Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Ijssalon

Ga naar beneden 
+3
Ariana
Teoh
Zoë
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 25 2012, 07:04

'Het klinkt mij meer als dat je verliefd was, bent.' Alicia keek Frances aan toen ze Frances haar blik niet meer ontweek. 'Correctie, bindingsangst.' Alicia had totaal geen kwaad in de zin met wat ze zei en besloot haar armen om Frances heen te sluiten in een omhelzing. 'Kom eens hier jij,' ze gaf haar een knuffel. Alicia geloofde er niets van dat ze niet gek was op Logan en wist zeker dat Frances van hem hield. Echt goed wist ze niet wat ze moest zeggen of doen. 'Ik gok dat ik meer naar mijn verstand moet luisteren en jij meer naar je hart.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 26 2012, 03:14

Frances werd in een omhelzing getrokken. Ze liet het maar toe met een kleine glimlach. Misschien was het wel fijn dat ze het eindelijk tegen iemand had gezegd. Haar moeder had geprobeerd het er over te hebben, maar Frances had alle pogingen ontweken en begon meestal ineens over iets anders of herinnerde zich dat ze nog iets moest doen. 'Misschien.' zei ze wat onverschillig, ook al wist ze dat Alicia gewoon gelijk had, dat erkende ze echter niet. 'Waarom moet je naar je verstand luisteren? Geloof je niet dat het nog steeds de oude Teoh is?' Ze keek haar vriendin onbegrijpelijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 26 2012, 11:36

Alicia haalde haar schouders op. 'Welke oude Teoh? Als in de niet-vampier? Ik weet dat hij nog die Teoh is. Ergens, als hij niet zo verdomde bezig is met die barbiepop.' ze ging op haar handen zitten en richtte haar ogen op de grond. 'Ik wist veel eerder dat het over was, dat we er misschien gewoon een punt achter moest zeggen, maar ik gaf er niet aan toe. Nog steeds niet echt.' Alicia vertelde haar gedachte met tegenzin. Ze had de laatste tijd enorm gemengde gevoelens voor Teoh, maar ze verlangde er nog steeds naar dat ze in zijn armen kon liggen en gewoon kon blijven liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 26 2012, 21:35

Frances had Alicia nog niet los gelaten, maar ze luisterde aandachtig naar haar. 'Heb je nog eens echt met Teoh gepraat?' vroeg Frances haar. Ze was woest geweest op Teoh voor wat hij allemaal gedaan had, maar nadat ze weer gepraat hadden, had ze daar geen last meer van gehad. Aan de andere kant wat hij met die blondine deed, maakte haar nog steeds boos. 'Stomme Kole familie.' mompelde ze geirriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 26 2012, 23:15

'Nee. Het maakt toch niet uit als ik iets tegen hem zeg want het dringt niet door.' zei ze feller dan ze bedoelde. Ze keek Frances schuldbewust aan en beet willekeurig op haar lip. 'Ik probeer hem gewoon te vergeten.' Haar blik verschoof weer naar haar voeten. Hoe meer ze hem probeerde vergeten, hoe meer ze aan hem dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 27 2012, 05:50

'Je hoeft hem niet te vergeten, Alicia.' Frances wreef over Alicia's arm en probeerde haar aan te kijken. 'Misschien is dat juist niet goed. Misschien moet je juist er over nadenken wat jullie gehad hebben, maar dat het maar voor even was en je nu nog veel beter kunt krijgen. Ik bedoel er zijn nog veel betere jongens dan Teoh. Die geen vampier zijn. Misschien hebben we nog wel een knappe tovenaar in de familie.' Ze prikte Alicia in haar zij. Frances wilde haar vriendin wat opvrolijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 27 2012, 11:04

Alicia moest even lachen bij get prikken in haar zij, waar ze absoluut niet tegen kon, en de opmerking over een knappe tovenaar. Even twijfelde ze of ze tegen haar in zou gaan, maar besloot het toch te doen. Deels althans. 'Dat hij een vampier is boeit me niet, het zou hypocriet zijn als me dat wel uit maakte.' Dat dat lastig zou zijn zou ze dan later wel weer bekijken. Pluk de dag, right? 'Je bent een schat, weet je dat?' glimlachte ze als blijk van haar waardering dat haar vriendin haar probeerde op te vrolijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 27 2012, 21:52

'Maar het maakt alles wel veel moeilijker hea. Dat hij een vampier is. Ik bedoel het is heel leuk en aardig dat hij geen mensen aanvalt, maar toch.' Frances fronste en keek naar de tafel maar lachte weer naar Alicia. 'Ik kon echt niet meer naar dat sikkeneurige gezicht van je kijken!' Ze gaf Alicia nog een knuffel en liet haar toen weer los. 'Zullen we iets gaan doen? En het niet meer over jongens hebben?' vroeg ze met een zucht, maar ook een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 27 2012, 22:48

'Misschien, maar ik verlangde ook van hem dat hij me niet anders zag omdat ik een heks ven. Dat zal ook niet een fijne gedachten geweest zijn, dat zou het voor hem ook echt niet makkelijker gemaakt hebben.' ze knuffelde Frances terug. 'Top idee. Wat wil je doen?' vroeg Alicia blij dat het niet meer over Teoh zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 31 2012, 00:00

Frances wilde nog zeggen dat er een verschil was tussen het heks zijn of vampier zijn, maar ze liet het zitten en haalde glimlachend haar schouders op. 'Geen idee, misschien kunnen we nog wat na genieten van het weer? Naar het bos gaan ofzo?' Ze wist niet wat ze wilde doen, maar alles leek Frances wel prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Ijssalon  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 31 2012, 02:51

'Het bos is prima,' zei Alicia. Kort dacht ze na over wat ze anders konden doen. 'Als we nog even de supermarkt inlopen kunnen we picknicken,' dacht ze hardop. 'Ik ga dan wel nog even hier binnen naar de wc, die hebben ze vast wel.' Ondanks dat ze thuis voor ze wegging was geweest moest ze alweer, echt onmogelijk hoevaak ze moest plassen. Zoveel dronk ze niet eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Ijssalon  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ijssalon    De Ijssalon  - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Ijssalon
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: