Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Milkshakebar "Milkie Milkie"

Ga naar beneden 
+2
Arthur
Zoë
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De Milkshakebar "Milkie Milkie"  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Milkshakebar "Milkie Milkie"    De Milkshakebar "Milkie Milkie"  - Pagina 6 Icon_minitimedo aug 30 2012, 10:36

'Werken klinkt niet leuk.' Ja, met mij en Zoe ging het goed. Meer dan goed. Ik was zo verschrikkelijk gelukkig met haar. Mijn gek blondje. 'Het gaat goed tussen ons, ja. We dachten binnen Amerika te blijven. Kost al duur genoeg dus misschien een week New York. Het stadsleven, cultuur, natuur en uitgaan spreekt ons wel aan en daar vind je het.' Om eerlijk te zijn had ik zoveel zin om met Zoe weg te gaan. Zoveel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Milkshakebar "Milkie Milkie"  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Milkshakebar "Milkie Milkie"    De Milkshakebar "Milkie Milkie"  - Pagina 6 Icon_minitimezo sep 02 2012, 09:22

Ik haalde mijn schouders op toen hij opmerkte dat het niet leuk klonk. 'Geld is altijd welkom en dan kom ik nog een beetje in contact met de buitenwereld, zo erg is het niet.' Buiten dat ik het de laatste tijd best ongemakkelijk vond als ik samen met Teoh moest werken, vermaakte ik me nog altijd prima bij The Grill. 'New York klinkt goed.' gaf ik toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Milkshakebar "Milkie Milkie"
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: