Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Sauna - Schoonheidscentrum

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 00:51

Ik liet me tevreden meetrekken. Gelukkig maakte ze er helemaal geen drama om. Zie, zo zou iedere vrouw op deze hele fucking aardbol moeten zijn. Ik kuste haar terug en steunde op mijn handen. 'Is het dan een film? Hmm, waarschijnlijk gaat het er bij net iets leuker aan toe.' Vrouwenfilms waren niet echt iets voor mij. Geen romantische komedies. Ik had liever stomende seks in actiefilms op mijn scherm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 01:20

'Veel leuker,' zei ik serieus en lachte toen. Ik ging zachtjes met mijn vinger over zijn borst en sloot even mijn ogen. Ik was blij dat ik nu wist wat hij wou en dat we er ook over hadden gehad. En wat er uit kwam, was ook nog eens perfect. Nee, ik had ooit relaties gehad met mensen én vampieren, en daar was niets uitgekomen. Bij beide zat het alleen maar vol drama.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 01:49

Ik glimlachte even naar haar en streelde door haar vochtige haar. 'Wist ik wel,' grinnikte ik en strekte me een beetje meer uit. Ik mocht Igraine graag. Tot nu toe was ze ook van de enigste die ik had ontmoet en gelijk de enigste die ik moest. Ze had me aan een job geholpen, hoewel het ook in haar voordeel zou werken. 'Maar zeg het als je het niet meer wilt dan laten we benefits vallen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 02:18

'Dan laat ik het je meteen weten,' zei ik en keek weer in zijn ogen. Ik streek een pluk van zijn haar van zijn voorhoofd af en liet mijn hand op zijn wang liggen. Ik streelde met zijn voet zijn kuiten, omdat ik verreweg niet bij zijn voeten kwam, en beet toen weer zachtjes op mijn lip, terwijl ik hem speels aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 06:01

'Prima,' benadrukte ik en keek hoe ze - in mijn ogen - me probeerde in de verleiding te brengen. Even schudde ik met mijn hoofd en kuste haar weer even op haar lippen. 'Hmm, bedoel je met die blik dat je nog meer kusjes wilt?' Mijn grapjes of opmerkingen of wat dan ook mislukte grandioos. Urgh. Hatelijk dat ik zo afhankelijk was van een vrouw op dit moment, maar aan de ene kant ook weer heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 07:04

Ik lachte even instemmend. 'Inderdaad,' giechelde ik en sloeg mijn armen om zijn nek, om hem weer te kussen. Ik streelde zachtjes zijn nek en beet zachtjes in zijn onderlip. Waarschijnlijk stonden mijn haren alle kanten op, omdat de vlecht helemaal uitgevallen was en mijn elastiekje er toch nog inzat. Als ik zometeen even de kans had, moest ik er maar even een staart indoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 07:47

Met een arm om haar middel heen geslagen, liep ik naar het wellness-centrum toe. Het was een kleine verrassing die ik voor haar had en ergens zeer benieuwd wat ze ervan vond. 'Oké, je mag kijken.' Lachte ik. Ze moest zweren dat ze niet zou kijken, anders was de hele verrassing eraf geweest. Het was zo'n klein stadje, dus je wist vrijwel direct waar je naartoe ging als je een bepaalde weg insloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 07:53

Ik liet me met mijn ogen dicht leiden door Liam hoewel ik zo af en toe wel had gekeken. Echter niet lang genoeg om daadwerkelijk te hebben gezien waar we heen gingen. Toen hij zij dat ik mijn ogen mocht openen zach ik dat we bij het wellness-centrum stonden. Ik glimlachte even en keek hem toen aan om hem een kus te geven. 'Oké dat vind ik leuk,' gaf ik toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 07:54

Lachend drukte ik een kus op haar slaap. 'Dat is mooi, anders heb ik die privé sauna en massages voor niets gereserveerd.' Even grinnikte ik en hield de deur voor haar open. 'Ladies first,' Glimlachte ik en keek het centrum in. Iedereen die hier was, was zo ontspannen - zelfs de geur die er hing was ontspannend. Het was werkelijk ongelofelijk. Eigenlijk had ik nooit van m'n leven verwacht dat ik ooit nog naar een wellness-centrum zou gaan, maar ik had alles over voor Elisa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 08:05

'Ja, dat zou toch knap lullig zijn.' ik glimlachte toch bij het idee van een sauna met Liam en een massage. Ik ging de deur door en pakte zijn hand vast waaraan ik hem mee naar binnen nam. Eigenlijk was ik pas een of twee keer eerder in een wellness-centrum geweest en ik kon me eigenlijk niet voorstellen dat Liam ooit eerder in een wellness-centrum was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 08:06

Een van mijn handen streelde haar bovenbeen terwijl ik het toeliet dat ze me beet. Ergens vond ik dat heel sexy. Geen idee waarom, maar het wond me bepaald op. Misschien kwam het door het idee dat Igraine zou kunnen doorbijten en het pijn zou doen. Niet dat ik zo zeer op pijn kickte... Eenmaal ze klaar was met dat bijten, drukte ik mijn lippen weer vol op die van haar en gaf me over. Ze mocht me hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 08:09

Een korte grijns speelde over mijn lippen heen, toen ik naar de balie liep en mijn naam en reservering doorgaf. Al snel kregen we een sleutel en betaalde ik. Hand in hand liep ik met haar naar de kleedhokjes. Onder mijn andere arm had ik twee ontzettend grote handdoeken. 'Een voor madame,' Zei ik, terwijl ik een handdoek aan haar gaf. Na nog een snelle kus, verdween ik in een van de kleedhokjes en al snel had ik alleen nog een handdoek om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 08:22

Met de handdoek in mijn hand keek ik hem nog even glimlachend aan om daarna ook in een kleedhokje te verdwijnen en mijn kleding te vervangen voor de handdoek. Zacht kuste ik Liam toen ik uit het hokje kwam en keek hem daarna beschuldigend aan. 'Had je niet kunnen waarschuwen dat ik een elastiekje mee moest nemen,' zei ik plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 08:27

'Sorry - niet aan gedacht.' Grinnikte ik. Voor zover ik wist hadden vrouwen altijd elastiekjes bij, maar dat was dus blijkbaar niet het geval. 'Ach, je overleefd het vast wel.' Zacht kuste ik haar en liep richting het aangewezen hokje voor de sauna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 09:05

'Eigenlijk zou het best wel erg zijn als je daar wel aan denkt.' ik wist dat veel vrouwen standaard elastiekjes mee hadden, maar ik had er eigenlijk nooit geen behoefte aan om mijn haar vast te doen, maar dat was in een sauna wel zo handig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 09:07

Ik haalde het elastiekje uit mijn haar en schudde mijn haren los. Ik deed hem om mijn pols, omdat mijn haar veel te dik en vochtig was om er een staart in te doen. Toen ik mijn handen weer los had, kwamen die om zijn nek, om hem dichterbij te trekken. Ik drukte mijn lippen weer gretig op de zijne en zo bleven ze ook een tijdje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 09:16

Ik keek naar wat ze deed en onder de kus trok ik haar weer op mij. Zo had ze de leiding en kon ze kiezen. Als ik iets geleerd had van vrouwen dan was dat de meesten hiervan hielden. Hoewel ik niks anders deed met Igraine dan voelen, zoenen en soms wat lachen. 'Je bent geluk dat we allebei een soort van dood zijn. Anders lag een van ons beiden bewusteloos ofso.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 09:35

Op het moment dat ik de deur van de sauna opende, verstarde mijn blik. 'Gatveredamme,' Mompelde ik droog en keek recht in de ogen van Igraine, die een half naakte man op zich had liggen. 'Serieus? Jij? Hier?' Ik rolde met mijn ogen en keek vervolgens naar Elisa. 'Als je maar weet dat dit niet bij het plan hoorde.' Murmelde ik zuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 09:46

Ik kneep even in de hand van Liam die ik vast had toen hij zo zuur reageerden dat het niet bij het plan hoorden. 'Uhm, hoi' was het enige wat ik zei. Het was een beetje raar om binnen te lopen als ze er, nouja, zo bij zaten. Eigenlijk zou ik dit als gênant moeten ervaren gezien we alle vier enkel in een handdoek gehuld waren en ik de man die zich onder haar bevond niet eens kenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 10:05

Eenmaal net mijn lippen in haar hals geplaatst kwamen er twee mensen binnen. Nee, twee vampiers. Die een met zijn alter ego vertelde me genoeg. Hierbij keek ik geërgerd hun kant op. 'Je kan even goed weggaan hoor.' Hierbij streelde ik Igraine terug over haar hals naar haar rug en kuste haar weer. Ik wist niet wie ze waren, maar of wel gingen ze zitten en deden ze wat ze niet laten konden met elkaar of wel gingen ze weg. Er was geen weg tussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 10:15

Ik schrok me echt dood toen ik opeens Liam binnen zag lopen en weer rotopmerkingen hoorde zeggen. Ik voelde mijn gezicht half vertrekken naar mijn blik als ik mijn prooi ga doden, maar gelukkig werd dat door Seb's lippen afgebroken. Ik wou Liam helemaal kapotschelden, maar eigenlijk deed Seb gewoon het beste wat je kon doen; negeren. Ik schonk Elisa een sorry-ik-zal-je-alles-later-uitleggen blik, en had toen weer alleen oog voor Sebastiaan. Met mijn handen op zijn borst kuste ik hem terug, niet meer op Liam en Elisa lettend. Ik hoopte wel echt dat Elisa een leuke middag zou hebben met Liam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 10:24

Geïrriteerd sloot ik de deur van de sauna en keek haar aan. 'Dat wordt dus een andere sauna.' Concludeerde ik en pakte een badjas van het haakje. 'Ik ga even wat regelen.' Zachtjes kuste ik haar en liep richting de balie. 'Ik heb deze sleutel gekregen maar deze sauna is bezet,' Ik legde de sleutel op de toonbank en kon bijna ruiken hoe het zweet haar uitbrak. 'Oh - eh, sorry - het spijt me, maar er zijn geen andere meer vrij.' Voor een moment verzuchtte Liam zijn woede en keek haar aan. Zijn compulsion werkte altijd, dus ook bij haar. 'Dus wat je dan doet is er eentje vrijmaken voor ons, ja toch?' Al snel knikte het meisje en binnen een mum van tijd had hij een nieuwe sleutel. Zo liep hij terug naar Elisa. 'Geregeld.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 10:36

Vol overgave kuste ik haar terug. Tevreden dat ik creep en zijn gotthicvriendinnetje had kunnen wegjagen. Hoewel Igraine waarschijnlijk de doorslaggevende reden was geweest; de jongeman leek haar niet te mogen. 'That was fun,' sarcasme weerklonk diep in mijn stem voordat ik lichtjes haar knieholte streelde. 'Ben je het al beu of niet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 10:43

Ik keek op toen Liam eindelijk de deur sloot en zuchtte diep uit. 'Nogal,' fluisterde ik en keek hem aan. 'Hij en ik mogen elkaar niet zo,' legde ik uit. 'En dat meisje is dan weer mijn beste vriendin.' Spontaan vroeg ik me af of, als Seb en Liam elkaar zouden leren kennen, of ze dan vrienden zouden zijn. Ik schudde mijn hoofd en glimlachte. 'Dan moet er wel een wonder gebeuren,' zei ik en keek hem toen aan. 'En jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 29 2012, 10:57

Ik kon er niets aan doen, maar eigenlijk vond ik het best grappig. Igraine kon me wel mooi gaan uitleggen wat zij met een vampier in een sauna deed. Of eigenlijk meer wie de vreemdeling was. 'Mooi,' antwoorden ik met een glimlach. Ik had maar half meegeluisterd maar eigenlijk wist ik toch wel wat er was gebeurd. Eigenlijk was ik vooral bezig geweest niet te luisteren naar wat ze in de sauna zeiden. Ik plaatste mijn lippen kort op Liam zijn kaaklijn om hem daarna aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Sauna - Schoonheidscentrum
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: