Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Football-veld

Ga naar beneden 
+16
Sebastiaan
Harper
Igraine
Alicia
Ryan
Ariel
Logan
Frances
Arthur
Eli
Meg
Samuel
Eleanor
Daniël
Teoh
Zoë
20 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende
AuteurBericht
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimevr sep 30 2011, 10:07

Zoals op iedere Highschool wordt er natuurlijk ook hier fanatiek football gespeeld. Met een enthousiast team, spelen ze eens in de week een goed bezochte, populaire wedstrijd - en ze moeten toegeven: Ze zijn niet slecht. Dat zeker niet.

Als er niet wordt getraind voor de cheerleaders of de footballers dan wordt er vooral lekker op de tribunes gezeten. Genieten van de zon, huiswerk maken - de laatste roddels bespreken en ga zo maar door. Wat er echter onder de tribune allemaal gebeurd is iets wat - meestal - tussen vier ogen blijft.

Maximaal aantal personen: onbeperkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimezo okt 23 2011, 05:36

Met mijn helm in mijn ene hand en mijn tas in de andere ren ik snel het veld op. Ik ben veel te laat - wat nogal vaak voorkomt - en kan het gezicht van mijn trainer al voor me zien - doodeng. Meestal merkt hij het niet eens op dat ik te laat ben, zoals gelukkig vandaag. De traning begint als gewoonlijk met rondes rennen om het veld heen, terwijl de trainer ons commandeert. Ik gooi mijn spullen achter de tribune - die zou ik later ophalen en in de kleedkamer leggen - en ren de baan op, midden in een groepje jongens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimezo okt 23 2011, 05:48

Zoals gewoonlijk was ik wél op tijd en die goede, oude Teoh te laat. Ik lachte naar hem toen hij op ons af kwam gestormd. Tot nu toe kende ik hem heel mijn leven en met hem had ik altijd een goede tijd gehad. Ik kan me niet herinneren dat we ooit ruzie hadden gehad. Om eerlijk te zijn was hij ook nog eens de tofste tussen alle jongens hier. Dus daar liep ik dan naast hem. 'Ik dacht al dat je niet zou komen. 'Mijn tempo lag hoog als je bedacht dat ik meestal op kop liep. Lopen was leuk gecombineerd met pakken en elkaar proberen te tackelen nog leuker. Hoewel het weekend was, wou de coach ons helemaal klaarstomen voor de rest van het seizoen en de wedstrijden die er aankwamen. Echter zag het er naar uit dat hij gisteren uit geweest was. 'Late nacht gehad?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimezo okt 23 2011, 05:58

Mijn gezicht klaart meteen op als ik Daniel tussen de jongens in zie rennen. Hij is een van mijn beste vrienden, zelfs wel mijn beste, en ik ken hem al mijn hele leven. 'Het schooljaar is niet officieel begonnen als ik niet te laat zou zijn voor de eerste training,' lach ik. Zonder enige moeite houden Daniel en ik de andere jongens bij. Soms gingen we met zijn tweeen een race doen wie het snelste was, en dan waren we zo uitgeput dat we de rest van de training nutteloos waren. Ik kan het rode, woedende gezicht van de trainer nog voor me zien. Ik wrijf over mijn kin en knik. 'Heel laat geworden. Ik was met Zoe en nog paar anderen uit. Wilde boel daar.' Ik kijk hem aandachtig aan. 'Je gaat mij niet vertellen dat je gisteravond thuis bleef, Dan,' grinnik ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimezo okt 23 2011, 06:24

Even lachte ik weer. Teoh was erg gelukkig met Zoe als stiefzus te hebben; je kon niet ontkennen dat ze een stuk was. 'Had me opgebeld, Teohtje. Ik wil ook wel met Zoe uit. Nee, ik ben gisteren ook uitgeweest. Bij een van de jongens was een klein feestje.' Ik had gedronken, maar op tijd gestopt waardoor ik in een lichte roes had verkeerd. 'Misschien vandaag weer. Geen idee...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimezo okt 23 2011, 06:29

Daniels reactie was een van de duizend. Zoe is gewoon heel knap, en dat wist de hele school wel. Dat precies ik haar stiefzus werd, was ook wel heel erg ironisch. Maar gelukkig kunnen Zoe en ik het goed vinden, en zijn we goede vrienden geworden. Ik sla mijn arm om zijn schouders. 'Zullen we vanavond ergens naartoe gaan? En na de training heb ik met Zoe afgesproken in de Mystic Grill, wil je mee?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimezo okt 23 2011, 07:15

Samenzweerderig legde ik mijn arm om Teah zijn middel waardoor er hier en daar naar ons werd gefloten. 'Dus vraag je me nu mee uit, lekkertje?' Het voordeel was dat ik gek met hem kon doen aangezien hij echt mijn beste vriend was. Ik kon hem vertrouwen, alles toevertrouwen. Verder lopen in deze pose was niet het ideaalst, maar het werkte. 'Het zou een eer zijn, lieve Teoh. Dus ik ben je date voor vanavond én vanmiddag. Bereid je voor op de geweldigste tijd ooit, oude snoeper.' Ja, ik had weer één van mijn buien dat ik echt stom deed, belachelijk, maar dit was ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimezo okt 23 2011, 07:24

'O, mijn knappe doch behaarde en soms niet erg fijn ruikende vriend, ik dacht dat je nooit ja zou zeggen,' grinnik ik. Ik knijp in zijn middel en ren verder. Het is heerlijk om even gestoord te doen, zonder erop aangekeken te worden. En mensen waren het wel gewend van ons. Ik begin te pruilen: 'Maar Dannie, de vorige keer heb je onze eeuwige verbintenis verbroken door... vreemd te gaan. Twee keer zelfs. Dus je bent zelf de eeuwige, ouwe snoeperd.' Ik grijns en tuit mijn lippen. '
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimezo okt 23 2011, 07:36

Voor mij maakte het weinig uit of mensen ons raar aankeken als we maar plezier hadden. Daarbij waren ze wel wat anders van mij en Teoh gewend op vlak van dating. Ik ging plat van het lachen door zijn reactie. Toch herstelde ik me snel. 'Maar liefje, ik beloof je dat ik jou nu trouw zal blijven. Jij bent de enigste waar mijn hart zal naar verlagen en voor zal kloppen in de eeuwigheid.' Mijn hoofd draaide ik naar de zijne toe. 'Kom hier, sexy!' Zonder tegenspartelen drukte ik een kus op zijn wang waarbij een fluitje klonk. 'McKenzie en Gard! Kappen met dat gedoe!' schreeuwde de coach waarschuwend. Volgens mij was hij zelf erg gefrustreerd bij het aanschouwen van dit. Dat monster kon onmogelijk bemind worden door iemand. Met een grijns keek ik Teoh aan, maar bleef hem vasthouden. 'Tot de eeuwigheid, zoals ik beloofde!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimezo okt 23 2011, 08:17

Ik ga in de 'Usain Bolt' houding staan en schal over het veld: 'Ik geef u een tweede kans. Maar als je nog een keer mijn onvoorwaardelijke trouw schendt, dan beklim ik de Olympus om bij Zeus hemzelve een lam te slachten en bij zijn bloed wijn te schenken. Dan smeek ik hem om zijn toorn op u te richten en dat u maar eeuwig, ehm, onvruchtbaar blijft.' Ik pak Daniels gezicht en knijp in zijn wangen. 'Maar dat doe je me niet aan he, Danny? De Olympus is erg hoog hoor.' Typisch ik, de eeuwige mythen en sagen geek. Opnieuw klinkt beest zijn fluit, nu driemaal zo lang als daarvoor, en wanneer hij klaar is, spuugt hij het fluitje uit zijn mond. 'Fluitjes zijn inderdaad niet om te eten,' constanteer ik. Beest staat op ontploffen, dus pak ik Daniels shirt snel vast en trek hem naar de anderen toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimezo okt 23 2011, 08:43

Zachtjes grinnikte ik. 'Dat onvruchtbaar zijn is geen probleem als ik toch al met jou ga.' Soms was Teoh een freak en een geek, maar daar hield ik wel van. Sommige in het voetbalteam waren oerdom, maar dan ook echt dom. Het enigste wat ze konden was voetballen en aan zo'n vrienden had ik ook geen behoefte. Ik liet me meevoeren door Teoh en keek met een klein glimlachje naar het beest waarna ik liefkozend mijn vriend de helm op zetten. 'Tot zo, liefje.' Coach leek het niet te mogen. 'Gard! McKenzie! Ik zei stoppen met die spelletjes of willen jullie liever vijftig keer opdrukken.' Ik grijnsde enkel naar Teoh en zette zelf mijn helm op. 'Nee, coach!' Het kwam nogal over alsof ik bij het leger zat, maar goed... Als deze wat tegen ons had dan was het zijn probleem. De gewoonlijke training bestond uit rondjes rennen, bal werpen en vangtechnieken, twee teams tegen elkaar spelen en soms ook nog duwen, meer bepaald tegen zware gewichten duwen in de vorm van mannetjes. En wel, de schat naast me was mijn partner. 'Dus je hebt niemand op het oog?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimezo okt 23 2011, 08:52

'Als we deze les willen overleven en niet onvruchtbaar willen worden, moeten we uit de buurt blijven van beest,' mompel ik, met een schuine blik op hem. Ik maak mijn helm vast en spring op en neer om mijn spieren los te maken. 'Nee, momenteel eigenlijk niet. Ik heb een tijd Zoe leuk gevonden, alleen nu we een tijd samen wonen, zou het toch best raar zijn als ik wel iets in haar zou zien. Het is maar lastig, en ik ben niet zo'n denker.' Ik buig door mijn knieen en kijk Daniel aan. 'En jij Dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimezo okt 23 2011, 09:14

Hoewel ik van top tot teen zou geglimlachd hebben bij die woorden keek ik Teoh heel erg nors aan. 'Jij vuile...!' Even stopte ik. 'Wie gaat hier de Olympus moeten beklimmen? Blijkbaar ik!' Misschien had ik dramalessen oeten volgen in plaats van voetbal. Ik was goed in mijn rol. 'Phoe! Jij bedriegt mij hier en nee, Teoh, niemand is echt op dat vlak in mijn oog gesprongen.' Ook ik warmte mijn spieren op. 'Zoe is knap, maar ik ken haar niet en dat zorgt niet voor vlinders.' Grijnzend keek ik hem aan. 'Just saying...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimezo okt 23 2011, 09:29

Mijn pruillipje kwam weer opzetten. 'I didn't mean to hurt you Dan. Of eigenlijk, haha, payback time voor al die keren dat je me belazerd hebt.' Ik buig me naar hem toe en knipper overdreven met mijn ogen. 'Dus ik maak nog steeds kans bij je, dannieboy. Gelukkig kan je door mijn slechte kledingsmaak en ongekamde haren heenkijken, en houd je van de gewone Teoh.' Ik grinnik, want ik sta echt bekend op school als de jongen die niets om zijn uiterlijk geeft. Ik trek aan wat ik als eerste zie, en denk er totaal niet aan of het bij elkaar staat. Klinkt heel cliche, maar bij mij telt het gewoon of het lekker zit. 'Zoe is inderdaad knap,' beaam ik, terwijl ik me haar voor de geest probeer te halen - niet erg moeilijk. Ik sla hard op zijn schouder. 'Vanmiddag leer je haar kennen. Ze is echt geweldig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimezo okt 23 2011, 09:43

'You're a pain in my ass.' Even gaf ik hem een duwtje en lachte. Oké, Teoh gaf minder om zijn uiterlijk dan ik, maar dan nog... Op een of andere mooie manier leek deze vriendschap te werken. Hij verwaarloosde zichzelf tenminste niet. 'Je blijft m'n nummer één, bink.' Al snel had ik de rugybal in mijn hand en deed teken naar hem dat hij diep moest gaan zodat ik daarna naar hem kon gooien. 'Eerst afwachtend of ze me wel in haar buurt wil. Ik bedoel... Jullie haaden afgesproken. Kom ik opeens mee en daarbij ben ik je date. M'n oogappel.' Eerlijk gezegd had ik zin in vanavond. Met hem op stap gaan zou weer eens fijn zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimema okt 24 2011, 02:56

Ik ving de bal en liep terug naar hem toe. 'Nee joh, gek. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Het zou me niets verbazen als ze zelf ook een vriendin heeft meegenomen.' Ik sla op zijn helm en geef de bal terug. 'Je weet wel dat ik altijd een vreselijk minderwaardigheidsgevoel bij je krijg. Je bent jonger, maar toch best een stuk langer. Je kleedt je stukken beter. Jouw haar zit in elk geval altijd goed.' Ik wrijf bedenkelijk over mijn kin. 'Misschien dat ik daarom met je omga, om mezelf aan je op te trekken,' grinnik ik, en met een half oog op beest, die komt aanstormen, 'en je uit al je problemen te praten. Gooi!' Ik neem een sprintje en vang de bal die hij naar me gooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimema okt 24 2011, 04:08

Enkel lachte ik om Teoh. Oké, soms kon hij veel te grappig zijn. Of meende hij dit nu? Al snel was het lachen over en gooide ik weer de bal naar hem toe waardoor beest tevreden toekeek en nog meer knikte toen hij deze ving. Tsja, ik en T. waren zijn sterretjes. Dit keer liep ik naar hem toe. 'Ach schatje, ik kan je altijd helpen met die kleding én dat haar.' Hierbij vervormde ik mijn stem naar een vrouw. 'Wil je nu zeggen dat ik echt een vrouwelijke kant heb en dus maar half man ben? De lengt is zo'n 6 centimeter en onze leeftijd een jaartje. Niet overdrijven dus.' Dit keer liep ik. 'Gooien Gard!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimema okt 24 2011, 04:19

Een glimlach speelde om mijn lippen en ik greep mijn haren vast. 'Beest is blij. Dat ik dat ooit nog eens mee mocht maken, en al helemaal op deze zonnige doch nog onschuldige dag als vandaag. Ik voel me geprezen.' Ik keek hem met dichtgeknepen ogen door de zon aan. 'Is het raar dat nu al meteen plannen in mijn hoofd opkomen om hem het leven zuur te maken? Vast wel he.' Ik grinnik en pak de bal van hem af. 'Dan wens ik je heel veel succes, want ik zeg het niet graag over mezelf, maar dit kan nog best een hopeloze zaak worden. Die broeken die jij draagt die houdt mijn kont niet omhoog hoor. Veel te wijd.' Ik ren naast hem en trek een gezicht. 'Zonder overdrijven zou de wereld maar klein worden, zoals mijn oma altijd zei. Ik snap nog steeds niet waar het op slaat, maar oma's hebben altijd gelijk,' zeg ik ernstig. 'Run, fatboy, run!' Daniel rent naar voren en ik gooi de bal snel achter hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimema okt 24 2011, 04:29

Even versmalde ik mijn ogen. 'We zijn niet lief vandaag, Teodor! Helemaal niet lief.' Ik rende dan ook en ving de bal met al mijn gemak, maar dit keer mikte ik echter wat meer op zijn hoofd en gooide hard. Waarschijnlijk was het er toch naast. 'Oma's zijn soms echt eng, maar ze kunnen goed bakken. Ik dacht juist dat het teveel aan drama niet goed was voor de wereld? Daarbij houdt je iedere broek op met een riem, dombo. Dan gaan we niet voor die broeken, maar voor je leren te combineren.' Hierbij stak ik mijn tong uit en weerklonk het fluitje van de coach als teken dat deze korte training was afgelopen. Blijkbaar moest het Beest ergens heen. Douche zou het dus worden. 'En ik ben in voor die plannetjes. Dat... Ding heeft geen leven...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimema okt 24 2011, 07:25

De bal raakte mijn hoofd, en al had ik mijn helm op, ik werd toch even uit evenwicht gebracht. Ik sloeg dankbaar op erop. 'De reden waarom ik helmen draag in jouw bijzijn,' grijnsde ik. 'En riemen zijn vervelend. Je kan er niet mee door de douane. Maar wie ben ik om te klagen, ik ben de zonneschijn hemzelve.' Ik grijns breed en steek twee duimen op. 'Tof dat je me wil helpen.' Beest verklaarde de training voor over, dus deed ik mijn helm af en liep samen met Daniel naar de kleedkamers. 'Oke, maar deze keer bedenk jij iets. Weet je nog vorig jaar, de afscheidsstunt? Geen succes. Ik heb een week in de vakantie bij die man straf moeten lopen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimema okt 24 2011, 08:36

Ik maakte een gebaar van vreugde toen ik Teoh op zijn hoofd raakte en deed hierbij mijn shirt over mijn hoofd. 'YEAH!' Juichend over het veld aan het lopen, maar stopte net toen de coach keek en deed m'n shirt weer goed. Dat was nog eens timing. 'Met riemen niet door de douane...' Ik deed mijn helm voorzichtig af en liep samen met hem naar de kleedkamers. 'Je moet er echt elke dag doorheen hé? Al snel ging mijn shirt uit en de arme beschermers waardoor het zweet op mijn bovenlijf zichtbaar was. Weer lachte ik door zijn woorden. 'Ja, die herinner ik me precies nog wel. Misschien als ik eens op wat leuks kom.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimedi okt 25 2011, 03:08

Ik trok ook mijn shirt uit en deed mijn beschermers af. Toen ook mijn helm. 'Ja, bedenk maar iets, en laat het me weten als je iets hebt. Met het uitvoeren heb ik geen probleem.' Ik ging op een bankje zitten en ontdeed me ook van mijn schoenen. Ik wilde altijd zo snel mogelijk uit de kleedkamer zijn, omdat het er nogal... stinkt. Het is er erg muf, en er wordt nou ook niet geweldig schoongemaakt. En het helpt ook niet als we na wedstrijden gaan buikglijden op de grond. Het is vreselijk kinderachtig, maar zo leuk. Ik kijk Daniel vrolijk aan. 'Ik begin nu gewoon aan mijn laatste jaar high school. Heerlijke gedachte.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimedi okt 25 2011, 04:47

'Rot op stommerik! Je maakt me jaloers.' Hierbij duwde ik hem even en schopte zowat mijn schoenen uit die inderdaad niet zo vast rond mijn voeten zaten waarbij ik ook mijn kousen uit deed en mijn broek af ging. Douchen was verplicht. Soms vond ik het nogal raar om te denken dat je met een heel voetbalteam naakt stond te douchen, hoewel vele het niet deden. Ach ja.... Ik had niets om me voor te schamen. Ik deed een handdoek rond mijn middel alvast, hoewel ik nog een boxer aanhad en nam mijn douchegel. 'Schiet op, ladykiller.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimewo okt 26 2011, 08:24

'Yes, missie geslaagd,' grinnikte ik en trok mijn overige kleding uit. Schaamte om mijn lichaam heb ik nooit gehad, dus trok ik ook mijn boxer uit en deed daarna een handdoek om mijn middel. Ik pakte een pot, waar shampoo en douchegel beide inzaten. Beste uitvinding ooit! 'Ik ben ready,' zei ik en liep richting douche. Paar jongens stonden al te douchen, dus ik hing mijn handdoek op en ging onder een douche staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitimewo nov 02 2011, 03:53

Ook mijn boxershort ging uit om daarna Teoh te volgen. 'Je geeft me er ook nog eens een hele stripties bij? OH BABE!' Hierbij grinnikte wat andere jongens en ook ik. Misschien leek het laatste te hard op een kreunende vrouw. Ach ja... Uit mijn douchekop kwam heerlijk warm water terwijl ik me in zeepte. 'Mijn broer is terug thuis, waarschijnlijk. Ik vraag me af wat hij nu weer van ons moet hebben...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Football-veld  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Football-veld
Terug naar boven 
Pagina 1 van 15Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: Mystic Falls High School.-
Ga naar: