Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

De openluchtvoorstelling

Ga naar beneden 
+8
Sebastiaan
Alicia
Frances
Teoh
Elisa
Zoë
Liam
Igraine
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Sebastiaan

Sebastiaan

Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimeza maa 03 2012, 12:48

Na even zacht over haar achterwerk te strelen liet ik mijn handen gevangen nemen door haar. 'Je had niets te willen,' bromde ik speels. 'Hoe kan ik ooit anders? Het gaat hier om jou. Mijn Igraine Green.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine

Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimeza maa 03 2012, 20:43

Een speelse lach ontsnapte mijn mond en ik drukte een kus op zijn lippen. 'Dus ik heb niets te willen?' zei io met dezelfde zware stem als hij, maar vervolgde met de mijne: 'Ik kijk er nu dan al naar uit.'. Bij zijn andere woorden wist ik zeker dat, als ik nu een mens was geweest, heel erg rood geworden zou worden, omdat zijn woorden zo ophemelend en lief waren. 'Jouw Iggie,' giechelde ik.
Arthur

Arthur

Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimeza maa 03 2012, 21:50

Lachend knikte ik. 'Oke, dat is dan afgesproken, dan ga ik nu alvast een heerlijke cola voor je halen.' Glimlachend liep ik naar de plek waar drank gekocht kon worden en bestelde twee cola's. Terwijl mijn bestelling gevuld werd keek ik naar Eleanor en de groep leerlingen die ik wel herkende van school. Ik vond het niet erg om met een leerling wat te doen, maar ik voelde me meestal ongewoon ongemakkelijk wanneer ik de enige oudere en leraar was tussen een groep leerlingen. Ik wachtte dus ook langer dan nodig.
Frances

Frances

Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimeza maa 03 2012, 21:55

'Zolang jij wil Logan, het maakt mij niet zo veel uit.' Ik glimlachte naar hem toen ik hoorde dat Eleanor naar hem terug riep. Vragend keek ik even naar Logan en vervolgens wierp ik een blik over mijn schouder naar Eleanor. Ik had geen idee dat ze elkaar kenden of dat ze uberhaupt zo met elkaar om gingen. 'Wil je even naar der toe?' vroeg ik beleefd, maar ik hoopte dat hij nee zou zeggen, alhoewel dat ongelooflijk egoïstisch was.
Logan

Logan

Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimeza maa 03 2012, 22:24

'Ach, we gaan wel even, het lijkt me ondanks de setting van het feest wel gezellig.' Ik glimlachte breed toen Ellie me terug groette en keek even verbaasd in het ook verbaasde gezicht van Frances. 'We hebben veel gemeen, Ellie en ik,' legde ik met een grijns uit en schudde daarna mijn hoofd. Eleanor was al weggelopen. 'Ik zie haar zometeen nog wel.'
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimeza maa 03 2012, 22:39

Met een zwakke glimalch knikte ik naar Logan. Het zou best zijn dat ze veel gemeen hadden, maar ik had het nog steeds niet zo op haar. Toen Logan niet keek, liet ik mijn blik nog een keer in Eleanor's richting glijden. Ik zou proberen haar een kans te geven, maar niet omdat ik haar zo graag mocht. Glimlachend keek ik weer op naar Logan en drukte een kus op zijn wang. Ik bewonderde hem erom dat hij iedereen een kans kon geven.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimeza maa 03 2012, 22:47

Ik grinnikte zachtjes om haar immitatie en draaide haar een keer rond waarna ik haar tegen mijn borstkas drukte. Mijn lippen drukte een kort kusje op de hare. 'Even niet, nee.' Nog een kusje. 'Mijn Iggie, helemaal van mij.' Dit kwam er plagend uit, maar ik drukte al snel mijn lippen meer hongerig op de hare. Ik kon er niets aan doen, hoewel ik haar zacht probeerde te zoenen.
Logan

Logan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimeza maa 03 2012, 22:52

Ik keek even naar Frances' uitdrukking, die niet bepaald enthousiast stond. Ik herinnerde me de woorden van Eleanor, dat ze elkaar niet echt mochten. Het was jammer, omdat ze beiden zulke leuke meiden waren. Even fronste ik verward toen ze naar mijn biologieleraar liep, maar besteedde er niet teveel aandacht aan. Hij was desnoods ook nog best jong. Ik sloeg een arm om haar schouders en drukte een kusje op haar lippen. 'Ik vind je lief, Frankie,' fluisterde ik speels.
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimeza maa 03 2012, 22:57

Ik had Eleanor alweer uit mijn hoofd gezet toen Logan zijn arm om mij heen sloeg. Het was zonde om over haar in te zitten, terwijl ze niet eens zo'n groot probleem was. Er waren hier veel ergere dingen aan de hand. Ik lachte ademloos bij zijn woorden en kuste hem kort terug, waarna ik zijn hand vast pakte en hem mee nam naar het feest. Het was al vrij druk en het begon nu eindelijk een beetje op gang te komen.
Eleanor

Eleanor

Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimeza maa 03 2012, 22:58

Dus aangezien zij niet naar mij kwamen en Frances me dood zou schieten als ik naar hen ging, liep ik maar terug naar de knappe biologieleerkracht. 'Cola huh? Te veel van dit spul zorgt voor buikpijn,' klaagde ik, maar grijnsde vrijwel lief daarna. Mijn ogen keken in die van hem terwijl ik een bekertje in ontvangst nam. 'Bedankt. Mag ik trouwens vragen wie die vriendin is?'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimeza maa 03 2012, 23:03

Ik draaide vrolijk nog een rondje en drukte me daarna weer tegen zijn borst aan. Al was die zo breed en stevig, het voelde totaal niet oncomfortabel om ertegenaan te liggen. 'Opeiser die je bent,' lachte ik plagerig en legde daarna mijn handen op zijn wangen. 'Totally yours,' murmelde ik en ging mee in de kus. Hij was verlangend en begerig en het was geweldig.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimeza maa 03 2012, 23:05

'Dat is mooi, want dan ben ik toch nog voordelig uit vandaag.' zei ik grijnzend en pakte het andere bekertje aan. 'Natuurlijk, maar ik denk dat ik je alleen maar zal vervelen met het antwoord. Ken je mevrouw Green?' Toen ik dit had gezegd schoten mijn ogen automatisch rond, om te kijken of ik haar misschien al ergens zag.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimeza maa 03 2012, 23:15

'Ja, mijn dramadocent en ik doe mee aan Belle en het Beest...' Joepie-yay. 'Ze is toch samen met die engerd van lichamelijke opvoeding?' Maar die woorden stierven weg. Duidelijk had hij een crush op haar. Was verliefd op deze vrouw. 'Wel, ga je gang zou ik zeggen... Ik vermaak me ook wel alleen.' Misschien was het ook een excuus om bij me weg te geraken.
Logan

Logan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimezo maa 04 2012, 07:14

Ik pakte haar hand vast en trok haar zachtjes mee naar het feest. De plek zag er niet meer zo saai en dood uit, mede door de vele dansende mensen en de maan die een zachte gloed gaf. Ik hield niet van de maan, maar kon niet ontkennen dat hij niet mooi was. Ik pakte haar beide handen vast en liet haar een pirouette maken. 'Wilt u met mij dansen?' grijnste ik vragend.

Laatst aangepast door Logan op zo maa 04 2012, 07:15; in totaal 1 keer bewerkt
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimezo maa 04 2012, 08:27

'Oh, welke rol speel je? Of doe je misschien iets met decor?' Dat laatste hoopte ik althans, want ik had aangeboden bij de decorbouw te helpen. 'Ik zou niet zo over mijn collega mogen oordelen, maar ik kan niet ontkennen dat ik het niet met je eens ben.' Zwakjes glimlachte ik en nam een slok cola. 'Hmm, ze is nu toch te druk, dus ik kan je nog vermaken, maar ik kan niet dansen, daar zal ik je vast voor waarschuwen.'
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimezo maa 04 2012, 08:51

Lachend maakte ik de pirouette en kwam tot stilstand toen Logan me vroeg of ik wilde dansen. 'Alleen met jou.' antwoordde ik glimlachend en bewoog mee op de muziek terwijl ik opgewekt Logan's handen vasthield. Dit was een van de weinige momenten waarin ik me vrij voelde, maar tegelijkertijd niet zó vrij dat ik het idee had dat ik viel, maar juist dat ik door Logan overeind werd gehouden. Terwijl ik zo in gedachten verzonken was, stapte ik perongeluk op Logan's voet. Ernstig verontschuldigde ik me.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimezo maa 04 2012, 09:26

Enkel kon ik haar terugkussen en mijn armen rond haar lichaam begeven. Zacht streelde deze haar waarna ik haar aankeek. 'I like it that way,' fluisterde ik weer tegen haar lippen op aangezien deze rauw klonk. Misschien was al het verlangen net iets te opgekropt.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimezo maa 04 2012, 09:34

Enkel werd ik niet goed gezind van zijn vraag, maar ach... die arme man kon er ook niet veel tegen doen. 'Dikke,oude, saaie theepot. De gelijkenissen waren er blijkbaar.' Mijn gezicht stond verveeld en geirriteerd. 'Ik snap al niet meer waarom ik me uberhaupt heb opgegeven. 'Wat maakt het uit of je kan dansen of niet? Ik ben er ook niet bepaald een held in. Maar omdat je het dus niet kunt, mag je vrijwel een alternatief verziennen.' Ik grijnsde tevreden en dronk een slokje van mijn cola.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimezo maa 04 2012, 10:08

Ik drukte met het puntje van mijn neus even tegen de zijne en legde mijn vinger even speels op mijn lippen, alsof ik nadacht. 'Ik probeer alvast te bedenken wat ik je vanavond allemaal ga laten beleven.' Ik moest even onschuldig lachen en sprong even enthousiast op en neer. 'Ik word echt helemaal opgewonden en enthousiast van een combinatie van dans, muziek en jou.'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimezo maa 04 2012, 10:22

Ik kon enkel lachen bij haar woorden, maar lachte haar niet uit. Ergens herrinerde ik de woorden van Elisa me. Deze had Igraine botweg mijn seksmaatje bedoeld. 'Wacht nog maar een tijdje, tijger.' Zacht kuste ik haar lippen. 'Om eerlijk te zijn ben je niet alleen.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimezo maa 04 2012, 10:28

Ik glimlachte en hield even mijn hoofd schuin. 'Seb, eigenlijk weet ik niet eens wanneer je geboren bent en wanneer je verjaardag is!' Ik hield even mijn hand voor mijn mond, verbijsterd omdat ik dat niet eens gevraagd had. Ik boog naar voren en liet onze lippen strelen. 'Heb je eigenlijk ooit broers of zussen gehad?'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimezo maa 04 2012, 10:35

Even grijnsde ik slapjes. 'Jammer dat we niet het over dingen hebben die je straks met me wou doen.' Aan mijn stem merkte ze vast en zeker dat ik haar plaagde. 'Ik verjaar op 21 april. Mijn geborrtedatum wel te verstaan. En ja, ik had ooit vier broers. Nooit echt lang een moeder gehad... Jij dan?'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimezo maa 04 2012, 10:45

'7 april,' zei ik en moest glimlachen, 'allebei onze verjaardag in één maand!' ik schudde mijn hoofd en keek even treurig. 'Geen broers of zussen. Ouders maar kort gehad, tot ik 7 was. Toen gingen ze dood.' Ik glimlachte even zwakjes, maar veegde daarna wat haren uit mijn gezicht en glimlachte breder. 'Wauw, wel 5 leuke Sebastiaantjes.'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimezo maa 04 2012, 10:49

Enkel glimlachte ik even en streelde over haar wang. 'Was het maar waar. Ik was de leukste de rest waren nogal losers.' Een kusje kwam op haar wang. 'Dat spijt me trouwens erg voor je.' Zacht danste ik verder en streelde haar lichaam. 'Mijn vader was anders ook niet bepaald een ouder.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitimezo maa 04 2012, 10:53

Ik moest even zachtjes giechelen om zijn woorden. 'Dan heb ik het maar getroffen met de leukste van de Vaugh broers. Je moest vast wel stevig in je schoenen staan om ze van je af te bijten.' Ik legde mijn hand op zijn brede schouder en zuchtte even treurig. 'Het spijt me ook voor jou Seb. Ik had ook vreselijke vampier pleegouders. Soms ben ik eigenlijk wel blij dat ik nu geen ouders meer heb.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 11 Icon_minitime

De openluchtvoorstelling
Terug naar boven 
Pagina 11 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: