Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een Random Gang

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 24 2012, 01:06

'Wat wil je dan?' vroeg ik terwijl ik opstond. 'Het allemaal zelf doen?' Een nogal lullige opmerking kwam in me op maar bande ik snel uit mijn hoofd. 'Als je altijd op bloedzakjes kan leven vind ik het prima, anders heb ik liever dat je mijn bloed drinkt dan dat van iemand anders.' zei ik. Wou ik dat? Ja, nee.. Natuurlijk had ik het liefst dat hij gewoon op, nouja, menselijk voedsel kon leven en niet op menselijk bloed, maar ik had toch echt liever dat hij bloed dronk van mij dan van iemand anders. Iemand anders zou niet... 'Ok ik weet niet of ik dat wil. Ik wil dat... Ik wil... Gewoon - ik weet het niet.' zei ik gefrustreerd. Ik wou dat hij zich goed voelde, ik wou dat wij weer gewoon samen konden zijn, ik wou dat ik hem gewoon een knuffel kon geven zonder dat hij bang hoefde te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimevr jun 29 2012, 07:01

Ik hield me overeind door mijn hand tegen de muur te drukken en schudde boos mijn hoofd. 'Ik ga nooit en nooit jouw bloed drinken. Nooit. Dus haal dat maar uit je hoofd.' Ik deed mijn tas open en daarna de geheime rits daarin, om mijn verborgen bloedzakjes te laten zien. 'Kijk, hierop overleef ik het vast wel. En anders zullen we wel zien wat er gebeurd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimevr jun 29 2012, 11:02

'Oke,' zei ik wetend dat er tegen in gaan geen zin heeft. 'Maar dan moet je me niet mijden omdat je bang bent het wel te doen.' zei ik plots met een zeker soort van zekerheid in mijn stem. 'En anders... Anders dan laat je me helpen.' voegde ik eraan toe. 'In het algemeen,' voegde ik daar aan toe voor hij het verkeerd ging opvatten. 'Ik ga je niet dwingen dingen te doen die je niet wilt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimeza jun 30 2012, 22:18

'We zullen zien hoe het loopt,' was het enige wat ik haar kon beloven. Ik pakte mijn tas weer in en sloeg hem om mijn schouder. 'Ik zie je nog wel. Ga je naar dat feest van Samuel? Ik denk ik wel, het valt op als ik niet ga.' Ik gaf haar een knuffel en liep daarna naar richting de uitgang van school.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimeza jun 30 2012, 22:26

'Ik denk niet dat ik er veel te zoeken heb...' zuchtte ik en legde mijn hoofd kort op zijn schouder bij zijn knuffel. 'Je bent namelijk vast niet van plan om de hele avond mij gezelschap te houden. Frances heeft Logan, Dan heeft Zoë... Ik weet het niet.' Ik beet op mijn lip terwijl hij weg liep, maar kon het toch niet laten om het nog te vragen. 'Of wel? Wil je wel met mij gaan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimeza jun 30 2012, 22:31

Ik draaide me om en keek haar even gepijnigd aan. 'Alicia... Ik ga met niemand. Ik wil niet dat meer dat iemand de kans heeft om meer dan me te voelen dan vrienden. Want wie weet wat ik ga doen. Ik wil op het feest best paar keer bij je zijn, maar verder ga ik gewoon alleen.' Het voelde zo onnatuurlijk hoe het uit mijn mond kwam. Waarschijnlijk ging ik met Geneviève, als ik al van haar naar het feest mocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimeza jun 30 2012, 22:53

'Voor niet-meer-dan-alleen-vrienden-gevoelens is het een beetje laat, denk je ook niet?' zei ik enkel bij zijn woorden waarna ik hem enkel aan keek. 'Danzie ik je daar wel.' dat ging weer een lange nacht worden. Maargoed, Teoh zou me de komende tijd echt niet spontaan opzoeken of vragen of ik ergens mee naar toe ging. Waarschijnlijk ging ik dat ook niet doen, hij zou dan toch niet mee gaan. Kort keek ik op mijn horloge , het uur was bijna afgelopen, maar ik had echt een zin in een les. 'Ik ga me ziekmelden,' zuchtte ik waarna ik de andere kant op begon te lopen. Een les volgen ging toch niet lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 01 2012, 00:05

-they are gone I guess-
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimema sep 17 2012, 10:16

NEW
Alicia opende haar kluis om alvast een deel van haar boeken erin te dumpen. Ze kende zichzelf, als ze dat nu niet deed dan zou ze de eerste paar weken elke keer haar boeken vergeten mee te nemen van huis. Nu had ze gewoon alles gelijk op school, dat was wel zo handig. Eigenlijk had ze dat sinds de derde al elke keer zo gedaan de eerste dag dat ze weer naar school moesten. Meestal het eerste uur, maar nu had ze gelijk een tussenuur de eerste dag, waar je haar eigenlijk niet over hoorde klagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimema sep 17 2012, 10:25

Daniel struimde door de gangen. Hij had zijn gebruikelijke voetbalvestje aan. Timberwolves for life, zoals zijn broer het zei. Hij was trots dat hij weer het jaar had gehaald. 'Hey!' Hij knuffelde even Alicia en deed daarna zijn klusije open dat iets hoger en meer naar rechts was dan dat van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimema sep 17 2012, 10:30

'Hey,' lachte Alicia vrolijk bij de knuffel van Dan. 'Long time no see.' Ze bekeek hem even terwijl ze haar hoofd iets schuin hield. 'En hoe was je vakantie?' vroeg ze nieuwsgierig. Ze had hem al een poosje niet gesproken en was benieuwd naar of de vakantie met Zoë nog door was gegaan en belangrijker, of ze het naar hun zin gehad hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimedi sep 18 2012, 09:50

'New York met Zoe was absoluut de mooiste tijd ooit. Cultuur, uitgaan en romantiek. Wat wil je nog meer?' Hierbij grijnsde hij. Oprecht had Daniel veel plezier gehad. Geen slap aftreksel van een hele tijd ruzie. 'Hie was jou zomer nog?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 19 2012, 10:16

'Dat is mooi,' glimlachte Alicia tevreden over dat Dan het zo naar zijn zin had gehad. Toch baalde ze ergens van haar vakantie, ze haatte het dat ze zo jaloers was op Daniël elke keer. 'Hmm een portie Alicia?' vroeg ze terug toen hij vroeg wat je nog meer wou, enkel plagend keek ze hem hierbij aan. 'Behoorlijk saai, wel lekker veel verdiend, maar goed.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 21 2012, 10:19

Dan hield zijn hoofd een beetje schuin en lachte. 'Een portie Alicia? Wel misschien, maar als het Zoe-en-Danny-tijd is dan hebben we liever geen Alcia erbij.' Hierbij gaf hij haar plagend een prik in haar zij waarna hij zijn boeken nam. Heerlijk dat hun kluisjes iedere keer bij elkaar waren. 'Met veel verdienen kan je toch op reis?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 21 2012, 10:52

Alicia bewoog zich automatisch terug toen hij in haar zij prikte. 'Dan wil ik er ook helemaal niet bij zijn,' antwoorden ze waarbij ze hem terug prikte in zijn zij en snel weer afstand nam om er op voorbereid te zijn als hij het weer terug wou doen. 'Op reis is niet zo leuk in je eentje.... en er is ook al het een en ander uitgegeven aan CD's.' voegde ze er aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 23 2012, 00:07

'Trio! Nee nee, grapje,' lachte hij. Ondanks dat school terug was begonnen was hij erg goed gezind. 'Waarom koop je nu in godsnaam CD's als je kunt downloaden? Laat me raden; The Script heeft een nieuw album uit. Je bent zoooo voorstelbaar, Alicia.' Zacht lachte hij weer en nam haar hand vast zodat ze hem niets kon aandoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 23 2012, 01:58

Ze moest lachen om Daniël en deed haar kluis dicht waarna ze tegen haar kluis aanleunde. 'Niet alleen The Script!' bracht ze tegen hem in. Ze rolde enkel met haar ogen wat betreft het downloaden. Ze was tegen illegaal downloaden en dat wist Dan ook. 'Ik heb je gemist in de vakantie man.' zuchtte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 23 2012, 06:00

Daniel glimlachte en keek haar aan. 'We hebben samen les geloof ik. Dus zullen we maar gaan of wat ?' Hierbij trok hij richting het lokaal . Tenzij wou spijbelen, maar zo was Alicia dan weer helemaal niet. 'Of hadden we dit uur vrij?' Hij begon opeens te twijfelen aan zichzelf en aan het rooster.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 23 2012, 06:14

Alicia moest lachen. 'Ik heb een tussenuur... En ik ken jouw rooster niet uit mijn hoofd.' lachte ze maar ze liet zich wel mee trekken. 'Misschien wel een goed idee, als ik jouw rooster nou in mijn kluis plak, weet ik altijd waar ik je moet lastig vallen.' zei ze waarbij ze hem even in zijn zij prikte. Niet hard genoeg om het echt te voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 23 2012, 09:22

'Ik is gelijk aan sterk dus ik merk het niet.' doelend op haar vinger in zijn buik. In de zomer had hij gewerkt aan zijn spieren waardoor hij nu nog meer een afgetraind lichaam had dan daarvoor. Niet overdreven hard aangezien hij het liever natuurlijk had, maar footballspelers moesten nu eenmaal sterk zijn. 'Volgensmij heb ik ook een tussenuur en strak plan. Laten we iets gaan doen! Maar wat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 23 2012, 09:35

Ze trok haar wenkbrauwen op bij zijn opmerking en kon het niet laten om zijn shirt iets om hoog te trekken, ze waren toch vrijwel de enige in de gang en dan nog kon het haar niet schelen. 'Ziet er goed uit Dannyboy,' plaagde ze hem. Ze dacht even na over zijn vraag. 'Ik heb een pakje kaarten in mijn kluis liggen, maar eigenlijk heb ik zin in tafelvoetbal...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 23 2012, 09:56

'Hey jij!' protesteerde hij, maar het xas te laat. 'Kan je lekker op kwijlen als ik weer bij je kom slapen.' Hij had geen zin in kaarten, maar wel in tafelvoetbal. 'Ah zo, je wilt graag verliezen. Wil je naar de Mystic Grill dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 23 2012, 10:10

'Deal, wanneer kom je?' lachte ze. Alicia was echt niet zo slecht in tafelvoetbal, wat misschien kwam doordat ze al een jaar of twee bij THE grill werkte en ze dat regelmatig deden in de pauzes. Ook hadden Dan en Alicia al wat potjes achter de rug. 'Hey, de vorige keer won ik!' bracht ze tegen hem in. 'Is goed, dat redden we wel toch, met de pauze erbij?' ze keek hem met een glimlach aan.

----
uhm maar gewoon even hier blijven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimema sep 24 2012, 09:40

'Ik weet het niet, maar nu heb ik niet veel zin.' Hij bekeek toch een keer zijn rooster. 'En zometeen toch les. Moet je dit weekend werken met Teoh? Dan kom ik wel eventjes langs.' Hierbij grijnsde hij en nam zijn rugzak uit zijn kluisje.

---
hij kan straks misschien naar MG als Alicia en Teoh ruzie hebben ofso? (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitimema sep 24 2012, 09:51

'Ja die sukkels hebben het rooster omgegooid.' zuchtte ze. Ze zag er nu al tegenop. 'Kun jij me mooi afleiden,' zei ze waarbij ze even een glimlach rond haar lippen toverde. Ze zou dan wel door werken in de pauze zodat ze alsnog een potje tafelvoetbal konden doen. 'Kom je dan 's middags langs?' het wat altijd druk op vaste momenten en rustig op de meeste andere. Daarop waren ook de pauzes gebaseerd hoewel het meestal geen probleem was als je doorwerkte en later pauze nam.

---
Hmm ja is goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een Random Gang - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Random Gang   Een Random Gang - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een Random Gang
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: Mystic Falls High School.-
Ga naar: