Aantal berichten : 1216 Geboortedatum : 17-02-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling zo maa 11 2012, 07:35
'Zo flauw, ik word om de haverklap knal rood,' zuchtte ik. Ik glimlachte, 'Ik ga echt het podium niet op,' lachte ik 'Maar The Script, dan heb je in ieder geval een goede muzieksmaak,' Ik nam de laatste hap van mijn hotdog en keek toen even rond op zoek naar Danny of Frances. 'Ik denk niet dat Danny erop zit te wachten dat ik hem en Zoë stoor, en Frances en Logan zitten er waarschijnlijk ook niet op te wachten, ik overleef het wel om even alleen te staan,' ik drukte mijn lippen kort tegen zijn wang, 'bovendien kan ik dan naar jou staren,'
Frances
Aantal berichten : 929 Geboortedatum : 22-12-93 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling zo maa 11 2012, 07:37
'Als ik dan maar naar de verwachtingen op kan leven.' zei ik droogjes. 'Ik val nogal in het niet als je me gaat vergelijken met al die geweldige vrouwen als mijn moeder en oma en jouw moeder.' Ik grinnikte en schudde lichtjes mijn hoofd. 'Oh, dat lukt vast wel, je hoeft niet naar de andere kant van de wereld te reizen.' Glimlachend keek ik naar hem op, ik gunde het hem van harte dat hij zijn moeder zou kunnen bezoeken.
Teoh
Aantal berichten : 1291 Geboortedatum : 10-12-92 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling zo maa 11 2012, 07:42
Ik drukte nog een kus op haar wang en liep achterom naar het podium toe. 'Ik heb ook een goede muzieksmaak,' lachte ik. 'En ga mensen zoeken jij!' Ik grinnikte en liep het podium op, waar ik mijn keyboard plaatste en wat noten indrukte om eveneens de aandacht te trekken en de muziek te controleren. Ik was van plan Nothing te zingen of Breakeven van the Script, het waren mijn lievelingsliedjes van hun.
Logan
Aantal berichten : 667 Geboortedatum : 24-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling zo maa 11 2012, 07:46
Ik pakte een pluk haar van haar vast en draaide hem zachtjes om mijn vinger heen. 'Gekkie, je overstijgt juist haar verwachtingen,' zei ik zachtjes en keek haar aan. 'Je bent zo lief en leuk, Frankie, mijn ouders zullen niet weten wat ze zien.' Ik drukte een kusje op haar lippen. 'Ik zal het met mijn vader bespreken, maar ik wil de komende tijd niet van je weg.'
Alicia
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling zo maa 11 2012, 07:57
Ik keek hem even met een glimlach aan terwijl hij het podium op ging en liep weer terug om vooraan tegen het podium te leunen. Mijn ogen gingen kort over het veld heen en mijn oog viel kort op Daniël die bij een groepje voetballers stond met Zoë, om vervolgens over te gaan naar Logan en Frances die er samen ongelofelijk schattig uitzagen op een boomstronk. Ik bleef hier wel staan, dat leek me een stuk verstandiger.
Frances
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling zo maa 11 2012, 08:01
Ik rolde grinnikend met mijn ogen. 'Natuurlijk Logan, dat zal wel.' Grijnzend gaf ik hem een kus terug. 'Dan ga ik toch gewoon mee?' stelde ik niet erg serieus voor en stond vervolgens op, omdat ik Teoh zojuist het podium op had zien lopen. 'Ga je mee Alicia zoeken om naar Teoh te luisteren?' Glimlachend draaide ik me naar hem om en pakte zijn hand alvast met de bedoeling om hem overeind te trekken.
Logan
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling zo maa 11 2012, 08:05
Ik kneep plagerig, maar zachtjes in haar wang en grinnikte. 'Dat zal wel? Het is zo!' Even keek ik haar bedenkelijk aan, maar glimlachte toen breed. 'Ik vind het een goed plan! Daar is het warm en heerlijk en gaan we lekker op het strand liggen.' Ik keek even naar het podium en fronste. Die gast had echt een aandacht tekort soms. 'Prima hoor,' glimlachte ik en nam haar mee naar Alicia.
Daniël
Aantal berichten : 972 Geboortedatum : 30-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling zo maa 11 2012, 08:06
Ik nam Zoë in mijn armen en lachte even om nog een grapje dat gemaakt werd. 'Zie jullie bij de wedstrijd jongens,' Zacht drukte ik een kusje op haar wang en nam haar mee naar de dansvloer. 'Ik was al ongerust, lieve Zoë.' Hierbij drukte ik mijn lippen op de hare en begon te bewegen.
Zoë
Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling zo maa 11 2012, 08:09
Mijn armen sloeg ik om zijn nek heen, waarna ik zachtjes met mijn lippen langs de zijne streek. 'Sorry,' Verontschuldigde ik me nogmaals en gaf hem kort een kus op zijn lippen. 'Ik heb Ellie de laatste tijd een beetje verwaarloosd, maar het is er nu nog steeds niet beter op geworden vrees ik, maar laten we het daar niet over hebben.' Achter ons klonken de eerste tonen van de muziek, waarna ik zacht begon te lachen. 'Kort Teoh weer aan hoor, met z'n one-mans-band.'
Frances
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling zo maa 11 2012, 08:16
'Dat is dan een deal, maar ik moet je waarschuwen dat ik nul ervaring met reizen heb. Ik ben nooit verder dan 8 uur rijden hier vandaan geweest en dat was voor school.' Ik had zijn hand vast gepakt en zwaaide naar Alicia die voor bij het podium stond. 'Hoi!' Opgewekt ging ik naast haar staan en keek even om naar Logan.
Alicia
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling zo maa 11 2012, 08:30
Ik glimlachte toen Frances zwaaiden en opgewekt naast me kwam staan. 'Hey,' mijn ogen gingen even naar Logan, maar kwamen daarna weer op Frances. 'Leuke avond zo te zien?' ze zagen er alle twee uit alsof ze een geweldige avond hadden.
Logan
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling zo maa 11 2012, 08:37
'Dan gaan we zorgen dat je ervaring gaat krijgen, want ik ben van plan om je naar nog mooiere plekken te brengen,' glimlachte ik en zag Alicia staan. 'Hey Alicia,' glimlachte ik en sloeg van achteren mijn armen om Frances heen. Ik kon helemaal vrolijk worden, alleen maar door Frances' lach. 'Heeft Teoh je laten zitten?' vroeg ik plagerig, maar goed bedoeld.
Laatst aangepast door Logan op di maa 13 2012, 03:37; in totaal 1 keer bewerkt
Daniël
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling zo maa 11 2012, 10:32
Ik keek haar met een triestige glimlach aan. 'Eleanor heeft gewoon een dipje en ze heeft je nodig, Zoë. Ze weet dat ze op je kan rekenen omdat jij haar niet zomaar laat vallen zoals vele mensen wel doen. Net hetzelfde geld voor Teoh... Je bent een geweldige zus, stiefzus, voor hem. Maar ik zal mijn mondje houden voor wel geweldige vriendinnetje.' Weer drukte ik een kusje op haar lippen en keek daarna met een grijns naar het podium dat ook weer niet veel voorstelde. 'Hij is echt wel goed.'
Zoë
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling zo maa 11 2012, 10:42
'Misschien wel ja..' Zei ik en keek hem even aan. 'Zullen we nadat Teoh zijn ding heeft gedaan naar jou toe gaan?' Stelde ik voor en danste nog lichtjes, terwijl ik met een half oog naar Teoh keek. 'Anders blijft er helemaal niets van de avond over,' Ik had gewoon zin om samen met hem te zijn en niet de halve school bovenop ons te hebben. Zacht kuste ik hem en keek hem vervolgens aan. 'Alleen als jij ook wilt hoor, we kunnen ook gewoon nog blijven als je wilt..'
Daniël
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling zo maa 11 2012, 10:47
Ik keek van het podium naar haar en streelde wat haar weg. Hierbij kuste ik haar bitterzoet terug. 'Nee, ik wil niet echt persé blijven. Dit is Valentijn. Onze dag. Als ik maar bij jou ben.' Weer danste ik verder en liet haar een rondje draaien waarna ik haar weer stevig in mijn armen sloot. Een glimlach sierde mijn lippen terwijl mijn neus tegen die van haar kwam.
Zoë
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling zo maa 11 2012, 11:04
Een glimlach verscheen rond mijn gelaatstrekken, waarna ik me naar het kleine podium toe draaide. 'Ben benieuwd wat ie nu weer gaat opvoeren.' Lachte ik en ging tegen Daniël aanstaan. Ik voelde hoe een speelse tinteling zich over mijn maag verspreidde. Nog steeds had ik dat gevoel als ik zo bij hem was en me ineens realiseerde hoe blij ik moest zijn.
Daniël
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling ma maa 12 2012, 04:18
Zacht drukte ik mijn lippen op haar wang. 'Ik ook.' Hierbij streelde ik zachtjes haar heupen. 'Ik hou van je,' fluisterde ik in haar oor. Met een glimlach keek ik haar aan.
Zoë
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling ma maa 12 2012, 04:45
Vanuit mijn ooghoeken keek ik hem aan en glimlachte. 'En ik van jou.' Zei ik liefelijk en liet mijn hoofd tegen zijn schouder rusten.
- wauw. ik ben inspiratieloos.. Sorry daarvoor XD
Teoh
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling ma maa 12 2012, 05:04
Ik pakte een rondgeslingerde fles drank van de grond en nam een flinke slok. Ik veegde mijn hand af en pakte de microfoon. Ik begon mijn beginpraatje, de introductie van Teoh And I. 'Maar, het voelt altijd zo alleen en stilletjes op het podium. Enige vrijwiliggers voor een duetje?' Ik grijnste uitdagend het veld op en pingelde wat verder op mijn keyboard, afwachtend.
Eleanor
Aantal berichten : 988 Geboortedatum : 20-04-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling ma maa 12 2012, 05:08
Al snel hield iemand mijn hand in de lucht. Van je teamgenoten moest je het hebben. Ik glimlachte enkel onschuldig naar Teoh. Alsof hij er stond op te springen om te zingen met mij. Ik kon zingen vond ik zelf. Altijd ingeweest om de miste uitdagingen. Fotografie, tekenen of schilderen, zingen of cheerleaden. Ik kon het. Puur omdat ik het wilde kunnen. Die filosofie hielp.
Teoh
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling ma maa 12 2012, 05:10
Ik glimlachte breed toen Eleanor haar hand opstak en sprong dan ook snel van het podium af. Ik rende snel naar haar toe en pakte haar hand vast, zodat ik haar mee naar het podium kon nemen. 'Oké, Ellie, ik heb alleen geen idee wélk lied, dus heb jij nog snelle inspiratie?' Ik tilde haar het podium op en trok mezelf er daarna ook op, om een tweede microfoon te pakken.
Eleanor
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling ma maa 12 2012, 05:23
Ik liet me optillen, maar had er echt wel zelf opgeraakt. Ik nam de gitaar vast die er lag. 'Ik kan She Will Be Loved spelen op deze. En het is een prachtig liedje.' Even keek ik om mijn schouder. Opeens leken er hier zoveel mensen. Hierna keek ik naar Teoh. 'Wat denk jij?'
Teoh
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling ma maa 12 2012, 05:24
Ik grijnste en pakte ook een gitaar. Ik stemde hem kort en knikte daarna. 'Ken ik ook en vind hem ook super. Zullen we hem maar doen?' Ik zag haar blik naar het publiek en glimlachte opnieuw. 'Niet schrikken als ze opeens beginnen te gillen of schreeuwen, doen ze weleens vaker.' Ik knipoogde kort en ging op een stoel zitten. 'Break a leg, Ellie.'
Eleanor
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling ma maa 12 2012, 05:32
'Shut the fuck up, Teoh. Als cheerleader heb ik genoeg ervaring met schreeuwende mensen.' Hierbij ging ik zitten op de kruk en deed mijn kleedje beter. 'Als je deze verkloot, serieus dan vermoord ik je.' Met een grijns voegde ik deze er aantoe. Serieus, het was mijn favoriete liedje en sloeg een paar noten aan. 'Ga je gang.'
Teoh
Onderwerp: Re: De openluchtvoorstelling ma maa 12 2012, 05:41
Spontaan moest ik weer glimlachen. Ik mocht haar humor echt heel graag. Even wees ik met mijn vinger naar haar. 'Zet me niet voor gek, Greenheart!' Ik sloeg de eerste noten aan, glimlachte nog een keertje tegen haar en begon te zingen. Het ging echt hartstikke goed en toen voor mijn gevoel Eleanors stukje kwam, stopte ik en keek haar afwachtend en nieuwsgierig aan.