Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Football-veld

Ga naar beneden 
+16
Sebastiaan
Harper
Igraine
Alicia
Ryan
Ariel
Logan
Frances
Arthur
Eli
Meg
Samuel
Eleanor
Daniël
Teoh
Zoë
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende
AuteurBericht
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 03:39

NEW
Ik stopte met rennen toen onze coach op zijn fluitje blies en veegde wat zweet van mijn voorhoofd af. Omdat we nou niet geweldige overwinningen boekten, moesten we extra hard trainen. In mijn ooghoeken keek ik naar de cheerleaders die ook trainden en dan ook vooral naar Eleanor. Ik had haar nog niet gesproken na wat er op het feest was gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 03:44

De jongens mochten een belangrijk seizoen hebben; ook onze job was te stralen op dat veld. In mijn uniformpje met de bijhorende wolf erop gaf ik dan ook het beste van mezelf. Ik wist dat Teoh daar ergens stond, maar dwong mezelf om geen contact met hem te maken. Eenmaal ook onze training stopte, ging ik nog een tijdje door. Ik wou alles altijd grondig onder de knie hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 03:46

Een jongen uit mijn team sprak me aan, maar erg aanwezig was ik niet met het gesprek. Eleanor was in mijn ooghoeken nog steeds aan het dansen en het leidde me op een positieve manier af. Ik zag Eleanor nu alleen staan en rende dus naar haar toe. 'Hey Ellie,' zei ik en glimlachte. Ik had nog steeds de football onder mijn arm zitten. 'Je was goed vandaag zeg.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 03:50

Enkel draaide ik me om toen ik Teoh hoorde terwijl ik mijn haar los maakte. De uitvoering was nogal snel waardoor mijn borstkas ook duidelijk op en neer ging. Ik haalde mijn schouders op. 'Ben ik altijd. In cheerleaden.' Ik draaide me hierna weer van hem weg om mijn flesje water te nemen. Misschien moest ik inderdaad hem maar negeren. Ik had geen zin in vriendjesgedoe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 03:54

Ik liet de bal ronddraaien in mijn hand en grinnikte. 'Dat is waar. Jij en Zoe waren altijd de sterretjes.' Ik keek even verlangend naar het flesje water en bedacht me dat ik zometeen maar weer eens douchezuipen moest gaan doen. Ik had geen idee hoe ik over die avond moest beginnen, dus meed ik het onderwerp maar. Ik ging op het gras zitten en keek haar aan. 'Hoe gaat ie?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 04:04

'En ik ben dat nog altijd. Enkel werkt zij niet mee met mijn geniale plan om haar terug een "sterretje" te maken.' Ik dronk een slokje waarna ik hem aankeek. 'Meen je het? Het gaat prima met me.' Het sarcasme droop van mijn stem af. 'Met jou ook zo geweldig?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 04:07

'Nee inderdaad, ik probeer haar al een tijdje te pushen om weer te cheerleaden. Danny al helemaal.' Ik keek haar even fronsend aan. 'Mwah, gaat wel.' Ik zuchtte. 'Kijk El, dit snap ik dus niet. We kunnen nooit eens normaal met elkaar praten, zonder dat een van ons sarcastisch of boos is.' Ik snapte er echt helemaal niets van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 04:16

'Dat komt doordat als we proberen het goed te maken of naar elkaar toe te groeien, er altijd wel iets in de weg zit of iemand. Of dat we zelf gevoelens onderdrukken.' Ik keek hem enkel koeltjes aan. 'En als het je niet aanstaat kan je weer wegrennen. Niemand houd je tegen. Want ik ben zat op het ook nog te proberen ook.' Hierbij zette ik mijn handen in mijn zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 04:24

Ik hield mijn hoofd in mijn handen en keek haar aan. 'Oké, je hebt gelijk. Ik onderdruk gevoelens. En sorry, ik zal niet meer wegrennen en het was laf van me.' Ik stond weer op en liep langzaam naar haar toe. 'Maar ik heb een vriendin en wil het beste voor haar. En ik weet dat ik haar niet veel te bieden heb, dus probeer ik mijn gevoelens te onderdrukken. Maar het is zo moeilijk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 04:33

Enkel zuchtte ik en ging een keer hopeloos door mijn haar. 'Luister, ik begrijp ergens wat je zegt, hoe je je voelt en hoe verward het kan zijn Teoh... Maar wat kan ik er tegen doen? Het beste voor Alicia? Waarom vertel je me niet dat je echt verliefd bent op haar. Je gevoelens voor mij moeten ergens duidelijk zijn als wij niet samen zijn. Niet samen kunnen zijn.' Ik keek hem aan. Wat wou hij? Dat ik stiekem achter haar rug hem zou gaan liefhebben? 'Ik hou van je, Teoh, maar ik wenste dat ik het niet deed.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 04:45

Ik stond nu voor haar en zuchtte ook. 'Ik hou ook van jou, El,' zei ik zachtjes en streelde kort haar wang. 'En ik ben ook verliefd op Alicia en hou van haar. En dat realiseer ik me ook eindelijk. En sorry dat ik je steeds lastig val, maar ik ben gewoon bang je te verliezen, net als de vorige keer toen we kusten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 04:55

Enkel sloot ik mijn ogen van genot en warmte die me zo plots overviel bij zijn aanraking. Zachtjes greep ik naar zijn andere hand en streelde deze. 'Oh alsjeblieft, Teoh. Zo ga ik serieus weer de ogen uit mijn kop huilen.' Ik keek hem weer aan. Hij snapte het niet. Ik wou geen gevoelens onderdrukken. Nee, ik wou dit niet. Hij zou me sowieso kwijtgeraken. 'De eerste keer was ik bang voor mijn gevoelens, bang dat je ik de zoveelste zou worden terwijl ik me licht voelde als je me kuste, de tweede keer was ik zeker van iets. Maar toen heb je me niet teruggekust.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 05:02

Ik kneep in haar hand, die de mijne vasthield, en kon niet ontkennen dat ik haar aanraking heerlijk vond. 'Niet huilen om mij, El,' zei ik zachtjes en keek haar aan. 'Ik zal je nooit kunnen bieden wat andere, leukere mannen kunnen bieden.' Ik luisterde naar haar woorden en haalde diep adem. 'De eerste keer was ik echt tot over mijn oren verliefd. Ik droomde elke nacht over je. En dat is nooit totaal weggegaan. En als ik heel eerlijk ben, had ik je de tweede keer ook teruggekust als we niet werden gezien.' Ik liet haar handen los en greep naar mijn hoofd. 'Kijk, dat is dus het punt waar ik je nooit alles kan bieden. Ik kan nooit mijn hart op één persoon richten. Zo ben ik niet en zo zal ik waarschijnlijk nooit worden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 05:16

Het probleem is dat ik geen leuke mannen kende of in godsnaam interesse in hen had. Ik keek hem enkel aan om daarna mijn blik van hem af te wenden. Zo snel ik kon kuste ik hem even op de lippen. Eerder een afscheidkusje waarmee het voor ons beiden helemaal moest stoppen. 'Wel, ik ben niet degene die je moet overtuigen met die woorden. Heb je me een slecht woord over Alicia horen praten? Waarschijnlijk doet ze dat wel over mij. En dat kan je wel. Je hebt alles negeert verder voor mij en van haar gaan houden.' Als ik in zijn leven kwam begon hij opeens weer van mij te houden. 'Ik denk dat je hart al gekozen heeft voor de juiste, Teoh. Misschien moeten we minder hard proberen en gewoon het laten zoals het was. Want echt. Het is niet... Het is niet zoals het moet zijn of zoals ik wou dat het was. En ik weet dat ik anders enkel mijn best ga doen om mijn zin te krijgen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 05:26

Ik voelde mezelf weer warm worden bij haar lippen. Ik legde mijn handen op haar wangen en keek in haar ogen. 'Blijf alsjeblieft vrienden met me. Ik kan echt niet verder zonder je. Je betekent heel veel voor me en ik wil je echt en echt niet kwijt.' Ik streelde een pluk achter haar oor en liet haar weer los. Ik pakte de football weer op, want ik moest ergens in knijpen. Ik wilde haar echt niet kwijt en op dit moment glipte ze bijna uit mijn handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 07:34

Ik keek hem enkel aan en daarna weg. Echt, ik kon dit niet. Enkel schudde ik met mijn hoofd. 'Nee. Dat wil jij, maar dat wil ik niet. Vrienden... Het gaat echt niet comfortabel tussen ons twee zijn, Teoh. Nooit.' Weer deed ik die pluk weg achter mijn oor enkel omdat ik het haatte als ze daar zaten. 'Je betekend ook veel voor mij.' Dit keer was het mijn beurt. 'Je weet de telefoon liggen, je hebt mijn nummer of kan gerust tegen me praten, maar ik wil niet de vriendin gaan spelen die op alles jaknikt en je eens in de vluchte knuffelt. Denk even aan mij. Misschien kan ik dat juist niet aan.' Ik voelde weer een traan langs mijn wang glijden. Mijn handen verloren grip en kwamen naast mijn lichaam waarbij ik enkel hem afwachtte. We zouden niet weglopen van elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 08:01

Met een gepijnigde blik op mijn gezicht veegde ik de traan weg en liet mijn hand op haar wang liggen. Ik kon het niet meer aanzien, dus trok ik haar tegen me aan en hield haar stevig vast. 'Al wordt het lastig en oncomfortabel, ik wil je echt niet kwijt,' zei ik zachtjes. 'En als je dat fijn vindt, dan zal ik je wel mijden en negeren en whatever. Ik wil het beste voor je. Ik wil dat jij vrolijk en gelukkig bent. Dan vind ik alles prima.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 09:04

'Ik wil je niet in problemen brengen Teoh. Serieus denk ik ne weer aan ons twee zoenend en knuffelend. En dat is fout.' Ik zuchtte enkel diep en vouwde mijn armen rond zijn middel. Hij was zo groot. 'Je moet me niet mijden, gekkie. Je kan gerust bellen of tegen me praten. Ik wil miet me gedragen zoals Dan en je vriendinnetje. Dat kan ik niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 09:15

Ik haalde even diep adem. De beelden van ons tweeën in de jacuzzi kwamen ook weer in mijn hoofd voor. Ik glimlachte even en aaide de achterkant van haar hoofd. 'Je weet wel dat ik je dan ongeveer elke dag ga bellen hè? En stallen op school. En al helemaal als je moet cheerleaden.' Ik keek even opzij en grinnikte om de pompons. 'Ik heb ooit een weddenschap gehad met Zoe dat ik ook een keer mee ga cheerleaden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 09:20

'Als je dat nu komt doen dan maak ik je verrot. Onze dans is ingewikkeld en de trucjes. Die routine hou je niet bij. Wel, zorg maar dat ik niet verstik in die relatie.' Eigenlijk was ik echt niet in de bui voor grapjes. 'Wel, ik ga douche denk ik en verder met leren. Morgen heb ik een belangrijke test van Spaans...' Nog steeds keek ik hem niet aan. Niet wetend wat ik moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 09:27

Ik moest lachen om haar woorden. Dat vond ik zo heerlijk aan Ellie, haar pit. 'Anders dan vang en gooi ik paar van jullie? Echt waar, ik kan heel goed die dingen doen. Behalve dansen.' Ik knikte en keek even over mijn schouder. 'De training begint ook weer. Ik wens je veel succes met je proefwerk.' Ik hield haar gezicht tussen mijn handen en drukte een kus op haar voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 29 2012, 17:48

Ik knikte en liet hem me kussen waarna ik hem nos eeb zacht kusje achter zijn oor plaatste. Mijn armen zaten echt genesteld over en tegen hem. 'Loop ze maar allemaal plat, quaterback.' Hierna liet ik hem los en liep van het veld af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 18 2012, 04:17

NEW
Met de hele standaarduitrusting van football aan liep ik het veld op. Het was prima weer om te trainen: bewolkt, niet te warm en met een fris briesje. Langzaam liep ik richting onze trainer en rekte ondertussen mijn spieren. Na dat stomme gedoe met al die drank was ik een beetje lui geworden. Ik moest scherp blijven, bleef ik mezelf steeds herinneren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samuel

Samuel


Aantal berichten : 87
Geboortedatum : 01-07-93
Leeftijd : 30
Woonplaats : Mystic Falls

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 18 2012, 04:22

Met mijn helm in mijn hand en mijn football uitrusting aan liep ik het football veld op. Gabriel en Jake liepen achter me aan, terwijl ze wat aan het grappen waren. Één hand haalde ik nonchalant door mijn haren heen, terwijl ik met mijn ogen over de tribunes gleed, kijkend of de cheerleaders er al waren. Nu het seizoen weer begonnen was, en het cheerleaden dus ook, konden we weer zonder excuses naar het vrouwelijk schoon kijkne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 18 2012, 04:25

Ik keek even opzij en zag Samuel samen met Gabriel en Jake ook het veld oplopen. Snel liep ik naar Samuel toe en sloeg vriendschappelijk op zijn schouder. 'Hey Samuel,' zei ik, 'die nieuwe tactieken he, die we vorig jaar gebruikte, moeten we eigenlijk veranderen. Ik vond dat er teveel zwakke en open plekken in de opstelling kwamen. Wat vind jij ervan?' Ondertussen keek ik naar de cheerleaders en zag Zoe staan, maar geen Eleanor. De laatste dagen had ik haar nergens gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Football-veld  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football-veld    Het Football-veld  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Football-veld
Terug naar boven 
Pagina 2 van 15Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: Mystic Falls High School.-
Ga naar: