Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Sauna - Schoonheidscentrum

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 29 2012, 11:03

Ik keek met een grijns haar aan. 'Nee, niet echt, maar ik denk dat ik zo je wel ga verlaten voor een solicitatie te doen voordat ik helemaal geen kans meer maak. Dus ik zie je dan bij jou thuis weer of waar?' Ik kwam dit keer weer recht en zette haar op mijn schoot. Zacht kustte ik haar slapen weer en verkende ieder stukje blote huid. Dit was waar ik voor leefde; het gevoel van liefhebben, complicaties...
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 29 2012, 11:22

Ik liet mijn hoofd achter in mijn nek vallen toen hij mijn huid kuste. Waarom waren vampieren toch altijd zoveel beter hierin dan mensen? 'Prima,' zei ik, toen ik hem weer aankeek. 'My home, kijk zelf maar hoe laat.' Ik knipoogde en gaf hem een laatste kus. 'Hop hop, gaan, anders moet je straks nog conciërge worden,' plaagde ik, en stond samen met hem op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 29 2012, 11:29

'Als ik het baantje niet zou krijgen, dan weet ik wel nog een manier om het te verkrijgen.' Samen met Igraine liep ik de sauna uit en keek even naar nog de man en vrouw die daarjuist waren binnengestormd. 'Na een kusje op haar mond, keek ik haar aan. 'Je doet maar op mijn koste verder. Ik zie je straks. Be good,' zei ik nog een keertje ter bevestiging en liep toen naar de kleedhokjes om me om te kelden en het gebouw te verlaten.

Verder bij Iggie of even pauze?
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 29 2012, 11:38

Verder bij Iggie? Want we kunnen doen dat dat dan het vervolg is op dat was Iggie aan Seb wou vertellen! Zal ik beginnen, dan moet je zelf maar even kijken of je reageert of even pauze neemt! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimema maa 26 2012, 04:39

Ik deed de deur van het schoonheidscentrum open en keek of Elisa er al was. Ik zag haar nergens staan, dus ik nam plaats in een van de stoelen en pakte een tijdschrift om te lezen. Ik leek kalm, maar ik was zo vreselijk opgewonden. Ik was zo benieuwd hoe ze zou reageren op het feit dat ik werkelijk ging trouwen. Ik hield nauwlettend de deur in de gaten en las afwezig het blaadje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimema maa 26 2012, 04:43

Toen ik binnen kwam viel mijn oog gelijk op Igraine. Het zag er niet naar uit dat ze echt het blaadje zat te lezen, dus haar laten schrikken ging niet werken. 'Hey Iggie,' begroette ik haar dan ook waarna ik naar haar toe liep om haar te omhelzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimema maa 26 2012, 04:48

Ik sprong op toen ik haar zag en legde mijn blaadje snel neer. 'Lies!' zei ik blij en omhelsde haar stevig. Snel liet ik haar ook weer los, om met mijn hand onopvallend mijn gezicht steeds aan te raken. Ik wou het nog niet meteen vertellen. 'Ik heb een sauna voor ons besteld. We kunnen er meteen in.' Ik glimlachte en liep haar voor naar de kleedkamers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimema maa 26 2012, 04:59

'Lekker,' ik volgde haar naar de kleedkamers en moest onwillekeurig denken aan de vorige keer. 'Hmm, hier begonnen de o zo geweldige gevoelens van Seb over mij.' lachte ik. Terwijl ik het kleedhokje sloot viel mijn oog op Igraine. 'Heb je jezelf verwend of heeft Sebastiaan iets voor je gekocht?' vroeg ik en ik nam het kettinkje dat ze droeg even tussen mijn vingers. 'Wat mooi Iggie,' glimlachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimema maa 26 2012, 05:14

Ik keek even naar de grond en schopte een stukje stof weg, dat op de grond lag. 'Hij gaat je wel aardig vinden, dat weet ik zeker, want je bent geweldig.' Ik glimlachte en keek naar het kettinkje. 'Ja, hij is prachtig he? Seb heeft het voor me gekocht. En ook iets anders.' Ik giechelde even en stapte op dat moment in een kleedhokje. 'Je zult het zo wel zien!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimema maa 26 2012, 10:35

'Hij hoeft me niet aardig te vinden Iggie, want ik ben niet voor iedereen geweldig, eigenlijk alleen voor jou en Liam.' Het maakte me niet uit of Sebastiaan me wel of niet aardig vond. Normaal doen was een ander verhaal. 'Je maakt me nieuwsgierig...' vluchtig verruilde ik mijn kleding voor een handdoek die ik omwikkelde om weer het kleedhokje te verlaten en te wachten tot Igraine klaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimema maa 26 2012, 18:22

Ik zuchtte zachtjes. 'Jawel, dat moet,' zei ik zachtjes en deed toen ook een handdoek om me heen. Ik liep het kleedhokje uit en kwam met een glimlach naar haar toelopen, terwijl ik met mijn hand voor haar gezicht wapperde. 'Zie je het al?' vroeg ik giechelend. Ik kon het gewoon echt niet meer voor me houden, ik was er zo opgewonden over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimema maa 26 2012, 18:35

Toen ze met haar hand voor mijn gezicht wapperde was haar ring bijna niet te missen en nam ik haar hand vast. Ik bekeek de ring en glimlachte even vanwege het groene steentje. 'Het is net een verlovingsring,' eerst was het bedoeld als grap, maar later drong het tot me door hoe ongelofelijk opgewonden ze erover was. 'No way, ik zei toch dat ik jullie wel zag trouwen,' lachtte ik. Ik sloeg mijn armen om haar heen om haar een knuffel te geven. 'En ik dacht dat het misschien snel was om samen te wonen,' lachte ik. Oké er van overtuigt dat het een goed idee was, was ik nog niet helemaal, maar Igraine was zo gelukkig door Sebastiaan. Ze zouden het eht wel even samen volhouden. Er verscheen een brede grijns rond mijn lippen 'vrijgezellen feestje in new york!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 27 2012, 02:53

Ik lachte en sloeg mijn armen om haar heen. 'Op een of andere manier heb je bijna altijd gelijk!' Ik bekeek de ring ook nog een keertje. Hij was zo prachtig. Ik trok haar mee de sauna in en ging zitten. Het was er al heerlijk warm. 'Ja oké, het is natuurlijk wel onverwachts en misschien snel, maar ik houd van hem en hij van mij en ik heb eigenlijk geen zin meer om te wachten. Hij dus zo te zien ook niet.' Ik giechelde en ging languit liggen. 'Dat zeker! No boys allowed.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 27 2012, 03:14

'Weet ik,' lachte ik. Ik liet me door Igraine naar binnen trekken en ging liggen. 'En ik weet ook dat je van hem houdt Iggie,' ik glimlachte even naar haar. 'Ahw, geen mannelijke strippers?' vroeg ik klagend, waarna ik in lachen uitbarsten. 'Hoop drank, een hoop plezier, en een hoop Igraine helemaal voor mezelf en dan ben ik tevreden.' lachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 27 2012, 03:18

Ik lachte met haar mee en glimlachte mysterieus. 'Misschien,' giechelde ik en draaide op mijn buik. Ik keek naar de stoomwolkjes. 'En dat allemaal gaat ook zeker gebeuren!' Ik kon zo bij haar tenen en kietelde die. 'Dan ben jij mijn bruidsmeisje. Je moet me wel helpen met een jurk! En mijn haar doen en mijn makeup! Ik ben daar allemaal slecht in.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 27 2012, 05:57

'Mijn tenen,' lachte ik waarna ik mijn knieën optrok. 'Dan moet ik dus in een Igraine jurk...' lachte ik. 'Nee hoor Iggie, alles voor jouw speciale dag.' Ik wou dat ze gelukkig was, en als ze dat door een droombruiloft met Sebastiaan werd, dan wou ik daar maar al te graag bij helpen. 'Serieus? Ben je slecht in dat soort dingen?' vroeg ik. 'Ik heb door de jaren heen zo veel verschillende uiterlijke gehad, gewoon om het uit te testen, dat ik wel aardig over weg kan met een make-up kwast,' zei ik daarna lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 27 2012, 06:09

Ik prikte in haar buik en glimlachte. 'Een Igraine jurk zou je prachtig staan, Elisa. Misschien eens tijd voor opnieuw een nieuw uiterlijk?' zei ik plagerig, en natuurlijk niet gemeend. Ik keek haar even aan. 'Ik draag nooit zoveel make-up. Ik vind het geen nut hebben en lelijk bij me staan. Ik doe alleen bij speciale gelegenheden iets op en dat doe ik dan niet eens zelf.' Ik kroop naast haar en giechelde. 'Ik spreek hier gelukkig wel met een kenner.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 27 2012, 10:34

'Hmm ja, ik word een Igraine kloon met jurkjes en bloemetjes,' lachte ik. 'ik mag dan veel uitgeprobeerd hebben, maar het waren nooit fleurige printjes hoor Iggie,' zei ik alsof ik haar geruststelde. 'Ik doe alleen make-up op als ik er zin in heb. Maar goed dat is wel eens anders geweest.' ik schoof iets op zodat Igraine naast me kon liggen en drukte kort mijn lippen tegen haar voorhoofd. 'Weetje lang geleden, oké zo lang niet eigenlijk... Heb ik gewerkt bij een televisiestation, hielp ik met de kleding en de make-up. Hoewel de visagisten er een hekel aanhadden dat iemand zonder enorme makeup kennis aan hun kunstwerken kwam...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 27 2012, 18:21

Ik lachte om haar woorden. 'Kijk, daarom is het ook tijd om een garderobe change te doen. Grapje hoor, Lies, als wij in dezelfde kleren gaan lopen, dan zullen mensen nog denken dat we zusjes of zelfs ene tweeling zijn.' Ik duwde mezelf omhoog en keek haar verbaasd aan. 'Elies, dat is geweldig! Dat wist ik helemaal niet. Nu weet ik dat mijn gezicht in goede handen is,' lachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 27 2012, 18:38

Ik moest lachen toen ze zei dat ze nu zeker wist dat haar gezicht in goede handen was en keek haar even aan. 'Er zijn wel meer dingen die je niet weet hoor.' lachte ik. Ik had zat baantjes gehad waarvan sommige nog geen drie dagen omdat ik er zo'n ontzettende hekel aan had. Of vervelende collega's dan was ik ook snel weg. 'Ik zou sowieso nooit iets verschrikkelijks doen met jou gezicht hoor Iggie, en er valt sowieso niet zo veel aan te verpesten, je bent daar veel te knap voor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 28 2012, 02:07

Ik lachte ook mee en knikte daarna instemmend. 'Dat is zeker,' zei ik zachtjes. Van Sebastiaan wist ik ook een heleboel niet, maar we hadden nog een heel onsterfelijk leven voor ons om die dingen van elkaar wel te weten. 'Ik vertrouw je ook echt honderd procent, Elies,' zei ik en drukte een kus op haar voorhoofd. 'En je komt naar mijn bruiloft in een prachtige Elisa-jurk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 28 2012, 03:16

'Het was sowieso pas na New York,' Ik lachte even bij de kus op mijn voorhoofd. 'Dat is mooi, ik vertrouw jou ook volkomen, op je keuze qua jongens na dan.' Er verscheen even een plagende grijns rond mijn lippen. 'We zien wel of het een Iggie jurk wordt of een Elisa jurk, ik vrees dat er geen combinaties bestaan...' Kort dacht ik na over hoe dat eruit zou zien waarna ik weer moest lachen. 'Oké misschien is het maar goed dat die niet bestaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 28 2012, 04:00

Ik trok even een pruillipje en stak daarna mijn tong uit. 'Tja, qua jongenskeuze vind ik je nou ook niet bepaald geweldig,' zei ik plagerig en ging weer rechtop zitten, terwijl ik mijn handdoek weer goed trok. 'Het wordt een Elisa jurk. Je moet niet ineens er anders uitzien op mijn bruiloft, dat zou ik nooit goed vinden.' Ik streelde haar haren en zuchtte even, terwijl ik mijn ogen sloot. Ik hield van sauna's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 28 2012, 04:53

'Ik zal kijken of ik iets leuks kan vinden, anders moet jij maar mee,' lachte ik. Er verscheen een glimlach rond mijn lippen bij haar zucht. 'Fijn hé, die warmte?' glimlachte ik. Ik schoof mezelf iets meer richting Igraine en legde mijn hoofd op haar benen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 29 2012, 06:36

Ik rolde lachend met mijn ogen. 'Natuurlijk ga ik mee, zelfs als je het niet wilt.' Ik knikte en streelde nog steeds haar haren. Afwezig keek ik naar de muur. 'Zal ik Liam ook uitnodigen voor de bruiloft? Want ik twijfel zo erg.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna - Schoonheidscentrum   De Sauna  - Schoonheidscentrum - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Sauna - Schoonheidscentrum
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: