Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De openluchtvoorstelling

Ga naar beneden 
+8
Sebastiaan
Alicia
Frances
Teoh
Elisa
Zoë
Liam
Igraine
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Volgende
AuteurBericht
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimema maa 12 2012, 06:11

Eenmaal Teoh begon zette ik in met mijn accoustische gitaar. Hij klonk speciaal, niet doorsnee en zingen zelf sierde hem gewoon. Hij was goed en dat kon je niet ontkennen. Even keek ik naar mijn handen, maar dit was een van de weinige liedjes die ik echt in mijn vingers had. Ik hield van de strofe die ik had. Gewoon omdat ik deze toepasselijk vond voor mij. Even sloot ik mijn ogen. 'I drove for miles and miles, And wound up at your door.' Mijn stem klonk anderser als ik zong en besefte zelf dat ik een emotioneel mens was. 'I've had you so many times but somehow I want more,' Hierbij keek ik weer Teoh aan. We zongen voor een groep mensen, een heleboel mensen, maar zingen vond ik ergens persoonlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimema maa 12 2012, 06:15

Enkel glimlachte ik, maar eenmaal Teoh begon, drukte ik een kusje op haar neus. Dankzij dat ik niet gevolgd had en nu tot de verrassing kwam dat Eleanor met hem op het podium stond, viel mijn mond open. 'Ik wist niet dat ze kon zingen. Of zelfs dat die twee nog contaxt hadden.' Ik dacht echter dat het op drama stond aangezien hij nu Alicia had en zij hield van winnen. Ellie zag dingen altijd in overtrokken drama. Een geniepig mens. Toch hield ik van deze versie. Teoh zijn stem was altijd zo warm en aangenaam en als ik een vrouw was dan zou ik snappen hoe meiden zo op hem kickte. Zachtjes kuste ik Zoë op haar wang. 'Beauty queen,'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimema maa 12 2012, 06:21

Mijn wenkbrauwen gingen aangenaam verrast omhoog toen ze begon te zingen en ik moest opletten dat ik geen valse noten ging spelen. Ik kon echt niets anders dan blij lachen en ademloos naar haar luisteren. Ik wist echt niet dat ze zo goed kon zingen! 'I don't mind spending everyday, out on your corner in the pouring rain,' zong ik samen met haar en keek haar glimlachend aan. Ze had soms zo'n heerlijk rauw randje om haar stem. 'Look for the girl with the broken smile, ask her if she wants to stay awhile.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimema maa 12 2012, 06:23

'Dat ze kon zingen wist ik wel, maar dat ze nog contact hebben... Nee daar was ik me ook niet echt van bewust.' Gaf ik toe en keek hem even aan. 'Ze klinken wel leuk samen, vind je ook niet?' Vroeg ik hem en glimlachte toen hij me een kusje op m'n neus gaf. Eenmaal in het liedje genoot ik ervan, tuurlijk had ik Teoh en Eleanor horen zingen, maar dan afzonderlijk van elkaar. Zo samen klonken ze.. Bijzonder. Een bepaalde ondertoon die ze beide bezaten sierde het nummer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimema maa 12 2012, 07:30

Censord


Laatst aangepast door Sebastiaan op ma maa 12 2012, 07:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimema maa 12 2012, 07:32

Enkel glimlachte ik kort over terug, maar concentreerde me op mijn stem. Ik wist dat hij me nog nooit had zien of horen zingen. 'And she will be loved, and she will be loved.' Mijn stem klonk zoeter bij deze woorden. Een droevig liefdeslied dat heerlijke gevoelens opriep. Ik haalde mijn mond weer weg bij de microfoon en keek even naar hem om hem bemoedigend te glimlachen. Weer was dit zijn stukje waarna ik even in het volk keek. Vond Logan en Zoë beiden met hun geliefde. Eigenlijk was dat nog het mooiste van het allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimema maa 12 2012, 07:39

Ook keek ik even het publiek in, waar ik Danny en Zoe zag staan. Ik knipoogde even naar ze en zong toen verder. 'Tap on my window knock on my door, I want to make you feel beautiful.' Het was zo fijn om weer iets samen met Eleanor te doen, want als ik heel heerlijk was, miste ik haar echt heel erg. 'I know I tend to get so insecure, it doesn't matter... anymore.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimema maa 12 2012, 07:58

'Dat had ik dus ook niet zien aankomen. Ze klinken enkel leuk samen.' Op de nadruk te leggen dat ze in geen andere mogelijke manier bij elkaar zouden kunnen passen. Daarbij vond ik Alicia en Teoh nu eens echt schattig. Ja, ik dacht dat iemand anders daadwerkelijk schattig kon zijn buiten mijn lieve vriendinnetje. Een mooie prestatie als je het mij vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimema maa 12 2012, 08:04

Ik keek enkel hem weer aan bij die woorden en besefte dat mijn tekst eraan kwam. Deze woorden waren best hard ergens vond ik en passend bij mijn gevoelens. 'It's not always rainbows and butterflies, it's compromise that moves us along, yeah... My heart is full and my door's always open. You can come anytime you wa-a-a-ant.' Hierbij keek ik weer even naar de mensen, maar al snel brachten mijn ogen me weer bij Teoh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimema maa 12 2012, 08:06

Ik lachte om zijn opmerking toen ik de achterliggende gedachte doorkreeg, maar besloot er verder niets over te zeggen. In tegendeel ging ik dichter tegen hem aanstaan en sloeg ik mijn hand om zijn middel heen, toen Teoh naar ons knipoogde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimema maa 12 2012, 08:45

Ik glimlachte kort naar Logan, 'ik geloof het wel,' ik draaide me meer naar het podium toen Teoh begon te praten. Toen hij begon over een duet had ik er nog niet echt bij stil gestaan dat ik me eraan zou kunnen ergeren, maar toen ik besefte dat Eleanor het podium opliep voelde het als het als een behoorlijke steek in mijn zij. In een poging dat te verbergen beet ik kort om mijn tong waarna ik de glimlach die de hele avond al op mijn gezicht had gestaan weer te voorschrijn haalde. Waarschijnlijk had me het ook niet geboeid als iemand anders op het podium was komen staan, waarom moest het nou weer Eleanor zijn? De Eleanor die blijkbaar een enorm hekel aan me had. De bloed mooie Eleanor die met Teoh had staan zoenen met halloween, waarover een hoop roddels de ronde hadden gedaan met betrekking tot Teoh en de Eleanor die Teoh had gerekend tot een perfect leventje. Ik merkte aan mezelf dat het misschien een beetje lullig was, maar het liefst had ik nu iets laten omvallen of in de fik laten vliegen, al was het maar om het alleen maar te onderbreken. Het jammere was nog dat ze nog kon zingen ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimema maa 12 2012, 08:54

Ik keek naar haar terug en begon na ons refrein weer aan mijn eigen stuk. 'I know that goodbye means nothing at all, comes back and begs me to catch her every time she falls.' Ik keek naar de voorkant van het podium en zag Alicia staan. Ik knipoogde ook even naar haar en keek toen opnieuw neer Eleanor. Het was bijna onvermijdelijke om niet aan Halloween te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimema maa 12 2012, 10:22

Ik had een duim naar Teoh opgestoken bij de knipoog als reactie dat het geweldig klonk en het ook was. Toch had Zoë weer mijn aandacht. 'Weetje, triest liedje ergens, maar aan de andere kant zo good-feeling. Of komt dat enkel door jou?' Plagend keek ik haar aan voorzover dat ging en kuste haar weer speels op de lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimema maa 12 2012, 10:36

Weer keek ik hem aan en wist dat hij dacht aan Halloween. Stiekem deed ik dit ook. Het was heerlijk om eraan te denken hoe hij me uit het niets in zijn armen had genomen en me had gekust. Ergens zo lief, maar ook niet standaard. Het jammere was dan weer dat hij alcohol ophad en opeens de gevoelens van dit liedje bij me verdwenen. Het was slechts een ingeprint beeld. Even keek ik naar Alicia en toen weer naar Teoh. Het was een mooi stel... Ik gaf haar een blik dat ze moest relaxen. 'Tap on my window knock on my door,I want to make you feel beautiful.' Mijn stem stierf wat meer weg waarna nog een keer het refrein volgde. 'I don't mind spending everyday, out on your corner in the pouring rain... Try so hard to say goodbye,' Met deze woorden zacht en breekbaar eindigde ik het liedje samen met Teoh en keek hem aan. Het lint van de gitaar ging van mijn hals af. Klaar om op te staan en weg te lopen van dit gedoe. Ik had dorst gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimema maa 12 2012, 11:16

'Beide.' Gaf ik als antwoord en keek hem aan. 'Het komt gewoon omdat we hier samen zijn, en sfeer muziek kan natuurlijk nooit kwaad.' Ik draaide me naar hem toe en liet mijn hoofd tegen zijn borstkas leunen, waarna ik hem een klein kusje op zijn kaaklijn gaf. Plots realiseerde ik me weer dat hij veel groter was dan dat ik was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimedi maa 13 2012, 02:33

Na het lied glimlachte ik naar Eleanor en stond op. 'En een applaus voor de geweldige Eleanor Greenheart!' Zelf klapte ik mee, en zag toen ook dat ze de gitaar afdeed. 'Paar minuten pauze,' riep ik opnieuw door de microfoon en liep snel achter Eleanor aan. 'Je was echt geweldig Ellie, ik wist helemaal niet dat je zo mooi kon zingen!' Ik boog een stukje voorover en legde mijn handen over elkaar heen. 'Please, sing another song with me!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimedi maa 13 2012, 05:27

Ik haalde mijn schouders op terwijl ik me omdraaide. Dat had ik wel nog een paar keer moeten horen. Daarbij klonk het zo goed omdat we het samen hadden gezongen. Apart had het niet zo geklonken. Enkel wou ik geen liedje meer doen. 'Misschien,' mompelde ik terwijl ik verder liep naar het drinkkraampje. 'Alleen klink je ook wel goed.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimedi maa 13 2012, 06:37

Ik leunde wat tegen Logan aan en glimlacht nog eens naar Alicia toen Teoh het podium op kwam, toen Eleanor er bij kwam had ik moeite mijn glimlach te behouden, maar het lukte. Ik snapte niet wat ze daar uberhaupt deed en ik vond het vervelend voor Alicia. Hoewel dit natuurlijk niet meteen jaloezie op zou moeten wekken, maar toch.. Na hun optreden kon ik niet anders dan toegeven dat ze erg goed waren, beter dan mijn verwachtingen. 'Die Teoh, hij wordt steeds beter niet?' Ik richtte me enthousiast op Alicia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimedi maa 13 2012, 07:10

Ik glimlachte oprecht toen Teoh naar me knipoogde. Ik ving de blik op van Eleanor, maar ik kon niet een twee drie vergeten wat ik had gezien en wat ze had gezegd. Het sommige mensen zijn geen mensen stuk was sowieso iets dat was blijven hangen. Ik klapte met wat mensen mee na hun optreden, maar stopte ook weer vrij snel. De enthousiaste woorden van Frances drongen een beetje langzaam naar binnen en wist er een oprechte glimlach uit te krijgen. 'Ja,' zei ik enkel. Er kwam een opmerking in mijn hoofd op, maar ik kon het niet maken om die hardop uit te spreken, sowieso was het een beetje lullig om te denken. Hoewel er hier en daar al wel gegrapt werd over het voorval op het gala vond ik het lullig on te zeggen dat het helpt als je niet door gillende mensen wordt onderbroken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimedi maa 13 2012, 07:40

Ik glimlachte breed toen ik Eleanor ook het podium op zag lopen. Ik probeerde haar blik te vangen, om even naar haar te kunnen glimlachen, maar ze leek helemaal in het lied op te gaan. En het was werkelijk prachtig, ze kon zo mooi zingen! En Teoh was ook een beste zanger, dus samen klonken ze echt geweldig. 'Hij wordt echt steeds beter,' zei ik, toch lichtjes jaloers dat Teoh zoveel dingen kon, zonder zich ook maar te schamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimedi maa 13 2012, 08:05

Fronzend keek ik naar Alicia die een beetje afwezig tussen de massa stond. Ik probeerde haar aura te lezen, maar dat was moeilijk met zo veel man om haar heen, dus ging ik maar op mijn intuïtie af. Ik gaf Alicia een vriendelijk kneepje in haar schouder en glimlachte zwakjes naar haar. 'Hij is hier met jou, niet met haar.' Misschien zat ik er wel helemaal naast met wat ze dacht, maar ik moest wat. Ongemakkelijk keek ik even om naar Logan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimedi maa 13 2012, 08:19

Ik knikte maar een beetje om Frances' woorden tegen Alicia. Zelf snapte ik totaal niet wat Alicia nog bij die gast deed, ik kende hem nu al een tijdje, en zag hem altijd met iedereen vriendschappelijk omgaan. Ik legde mijn hand op Frances' schouder en glimlachte gerust naar Alicia. 'Hij komt zo wel, en tot die tijd blijf je maar even bij ons.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimedi maa 13 2012, 08:40

Er verscheen een oprechte glimlach op mijn gezicht bij Frances' woorden waarbij ik haar aan keek. 'Weet ik,' zei ik, wat ik ergens ook wel wist. 'Ik heb het nou eenmaal niet zo op Eleanor.' Ik keek even naar Logan en Frances en glimlachte naar hun beide. Het was lief dat ze er iets over zeiden, maar ergens voelde ik me ook wel betrapt dat ze het hadden gemerkt en probeerden ik het te verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimedi maa 13 2012, 10:05

Ik was blij dat Logan me bij stond en ik was stiekem vooral ook blij dat Alicia het met me eens was over Eleanor. Ik ging er echter niet op in, omdat ik wist dat Logan haar graag mocht. 'En wat heeft Teoh vandaag allemaal voor je geregeld?' vroeg ik om van onderwerp te veranderen. Valentijnsdag was daar een goede optie voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitimedi maa 13 2012, 11:37

'Hij had een hele lieve brief geschreven,' glimlachte ik. Bij de gedachte aan de brief merkte ik aan mezelf dat ik het ineens minder erg vond dat Eleanor net een duet met Teoh gedaan had. Ook was ik blij dat Frances het onderwerp veranderde. 'En wat heeft Logan aan jou gegeven?' vroeg ik waarbij ik hen beide vragend aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 18 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De openluchtvoorstelling
Terug naar boven 
Pagina 18 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: