Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nieuwjaarsgala 2012

Ga naar beneden 
+9
Elisa
Daniël
Liam
Eleanor
Arthur
Igraine
Logan
Ariana
Frances
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 03:30

Ik keek van Igraine naar Elisa en weer terug. 'Je gaat me toch niet zeggen dat je mevrouwtje preuts hier kent hè?' Zei ik lichtelijk geïrriteerd en trok Elisa iets dichter naar me toe. Het kon niet waar zijn dat het meisje van wie ik hield, vriendinnen was van degene die ik op dit moment verachtte. Ach - veel kon ik er niet aan veranderen, maar ik baalde ervan. Waarom moest ze háár nou weer net uitkiezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 04:26

'Dan zeg ik het niet,' ik merkte dat hij geïrriteerd was, maar ergens vond ik dat ik niet zo op hem mocht reageren. Het was er een beetje botter uit gekomen dan ik bedoelden. Ik kneep even in zijn arm als teken dat hij zich er niet druk om moest maken omdat ik hem niet zou inruilen, of hem los zou laten. Ik keek hem aan en hoopte dat hij merkte dat ik het niet zo bedoeld had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 05:22

Ik zag Elisa en Liam aanlopen. Ik had geen zin om een scene te schoppen, dus ik keek Liam alleen even aan. 'Nee, geen man naast me. Wie zegt eigenlijk dat ik straight ben?' Ik stak mijn tong naar hem uit en keek Elisa aan. 'Wauw Elies, wat zie je er mooi uit!' Ik liep naar haar toe en fluisterde zuchtend: 'Ik heb zo hard drank nodig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 05:26

Ik deed de corsage om bij haar en sloeg toen mijn arm om haar heen. 'Zullen we maar naar binnen gaan? O ja, en een klein probleempje,' mompelde ik stilletjes. 'Ik had dus een ''forparty'' bij een vriend van me en daar had ik al iets gedronken, dus ik weet niet of ik door de drankcontrole kom. Dus ik laat je nu even alleen en ik klim naar binnen. Ik heb gisteren bij gym de schroeven uit een raam gehaald, zodat ik er nu in zou kunnen klimmen. Voor de zekerheid.' Ik keek haar verontschuldigend aan. 'Ik ren wel meteen naar je toe, zodat we samen een foto kunnen maken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 05:40

Ergens vond ik het niet geweldig dat hij door een raam moest klimmen om naar binnen te komen, maar zijn blik zorgden er voor dat ik het liet voor wat het was. 'Tot zo dan maar,' zei ik half glimlachend. Mijn blik ging van zijn ogen naar de corsage om mijn arm. Mijn wangen voelde nog steeds warm en ik hoopte dat ik niet de hele avond zo stom zou doen. Ik keek hem nog even glimlachend aan om me aan te sluiten in de rij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 05:43

Ik rende uit de menigte, om het gebouw heen. Ik was op alles voorbereid, want ik wist dat het wel zou gebeuren. Ik had een klein trappetje neergezet, waar ik nu opklom, zodat ik het raam open kon maken. Ik trok me omhoog en klauterde door het gat. Ik sprong al snel op de grond en rende de kleedkamer uit, niet oplettend of er iemand stond. Ik trok mijn pak recht, zette mijn bril goed op mijn neus en liep naar de ingang toe, zorgend dat ik Arthur vermeed, die echt wel wist dat ik er niet doorheen was gekomen als hij me zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 06:47

Snel was ik binnen waar de warmte me al te gemoed kwam. Het was al aardig druk aan het worden. Ik richtte mijn blik op de kleedkamers waar Teoh vandaan zou moeten komen. Ik had mijn haar zowaar opgestoken, waardoor toen ik mijn hand door mijn haar wou halen dat niet ging. Gelukkig zag ik Teoh al aan komen lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 07:27

Ik keek Igraine aan en rolde met mijn ogen. 'Nou, da's dan geweldig.' Antwoordde ik en keek Elisa aan. 'Zin om te dansen?' Zei ik met een glimlach rond mijn gezicht en drukte een kus op haar lippen. Het was niet noodzakelijk, ik vond het gewoon leuk om dit te doen voor Igraines ogen. Wetend dat ze mij niet mag en Elisa wel. Het was al voldoende om het aankomende uur door te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 07:34

Even keek ik naar het bekertje. Daarjuist had ze er heel wat spul ingegoten. Niet echt dus mijn ding en ik vernam dat het beter was als één van ons tenminste bij zijn positieven bleef. 'Ons,' stemde ik in en keek haar even aan. 'Maar ik moet niet te veel van dat spul hebben. Drank is niet echt mijn ding.' Tijdens de feestdagen had ik ook af en toe een paar glazen gedronken en het spul was slecht voor je gezondheid. Ik had er dus meer als genoeg van op. Ik dronk een beetje. 'Dus dan drinken we maar?' Zachtjes sloeg ik een arm rond haar heen en drukte een kusje op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 07:37

'Ik heb niets voor je,' ik had er nog over getwijfeld een tasje mee te nemen, maar ik had die toch thuis laten liggen wat er nu voor zorgden dat ik niets mee had. 'Jij ziet er ook prachtig uit Igraine, echt wauw je jurk.' ik glimlachte naar haar, nee het was geen jurk die ik aan zou doen, maar toch vond ik hem prachtig. Ondanks dat het niet nodig was kuste ik hem even terug. 'Tot later,' ik lachte even naar Igraine en richtte me daarna tot Liam. 'Ik ben geheel tot u dienst,' aan zijn hand nam ik hem mee de dansvloer op. Terwijl ik mijn armen om zijn nek sloeg kon ik het niet laten om er iets over te zeggen, ondanks dat ik hetzelfde had gedaan. 'Niet zo flauw tegen mijn meisje hé.' ik drukte kort mijn lippen op die van hem. Het was meer om hem te laten merken dat ik het niet bepaald geweldig vond om tussen hun in te zitten, ik was niet boos op hem of iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 07:46

Ik haalde mijn schouders op en dronk het bekertje leeg. Het lege bekertje belandde in de prullenbak die iets verderop stond en ik keek hem lachend aan. 'Als jij hem niet neemt, neem ik hem wel?' Zei ik en glimlachte toen hij zijn arm om mij heen sloeg. Ritmisch bewoog ik wat mee op de muziek, maar echt dansen kon je het op dit moment niet noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 07:49

Ik zag Alicia aanlopen en grijnste. 'Het is gelukt!' zei ik trots en pakte haar hand vast. 'We moeten wel even op de foto.' Ik trok haar mee naar de fotohoek. Ik stopte plotseling er net voor. Ik keek haar aan en beet op mijn lip. 'Sorry dat ik tot nu toe alles al fout doe. Ik heb niet eens een normale corsage voor je, ik kom niet samen met je binnen en sleep je in al mijn enthouisasme overal naartoe, zonder te vragen of je wel wil.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 07:55

'Waarom niet? Ze heeft gedreigd me te vermoorden, ik zie geen rede waarom ik haar het leven - voor zover je het leven kan noemen - niet zuur zou maken.' Het was serieus, ik snapte niet helemaal wat ze in dat kind zag, maar daar ging ik verder niet op in. Mijn armen sloten zich om haar heupen heen en ik trok haar dichter naar me toe. 'Laten we het maar niet meer over d'r hebben, krijg er spontaan hoofdpijn van.' Nadat ik dit gezegd had, viel het me pas op hoe ironisch dat eigenlijk was. Van Igraine kreeg je Migraine. Ach - misschien hadden ze haar daarom wel zo genoemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 08:05

'Dan heeft ze oorlog met mij,' ik wist dat Igraine als ze wou precies kon horen wat we zeiden. Hij trok me dichter naar zich toe en ik drukte mijn lippen even op die van hem. Kort keek ik hem aan om mijn hoofd daarna tegen dat van hem aan te leggen. Eigenlijk was ik het er wel mee eens het er niet over te hebben, dan zouden we waarschijnlijk alleen maar ruzie krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 08:10

Mijn hoofd schoot hun kant op toen ik hun woorden hoorden. Ik koste me veel moeite om niet boos te worden, dus ik pakte de rand van een tafel vast en voelde dat hij begon te verbuigen. Liam wilde ruzie tussen mij en Elisa, en aan Elisa's kant begon het nog te lukken ook. En het lastige, maar ook ironische was, dat ik hem met niets kapot kon maken, omdat hij helemaal niets had, alleen Elisa. En wat Elisa uberhaupt in hem zag, was me ook een vraag. Ik liet de tafel los en boog naar Ariana: 'Ik heb iets sterks of een man nodig, ga je mee?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 08:18

'Als ik iets niet wil merk je het echt wel hoor,' glimlachte ik. Ondanks dat ik niet iemand was die snel haar mening rond ging schreeuwen liet ik het merken als ik het echt niet wou. Ik had mijn grenzen en hielt me eraan. 'Nou kom,' glimlachte ik terwijl ik hem aan mijn hand meetrok richting de camera waar op dit moment een stel voor stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 08:23

Ik keek haar al hoofdschuddend aan en sloeg mijn armen rond haar heen terwijl ik haar lichaam tegen dat van mij voelde. Toch hield ik haar het bekertje voor. 'Mondje open voor Danny.' Even stak ik mijn tong uit wat er nogal pervers uitzag, maar lachte het daarna weg. Het bekertje kwam dichterbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 08:26

Ik lachte eventjes naar haar en danste rustig mee op het ritme van de muziek. Mijn lippen zette ik eventjes op die van haar en mijn hand streek wat haren weg uit haar gezicht. 'Ik ben blij dat ik deze avond met jou kan delen.' Zei ik glimlachend en keek even naar de dansvloer die aardig vol stond. Vooral met stelletjes zoals wij. Nou ja - niet geheel zoals wij natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 08:30

'Gelukkig,' zei ik opgelucht en samen met haar gingen we op onze plek staan. Ik wou een rare bek trekken of mijn jasje uitdoen, maar ik was niet de enige die op de foto stond en ik wou dit nieuwe jaar niet alleen meer aan mezelf gaan denken. Ik glimlachte dus braaf en sloeg mijn arm om haar heen. Toen de foto klaar was, vroeg ik: 'Zullen we wat gaan drinken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 08:43

Ik glimlachte even breed bij zijn woorden. 'Ik ook,' antwoorden ik. Ja, ik ook. Langzaam bewoog ik mee op het ritme van de muziek, terwijl ik genoot van de aanraking van Liam. Ik wou het niet toegeven, maar het begon steeds meer tot me door te dringen dat hij echt enorm lief was, dat ik echt van hem hield. Met deze gedachten sloot ik even mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 08:47

Ik glimlachte oprecht toen de foto genomen werd. Een glimlach die er vanavond waarschijnlijk lastig af te halen was. 'Doen we,' zei ik terwijl ik richting de tafel met punch begon te lopen. Aan het eind van het gala was het vaak het geval geweest dat er drank in de punch te recht was gekomen. Ik hoopte dat dat nu nog niet het geval was. Ik had nou eenmaal met mezelf afgesproken dat ik geen alcohol zou drinken en deed dat dan ook niet, niet zo zeer omdat het slecht voor je was, eerder omdat ik bang was controle te verliezen en de gymzaal in de brand te steken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 10:58

De deuren mochten eindelijk dicht en opgelucht ging ik weg van mijn post. Er waren maar enkele leerlingen die echt ladderzat naar binnen probeerden te komen, dus veel hadden we de toegang niet hoeven weigeren. Ik was in ieder geval blij dat ik niet meer de kritische leraar uit hoefde te hangen en liep met een glimlach op Igraine af, die toevallig bij Ariana stond. 'Goedeavond dames, wat zien we er prachtig uit.' zei ik opgewekt en groette hen formeel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 11:22

Braaf als ik was opende ik mijn mond en pakte ik het bekertje van hem. Ook dit drankje goot ik naar binnen of ik het dagelijks deed. Ik vond het niet raar, het was een feest - daarbij mocht die dooie boel hier wel wat vrolijker worden. Het spul uit het flesje, ik had geen idee wat het was geweest - maar het was sterk, want na mijn tweede glaasje voelde ik hem al ergens ver weg zitten. Ach - zolang ik nog helder was, was er geen probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 11:34

Het leek me alsof Zo het al te oakken had en dat was dus niet de bedoeling geweest. 'En jij hebt dus al genoeg gehad voor vandaag.' Ik trok haar wat meer naar me toe en beet speels op haar oorlel. Kort en niet te hard. 'Je ziet er gruwelijk mooi uit en veel te ontschuldig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 20:51

'Het zijn pas twee glaasjes..' Ik keek hem ietwat sipjes aan, maar begon daarna ook weer gewoon te lachen. 'Maar ik ben ook heel onschuldig,' Giechelde ik en draaide een rondje. 'Mag ik echt niet nog een glaasje?' Met een zielig blik keek ik hem aan en zuchtte eventje.


- Haha ik doe gewoon dat de drank een beetje verkeerd is gevallen. :') anders duurt het zo lang hahah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsgala 2012   Nieuwjaarsgala 2012 - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwjaarsgala 2012
Terug naar boven 
Pagina 2 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: Mystic Falls High School.-
Ga naar: