Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Sauna - Schoonheidscentrum

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimeza jan 28 2012, 03:09

Mystic Falls gaat voor een beetje luxe. Daardoor is een fantastische vrouw begonnen met een pedicure die langzaam is uitgebouwd tot een sauna met bubbelbad (= jacuzzi) er ook nog eens bij. Even als kun je massages krijgen, maar dit moet dan altijd gereserveerd worden. Het welnescentrum is dan ook maar een klein gebouwtje. Wie dus het over heeft op zijn liefje te verrassen, te lui is om zelf zijn nagels te lakken of gewoon opzoek is naar totale ontspanning kan hier terecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimeza jan 28 2012, 06:03

'Vrouwen moeten dan ook altijd pijnlijden...' Mijn arm lag even bescheiden rond haar middel. 'Hier zijn we dus dan.' Ik deed de deur open en liet haar weer voorgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimeza jan 28 2012, 06:07

Ik liep naar binnen en het leek net alsof ik in het paradijs aankwam. Overal stonden mensen te kletsen, uitgerust en helemaal mooi. Er kwam stoom uit bepaalde kamers en je zag mensen achter ramen in jacuzzi's zitten. Ik sprong enthousiast op en neer en vloog hem toen om zijn nek. 'Ik wil hier wonen,' grinnikte ik. Oké, ondanks honderden jaren bleef ik ook echt een vrouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimeza jan 28 2012, 06:51

Een moment schrok ik van haar armen die zich opeens rond mijn nek sloeg. 'Geloof ik best.' Mijn lippen drukte zachtjes mijn lippen op haar slapen. Privé-sauna of delen we met de rest?' Alvast haalde ik mijn kaart naar boven om te betalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimeza jan 28 2012, 06:56

'Wat denk jij nou,' lachte ik plagend en bestelde een privé-sauna bij de balie. Ik schrok even kort, want een van mijn leerlingen stond achter de kassa, vast als bijbaantje. Ik glimlachte dus maar flauwtjes en liet Sebastiaan betalen. Ach, ik kon er wel om lachen, het stadje mocht wel even opgeschud worden. En over paar maanden was ik toch weer weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimeza jan 28 2012, 08:06

Blijkbaar kende de puber achter de balie Igraine. De verbazing was groot en een sappige roddel zou de wereld van Mystic Falls ingaan. Als die mensen maar iets hadden om over te praten. Ik betaalde en nam daarna haar hand vast om een vrouw te volgen die ons naar onze sauna bracjt. Of toch de kleedkamers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimeza jan 28 2012, 11:35

Ik keek hem even grinnikend aan. 'Sorry dat ik je nu al het geliefste onderwerp heb gemaakt om over te roddelen in Mystic Falls.' Ik kneep in zijn hand en glimlachte naar het meisje. Ik liep de kleedkamer snel in en was blij dat ik van haar blik verlost was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimeza jan 28 2012, 11:40

'Eindelijk roddelen de mensen dan over iets wat een soort van waar is. Daadwerkelijk gingen we naar de sauna.' Dat laatste kwam er zoals een presentator het zou zeggen en dus met erg veel sensatie, uit mijn mond. 'Ik zie je zo,' zei ik terwijl ik een kleedhokje inliep. 'Ik heb echt geen zin om me weer om te kleden.' Hierbij begon ik toch maar me te ontdoen van al het stof. Daarna stond ik met een handdoek ronnd mijn middel te wachten op haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimeza jan 28 2012, 11:44

Ik lachte om zijn imitatie. 'Pfff ik ook niet, op zulke momenten heb ik weer spijt dat ik geen jurkje of iets anders makkelijks heb aangetrokken.' Ik liep ook een kleedhokje in en zakte neer op een stoel. Ik kon eigenlijk nog steeds niet bevatten wat er nou allemaal was gebeurd. Ik kneep mezelf in mijn arm, zoals in een film, maar merkte alweer gauw dat dat natuurlijk helemaal geen zin had. Ik trok mijn kleren opnieuw uit en bond een handdoek om me heen. Ze waren gelukkig groot en paste goed. Ik liep het kleedhokje uit en keek hem glimlachend aan, terwijl ik mijn haar tot een vlecht vlocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimeza jan 28 2012, 20:48

Ik keek naar Igraine en grijnsde even misschien een beetje uitdagend. Ergens had ik zin om die handdoek weer op de grond te gooien en haar... God, ik moest me echt eens in bedwang gaan houden. Toen ze eindelijk klaar was met haar vlecht, liep ik haar voor naar se cabine en nam plaats. 'Op massage bespaar ik dus dat moet jij dan maar doen.' Hierbij grijnsde ik naar haar en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimeza jan 28 2012, 20:58

Ik liep met hem mee de cabine in om achter hem te gaan zitten. Eigenlijk zat ik op mijn knieën, omdat ik anders echt niet met mijn handen bij zijn schouders kwam, zonder me totaal uit te strekken. In zijn mompelde ik oké dan met een lachje en drukte allereerst kusjes op zijn rug. Daarna begon ik hek echt te masseren. Het was raar hoe een massage herinnering e terugbracht naar helemaal het begin. Mijn moest was in die tijd een soort masseuse; ze masseerde mensen om slechte geesten ut ze te halen. Ik schudde even kort mijn hoofd en centreerde me weer op Seb. Ik had massage dus wel van de beste van de beste geleerd, dacht ik met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimeza jan 28 2012, 21:09

Even glimlachte ik bij het kusje, maar al snel genoot ik van hoe ze me daadwerkelijk masseerde. Het was heerlijk. De warmte zorgde ervoor dat ik helemaal ontspande en wetend dat een bloedmooie vrouw zo goed kon maseren en nu achter me zat, zorgde voor een tikkeltje spanning. Na een tijdje draaide ik me op zodat ze wel moest stoppen en kuste haar lippen en dan niet van korte duur. Mijn tong eiste weer die van haar op. Ik wisst dat ik mezelf in de hand moest houden voordat Igraine uit de hand zou lopen met het opvatten. Enkel op deze moment was het zo moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimeza jan 28 2012, 21:15

Ik glimlachte toen ik zich omdraaide, en legde mijn armen om zijn nek, om mee te gaan in de kus. Het was echt heel fijn, en eigenlijk wilde ik helemaal niet stoppen. Toch duwde ik hem tijdens de kus zachtjes op zijn rug en ik ging op hem zitten. 'Ook een massage op je borst?' vroeg ik glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimeza jan 28 2012, 21:19

Ik keek haar even vragend aan toen ik op het bankje werd neergeduwd en ze op me ging zitten, maar toen ze sprak, snapte ik haar bedoeling. 'Maar natuurlijk, Mevrouw Green.' Even streelde ik weer haar heupen door de handdoek en keek haar met mijn speciale grijns aan. 'Kan ik u zo van dienst zijn soms met een massage?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimeza jan 28 2012, 21:27

Ik legde mijn handen op zijn borst en begon hem te masseren. 'Ja, graag,' lachte ik en drukte even snel een kus op zijn lippen. Ik moest lachen bij het idee dat hij het natuurlijk veel makkelijker had om met zijn grote handen mijn tengere lichaam te masseren en ik met mijn kleine handjes zijn grote spieren. Ik drukte een kus op zijn borst. 'Waar wil je me hebben?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimeza jan 28 2012, 21:35

Ik moest lachen om haar laatste woordenstroom. 'Het liefst hier bij mij, maar we zullen het zo stellen: Waar wil je gemasseerd worden?' Zacht streelde ik over haar schouders en keek haar aan. Al snel plaatste ik mijn tanden speels om haar kin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimeza jan 28 2012, 21:39

Ik giechelde speels toen hij me beet en drukte toen weer mijn lippen op de zijne. Daarna draaide ik me om en trok mijn handdoek aan de achterkant een stukje naar beneden. 'Begin anders maar met mijn rug?' stelde ik voor. Ik leunde even tegen zijn borst aan en streelde zijn benen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimeza jan 28 2012, 21:51

Even had ik haar terug gekust en liet mijn handen over haar armen en schouders glijden zodat ik eindigde op de juiste hoogte op haar te masseren. Dit ging er wel zachter aan toe en dat was eemnn hele opgaven, maar ik slaagde erin. 'Igraine, Igraine...' fluisterde ik bij haar hals voor ik hier kuste en verder ging. De handen die mijn benen streelden zorgde voor lichtelijk kippenvel voorzovere dat ik het me kon inbeelden. Een vampier zou het nooit vertonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimeza jan 28 2012, 21:59

Hij kon écht goed masseren. Ik kon niets anders dan ervan genieten; zijn handen, de warmte. Ik liet mijn handen iets lager gaan en speelde met zijn tenen. Toen ik nog geen vampier was, kon ik daar nooit tegen, het kietelde te erg. Ik draaide even met mijn hoofd naar achteren om naar hem te glimlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimeza jan 28 2012, 23:58

Soms was het dus handig om een vampier te zijn. Aan de andere kant hield ik er dus wel van om zo te zijn. Het was handig zoals nu. Toen ze naar achter keek drukte ik mijn lippen even op die van haar. Mijn massage werd abrupt stop gezet. Ik kon het echt niet plaatsen waarom ik zo deed. Waarom ik hier in godsnaam zat. Misschien omdat Igraine niet te veel verwachten. Ze was geduldig leek me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimezo jan 29 2012, 00:17

Ik draaide mijn hele lichaam om en keek hem aan. Ik had geen idee hoe dit zich zou uitpakken, omdat ik Sebastiaan eigenlijk helemaal niet zo goed kende. Of hij me uberhaupt na vandaag ooit nog wou zien, of dat we juist elkaar bleven zien. Op dit moment maakte het me allemaal niet zoveel uit, omdat ik gewoon een geweldige tijd had en heb, en dat had ik ook gewoon vreselijk nodig. En ik moest toegeven dat ik iets voor hem voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimezo jan 29 2012, 00:21

Mijn armen lagen rond haar middel terwijl ik stopte met het kusje en grinnikte tegen haar lippen. 'Dus is het de bedoeling dat we hierna elkaar nog gaan zien of niet?' Ik moest het gewoon weten. 'En zeg nu niet dat ik dat moet weten. Ik vertel je alvast dat ik... Meer een eendagsvlieg ben; niet in voor relaties aangezien ik nog nooit een deftige heb gehad. En als je nu opstaat en de dramaqueen wilt uithangen; ga je gang, maar weet dat je mijn woorden zo niet moet opvangen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimezo jan 29 2012, 00:30

De vraag overviel me een beetje en liet me even nadenken. Gelukkig voelde ik me op mijn gemak bij hem en wist ik dat ik gewoon eerlijk alles kon zeggen. 'Nou ja, we worden waarschijnlijk al collega's, dus we gaan elkaar al vaak zien. En misschien kunnen we nog wel iets afspreken?' Ik keek hem afwachtend aan, en ook wel nieuwsgierig, omdat ik echt geen idee had wat hij erover dacht. Ik lachte om zijn laatste opmerking. 'Je klinkt alsof je daar al ervaring mee hebt. Maar gelukkig houd ik niet zo van drama.' Ik keek in zijn ogen en drukte nog een kus op zijn lippen, omdat hij ook makkelijk nu kon opstaan, adios zeggen en weggaan. En heel eerlijk gezegd wou ik dat echt niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimezo jan 29 2012, 00:38

Ik grijnsde even en keek voor een momentje weg. 'Je bent niet de eerste vrouw waar ik mee naar bed ga, natuurlijk. Maar wel de eerste waar ik het zo lang met uit hou.' Even dacht ik na over haar woorden en kwam tot de conclusie dat ze gelijk had. 'Dus stel je me nu voor dat we friends with benefits worden? En natuurlijk kunnen we nog buiten de gymzaal en jou bureau afspreken.' Bij deze woorden grijnsde ik uitdagend en drukte een kusje op haar schouderblad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitimezo jan 29 2012, 00:47

Ik dacht er even over na, en kwam eruit dat het eigenlijk best een goed idee was. Ik boog naar hem toe en knikte. 'Eigenlijk wel ja. Geen dramaproblemen en verbintenissen. Ik kan me daar helemaal in vinden.' Ik ging op mijn rug liggen en trok hem naar me toe, om hem weer te kussen. Ik moest daarna lachen. 'Weetje dat friends with benefits mijn lievelingsfilm is?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Sauna  - Schoonheidscentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Sauna - Schoonheidscentrum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: