Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Sauna - Schoonheidscentrum

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Icon_minitimedi apr 03 2012, 03:42

Ik giechelde zachtjes en knikte instemmend. 'Of wel, dan gaat hij meteen met me naar New York.' Ik keek haar even vragend aan, maar kwam al snel erachter waar ze op doelde. Zelf deed ik dingen die zij deed nooit. Ja, misschien enkele keren in mijn eerste honderd levensjaren, maar daarna niet meer. Nooit. 'Bij verveling zocht ik een man,' zei ik zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Icon_minitimedi apr 03 2012, 04:18

'Ik ook.' zei ik. 'Maar er zijn nou eenmaal mannen die heel snel weer vervelen en sommige mensen bemoeien zich met dingen waarbij ze dat beter niet kunnen doen.' ik tikte met mijn hand even tegen haar veen. 'Kom, dan krijg jij ook een massage,' Stapte ik over van onderwerp. 'Trouwens, soms zocht ik ook vrouwen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Icon_minitimedi apr 03 2012, 08:32

Ik glimlachte en keek even dromerig naar het plafond. 'Elke man die ik heb gehad, was speciaal. Met sommige vampiers heb ik zelfs nog regelmatig contact. De meeste mensen zijn al dood en de meeste weerwolven ook.' Ik giechelde en ging liggen op mijn buik, terwijl ik mijn handdoek lichtelijk naar beneden trok. 'Ja, ik ook weleens. Meestal was ik dronken. In New York trouwens ook.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Icon_minitimedi apr 03 2012, 09:46

'Nee, ik was dan nooit dronken.' zei ik. 'As far as I know' voegde ik toe waarna ik op Igraine haar rug ging zitten. Haar haar bracht ik langs haar gezicht zodat het niet op haar rug lag. 'Liam was, en is, speciaal, maar verder niet echt.' ik kon er moeilijk of makkelijk over doen en dan koos ik voor het laatste. Ik legde mijn handen op haar schouders en begon langzaam te masseren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Icon_minitimewo apr 04 2012, 02:30

Ik legde mijn gezicht op het hout en ademde even diep uit. 'Zoveel mensen die heel erg belangrijk voor me waren, zijn allemaal dood. Dat is zo'n raar idee en gevoel. Eigenlijk mis ik er paar best wel.' Ik sloot mijn ogen toen ze masseerde en glimlachte, ondanks dat ze het niet kon zien. 'Ik moet zometeen wel naar school, er is een ouderavond.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Icon_minitimewo apr 04 2012, 04:40

'Ik heb me nooit gehecht aan mensen, of nouja, aan Liam, maar dat stopte ik weg, en aan jou natuurlijk.' ondertussen ging in verder met masseren.'Leuk' lachte ik, waarna ik plagend lichtjes over haar ruggenwervel streek 'Ze zullen wel blij zijn dat ze niet meneer en mevrouw Black hoeven te spreken.' ik grinnikte even. 'Meneer, mevrouw... Ik maak me zorgen over u dochter. Haar gedrag apprecieer ik niet. Helaas haalt ze te hoge cijfers om haar van de school af te schoppen.' zei ik met een overdreven imitatie van de docent Engels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Icon_minitimema apr 09 2012, 03:53

'Ze blijkt ook met een leraar aan te pappen... Is dat wel legaal, mevrouw en meneer? Ook blijkt ze vriendinnen te zijn met een van mijn collega's... Dit tolereert onze school niet langer!' Ik moest even grinniken en haalde weer diep adem bij de massage. 'Ik heb me juist aan teveel mensen gehecht en nu ben ik ze allemaal kwijt. Behalve jij en Seb natuurlijk. Maar je weet ook nooit wat er allemaal in de toekomst gaat gebeuren.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Icon_minitimema apr 09 2012, 04:19

Ik lachte even, maar ging ondertussen door met haar massage. 'In de toekomst, wordt jij mevrouw Green-Vaugh - of is het andersom?' ik dacht even na over welke volgorde het moest hebben, maar had eigenlijk geen idee. 'En blijf ik jouw beste vriendin tot in de eeuwigheid. Serieus, mocht er iets gebeuren waardoor je me niet meer als vriendin zou willen, of iets anders waardoor onze vriendschap breekt, ik geef me er niet aan over zonder slag of stoot.' zei ik serieus waarna ik even lachte. 'Dus je bent gewaarschuwd mevrouw Green-Vaugh of andersom.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Icon_minitimema apr 09 2012, 05:00

Ik dacht ook even na en glimlachte. 'Is het niet Vaugh-Green? Ik weet het eigenlijk niet. Dat is toch ook erg Elies, we leven al zo lang, maar we weten niets over het huwelijk.' Ik glimlachte nu breder en draaide me onder haar om, om haar aan te kijken. Ik lachte ook zachtjes. 'Ik ook, dat weet ik zeker. Niemand komt tussen ons,' zei ik plechtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Icon_minitimema apr 09 2012, 05:44

'Ik heb het ooit wel geweten, toen mijn zussen gingen trouwen... Maar ik weet het nu niet meer.' Ik haalde mijn schouders even op. 'Het maakt me niet zo veel uit eigenlijk' lachte ik. Ik glimlachte toen ze zich omdraaiden. 'Precies.' beaamden ik wat ze zei. Ik streek een losse pluk haar achter haar oor terwijl ik haar aankeek. 'Je bent geweldig Iggie.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Icon_minitimedi apr 10 2012, 03:43

'Ik heb het werkelijk nooit geweten,' lachte ik zachtjes. 'Nooit is iemand in mijn omgeving getrouwd, maar in films waren de weddings altijd mijn lievelingsgedeeltes.' Ik grinnikte opnieuw. 'Mij moet het nu wel interesseren. Wat voor jurk zal ik doen?' Ik gaf een zacht klapje op haar buik en schudde mijn hoofd. 'Jíj bent geweldig, Elies.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Icon_minitimedi apr 10 2012, 04:38

'Man, je wilt niet weten hoeveel trouwerijen ik heb meegemaakt als mens, later ben ik nooit echt uitgenodigd. Maar buiten mij om was mijn familie wel geliefd, dus moest ik mee. Sommige bruiloften gingen enkel om de bruidsschat, ken je Taming of the screw? Ik geloof dat de bruiloft van Gwendolynn daar wel mee kon vergelijken. Ik moest me soms echt inhouden om te lachen, zij was misschien nog wel erger als dat ik was.' ik lachte even toen ze zei dat het haar nu wel moet reageren. 'Een mooie Iggie jurk. Je moet je jurk van het gala overtreffen dus: veeeel succes.' ik lachte even bij haar klapte in me buik en ging van haar af zodat ze ook weer normaal kan zitten. 'Niet vergeten wie er altijd gelijk heeft.' ik stak mijn tong kort Nasr haar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Icon_minitimema apr 16 2012, 01:04

'Ik ben nooit op een bruiloft geweest,' zei ik bewonderd na haar woorden. 'En die film ken ik ook niet. O men, ik heb heel erg veel om in te halen.' Ik giechelde en schudde mijn hoofd. 'Die jurk van het gala was echt mooi, ja. Dat wordt een moeilijke klus. En ook nog er eens voor zorgen dat mijn bruidsmeisje niet mooier is, al kan ik dat helemaal niet tegenhouden, omdat al zou je naakt komen, nog mooier zou zijn.' Ik stak mijn tong ook uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Icon_minitimevr apr 20 2012, 02:55

'Van shakespeare...' zei ik even verbaasd dat ze het niet kenden. Gezien het eigenlijk amper voorkwam dat ze iets qua boeken, films, stukken en dergelijke niet kende en ik wel. Kort glimlachte ik naar Igraine, want haar opmerking kon ik niet anders dan als een compliment opvatten. 'Je mag niet liegen.' zei ik enkel. 'Igraine, jij bent de mooiste vrouw die ik ken.' ik keek haar aan. 'Ik weet zeker dat Seb het daar mee eens is en ik weet ook zeker dat zelfs als ik naakt zou komen nog alle ogen op jou gericht zouden zijn. En als ze op mij gericht zouden zijn is het dan absoluut uit afschuw.' ik glimlachte even naar haar. 'Maar ik beloof hierbij, dat ik niet naakt zal komen, het wordt jou dag. Die van jou en Seb. Geen gedoe. Daar ga ik mijn uiterste best voor doen.' eigenlijk was mijn opmerking eerst bedoeld als een grapje, maar het kwam er een stuk serieuzer uit en hoe meer woorden er uit mijn mond stroomden hoe serieuzer ze werden. 'Alle exen en aanbidders die nog leven en jaloers zijn op Seb die je voor het altaar mag kussen zal ik buiten de zaal houden als ze ook maar in hun hoofd halen om een mogelijkheid te verzinnen om jullie dag te verstieren. En als ik kan gedachten lezen zou ik er waarscheinlijk maanden mee bezig zijn.' grapte ik. 'Want aanbidders heb je meer dan zat, dat weet ik zeker.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Icon_minitimeza apr 21 2012, 04:06

Ik glimlachte om haar woorden en moest zelfs even lachen. Elisa was een van de weinigen die me werkelijk echt, gemeend konden laten lachen. 'Je bent zo geweldig, Elies.' Ik drukte een kus op haar wang en stond daarna op. 'Maar ik moet nu echt gaan, die oudergesprekken beginnen zo en ik moet echt iets anders aandoen.' Opnieuw drukte ik een kus op haar wang en kleedde me daarna om, om snel naar huis te gaan.
gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Icon_minitimeza apr 21 2012, 04:20

'Ahh, wordt het niet gewaardeerd, een Iggie in handdoek?' zei ik. Maar stond daarna ook op om me weer aan te kleden en weg te gaan.

-Gone-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Sauna - Schoonheidscentrum
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: