Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een Random Gang

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Een Random Gang - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 5 Icon_minitimedi sep 25 2012, 09:50

'Ja of wel als je eens niet tot erg laat moet werken. Dan blijven we een avondje op café. Maar ik heb zin om Teoh ook nog eens te zien. Hoe zit het tussen jullie en eigelijk heb ik wel zin in koffie. Jij ook?' Hij wou even naar de stad gaan in plaats van tussen deze duffe schoolmuren te zitten. Even gaapte hij, maar keek Alicia geinteresseerd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 5 Icon_minitimedi sep 25 2012, 11:30

'Op zaterdag ben ik rond een uur of negen klaar geloof ik.' Het zag er amuserend uit hoe hij gaapte en tegelijkertijd haar geïnteresseerd aan keek, maar het lukte haar niet erom te lachen. 'We hebben er nooit echt een punt achter gezet, maar ik geloof dat dat wel is gebeurd. Ik hoorde dat hij op vakantie was met Genevieve en sindsdien heb ik er alles aan gedaan om hem niet tegen te komen.' het deed haar veel, maar ze liet het niet merken want ze wou het er verder niet over hebben. 'Koffie lijkt me prima!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Een Random Gang - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 5 Icon_minitimedo sep 27 2012, 05:52

'Kom dan gaan we!' Hij sloeg een arm rond Alicia haar schouder heen en knuffelde haar zo lichtjes. 'Als je erover wilt praten weet je me te vinden. Ik heb hem al in eeuwen precies niet meer gesproken.' Dan had het niet graag dat Teoh met Genevieve ging. Hij had er verhalen over gehoord en ze leek nogal een... Wel ja, een slet... Hij wist ook niet hoe hij met heel het vampier zijn moest omgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 5 Icon_minitimedo sep 27 2012, 06:08

Alicia leunde zachtjes tegen Dan aan toen hij zijn arm rond haar schouder sloeg. 'Tuurlijk weet ik je te vinden, ik werd je stalker weet je nog. Alleen nog even je rooster uitprinten...' begon ze over iets anders. Ja, ze vond het lief van hem, maar ze had er echt geen zin in om het over Teoh te hebben.

___
Maar verder gaan bij burnt beans? Weet eigenlijk niet of daar nu iemand is..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een Random Gang - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een Random Gang
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: Mystic Falls High School.-
Ga naar: