Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De openluchtvoorstelling

Ga naar beneden 
+8
Sebastiaan
Alicia
Frances
Teoh
Elisa
Zoë
Liam
Igraine
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19
AuteurBericht
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De openluchtvoorstelling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 19 Icon_minitimewo maa 14 2012, 06:52

Ik knikte, licht teleurgesteld, maar herstelde mezelf al snel en glimlachte. 'Prima, ik ga nog paar liedjes doen en als je zin hebt in nog een lied, roep je maar.' Ik knipoogde en sprong weer het podium op. Ik begon weer aan een liedje en zag toen ook Alicia staan met Logan en Frances. Na mijn optreden zou ik haar naar huis brengen. Ik hoopte dat ze nog wel plezier had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De openluchtvoorstelling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 19 Icon_minitimewo maa 14 2012, 10:15

Ik applaudiseerde voor hen beiden en keek Zoe aan. Hierbij moest ik mijn hand al voor mijn mond houden omdat ik echt moest geeuwen. 'Oké, ik ben sfeer verpester, maar ik ben een beetje moe.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 19 Icon_minitimewo maa 14 2012, 10:34

'Dan gaan we toch zo naar huis?' Ik moest eerlijk toegeven dat ik ook niet echt heel veel zin meer had om hier rond te hangen. Teoh en Eleanor zou ik wel complimenteren via een of andere social media en dan konden we gewoon even gezellig samen zijn, Dan en ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 19 Icon_minitimewo maa 14 2012, 10:41

Wat ik haatte aan Teoh: Hij kon nooit eens zijn gedacht zeggen. 'Whatever... Ik zit echt niet op zingen te wachten en zij niet op mij.' Rot dus op. Hierbij liep ik dus verder en kocht me zelfs wat streks. Leekracht die me ging trakteren was al weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 19 Icon_minitimewo maa 14 2012, 21:29

'Een geweldige dag.' antwoordde ik trots en keek weer naar het podium toen Teoh alleen terug verscheen. 'Hoe gaat het met je stamboom?' vroeg ik glimlachend om maar een beetje aan de praat te blijven. Ik had Alicia er al een tijdje niet meer over gehoord, niet dat ik haar nou zo vaak had gezien de laatste tijd, maar toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 19 Icon_minitimedo maa 15 2012, 08:59

'Niet zo goed,' antwoorden ik toen ze over de stamboom begon. 'Ik ben vastgelopen en heb er niet heel veel tijd meer aan besteed, ik ben nu ergens in 1700 geloof ik.' mijn blik ging naar Teoh die weer alleen het podium op liep om vervolgens kort naar Frances te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De openluchtvoorstelling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 19 Icon_minitimevr maa 16 2012, 21:10

Ik glimlachte naar Zoe en knuffelde haar nog een keertje zacht waarna ik een klein kusje op haar lippen plantte en haar hand vast nam. Toen onze vingers zich in elkaar verwikkelde voelde ik de ring en spontaan glimlachte ik terwijl ik met haar naar mijn auto liep.

Tenzij jij hier nog verder wilt; gaan we naar Dans huis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 19 Icon_minitimeza maa 17 2012, 00:14

Vanuit mijn ooghoeken kon ik zien dat zijn gezicht in één grote stralende glimlach veranderde, wat mij ook liet glimlachen. Hand in hand liepen we naar de auto toe, waarna ik op de bijrijdersstoel plaats nam.

- Nope, ik hoef hier niet meer verder. Laten we maar naar Dans huis gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De openluchtvoorstelling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 19 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De openluchtvoorstelling
Terug naar boven 
Pagina 19 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: