Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De openluchtvoorstelling

Ga naar beneden 
+8
Sebastiaan
Alicia
Frances
Teoh
Elisa
Zoë
Liam
Igraine
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 08:14

In een van de grote weilanden die Mystic Falls omringen wordt er elk jaar op Valentijnsdag een gigantisch spandoek opgehangen. Daar wordt een van de zwijmelklassiekers gedraaid. Voor het spanddoek is een grote parkeerplaats, waar zich tientallen auto's kunnen plaatsen. Stelletjes komen hier graag in de avond en beleven een heerlijke, romantische avond. Aan de zijkanten staan verschillende kraampjes met eten of rozen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 08:36

Met een arm om Elisa heen geslagen, zat ik in een van de klassieke auto's die in de garage stonden. Zelf was ik nooit zo'n auto fan geweest, maar blijkbaar de generaties na mij wel. Gepantserd met een zwarte Chevrolet Camero uit 1967, reed ik het terrein op en stopte ik ergens halverwege het veld. 'Als je de titanic gaan draaien, draai ik om - dat weet je.' Lachte ik.

- ja ja ik heb auto research gedaan XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 08:39

Ik zat naast Sebastiaan in zijn enorme auto en legde mijn hand zachtjes op zijn been. Ik had er echt heel erg veel zin in, omdat ik zulke openluchtfilms echt geweldig vond en dat Sebastiaan bij me was, was natuurlijk al helemaal geweldig. 'Hoe vond je mijn brief?' vroeg ik enigszins verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 08:45

Nog helemaal verliefd op de ring die ik van Dan had gehad, zat ik naast hem in zijn auto. En hij nog denken dat ik het niet leuk zou vinden. Ik vond het geweldig. Toen hij mij kwam ophalen, had ik hem al helemaal plat geknuffeld. Het was zo lief. Eigenlijk voelde ik me best schuldig dat ik niet zo origineel was geweest, maar ja. 'Nou, als dit net zo wordt als normaal - dan hebben we een hele leuke avond.' Kort grinnikte ik. 'Het is sowieso leuk, want ik ben bij jou.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 08:55

Ik had nooit echt begrepen dat mensen honderd keer de titanic konden kijken, dus bij Liam zijn opmerking moest ik lachen. 'Je bent gewoon bang dat ik stiekem wegzwijmel bij Leanardo DiCaprio,' plaagde ik hem 'niet dat hij knap is vergeleken met jou,' gaf ik toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 09:09

'Ik wilde net vragen of ik me bedreigd moest voelen, maar gelukkig is dat niet zo.' Ik drukte een kus op haar slaap en grinnikte. Ik vond geen ene hol aan al die zoetsappige films, maar toch ging ik er heen. Al deed ik het alleen maar voor Elisa. Daarbij was dit gewoon een avondje met z'n tweeën. Het was beter geweest in bed - maar ach, dat haalde we wel een keertje in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 09:29

Ik zat het stuur van mijn oude autootje en had net Alicia opgehaald. 'Je moeder was echt een schat,' zei ik voor de honderdste keer en glimlachte even naar Alicia. Ik trommelde even op haar been en grinnikte enthousiast. 'En, hebben we er zin in?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 10:16

Zachtjes neuriede ik met de muziek mee die op de radio draaide en keek ik uit het raam de donkerte in. Logan had me thuis opgepikt en we reden nu naar de plek waar de voorstelling gehouden werd in zijn auto. 'Ik ben benieuwd welke film ze dit jaar afspelen.' zei ik en keek even naar Logan. Vorige jaren was ik er meestal geweest als een van de verkopers in de kraampjes, ik kwam er nooit in een auto, dus dit was eer eens wat anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 10:17

'Mijn moeder keek je vrijwel continu achterdochtig aan,' lachte ik. Ze keek hem niet zozeer achterdochtig aan, of niet dat hij het door zou hebben, maar ze had continu gekeken naar zijn aura en dat had hij waarschijnlijk niet door, maar ik wel. Blijkbaar had ze hem goedgekeurd, want haar kennende had ze me anders nooit laten gaan. 'Ofcourse, maar eerst,' ik pakte het tasje dat ik had meegenomen met zijn cadeautjes erin. Ik had toch maar Dan's cadeautip gebruikt, min of meer, namelijk een beertje die een fotolijstje vast hield waar ik een foto van ons op het gala in had geschoven en eenzelfde lolly als ik aan Dan had gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 10:39

Ik glimlachte naar Igraine terwijl ik ons parkeerde. Hierna boog ik me haar richting op. Zacht kuste ik haar liefdevol aangezien we nog geen kans hadden gehad om dat te doen. 'Je bent perfect, Igraine. Nog nooit heb ik een vrouw zo gekoesterd of liefgehad en die brief... Valentijn was nog nooit zo romantisch en leuk tergelijkertijd. Wat vond je van de mijne? Hij was echt mega-kort. Dus nu voel ik me schuldig hoor!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 10:48

Ik keek Zoe aan en glimlachte op een of andere manier verlegen. Ik had ons achterstevoren geparkeerd zodat we onder de blote sterrenhemel konden liggen in de laadbak die ik had gepoetst, dekentjes erin en wat kussens. Ook had ik een thermos warme chocomelk. Ja, ik wou eens wat romantisch doen. 'Kom ik heb een verrassing voor je, nou ja soort van verrassing.' Ik kroop uit de auto en tilde haar er weer uit. Dit keer om zo snel mogelijk haar in de laadbak kunnen te zetten. 'Happy Valentines Day! En vier maand samen hadden we nog niet ''gevierd''.' Ik nam een roos die ik erbij had gestopt en ging zitten. Hierbij gaf ik deze aan haar. Trots dat ze mijn ringkeuze een beetje mooi vond. 'Schrok mijn brief je echt niet af?' Ik hield mijn armen open zodat ze erin kon liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 10:51

Terwijl ze neuriede, sloeg ik mee met het ritme op mijn stuur. Ik keek even zijdelings naar Frances en grinnikte. 'Viel het andere jaren dan zo tegen? Ik hoop stiekem dat het een film is met nog een beetje actie erin, want ik blijf een jongen.' Ik reed het weiland op en parkeerde de auto. 'Goede plek?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 10:54

Vertederend vond ik het. Wat hij allemaal voor me deed. Als ik zei dat hij te goed voor me was, meende ik dat ook echt. 'Kom eens even hier,' Zei ik, sloeg mijn armen om hem heen en gaf hem een kus op zijn lippen. 'Je bent een schat.' Zacht lachte ik toen mijn rode lippenstift ook op zijn lippen zat, maar ik veegde het er weer af. 'Lippenstift staat je echt goed,' Grapte ik nog en kroop onder de deken die hij had neergelegd. Nee, warm was het niet bepaald, maar toch was het super romantisch en gezellig. Toen hij begon over zijn brief, haalde ik mijn schouders op. 'Niet echt nee..' Eigenlijk had ik er nog niet zo over nagedacht. Ik vond het gebaar zelf al gewoon ontzettend mooi. In m'n hoofd ging ik langs alle woorden die hij op het papier had gezet. Ik had het zo vaak gelezen, dat ik het inmiddels wel uit m'n hoofd kende. 'Ik leef in het hier en nu,' Zei ik plots, en keek hem aan. 'Ik denk nog niet over Universiteit, studies of wat dan ook. Ik leef in het nu,' Ik was niet een toekomstplanner, ik was een afwachter. Ik zou wel zien wat er ging gebeuren in mijn leven. Als je alles al uitplant, valt het dadelijk alleen maar tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 10:55

Ik liep even naar een kraampje voor wat popcorn en een drankje. Geheel was ik gekleed in een kort zwart kleedje met daarover nonchalant een wit gebreien vest. Waarom ik hier was, leek duidelijk voor mezelf; oude romantische films. Daarbij had ik ook nog een geen Valentijn. Logan had ik niet meer gezien en Zoe ook niet, maar veel troost uit die verliefde koppen zou ik ook niet kunnen putten. Daardoor liep ik maar terug naar mijn auto en gijng op de moterkap zitten waar ik een dkentje had gelegd. Hierbij at ik wat popcorn. Comfort food.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 10:55

Toen hij parkeerde, maakte ik mijn riem los en boog naar hem toe. Ik ging mee in de kus en liet hem toen glimlachend los. Zijn woorden waren zo lief en ontroerde me echt. 'Dit is mijn mooiste Valentijn ooit... Nu al! Je had me vandaag moeten zien rondlopen, mijn hoofd in de wolken en constant de bloemen in mijn hand. Ze waren groen en zó mooi! En je brief was ook zo prachtig.' Ik kroop op hem en ging op zijn schoot zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 11:00

Ik knikte enkel bij haarwoorden en liet me kussen. Wetend dat ik dus iets te hard mijn best had gedaan. Zacht streelde ik door haar haren en wond een lok rond mijn vinger. 'Dit doe ik dan ook enkel voor jou.' Even keek ik naar de ring en toen weer in haar ogen. Mijn lippen kwamen op die van haar en zacht knuffelde ik haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 11:04

Kort glimlachte ik en liet mijn hoofd op zijn schouder rusten. 'En welke film zullen ze dit jaar draaien?' Eigenlijk was ik altijd naar dit soort avonden gedaan, of ik nou een vriendje had of niet. Als het niet het geval was, ging ik altijd met Eleanor. Plots keek ik op en scande alle auto's af. Zou Eleanor er vandaag ook zijn? Als dat zo was, moest ik haar wel even gedag zeggen. En inderdaad. Een paar auto's rechts van ons zat ze op haar motorkap. Twijfelend keek ik even naar Dan. 'Zou je het heel erg vinden als ik Ellie even gedag ga zeggen? Heel eventjes, ik ben terug voordat de film begint en dan ben ik weer helemaal van jou.' Mijn gezicht had zich in zijn "puppy stand" gezet, waarmee ik hem smekend aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 11:04

Zacht grinnikte tegen haar lippen aan. 'Vandaag moest ik niet al te veel les geven. Jammer eigenlijk, want ik had je wel heel graag zien rondhuppelen.' Ik hielp haar met op mijn schoot te zitten. 'Omdat ik je niks meer mocht geven na de lingerie dacht ik dus maar aan bloemen en dit...' Ik gaf haar de reservesleutel. 'Je hield toch niet van alleen zijn?' Zacht kuste ik haar weer en streelde langs haar been naar haar bovenbenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 11:08

Ik grinnikte. 'Gelukkig heb ik nu wel wat kleding aangedaan.' Ik keek met een halve blik op de cadeaus en op de weg en glimlachte breed. 'Wauw, Alicia, wat super, superlief! Die komt zeker weten op mijn kamer en die lolly eten we vanavond op.' Ik reed het weiland op en wou parkeren, maar zag dat het de auto van Daniël was. 'Ik zoek wel even een ander plekje,' lachte ik. Toen we geparkeerd waren, drukte ik meteen en kus OO haar lippen. 'Superbedankt!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 11:09

Ik keek haar aan. 'En daar heb je ecvht mijn toestemming voor nodig?' Zacht lachte ik. 'Als ik daarna de hele avond veel pakkerds van je krijg met veel smakkerds!' Ik grijnsde naar haar en drukte een kusje op haar lippen. 'Laat me alsjeblieft niet te lang wachten, schatje dat je bent.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 11:11

'Het lag waarschijnlijk meer aan de positie van waar uit ik ze bekeek. Vorig jaar stond ik in een muf popcorn hok en het jaar daarvoor moest ik rozen verkopen aan wel erg kleffe koppeltjes.' Lichtjes grinnikte ik bij de herinnering. 'Actie is fine by me, als het ook maar iets van western in zich heeft ben ik tevreden.' Obsessie was zeker geen overdrijving wanneer je het over mij en westerns had. 'Sure, een prima plek.' Glimlachend keek ik om ons heen of ik bekende zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 11:11

'Ik ben zo terug. Het duurt wellicht wat langer, aangezien ik moet huppelen.. Maar ik zal wel snel huppelen.' Grinnikte ik en klauterde wat onhandig de laadbak uit. Half hinkelend en soms wat steunend op mijn voet, liep ik naar Eleanor's auto toe, waar ik voor haar ging staan en mijn armen wijd opende om haar te omhelzen. 'Ik vrees alleen dat ik niet de motorkap opkom met een gekneusde poot, dus ik hoop dat je het niet erg vind om er eventjes af te komen.' Grinnikte ik en keek haar met een glimlach aan. 'Bedankt voor je lieve brief en ik heb echt echt gemist Ellie.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 11:16

'Zoe!' kirde ik toen ze voor me stond en kroop van de motorkap af. Voorzichtig vouwde ik mijn armen rond haar. 'Ik jou ook, hoor! Bedankt trouwens voor de brief. Ik denk dat je er wel mooiere hebt gehad, niet?' Veel betekenend keek ik haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 11:17

'Mijn dag kon echt niet meer stuk. Zelfs niet toen ik erachter kwam dat Liam me een heel stom onbekend liefdesbriefje had gestuurd met een roos.' Ik keek even naar buiten of de creep niet eng naast ons raam stond te hijgen, maar hij was nergens te bekennen. Ik keek om toen ik het geluid van sleutels hoorde. Ik beet enthousiast op mijn lip en keek hem aan. 'O Seb toch,' zei ik en drukte mijn lippen stevig tegen de Zijne aan, tot ik kort moest lachen. 'Ik dacht voor een seconde dat het je autosleutels waren. Ik zat al te bedenken hoe ik je het moest uitleggen als ik hem perongeluk had kapot gereden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitimewo feb 15 2012, 11:22

Ik keek haar even aan en grinnikte. 'Ze waren allebei super mooi, want ze betekenen allebei even veel voor me.' Zei ik oprecht, 'Kijk eens wat ik heb gehad.' Ik stak mijn hand naar haar uit zodat ze de ring kon zien die ik van Dan had gekregen. Het voelde net alsof ik verloofd was ofzo en mijn vriendinnen het goede nieuws vertelde. Het was zo'n raar gevoel. 'Het was zo schattig, hij heeft een deken neergelegd in z'n achterbak, met allemaal kussen en drinken enzo..' Ik giechelde even en nam haar toen weer in mijn armen. 'Ik heb je veels te weinig geknuffeld de afgelopen tijd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De openluchtvoorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De openluchtvoorstelling
Terug naar boven 
Pagina 1 van 19Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: