Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De openluchtvoorstelling

Ga naar beneden 
+8
Sebastiaan
Alicia
Frances
Teoh
Elisa
Zoë
Liam
Igraine
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 15 2012, 12:20

'Als je als cupido voor de deur had gestaan, denk ik ook niet dat mijn moeder me had laten gaan... Ze is echt heel lief hoor, maar soms ook te beschermend.' Ik lachte even en keek hem daarna met een glimlach aan. Ik was eigenlijk pas een keer naar een openluchtvoorstelling geweest om te helpen achter de kraampjes. Dat was alleen niet echt bevallen, zeker niet omdat ik toen een crush had op een jongen die in de auto voor het kraampje met drinken, waar ik stond, stond. Een hele avond kunnen genieten van je crush met zijn vriendin tijdens een romantische film helpt niet bepaald mee aan een leuke avond. Maar nu moest het wel een leuke avond worden. 'Dat lijkt me wel handig,' lachte ik kort toen ik Dan zijn auto zag staan. Ik klikte mijn gordel los en drukte mijn lippen op die van Teoh. 'Je bent echt geweldig Teoh,' zei ik, volledig gemeend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 15 2012, 12:31

Eigenlijk keek ik over het algemeen films in mijn eentje, voornamelijk als tijdverdrijf. Maar misschien beviel romantische films kijken met Liam wel enorm. 'Je zou je bedreigt kunnen voelen door...' zei ik serieus waarna ik kort nadacht. 'Oke laatmaar, ik geen het op, ik weet niemand waarbij ik meer weg kan zwijmelen dan bij jou.' Ik drukte mijn lippen op die van hem en best kortmaarde vooral speels op zijn lip. Met een glimlach keek ik hem aan. 'Ik heb trouwens vanavond nog een verassing voor je,' verklapte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 15 2012, 18:47

Ikz bekeek de ring even. 'Chique,' maar al snel ging ze verder met haar verhaal. Enkel glimlachte ik bij die woorden. Zoe verdiende iemand die lief voor haar was. Dan leek dat ze zijn hoewel k hem niet moest. 'Wat lief toch. Niet lief van jou aangezien je me enkel jaloers komt maken.' Ik knuffelde haar terug. 'Nogal, maar we gaan binnenkort wel nog eens winkelen of zoiets. Na de volle maan. Hij komt weer en dan voel ik me zo chagerijnig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 15 2012, 18:54

Even lachte ik. 'Sorry Igraine, maar naast jou is mijn auto absoluut mijn grote liefde.' Eeuwen werken loonde soms. Echter dacht ik aan wat ze had gezegd over Liam. Ik kende de man niet en had ook geen idee wat er ooit was gebeurd. Nu leek geen goed moment om het erover te hebben. 'Ik gaf je tien rozen en een mooiere brief dus we hebben een winnaar lijkt me?' zachtjes streelde ik haar bovenbenen en drukte kusjes in haar hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 15 2012, 23:33

'Sorry lieve Ellie.' grinnikte ik en keek haar aan. 'Ik ga gewoon een man voor jou vinde of je het nou wil of iet.' Zei ik serieus. 'Maar ik vrees dat ik weer ga terug hinkelen naar mijn date, anders weet ik niet of ik hem nog date kan noemen daarna.' Grapte ik en omhelsde haar stevig. 'Al er iets is moet je gewoon naar ons toekomen, goed?' Ik drukte een kus op haar wang en hinkkelde onhandig terug naar Dan. 'Oké, ik beb weer helemaal van jou,' Ik hupte de laadbak weer in en kroop onder de deken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 05:11

Ik giechelde zachtjes. 'Mijn winnaar,' fluisterde ik en draaide me een kwart om, zodat ik mijn knieën naast hem had en ik tegen het stuur kon leunen. 'Gelijk heb je, je auto is gaaf. Ik heb niet eens een auto!' Ik leunde tegen het stuur aan, maar veerde op toen ik hem perongeluk liet toeteren
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 07:43

'Maar cupido's zijn van die lieve, kleine, schattige halfnaakte mensjes!' Ik grinnikte en maakte ook mijn eigen riem los, om haar naar me toe te trekken. 'Ik hoop dat het een huilfilm is en jij me dan kan troosten als jet zielig is!' Ik grijnste en drukte mijn lippen op de hare. 'T wordt een leuke avond, dat beloof ik!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 08:04

'Dankje, maar ik ben goed met die bak popcorn en drinken. Straks kom ik misschien wel even als ik nog blijf voor het feest. Een man? Succes ermee.' Ik knuffelde haar even waarna ze weer weg was en ik weer plaats nam op de moterkap. Starend naar de sterren die op waren gekomen. Ik had ook altijd pech. Geen zelfmedelijden, maar de waarheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 08:12

Meteen toen ze weer bij mij was, legde ik de iPod aan de kant en nam haar weer in mijn armen. 'Maak me maar niet al te enthousiast.' Zacht drukte ik even mijn lippen op haar. 'Welke film gingen ze eigenlijk draaien?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 08:15

'Ik heb geen idee,' Zei ik eerlijk en keek hem aan. 'Dit keer gaan we hem wel kijken,' Zei ik met een grijns rond mijn mond. 'Ja, dat zeggen we altijd.. Maar dit keer doen het we ook echt.' Ik stak mijn hand uit en keek hem aan. 'Beloofd?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 09:57

Ik barste het uit van het lachen toen ze tegen het stuur aankwam hoewel ik ook geschrokken was. 'Zo gaat het gerucht van Mevrouw Green en Menee Vaugh hebben een relatie met elkaar naar dat we in een auto pikt gespot zijn. Ik heb de jongens horen oraten van de ochtend toen ik nog een turnles moest geven... Sommige kicken echt wel op je, weet je.' Weer trok ik haar naar me toe en beroerde haar lippen. 'Ik ben helemaal jou winnaar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 10:05

Ik moest ook lachen en leunde tegen hem aan. 'Weer een excuus om dicht bij je te zijn.' Ik sloeg mijn armen om hem heen en hield mijn hoofd schuin, terwijl ik glimlachte. 'Echt waar? Vandaar dat ze zo rustig bij mijn les zijn. Je moest eens weten wat een vuile blikken ik van ongeveer alle meisjes krijg vanaf het moment dat je op school kwam en de roddels begonnen.' Ik giechelde even, en streek daarna zachtjes met mijn lippen over de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 10:07

'Maar... Maar...' Ik keek haar met een pruillioje aan. Natuurlijk gespeeld. 'Ik beloof helemaal niks. Je bent te mooi om af te blijven.' Ik vond dat ze er beeldig uit zag vandaag. Zacht drukte ik een paar kusjes op haar wang. 'Stiekem weet je dat je dit wilt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 10:12

Even grijnsde ik naar haar. 'De meisjes die me ongelofelijk knap vinden zijn dan gek. Er zijn zoveel knullen bij ons op school... Daarbij val ik op sexy leerkrachten met een prachtig lichaam.' Ze was zo perfect. Mijn handen streelde over haar schouders en aorgde dat ik haar kon kussen op haar zachte lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 10:16

'Die meiden hebben juist vreselijk gelijk, want je bent ongelofelijk knap, maar aan de andere kant hoop ik dat ze snel echter al de knullen aangaan, want eigenlijk wil ik je helemaal voor mezelf.' Bij die woorden drukte ik me stevig tegen hem aan en kuste zijn lippen begerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 10:19

Mijn lippen kuste die van haar en al snel voerde onze tongen een tango of salsa. Vurig en heerlijk. Zacht streelde ik over haar haren zodat ik nergens in zijn blijven klitten met mijn vingers. 'Igraine, je moet je daarover niet druk maken hoor. Anders hou ik ze wel weg.' Even liet ik mijn taden zien. De vlijmscherpe kwamen zosnel dat ze al weer wegwaren waarna ik haar weer verder kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 10:23

Mijn handen gleden van zijn nek naar zijn borst en bleven daar gedurende de heerlijke kus liggen. Ik keek hem gerustgesteld aan en lachte toen. 'Dat geloof ik zeker,' fluisterde ik in zijn oor en drukte daarna een kus op zijn slaap. Zijn tanden lieten me er weer aan herinneren dat we vampieren, maar hoe pijnlijk dat in andere situaties was geweest, vond ik het nu helemaal niet erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 10:34

'Heel stiekem misschien wel.' Zei ik en kuste hem. Toen ik mijn lippen van die van hem afhaalde, schudde ik lachend mijn hoofd en keek ik naar het nog steeds zwarte doek. Die mensen mochten ook wel eens een keertje opschieten. Het zou half 8 beginnen. Het was kwart over 8 en nog steeds zaten we er. Zonder film. Ach - het was niet dat ik het zo erg vond. Een koude rilling liep over mijn rug heen, waarna ik dicht tegen hem aan kroop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 10:46

Mopperend liep ik over het veld met mijn handen in mijn zakken gestoken. Toen de gemeente had gevraagd of ik wilde helpen dit jaar, had ik 'ja' gezegd, simpelweg omdat ik misschien dacht Igraine mee te vragen. Maar nu was ik hier alleen omdat Igraine al een date had en daar kwam nog boven op dat ze mijn hulp helemaal niet nodig bleken te hebben. Ik was hier dus voor niets gekomen. Daarom had ik dus maar besloten om de eerste de beste auto te vinden waar geen klef stelletje in zat en te vragen of ik er bij mocht zitten. Ik kon het altijd proberen toch? Ik benaderde dan ook, zonder verwachtingen, onschuldig glimlachend een meisje dat alleen op haar auto zat. 'Is hier nog een plekje vrij?' vroeg ik vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 10:47

'Maar, dan moet ik huilen,' ik pruilde even, maar keek hem daarna weer met een glimlach aan. Ik huilde eigenlijk best snel wat films betreft, ik was ook snel bang met films. Ik glimlachte breed bij zijn laatste woorden en gaf hem een kus. 'Dat sowieso,'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 10:48

Hoe haar topje van haar neus tegen mijn huid drukte, zorgde ervoor dat ik me magisch voelde. Alweer. Een relatie leek dustoch weer niet zo gek. Niet langer wist ik wat te zeggen. Ik deed mijn stoel wat naar achteren zodat ik meer lag en zij boven op zat. 'Ik hou van je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 10:51

Ik schrok op van de mannenstem, maar toen ik op keek zag ik een jongeman voor me staan die een knap gezicht had. Hij zag er aardig en lief uit en herkenbaar, maar ik wist niet van waar. 'Hoe zielig het ook mag klinken, maar ja, er is hier wel nog een plekje.' Ik gebaarde naast me op de moterkap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 10:55

Ik keek haar aan en merkte hoe ze rilde. 'Je kan altijd mijn jas krijgen of warme chocomelk.' Een atm sloeg ik meer rond haar en hield mijn hoofd tegen dat van haar. 'Pijn aan je voetje trouwens?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 10:55

Ik werkte met mijn lippen een weg van zijn slaap naar zijn lippen. Ik hield me goed aan hem vast toen hij naar achteren ging met zijn stoel en kon nu dus ook wat gemakkelijker zitten. Ik voelde een fijne stroom warmte door mijn lichaam trekken toen hij de woorden zei en legde mijn hoofd op zijn borst. 'Ik ook van jou.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 16 2012, 10:58

Weer een kusje tegen haar kruin. Bij het aanraken van haar lichaam met mijn lippen kreeg ik een fijne smaak. Ze was zacht. Ongelofelijk zacht huidje. Ik sloot mijn ogen en genoot van dit; van ons. 'Ik hou van ons.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De openluchtvoorstelling
Terug naar boven 
Pagina 2 van 19Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 19  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: