken. 'En hoe was jouw vakantie? Nog leuke dingen gedaan, weggeweest?' vroeg ze nieuwsgierig. France en Alicia hadden elkaar eigenlijk al een poos niet gesproken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 20 2012, 10:46

Maar dan met Alicia haha, te lui om in en uit te loggen te kopiëren en te plakken en te verwijderen en plaatsen haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 21 2012, 05:57

Frances stond op om haar vriendin een knuffel te geven. Ze lachte breeduit. 'Prima vakantie, veel gewerkt, niet weggeweest. En jij? Spannende dingen meegemaakt?' Frances was weer gaan zitten en keek Alicia nieuwsgierig aan. Ze had haar wel gemist deze vakantie. Zeker omdat ze Logan niet meer had. Het was nogal eenzaam geweest, hadden haar moeder en oma er niet voor gezorgd dat ze geen minuut zich zou vervelen. Ze hadden haar extra veel geleerd de afgelopen maanden en Frances had een hoop opgedaan aan de extra lessen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 21 2012, 06:10

Alicia knuffelde Frances terug waarna ze haar met een glimlach aan keek. 'Gewerkt en dat is het eigenlijk wel.' antwoorden Alicia. 'Veel geleerd ook.' voegde ze er met een knipoog aan toe. Ze had eigenlijk alleen maar zo genaamde "nuttige" dingen gedaan, hoewel dat niet betekend dat het een geweldige vakantie was. Het was heerlijk om vakantie te hebben, maar het had nog vele malen beter kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 21 2012, 06:28

'Ik ook. Een andere keer, dan moeten we maar een showdown houden, goed idee?' Het was leuk om haar eigen moeder en oma te laten zien wat ze kon, maar zij verwachtten dat ze het leerde. Met Alicia kon ze tenminste haar enthousiasme delen als ze weer iets onder de knie had gekregen. 'Nog iets van Teoh gehoord?' Frances keek Alicia vragend aan, maar ze zou er niet verder op in gaan als Alicia liet merken dat ze dat niet wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 21 2012, 09:59

'Prima!' Alicia lachte even bij het enthoussiasme van Frances. De glimlach verstrakte even bij Teoh zijn naam, ze hafdhier geen zin in. 'Nee,' zei ze enkel. 'Zullen we een ijsje gaan halen?' praatte ze er over heen. 'En jij en Logan?' vroeg ze. Eigenlijk had ze geen idee, maar ze waren zo leuk samen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 21 2012, 10:00

Tjees weer. Haha Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 22 2012, 10:24

haha, maakt niet uit joh! ik weet wie je bedoelt.
___
Oké, Teoh was verboden terrein, daar zou ze niet nog eens over beginnen. 'Lekker, ik wil wel een extra grote, omdat het zo'n beetje de laatste nazomerdag is.' Met een glimlach stond ze op en ze deed veel moeite om die te behouden toen Alicia naar haar en Logan vroeg. 'Eh, we hebben even pauze genomen. We zijn gewoon vrienden.' Ze probeerde het zo onverschillig mogelijk te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 22 2012, 11:07

Echt dom haha
____________
'Dat noem ik nog eens een goed idee!' glimlachte Alicia enthousiast. IJs was altijd goed eigenlijk, behalve als het de eerste dag is dat het sneeuwt en je bet van buiten komt. Brrr. 'Echt?' vroeg ze een beetje ongelovig. Ze wist niet zo heel goed hoe ze moest reageren en gaf Frances dan ook een knuffel en hield haar even stevig vast. Knuffels waren misschien nog wel beter dan ijs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 22 2012, 21:38

Frances zag het ongeloof van haar vriendin en keek naar de grond. Ze voelde de armen van Alicia om haar heen en onderdrukte een snik. Het was te gek voor woorden dat zij degene was die gevraagd had om de pauze en dat ze er nu zielig om ging doen. 'Het is beter zo, geloof ik.' Maar ze geloofde het niet, want ze had Logan's blik gezien de dag van te voren op school. En voor hem was het in ieder geval echt niet beter zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 22 2012, 21:45

Alicia keek Frances even onderzoekend aan toen ze zei dat het zo beter was. Ze kon zich absoluut niet voorstellen hoe het voor hun beter kon zijn een pauze te hebben, ze leken altijd zo perfect samen. Niet goed wetend of ze er op door moest gaan of niet kneep ze even zachtjes in Frances haar arm. 'Dat wordt absoluut een heel groot ijsje!' besloot ze. Misschien was het beter haar een beetje af te leiden, zij had het tenslotte ook niet graag over Teoh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 22 2012, 21:55

Frances glimlachte zwakjes en stapte op de toonbank af. 'Ja, met meloen en banaan en pistache en kaneel en veel chocolade saus.' rakelde Frances op aan de serveerster die achter de toonbank stond en stapte naar de zijkant zodat Alicia ook wat kon bestellen. Zelf betaalde ze alvast en wachtte tot haar ijsje voor haar klaar stond. Ze was blij dat Alicia ook niet verder in ging op Logan, zoals zij niet verder in was gegaan op Teoh. Ze voelden elkaar goed aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 22 2012, 22:37

Alicia twijfelde even over welke smaak ze zou nemen, maar besloot toch voor haar eerste ingeving te gaan. 'Karamel, witte chocolade, kersen en cookie met chocoladesaus graag.' bestelde ze waarna ook zij betaalde en wachtte op haar ijsje. Al snel stonden beide ijsjes klaar en Alicia nam gelijk een schepje van haar ijs. 'Gaan we buiten zitten?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 22 2012, 22:44

Frances pakte ook een schepje en knikte. 'Graag, nu is het nog lekker buiten.' Eigenlijk vond Frances het helemaal niet erg dat het af begon te koelen, dat de dagen korter begonnen te worden. Ze hield van het najaar. Het gaf zo'n heerlijke sfeer, de gekleurde blaadjes en later de koude winterdagen. Dan voelde Frances zich op haar best, maar toch kon ze ook wel genieten van de warmte. Frances ging aan een tafeltje zitten en keek grijnzend naar haar ijsje. 'Het wordt nog een hele klus dit op te krijgen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 22 2012, 22:48

'Ik vind het echt jammer dat het winter begint te worden...' mompelde Alicia even waarna ze naar buiten begon te lopen en naast Frances ging zitten aan een tafeltje. Ze moest lachen bij de opmerking van Frances. 'Ah joh, als je er lang genoeg over doet kun je het drinken.' ze keek met een glimlach haar kant op waarna ze haar ijsje rond draaiden om het kersen ijs terug te vinden en daar een schepje van te nemen. 'Ze zijn hier in ieder geval niet zuinig met het ijs.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Ijssalon  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Ijssalon
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: