Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een Random Gang

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimema feb 13 2012, 08:40

Er valt niet heel veel over een gang te zeggen. Aan een kant staan er lockers en hier en daar is er een deur naar een lokaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimema feb 13 2012, 09:06

En daar liep ik op valentijnsdag in mijn roze luier en pijl en boog in mijn handen. Ik schoot pijlen op verschillende mensen af en gaf rozen aan meisjes. Ik zag ook mevrouw Green langslopen, wiens hoofd wel in de wolken leek te hangen, en ze had een prachtig boeket groene rozen, waar ik echt jaloers op was. Ik liep verder en glimlachte breed. Ik hield zoveel van Valentijnsdag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimema feb 13 2012, 09:19

Voor me in de gang zag ik Teoh lopen, die behoorlijk op viel met een roze luier aan. Echt tijd om daar bij stil te staan nam ik echter niet, en ik rende het stukje dat tussen ons in zat om hem letterlijk om zijn nek te vliegen. 'Dankjewel voor die ongelofelijke lieve brief en ja ik wil je valentijn zijn' zei ik in een adem waarna ik hem een kus in zijn nek gaf. Hij had echt de meest lieve brief ooit gestuurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimema feb 13 2012, 10:21

Ik wou net een pijl op een zeer chagerijnig uitziende jongen schieten, toen ik twee armen rond me heen voelde en een kus in mijn nek. 'Graag gedaan,' grinnikte en drukte mijn lippen op de hare. 'En jij bedankt voor de jouwe, lieve Alicia. Je hebt geluk, want nu hoef ik geen pijlen op je te schieten!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimema feb 13 2012, 10:30

Toen hij zich naar mij liet ik mijn blik even over hem heen gaan. 'Mafketel,' zei ik, zowel als reactie op wat hij zei, als op hoe hij eruitzag. Waarna ik weer tegen hem aan ging staan en mijn armen om hem vouwden. 'Lieve mafketel,' verbeterde ik mezelf met een glimlach. Ik ging op mijn tenen staan om hem een kus te geven. 'De aller liefste,'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimema feb 13 2012, 10:48

'Ik weet het, ik weet het, ik ben leuk,' grinnikte ik. 'Oke stomme grap en verbetering: jij bent leuk.' Een Verl jonger meisje stond ons aan te staren, dus ik wees mijn pijl en boog op haar. 'Pas maar op, anders maak ik je verliefd op Davis!' Ze liep al snel oogrollend weg, waardoor ik hard moest lachen. Ik hield Alicia goed vast en drukte kusjes in haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimema feb 13 2012, 11:18

Ik wist dat er mensen stonden die ons raar aankeken, en het moest ook wel er heel komisch uitzien, een meisje die halsoverkop een jongen in luier om de nek vloog. Toch kon het me voor een keer niets schelen. Of deed ik voor een keer alsof het me niet kon schelen wat me redelijk af ging. Ik giechelde kort toen hij me in mijn nek kusten. Ik nam zijn hand vast en leunde wat minder tegen hem aan. 'Geen meisjes plagen, je mag me gewoon vragen om een kusje,' glimlachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimema feb 13 2012, 20:19

'Sorry, maar ik ben gewoon zo goed in plagen,' grinnikte ik. Ik friemelde even in mijn zak en haalde er een dikke kaart uit. Ik ging naast Alicia staan en klapte hem uit, zodat ie heel lang werd. Ik had hem helemaal volgeplakt met plaatjes en teksten. 'Kijk, dat zijn de landen waar we nog naartoe gaan. Dat zijn de dingen die ik allemaal voor je ga kopen. Dat zijn rare foto's van mezelf. Dat zijn allemaal dingen die we nog moeten doen. Kijk, daar is een foto in je kinky halloweenpakje.' Ik grinnikte even en keek haar aan. 'Happy Valentine, Alicia! En pas maar op, je krijgt nog allemaal cadeautjes van me vandaag.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimedi feb 14 2012, 05:11

'Koester die foto maar, want ik verschijn nooit meer in het openbaar met zo iets korts en kouds en straks,' zei ik plagend, maar eigenlijk was het wel serieus. No way. Ik snapte echt niet dat mensen in van zulke korte dingen niet continu het idee hadden dat ze in hun onderbroek liepen. 'Je bent veel te lief,' glimlachte ik. 'Jij krijgt het pas vanavond,' ik had erover gedacht het mee naar school te nemen, maar het zou echt weer iets voor mij zijn om het te laten vallen of in mijn tas te laten breken of het in mijn kluis te laten als ik hem niet tegen kwam. Ik keek kort naar de kaart om hem daarna weer met een glimlach aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimedi feb 14 2012, 07:09

'Die koester ik zeker, want ik heb er al ruim zeven kopietjes van gemaakt,' zei ik breed glimlachend, maar trok daarna een pruillipje en richtte mijn pijl op haar. 'Ik wil het nu, Alicia. Anders raak ik je met de pijl van de liefde. Oké ik ben flauw.' Ik grijnste even flauwtjes en trok haar naar me toe, voor een kus. 'Zal ik je ophalen vanavond? Dan kan ik meteen kennis maken met je familie.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimedi feb 14 2012, 07:51

Ik schudde even lachend mijn hoofd bij zijn opmerking. Zacht kuste ik hem terug toen hij me naar zich toe trok. 'Lijkt me goed,' antwoorden ik 'Ik waarschuw je wel voor mijn moeder, ze heeft altijd alles door en dat is soms best eng.' Hoewel ik altijd al gewend was dat ik nooit iets verborgen voor haar kon houden, wist ik dat sommige mensen er nogal raar van op konden kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimedi feb 14 2012, 07:57

'Ik ben gewaarschuwd,' grinnikte ik. 'En misschien kan je daarna nog wel even naar mijn huis toe, zodat je kennis kan maken met mijn moeder. En daar waarschuw ik je pas over.' Ik rilde even angstig en glimlachte toen weer. 'Je moeder moet wel lief zijn, want dat ben jij ook.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimedi feb 14 2012, 08:22

'Mijn moeder is een schat,' gaf ik toe 'En ik vraag me af hoe jouw moeder is, ik kan me namelijk niet voorstellen dat zij op het idee kwam om jou in een cupidopakje rond te laten lopen, met de nadruk op pakje...' Ik onderdrukte een glimlach, wat mislukte waardoor ik even lachte. Ik vond het niet bepaald erg om van zijn ontblootte borstkas te kunnen genieten, maar aan de andere kant was het niet ideaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimewo feb 15 2012, 04:24

Ik proestte even van het lachen. 'Mijn moeder tackelde me bijna als een rugbyspeler vanochtend, toen ze zag wat ik aanhad. Ze schreeuwde dingen als reputatie en gestoord.' Ik haalde even onverschillig mijn schouders op en ging toen in een sexy pose staan. 'Ik ben een perfecte Cupido, beide onweerstaanbaar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimewo feb 15 2012, 05:00

Ik moest lachen toen hij zij dat zijn moeder hem vanmorgen bijna tackelde. 'Onweerstaanbaar.' gaf ik toe. Ik keek kort op mijn mobiel hoe laat het was gezien ik nog naar mijn kluis moest voor het eind van de pauze. 'Ik heb echt zin in vanavond,' zei ik met een glimlach. 'Ik ben echt benieuwd of je mijn cadeautje leuk vind,' glimlachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimewo feb 15 2012, 05:22

'Ik vind serieus echt alles en echt alles leuk, Alicia, dus maak je maar geen zorgen.' Ik legde mijn hand onder haar kin en drukte een kusje op haar lippen. 'Ik ook,' gaf ik toe. 'En ik hoop dat je mijn andere cadeaus ook leuk vind.' Ik pakte haar hand vast en trok haar zachtjes mee. 'Kom, je moet naar je les.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimewo feb 15 2012, 05:38

'Eerst naar mijn kluis,' lachte ik terwijl ik hem zacht terug trok, of eigenlijk enkel zorgde dat hij niet de andere kant op liep. 'Wat heb jij zo?' vroeg ik terwijl ik hem nu wel iets mee trok naar mijn kluis waar ik stopte om mijn wiskunde boeken te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimewo feb 15 2012, 07:33

'Okie,' zei ik en liep gewillig met haar mee. Ik leunde tegen de kluisjes en keek haar even aan. 'Biologie, maar ik ga niet. Ik ga nog even cupido spelen en heel veel mensen koppelen. Heerlijk!' Ik leunde gelukzalig met mijn hoofd tegen de kluisjes en grijnste. Er liep iemand langs en ik schoot een pijl op hem af. 'GOTCHA!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimewo feb 15 2012, 10:34

'Hmm, was te verwachten.' ik keek hem even aan. 'Dan ga ik maar weer de brave leerling spelen, uhm zijn...' ik sloot mijn kluis weer en keek kort naar wie hij de pijl geschoten had. Ik drukte kort mijn lippen tegen zijn wang. 'Tot vanavond cupido,' ik glimlachte kort naar hem en liep daarna richting mijn wiskunde lokaal.

-Gone-
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimeza apr 14 2012, 19:44

Ik stond voor het kluisje wat vanaf vandaag aan mij toebehoorde, gelijk vanochtend al had ik er een zak lolly's in gegooid welke ik nu open maakte om er een te pakken. Met de lolly in mijn mond bleef ik even zonder doel kijken in mijn kluis, om vervolgens te bedenken wat ik het volgende uur had. Ergens had ik een uitgeprint rooster, maar ik was te lui om het te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimeza apr 14 2012, 19:48

Met een halflege tas en zonder enig idee wat ik hier eigenlijk deed, liep ik door de gang, mijn kluisje zoekend. Toen ik mijn hoofd ophief, zag ik een bekende krullenbol staan. Ik liep naar haar toe en leunde tegen de kluisjes. 'En nu hoef je niet alleen thuis met me opgescheept te zijn, of eigenlijk altijd, maar ook op school!' Ik tikte op haar neus en deed mijn kluisje open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimeza apr 14 2012, 19:56

Terwijl ik naar Tommy keek die op mijn neus tikte sloot ik mijn kluis. 'Balen,' zei ik met een glimlach. 'O en je hebt ook nog je kluis bij mij, wat vervelend.' Ik legde mijn hoofd tegen mijn kluis aan. 'O,' schoot me in eens te binnen 'Wil je ook een lolly?' vroeg ik met een eigenwijze glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimeza apr 14 2012, 19:59

Ik leunde tegen de kluisjes aan met mijn rug en bestudeerde zo de mensen die langs liepen. Keek uitdagend naar de sport mannen, speels naar de vrouwen, oplettend naar aparte figuren. Ja, levende mensen die zouden blijven leven was zoveel meer interessanter dan mijn voedsel. Kort keek ik Katy aan en lachte. 'Oke dan,' mompelde ik en stopte er eentje in mijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimeza apr 14 2012, 20:07

Kort bleef mijn blik op Tommy gericht wiens gezichtsuitdrukking zo ongeveer bij elk groepje dat langs liep veranderden, wat eigenlijk best komisch was om te zien. 'Ze zijn best lekker hoor,' zei ik doelend op de lolly's, 'en ze smaken alleen maar beter hoe meer je er van eet.' Mijn ogen liet ik even over de andere mensen in de gang heen glijden. 'Verleid niet meteen alle vrouwen hé Tommyboy,' zei ik plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitimeza apr 14 2012, 20:20

'Ze zijn ook heel erg lekker,' grinnikte ik, met mijn ogen op een meisje gericht, 'en hoe meer, hoe beter.' En nu dan niet doelend op de lolly's. Ik keek haar onschuldig aan en trok aan een plukje haar. 'En laat niet meteen zien wat voor kreng dit poppetje eigenlijk is,' zei ik plagerig, terwijl ik een kus op haar voorhoofd drukte en daarna haar rooster afpakte. 'Dat heb je weer lekker voor elkaar gekregen,' mompelde ik boos, toen ik al haar vrije uren zag. Niet dat ik naar al mijn uren zou gaan, maar het was het idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een Random Gang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een Random Gang
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: Mystic Falls High School.-
Ga naar: