Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huize Black

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 22 2012, 09:17

Ik had het gevoel dat ik mijn lippen nooit meer van die van haar af zou willen halen. Teder gleden ze over die van haar heen, terwijl ik speels, maar zachtjes, in haar onderlip beet. Mijn ene hand gleed over haar bovenbeen heen, terwijl de andere cirkeltjes maakte over haar rug. Haar perfecte rug. Alles aan haar was perfect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 22 2012, 10:33

Zacht streelde ik zijn wang terwijl mijn andere hand op zijn borst rustte. Ik genoot van zijn aanrakingen. Toen hij in mijn onderlip beet krulde mijn mondhoeken ligt omhoog, plagend pauzeerde ik onze kus en liet ik mijn lippen naar zijn kin glijden, om hem speels terug te bijten. Snel bevonden mijn lippen zich echter weer tegen die van hem om verder te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 22 2012, 11:25

De kleine onderbreking van onze kus liet me grinniken, waarna ik haar bij haar middel pakte en haar iets dichter naar me toe trok. Mijn lippen gleden verlangend over die van haar heen, terwijl mijn handen inmiddels richting haar nek kropen. Ik zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten, wat ik zou doen als zij plots weer zou verdwijnen zoals ze dat de laatste keer had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 22 2012, 11:44

Ik gaf me volledig aan hem en het moment over. Kort dacht ik te merken dat hij ergens over na dacht en gingen onze lippen iets van elkaar. Er kwam een nieuwsgierigheid op, en terwijl ik hem speels aankeek glumlachte ik "Je dacht ergens aan," mijn neus streek zachtjes langs die van hem. "Waar dacht je aan?" de nieuwsgierigheid was duidelijk te horen aan mijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 22 2012, 11:48

Door haar werd ik uit mijn gedachten gezogen en keek haar aan. Kort grinnikte ik. 'Het was niets, ik zat te denken wat ik zou doen als je plots weg zou gaan. Een vreemde gedachte want ik weet dat je dat niet meer zou willen doen... Toch?' In mijn laatste woord was twijfel te horen, twijfel die ergens diep achterin mijn hoofd altijd zou blijven heersen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 22 2012, 11:59

'Dat isniet niets,' zachtjes streelde ik langs zijn wang. Ergens was ik bang dat ik die twijfel niet meer weg kon nemen. Wat mijn eigen schuld was. 'Nee,' zei ik met zekerheid 'ik zal je nooit meer zo achterlaten als ik toen deed en ik zal je sowieso niet meer zomaar achter laten, al helemaal niet zonder iets te zeggen. En dat is een belofte.' ik bleef hem aankijken, als ik iets beloofde hielt ik me er ook aan, daarom beloofde ik ook niet veel dingen. 'Daarbij wil ik voorlopig nog heel lang dit soort dingen met je doen, en dat gaat niet als we niet samen zijn,' het laatste kwam er plagend uit, maar ik meende het wel. Er was niets in mij wat er over dacht om hem dat weer aan te doen, ik hield van hem en dat ging ik niet nog eens opgeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 22 2012, 12:03

Een klein maar gemeend glimlachje verscheen rond mijn mond, waarna ik haar lichaam streelde. 'Ik hou zoveel van je,' Zei ik zachtjes en streelde haar lippen met mijn vinger. Ze was zo perfect. Perfect voor mij. 'Dan ben ik voorlopig heel erg gelukkig.' Grinnikte ik maar luchtig en kuste haar even. 'Zullen we er maar uitgaan, voordat ze dadelijk verrimpeld zijn.' Tja - zelfs vampieren konden niet op tegen de tijdelijke verouderende werking van water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 22 2012, 12:11

Ik glimlachte bij zijn woorden. 'Ik hou ook van jou Liam, en ik wil dat je altijd heel gelukkig bent, en daar ga ik mijn best voor doen.' Ik lachte bij zijn opmerking. 'Wil je dan niet zien hoe ik er verimpeld uitzie?' kort drukte ik mijn lippen op die van hem voor ik van hem af ging zodat hij ook kon opstaan. Ik stapte uit bad om in een kastje twee handdoeken te pakken en een hiervan om Liam heen te slaan toen hij opstond. Terwijl hij min of meer gevangen zat tussen mijn armen en de handdoek drukte ik weer een kus op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 22 2012, 21:09

'Nou, dat verrimpelde laten we maar zitten, denk je ook niet.' Lachte ik en trok haar meer naar me toe. Met Ă©Ă©n hand streek ik wat natte haren van haar voorhoofd af, waar ik mijn lippen op plaatste en deze hier eventjes hield. Toen ik ze er zachtjes vanaf haalde keek ik haar met een glimlach aan en sloeg ik de handdoek om mijn middel heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 22 2012, 22:00

Mijn hand streelde zacht langs zijn zij terwijl hij zijn lippen op mijn voorhoofd drukte. Ik sloeg de andere handdoek om mezelf heen toen hij zijn handdoek rond zijn middel sloeg, maar ik nam niet echt de moeite mezelf af te drogen en ging weer tegen hem aan staan. Ik legde mijn armen rond zijn middel en keek hem even alleen aan waarna ik mijn hoofd tegen zijn schouder aan legde. 'Hmm, heb je enig idee, hoe fijn het is om tegen jou aan te staan?' kort keek ik hem met een glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimevr maa 23 2012, 02:15

'Waarschijnlijk net zo fijn als dat jij tegen mij aan staat.' Suggereerde ik met een glimlachje en gaf haar een klein kusje op haar kruin. Ze was kleiner dan dat ik was, een stuk kleiner. Kleine water druppeltjes gleden over haar schouder heen, terwijl ik haar zachtjes kuste. Ik zou dit de hele dag kunnen doen als het aan mij lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimevr maa 23 2012, 02:49

'Ik hoop het,' lachte ik. Ik plaatste mijn lippen enkele malen in zijn nek om vervolgens op mijn tenen te gaan staan en zijn lippen te kussen. Ik verplaatste mijn armen naar zijn nek en trok me zo ook een stukje omhoog. 'Heb je trouwens een leuke dag gehad?' vroeg ik. Het puntje van mijn neus raakte die van hem aan terwijl ik hem zo aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimevr maa 23 2012, 03:46

'Onverwachte SO's maken mijn dag altijd goed,' Grapte ik en liet haar voor een moment los. Ik droogde me oppervlakkig af en keek naar haar. 'En jij? Hoe was jou dag?' Ik haalde een kam door mijn haren heen en warde ze door elkaar met mijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimevr maa 23 2012, 08:33

'Jij bent ook erg ook hè,' lachte ik. Ik prikte plagend in zijn buik en nam een beetje afstand toen hij zich afdroogde en droogde mezelf vluchtig af, om het vervolgens niet te kunnen laten zijn overhemd aan te trekken. 'Ik heb me vermaakt. Sommige leraren laten een beetje te veel toe,' ik glimlachte. Soms was het echt te makkelijk om iemand te irriteren. Vluchtig kamde ik mijn haar. Kort wierp ik een blik in de spiegel, en knoopte ik enkele knoopjes vast om daarna weer tegen Liam aan te gaan staan. 'Deze ben je kwijt, voorlopig,' ik zette mijn lippen plagend op zijn neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimevr maa 23 2012, 09:11

'En dan zeggen dat ik erg ben.' Grapte ik en viste haar BH van de grond af die ik voorhield. 'En jij bent deze kwijt,' Lachte ik en keek in de spiegel. 'Staat me beeldig, vind je ook niet?' Ik liet hem weer afzakken en kuste haar teder. 'Nu snap ik wel waar al mijn overhemden heen verdwijnen.' Plaagde ik haar en porde haar zachtjes in haar zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimevr maa 23 2012, 09:29

'Hmm ja leuk zo'n BH,' ik kon een lach niet onderdrukken. 'Staat je prachtig,' ik kuste hem terug. Er ontsnapte een giechel bij het gepor in mijn zij. 'Betrapt,' Er verscheen een glimlach rond mijn lippen en keek hem weer plagend aan. 'je mag best mijn bh's lenn hoor, alleen vrees ik dat je veel te breed gespierd bent.' ik prikte tegen zijn borst en kuste hem daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimevr maa 23 2012, 09:33

'Ik weet het, echte oerspieren hier,' Lachte ik en tilde haar op. 'Oeh, mevrouw kan daar niet tegen. Dat kan nog leuk worden.' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en liep naar de slaapkamer toe, waar ik haar op het bed legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimevr maa 23 2012, 09:47

'Uitslover,' grijnsde ik 'Onderschat mijn oerspieren niet,' plaagde ik hem. Ik lachte toen hij me op mijn bed legde. 'Valsspeler.' lachend trok ik hem mee het bed in. 'Of wou je eerst kijken of je misschien toch iets past?' ik trok mijn wenkbrauwen vragend op en kuste hem daarna weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimevr maa 23 2012, 10:20

'Een man mag best met zijn mannelijkheid pronken hoor,' Ik ging naast haar liggen en grijnsde. 'Nou, ik hou het op mijn eigen kleding if you don't mind honey.' Ik trok haar bovenop me en kuste haar zoet. 'Ik onderschat jou spieren niet hoor lieve schat.' Grapte ik en kneep zachtjes in haar arm. 'Echt absoluut veel spieren hoor,' Ik keek haar met een indrukwekkende blik aan en lachte even. 'Sorry, ik kon het niet laten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimevr maa 23 2012, 10:45

'Gelukkig, anders dan kan ik geen leuke overhemden meer stelen.' Mijn gezicht had kort serieus gestaan, maar er stond alweer een glimlach rond mijn lippen. 'Het gaat niet om de grote, maar om de kracht' ik duwde zijn handen tegen het matras, niet hard, en verstrengelde mijn vingers daarna met die van hem. Ik kuste hem zacht. 'Wacht maar tot je verliest met iets als armpje drukken' plaagde ik hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 24 2012, 05:02

'Wedden dat ik sterker ben.' Zei ik plagend en prikte haar in haar zij. 'Of denkt mevrouw daar soms anders over?' Het gepoke ging over in kietelen, waarna we omrolde en ik dit keer bovenop haar lag. 'Zoals ik al zei, onderschat mijn brute oerkracht niet,' Plaagde ik haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 24 2012, 08:02

Ik moest lachen toen het prikken overging in kietelen. 'Ja, daar denk ik anders over' lachte ik. 'Valsspeler,' Er verscheen een plagende glimlach rond mijn lippen. 'Dat kan ik ook wel, vals spelen.' zei ik waarbij ik hem kuste om vervolgens weer terug te rollen. 'See?' met een glimlach bracht ik mijn gezicht weer dichter bij die van hem waardoor onze neuzen elkaar raakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 24 2012, 11:26

'Ik heb geleerd om vals te spelen van de meesteres herself, ben je niet trots op je leerling?' Ik drukte vluchtig mijn lippen op die van haar en liet me onderdanig vasthouden. ''Maar met armpje drukken zullen we nog wel eens zien wie er hier sterker is madame.' Daagde ik haar uit en wiebelde kort met mijn wenkbrauwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 24 2012, 11:40

'Heel trost,' glimlachte ik waarna ik kort een kus op zijn neus plaatsten. 'Je weet wel dat je de vampier uitdaagt die zo'n twintig jaar langer vampier is?' Het verschil was voor vampieren eigenlijk miniem, maar dat weerhield me niet om hem een beetje te plagen. Ik liet me van hem af rollen en trok hem daarna tegen me aan waardoor we tegen elkaar lagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 24 2012, 11:44

'Daar ben ik me zeer bewust van,' Lachte ik 'Maar ja, ik ben en blijf een man. Daarbij ben ik koppig, dus ik durf de uitdaging wel aan.' Plaagde ik haar terug. Ik streek door haar haren heen, langs haar kaaklijn naar haar kin toe, waar ik kleine kusjes op drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huize Black - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huize Black
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: