Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huize Black

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huize Black - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 24 2012, 11:56

'Oja, dat was ik even vergeten, je moet ook niet zo met mijn BH's pronken,' plaagde ik op mijn beurt weer waarna ik mijn lippen op die van hem drukte. Ik volgde met mijn hand zijn ruggengraat en bleef hem ondertussen aankijken. 'Hmm dan moet ik maar iets gaan bedenken waardoor ik zeker win,'
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huize Black - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 24 2012, 12:00

'Oh, daar komt mevrouw met haar valsspeel trucjes. Maar ik laat me niet misleiden, zoals ik al zei, ik heb het van de meesteres zelf geleerd - ik ken jou trucjes lief, dat weet je toch?' Lachte ik en kuste haar nek, gleed met mijn lippen naar beneden en eindigde uiteindelijk net boven haar navel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huize Black - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 24 2012, 12:09

'Het helpt bij jou vrees ik ook niet meer om een doorschijnend shirt aan te trekken zonder BH, hé? Of weetje nog niet goed genoeg hoe mijn borsten eruit zien?' vroeg ik lachen. Ik genoot van het spoor waar zijn lippen mijn huid hadden aangeraakt en volgde hem met mijn ogen terwijl ik over zijn schouder bleef strelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huize Black - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 24 2012, 12:14

'Niets helpt.' Zei ik en keek haar aan, ineens speelde er een vurig verlangen naar haar op. Verlangen naar haar lippen tegen die van mij, haar lichaam, haar geur - alles. Mijn hand lag op haar wang, terwijl ik mijn lippen naar die van haar bracht. Zacht als satijn streken ze langs die van mij heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huize Black - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 24 2012, 12:38

'Too bad,' fluisterde ik enkel en Ik liet me in beslag nemen door zijn lippen en kuste hem verlangend terug. Verlangend naar meer. Met mijn voeten streelde ik langs zijn been, terwijl mijn ene hand zich tegen zijn schouder bevond en mijn andere nog steeds over zijn schouder streelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huize Black - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Black   Huize Black - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huize Black
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: