Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nieuwjaarsgala 2012

Ga naar beneden 
+9
Elisa
Daniël
Liam
Eleanor
Arthur
Igraine
Logan
Ariana
Frances
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimevr jan 13 2012, 07:15

Het gehele jaar wordt er op mystic falls high school uitgekeken naar het feest van het jaar. Het nieuwsjaarsgala. Een van de zeldzame gebeurtenissen op school waarbij de meisjes all out kunnen gaan met kleding, make-up, haar en vooral hoge hakken. De jongens moeten er voor een keer gelikt uit zien met een strikje of stropdas en kunnen eindelijk tonen wat voor gentleman ze werkelijk zijn. Al bij al is het een grootse gebeurtenis, wat alleen al gezien kan worden aan de voorbereidingen die al weken van te voren beginnen. Er wordt voor hapjes gezorgd, een live-band en dj moeten geregeld worden, drank moet worden ingeslagen en de gymzaal moet worden omgetoverd tot prachtige danszaal.
Dit gala is de perfecte manier om het nieuwe jaar te beginnen, so let's get the party started!
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 02:27

Daar stond ik dan, in een jurk, met make up op, op hakken. Mijn moeder en oma waren nogal enthousiast geweest toen ik ze had verteld dat ik naar het gala ging én met een jongen. Ze waren sceptisch over de jongen, maar opgewekt over de jurk die ik zou moeten dragen. Het was een rode, fluwelen jurk en hij was van mijn moeder geweest. Wonder boven wonder zat hij lekker, maar ik voelde me nogal ongemakkelijk nu ik hier bij de ingang tussen al die mensen in mijn eentje stond te wachten op Logan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 67

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 02:31

Met een groep leraren stond ik al in de zaal te wachten terwijl de leerlingen binnenstroomden. Ik stopte nog vlug een pluk haar terug in mijn opgestoken haar en keek naar de leerlingen die geheel opgedoft de zaal binnenkwamen. Glimlachend zwaaide ik naar een paar die ik goed kende en richtte me vervolgens op een lerares die me vroeg waar ik mijn jurk vandaan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 02:31

Ik kwam aanhollen in mijn pak en kwam eindelijk in de menigte aan. Mijn hand had ik op de corsage in mijn zak gelegd, zodat die er niet uit kon vallen en ik ergens in kon knijpen als ik nerveus werd. Ik keek rond door de menigte en zag toen Frances staan. Ik haalde diep adem, haalde een hand door mijn haar en liep naar haar toe. 'Hey Frances,' gimlachte ik, en bekeek haar. 'Wauw, je ziet er echt mooi uit!' Ik meende het echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 02:36

Ik had net voor het feest gejaagd, en was me nu in een steegje klaar aan het maken. Het bloed spoelde ik met wat alcohol weg en ik trok mijn jurk aan. Hij was lila, lang en toch best gewaagd; ik vond hem echt prachtig. Toen ik helemaal klaar was, liep ik de straat op naar het gebouw. Ik liep naar binnen - ik had geen zin om 'leraartaken' te doen en zag een groepje leraren staan. Ik liep ernaartoe en ging naast een andere lerares staan. Ze was een stagiaire, als ik me kon herinneren. 'Wauw, waar heb je je jurk vandaan?' vroeg ik.


Laatst aangepast door Igraine op zo jan 15 2012, 02:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 02:37

Ik had de taak op me genomen om de kaartjes van leerlingen te controleren en te checken of niemand al te veel had gedronken. Daarom stond ik bij de ingang koud te lijden terwijl de leerlingen ongeduldig wachtten tot ze naar binnen mochten. Het liefst zou ik nu ook gewoon naar binnen gaan, maar ik had nu al toegezegd om dit te doen, dus zou ik mijn taak ook afmaken. Met koude vingers trok ik mijn sjaal wat strakker aan en glimlachte naar een opgetut meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 02:40

Eleanor haar haren zaten los en golfde licht. Hierdoor was het opeens erg lang. Ze had nog steeds hoofdpijn van de transformatie. Toch slaagde ze erin om op hoge hakken te lopen en zich op te maken. Echter voelde ze zich goed in haar vel. Ook al had ze helemaal geen date. Eenmaal binnen nam ze een bekertje punch en bleef staan staren naar de nog lege dansvloer. Misschien wat het te vroeg.

http://weheartit.com/entry/14950935
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 02:40

Ook ik was uitgenodigd voor het Nieuwjaarsbal dit jaar. Tot ergernis van Igraine kon ik me bedenken, het maakte voor mij niet zoveel uit. Nu kon ik tenminste een heerlijke avond beleven met Elisa. Haar hand had ik stevig in de mijne vast en dat liet een glimlach op mijn gezicht toveren. Normaal was ik niet zo van dit soort feesten. Nu had ik echter een rede en die stond aan mijn zijde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 02:43

Aan mijn zijde was Zoë en ze zag er werkelijk prachtig uit in die jurk. Mijn pak was een soort van speels en helemaal niet in de buurt van haar niveau. Zachtjes drukte ik een kus op haar wang. Hierbij had ik een klein rood doosje voor haar. 'Speciaal voor jou.' Haar corsage was natuurlijk niet te vergeten van roze en witte roosjes. Lichte kleuren.

https://2img.net/h/oi55.tinypic.com/154j814.jpg


Laatst aangepast door Daniël op zo jan 15 2012, 02:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 02:43

Ik glimlachte verlegen naar Logan en haalde mijn schouders op. 'Het is de jurk en de make-up.' verklaarde ik en draaide tevreden een rondje. Daarna bekeek ik Logan eens goed en glimlachte. 'Ik had je nooit als pakken-iemand voorgesteld, maar het staat je goed, handsome!' Nog steeds glunderend stopte ik een verdwaalde krul terug op zijn plek en keek naar onze voeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 02:45

Eigenlijk was het een beetje raar dat ik met Liam mee ging naar het schoolgala, ik had me tenslotte pas net ingeschreven en zou volgende maandag beginnen. Mijn hand lag in die van Liam, die net in pak was. Met een glimlach keek ik hem aan. Ik kon er niets aan doen, maar ik vond hem enorm aantrekkelijk in zijn pak. Het bleef een raar idee dat hij waarschijnlijk mijn leraar werd en dat we nu samen naar een schoolgala gingen. Maar het kon me allemaal niet heel veel schelen, ik zou me prima vermaken met Liam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 67

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 02:47

'Niet doorvertellen, maar hij is hartstikke vintage. Ik geloof dat hij derdehands is, hij komt uit de winkel in het centrum, met die leuke bloemetjes overal.' vertelde ik enthousiast en bekeek de lerares die me benaderd had. Ze kon mijn jurk mooi vinden, maar die van haar was werkelijk te mooi voor woorden. Maar dat kon ook aan de vrouw zelf liggen, ze was erg knap. 'Ik ben Ariana, mag ik vragen hoe jij heet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 02:48

Ik glimlachte en keek naar het rode dat hij opende. De corsage die erin zat was werkelijk prachtig en kleurde geweldig bij mijn jurk. Kort sloeg ik mijn armen om zijn nek en drukte ik een kus op zijn lippen. 'Hij is prachtig, dankjewel!' Zei ik met een glimlach en deed de bloemen om mijn pols. 'Het is perfect.' Concludeerde ik toen ik het totaal plaatje zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 02:52

Ik stond springend en rekkend voor de deur van het gala. Het was zo koud, en ik had het niet graag koud. Ik had Alicia als date gevraagd en wachtte nu op haar. Mijn pak was echt zo vintage als maar kan. Het meeste was vroeger van mijn vader, sommige van een tweedehandswinkel en het jasje had ik nieuw gekocht. Ik had ook een bril op, want dat vond ik de look wel mooi afmaken. Maar het zat echt vreselijk allemaal, pakken geven je zo weinig ruimte om te bewegen. Hopelijk had ik aan het eind van de avond het meeste uitgetrokken.

http://weheartit.com/entry/8580416/via/inthenameoflove
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 02:55

Ik bedankte mijn moeder even voor het brengen en liep richting de gymzaal waar het gala gehouden werd. Teoh had me meegevraagd en ik was daar enorm zenuwachtig door geworden. Ik zag hem al springend voor de deur staan en liep met iets meer tempo op hem af, voor zover dat mogelijk was op hakken. Ik was blij dat mijn jurk nu langer was dan met het Halloween feest. 'Hoi,' begroette ik hem toen ik op een paar meter van hem af was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 02:58

Ik kuste haar zachtjes terug. De corsage stond gelukkig goed bij haar jurk. Natuurlijk kon ik er moeilijk bijzeggen dat mijn moeder hem had gemaakt. Ze deed graag aan bloemschikken. 'Laten we maar die grote entre maken, niet?' Hierbij grijnsde hij en liep arm-in-arm naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 03:00

Ik zag Alicia aankomen lopen en kon niet benadrukken hoe mooi ze eruit zag. 'Hey,' glimlachte ik, toen ze aan kwam lopen. 'Je ziet er echt waanzinnig uit!' Ik bedacht me opeens iets en pakte een doosje uit mijn zak. Ik maakte hem open en gaf het aan haar. 'Nou, het moet dus een corsage voorstellen. Maar ik kon geen mooie corsage vinden. Dus ik liep gisteren in de weide en zag allemaal mooie bloemen. Mijn moeder heeft me vroeger geleerd hoe je daar een armband van maakt. Nou, ik heb er twee gemaakt, eentje voor om je pols en eentje om bijvoorbeeld op je haar te leggen of wat meiden daar dan ook mee doen. Ik heb ook met kleine plakbandjes het steviger gemaakt.' Ik beet nerveus op mijn lip. 'Sorry dat ik geen echte heb.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 03:03

Lachend knikte ik en liep de zaal binnen nadat onze kaartjes waren gecheckt. De zaal was al aardig vol en de muziek knalde al door de boxen heen. Ergens had ik er helemaal geen zin in, maar aan de andere kant ook wel. Puur omdat Daniël erbij was, liet dat me goed voelen - en met wat drank erbij kon het helemaal niet meer mis gaan. In het kleine tasje dat ik om had, had ik wat drank ik kleine flesjes gegoten. Geen feest zonder drank was ons motto tegenwoordig. 'Nou, daar zijn we dan.' Grinnikte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 03:04

Ik legde mijn hand op haar schouder. 'Echt waar, gelijk heb je. Deze jurk is ook van mijn moeder geweest. Ik heb hem dan wel een beetje verandert, maar ook niet vreselijk.' Ik stak mijn hand uit en glimlachte. 'Ik ben Igraine, lerares toneel, drama en muziek. Jij bent toch de nieuwe stagiaire van engels?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 03:05

Ik keek toe vol walging hoe kleine koppeltjes ontstonden. Niet normaal dat tieners zich zo druk konden maken om deze dag. Eigenlijk wou ze ook wel een jongen rond haar middel op dit moment, maar ze zou niet weten wie dat zou moeten zijn. Aan de andere kant wist ik dat ik zielig kon lijken, maar door de jurk en mijn gezichtsuitdrukking zou dat er wel anders uitzien. Mijn blik viel op Zoë die er prachtig uitzag en net binnen gelopen. Teoh was zoals voorspeld met Alicia. Hierbij haalde ik een flesje uit mijn tas en goot dat bij mijn bekertje punch. Ik mocht ook wel wat plezier hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 03:06

Met mijn arm in die van Elisa gehaakt, liep ik de zaal binnen. In eerste instantie wilde ik bij de leraren gaan staan, maar bedacht me daarna. Echter toen ik Igraine zag, grinnikte ik. 'Zullen we anders even daarheen gaan? Dan gaan we daarna dansen?' Tussen de mensen heen wringend liep ik samen met Elisa naar hen toe. 'Goedendag dames,' Zei ik met een vermakelijke glimlach op mijn gezicht. Naast Igraine geen man. 'Geen date kunnen vinden?' Vroeg ik spijtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 03:09

Ik keek even naar Zoë met gemengde gevoelens over dit gala. Waarschijnlijk zou het veranderen in een dronkenboel en ik zou er als pietlul kunnen bijstaan. Ik hield niet zo van dansen net zo min als me echt dronken drinken. Even glimlachte ik kort. 'Dat kan je wel zeggen. Dus wil je al wat drinken of meteen je tenen verminken door me ten dans te vragen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 03:09

Ik voelde mijn wangen rood worden toen hij zei dat ik er waanzinnig uit zag. Mijn blik ging even over hem heen en ik kwam tot de conclusie dat een pak hem beter stond dan ik had verwacht. Ik beet op de binnenkant van mijn lip toen hij over een corsage begon. Ik glimlachte toen ik hem zag, het was misschien niet een geweldig mooie corsage, maar ik vond het ontzettend lief dat hij er een, of zelfs twee had gemaakt. 'Ik vind dit liever,' gaf ik toe. Even twijfelden ik, maar ik gaf hem toch een kus op zijn wang om hem te bedanken. Waarschijnlijk was ik nu knalrood, maar hij had me meegevraagd dus dat mocht vast wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 03:19

Ik liet me door Liam meenemen naar de plek waar hij het over had. Ik zag dat hij naar een groep dames liep, ik gokte dat het leraressen waren en zag Igraine staan. 'Hey' begroette ik haar. Ik keek even naar Liam bij zijn opmerking en begreep waarom Igraine hem irritant had gevonden. Liam wist nog helemaal niet dat ik Igraine kende. En als Liam hier niet geweest was had ik waarschijnlijk aan haar gevraagd of ik mee mocht. 'Pas maar op Liam, anders ruil ik je nog in voor mijn meisje,' ik keek even met een glimlach naar Igraine om daarna naar hem te kijken. Het was plagend bedoeld, maar zo zou hij wel begrijpen dat ik haar kenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitimezo jan 15 2012, 03:29

'Ik wil mijn tenen nu nog liever niet verliezen.' Lachte ik en ritste zijn tasje open. Een paar kleine flesjes kwamen tevoorschijn. Het was niet veel, maar het was sterk - sterk genoeg om je ladderzat te drinken. Het was niet mijn plan om totaal bezopen thuis te komen, zeker niet, maar een beetje drank kon geen kwaad. Ik pakte twee punch bekertjes en deelde het flesje drank in tweeën. 'Op ons.' Zei ik terwijl ik het bekertje aan Dan gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwjaarsgala 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwjaarsgala 2012
Terug naar boven 
Pagina 1 van 9Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: Mystic Falls High School.-
Ga naar: